Ketter.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:04 schreef don-diablo het volgende:
Dan ben ik de eerste om te zeggen dat ik ze niet besteld heb.
Ik de 2dequote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:04 schreef don-diablo het volgende:
LOL, minimaal 1 paar had ik moeten zettenquote:
Ook aan de vrouw gegaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef BigSmurf het volgende:
Ook schuldig, paar bruine en blauwe besteld. Heb Allstars maatje 43, dus 43 besteld. Benieuwd hoe ze in het echt zijn, was er eigenlijk nooit zo'n fan van, maar m'n vriendin heeft me overgehaald.
Ik hoef ze ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:04 schreef don-diablo het volgende:
Al een tijdje heur.quote:
Dan kom ik even langswippen als t kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:38 schreef don-diablo het volgende:
Ik dus niet. Heb geen desert boots.![]()
Komend weekend smurf.
Moet lukken. Denk dat we sowieso vrijdag en zaterdagavond thuis zijn. Zondag ga ik wel weer op tijd terug.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Al een tijdje heur.
[..]
Dan kom ik even langswippen als t kan.
Jep. En nee haha, ze vindt het een aparte hobby, wel leuk, maar niet voor haarzelf. Wellicht ooit een keer nog, een Curve ID ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Een paar maanden zkr? Een leuke smurfinHeb je haar al een jeans aangesmeerd?
DM morgen of vrijdag wel voor een afspraak dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet lukken. Denk dat we sowieso vrijdag en zaterdagavond thuis zijn. Zondag ga ik wel weer op tijd terug.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen!
[ afbeelding ]
Thanks bokkepoot
Wilde nog lage schoen erbij hebben, en voor ¤26,95 kon ik het niet laten. Als de blauwe weer in stock komt neem ik die ook denk ik.quote:Thank you for ordering from Clarks. This is to confirm your order has been placed and is now being processed.
Expected delivery date: by 08 August 2012.
Niiicequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen!
[ afbeelding ]
Thanks bokkepoot
Hehe ok, het is ook een aparte hobbyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jep. En nee haha, ze vindt het een aparte hobby, wel leuk, maar niet voor haarzelf. Wellicht ooit een keer nog, een Curve ID ofzo.
[..]
DM morgen of vrijdag wel voor een afspraak dan.
Nicequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen!
[ afbeelding ]
Thanks bokkepoot
Ik ken zo wel meer mensen die het tof vinden en knap vinden dat ik het geduld toon om resultaat te krijgen, maar zelf lukt ze dat niet. Meesten wassen hun broeken stukken minder door gesprekken met mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn neef was de eerste die een dry een cool idee vond van alle mensen die ik het eens uitgelegd heb![]()
Best grappig om ook eens wat positiefs te horen als je dat hele verhaal weer eens moet vertellen.
hoaxquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hehe ok, het is ook een aparte hobbyEen vriendin van mij is wel vaak geïnteresseerd in mijn broek. Ze woont ver dus zie haar 1x in de maand ofzo. Wel goed update tijd
Curve ID of een nudie kan jij je vriendin wel sltijten idd
Nice Atta
Nice man. Hoe heet zoiets nou precies? Lijkt me ook wel tof om d'r bij te hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen!
[ afbeelding ]
Thanks bokkepoot
Donequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:32 schreef Ditty het volgende:
@ grachtenpinguin zou je bij mij Railcar Viper X003 kunnen toevoegen aan de OP?
Ik krijg meestal commentaar dat ze het idee wel leuk vinden maar het niet wassen vinden ze vies.
Thanks, mijn eigen collectie zal ik er maar een in wording noemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef T_Fuff het volgende:
Grachtenpinguin, goede fit man, vergeten te zeggen!
Je moet je eigen collectie nog in de OP zetten!
Ook aangepastquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef BigSmurf het volgende:
Mijn Even Steven mag eruit, die is verkocht.
Lanyard?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Nice man. Hoe heet zoiets nou precies? Lijkt me ook wel tof om d'r bij te hebben
Exactly what I was thinking.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb een Cheap Monday Tight Original Unwash voor 20 euro gekochtVoor die 20 euro kan er niet veel mis gaan lijkt me.
Idem, 80% korting is gewoon bizar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Exactly what I was thinking.
Kan overigens nog steeds niet geloven dat er zoveel discount was bij Clarks. Ruim 180 euro bespaard.
Ja. Gewoon zelfde maat als Chucks nemen, schijnt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Neraice het volgende:
Zijn die Desert Boots in de aanbieding het originele model?
En hoe vallen ze?
Welke bruine heb je genomen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Idem, 80% korting is gewoon bizar.
Blue nubuck en Macara.quote:
Ali zei dat ze vallen als Allstars, wat groter dan normaal, dus maatje kleiner nemen als je twijfelt. Maar hang me daar niet aan op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Neraice het volgende:
Heb geen Chucks
Gewoon zoals Nike bijvoorbeeld? Iemand die beide heeft?
Ah, same as I.quote:
Ik heb wel eens iets gekocht met 90% korting.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Idem, 80% korting is gewoon bizar.
Welke heb jij? Die blauwe zijn out of stock, haha.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb maat 42 en ze zeggen half maatje groter, dus 42,5 genomen. Gaat gewoon passen dus
Ja over de OP, ik had vorige keer het verzoek om mijn meest recente fit-pic erin te zetten ipv die oude Edwin foto, maar dat doen we bij de volgende wel dan!
Is al gebeurd!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb maat 42 en ze zeggen half maatje groter, dus 42,5 genomen. Gaat gewoon passen dus
Ja over de OP, ik had vorige keer het verzoek om mijn meest recente fit-pic erin te zetten ipv die oude Edwin foto, maar dat doen we bij de volgende wel dan!
Macaraquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Welke heb jij? Die blauwe zijn out of stock, haha.
Last minute heb ik ze alletwee genomen. Kon niet laten voor dat geld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
MacaraWilde ze allebei, maar ik hou het even in de gaten. Jij ook de bruine toch?
Haha, ik had zowiezo nieuwe schoenen nodig. Dit kwam heel goed uitquote:
Volgens Ali vielen ze als Allstars, maat 44,5 was 29 cm, dus dan is maat 44 gelijk aan 28,5 en 43 aan 28 cm? Daar kijk ik altijd naar namelijk, moet altijd 28 cm hebben. Da's nogal tegenstrijdig met wat jij zegt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef T_Fuff het volgende:
Op de site staat dat het een narrow fit is en daarom aangeraden wordt om een half maatje up te sizen, in de wetenschap dat ik een pure maat 42 ben en normale brede voeten heb, volg ik dat dan maar op. Ik ga er daarom ook vanuit dat ik ze ga passen en anders heb ik wel een origineel verjaardagscadeau voor een vriend ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens Ali vielen ze als Allstars, maat 44,5 was 29 cm, dus dan is maat 44 gelijk aan 28,5 en 43 aan 28 cm? Daar kijk ik altijd naar namelijk, moet altijd 28 cm hebben. Da's nogal tegenstrijdig met wat jij zegt.
Bedanktquote:
Heb het artikel meteen maar even opgezochtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef BigSmurf het volgende:
Mijn Even Steven mag eruit, die is verkocht.
En inderdaad altijd dat gemiep dat het vies is. Heb tegenwoordig maar de link naar dat artikel dat het zelfs na 15 maanden reuze meevalt qua bacteriën in m'n telefoon staan als favoriet, kunnen ze het meteen lezen.
Picz?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef don-diablo het volgende:
Levi's x Nike sb team edition 511.. Voor intensief skaten, fietsen, traplopen, whatever. Lijken me best relaxt.
Linkje naar de site?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Exactly what I was thinking.
Kan overigens nog steeds niet geloven dat er zoveel discount was bij Clarks. Ruim 180 euro bespaard.
http://www.clarks.eu/c/mens-sale#Sort-is-price-by-ascendingquote:
Geen selvage, wat een misserquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.freshnessmag.c(...)-jean-detailed-look/
Gewoon 41 en anders 41.5 en stuur je eentje terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef Probability het volgende:
Ik heb dames maat 41, van all stars maat 7? Welke maat kan ik dan het beste nemen?
Heb ze besteld! Snap alleen niet zo goed wat size F betekent?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Gewoon 41 en anders 41.5 en stuur je eentje terug
Breedte van de schoenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb ze besteld! Snap alleen niet zo goed wat size F betekent?
Dan heb ik goed gesized,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Voor de 1 wel voor de ander niet
Zie hier
http://www.clarks.eu/help/fitguide
Ah, ik heb nu blijkbaar F besteld en heb op zich wel brede voeten (voor een vrouw dan)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Voor de 1 wel voor de ander niet
Zie hier
http://www.clarks.eu/help/fitguide
Je kan ze ook nog aan een andere maat bestellen als je het niet zeker weet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ah, ik heb nu blijkbaar F besteld en heb op zich wel brede voeten (voor een vrouw dan)
http://www.postnl.nl/voor(...)n/pakket-buitenland/quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:00 schreef Nuggets het volgende:
Weet iemand toevallig hoe duur het is om een broek te shippen naar USA?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:16 schreef Nezhi het volgende:
Mijn cheap monday tight is er. Damn, dat ding is echt stijf. Kon het nog net niet rechtop laten staan, helaashele mooie kleur vind ik, donkerblauw en grijsachtig. Een stuk stijfer en dikker dan mijn SJ DDO en grotere kontzakken.
[ afbeelding ]
Is TNT al bij je langs geweest? Hier welquote:
Oh hij is tof gast! stacken moet ook zeker wel ivm je lengtequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:16 schreef Nezhi het volgende:
Mijn cheap monday tight is er. Damn, dat ding is echt stijf. Kon het nog net niet rechtop laten staan, helaashele mooie kleur vind ik, donkerblauw en grijsachtig. Een stuk stijfer en dikker dan mijn SJ DDO en grotere kontzakken.
[ afbeelding ]
Hier ook alquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:58 schreef Nuggets het volgende:
Ze zijn hier ook net langs geweest![]()
Denim Blue Nubuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
Kan je fitpic maken Smurf? Ben benieuwd naar kleur IRL.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:48 schreef BigSmurf het volgende:
Zijn binnen, de Macara staan heel dope onder m'n ALD, de blauwe weet ik nog niet wat ik ervan moet vinden. Onder een chino op zich tof, maar ik heb er maar eentje en die past niet echt bij de schoen. Dan zou ik eens moeten shoppen. Anyway, wel goeie aankoop.
Nice! Als de waist na het soaken te krap is, moet je gewoon met iemand anders even rekken, en dan tijdens het opdrogen een wat breder latje ertussen doen. Bij mij werkte dat prima!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Geen TNT wel UPS:
[ afbeelding ]
Morgen fitpics en soaken.
Waist zit al behoorlijk strak dus hopen dat die niet veel zal krimpen, inseam mag wel wat af.
Is inderdaad een optie. Niet teveel squatten om combs te zetten ivm kneebags.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Ik dacht er aan om ze aan te trekken en in bad te gaan zitten?
Waist zal niet verder krimpen dan hij kan en de inseam kan lekker zijn gang gaan.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Even snel pre-soak foto's genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, bovenste foto: Come at me brah!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u mad bro?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Hehe, bovenste foto: Come at me brah!
Begrijpelijk dat je wat krimp op de inseam wilt, verder
Waarom niet verkopen voor winst?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn Clarks ook binnen gekregen, Ik vind de bruine wel dope,maar de blauwe past inderdaad niet echt bij mijn spijkerbroeken dus gaat die mooi terug
Teveel moeite en gezeur.. Ik houd er niet van om spullen via internet te verkopenquote:
Zal straks even maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kan je fitpic maken Smurf? Ben benieuwd naar kleur IRL.
Straks is al even geleden...quote:
Dope man, ben benieuwd naar post-soak pics.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg ze niet goed op de foto in het donker, kleur wijkt dan nogal af van het echt. Paupercamera's ook op die smartphones van tegenwoordig.quote:
Zeker dope ja, maar de waist is toch echt te groot, die eindigt op m'n knieën als ie eenmaal gestretcht is denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef bokkepoot het volgende:
Grote smurf is dit niks voor jouw?
Waist is misschien een beetje groot maar hij fade wel episch
http://www.styleforum.net(...)ab-soaked-never-worn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: en schijnbaar ook een zip-fly#FREEBAJSKORV
Wat is er mis met de backpockets? Coinpockets agreed, maar verder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef M1stral het volgende:
Coinpocket selvage en backpockets zijn echt fucked. Nog geen 30 euro waard, mijn inziens.
Ik vind de backpockets wel prima. Niet super tof, maar ook niet saai oid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef M1stral het volgende:
Coinpocket selvage en backpockets zijn echt fucked. Nog geen 30 euro waard, mijn inziens.
Vind de tab wel apart. En stitching vind ik een leuk detail. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef M1stral het volgende:
Tab is net zo unusual als de coinpocket. Daarnaast was een enkele stitch mooier (horizontaal).
Bij deze.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kan je fitpic maken Smurf? Ben benieuwd naar kleur IRL.
Soakerdesoak. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:02 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Alleen ook nog stevig aan de prijs.
[ afbeelding ]
Ligt er nu een kwartiertje in.
Ja heetste stand heb ik gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:02 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand weleens gesoakt in kokend water?
Ik heb bij m'n momo steeds water gekookt en dan het hete water in een emmer gestopt en steeds aangevuld met pas gekookt water.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:02 schreef BigSmurf het volgende:
Schijnt dat de leather patches dat wat minder leuk vindenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:02 schreef BigSmurf het volgende:
Dope man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:33 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Voor het grootste gedeelte droog nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Lekker laten stacken met cuff zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:33 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Warehouse 1000xxquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:34 schreef BigSmurf het volgende:
Geen idee, welk model?
En hij zit prima, waist is een pietsie groot, maar kan hem eigenlijk gewoon nog zonder riem dragen. En genoeg ruimte op de bovenbenen, niet heel ruim, maar gewoon goed. Content mee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb besloten dat ik m'n nieuwe 0201 ga laten hemmen, ik vind dat cuffen toch too much. Neem aan dat TdN de beste optie is?
[ Bericht 5% gewijzigd door BigSmurf op 04-08-2012 21:17:11 ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef BigSmurf het volgende:
Oud en nieuw, camerakwaliteit is bagger, maar het geeft een idee.Gewoon triple cuff. Had ik eerst dus staan en staat nog best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb besloten dat ik m'n nieuwe 0201 ga laten hemmen, ik vind dat cuffen toch too much. Neem aan dat TdN de beste optie is?![]()
Wat bedoel je trouwens met dat strikken?Love will tear us apart (Joy Division)
Ik ben op die dikke cuffs een beetje uitgekeken, m'n ALD heeft dat ook al (dubbele).quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gewoon triple cuff. Had ik eerst dus staan en staat nog best goed.![]()
Wat bedoel je trouwens met dat strikken?
Goede fit tot aan de knie. Stacks op straight cuts zijn voor mij een no go, ik zou dan ook adviseren te hemmen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:33 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lag er Atelier LaDurance? Of is ADL wat anders? Zo ja, welke allemaal? De Royston valt toch wel mee? De Prescott en vooral Frontier (die was 't Donquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:57 schreef Atta-boy het volgende:
Was je er vandaag? miss heb ik je dan wel gezien.
In mijn maat hadden ze qua dry denim eigenlijk alleen maar ADL liggen, die mega leg openings trek ik niet zo. Heb verder ook ff geen geld voor nieuwe denim
Ja Atelier LaDurance, heb niet zo veel verstand van hun fits tbh. Houd zelf niet zo van ADL dus die heb ik snel overgeslagen bij het kijkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Lag er Atelier LaDurance? Of is ADL wat anders? Zo ja, welke allemaal? De Royston valt toch wel mee? De Prescott en vooral Frontier (die was 't Don) hebben wel een grotere opening.
Klinkt als een Darktone. Hoe lagen de prijzen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja Atelier LaDurance, heb niet zo veel verstand van hun fits tbh. Houd zelf niet zo van ADL dus die heb ik snel overgeslagen bij het kijkenZag er wel eentje met een hele leuke fabric, zoiets als een momo 0702 maar die leg openings waren zo groot dat mijn schoenen er in zouden verdwijnen denk ik
Hmm, kutte is dat ik er nooit in de buurt kom om eens te snuffelen. Niet dat ik wat nodig heb per se, maar korting = korting haha.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Atta-boy het volgende:
50 a 70% sale van al die ALD dingen dus best goede prijzen als het je ding is
Is ook door mn hoofd geschoten alleen erger ik me er niet zo aan en de dubbele cuff zorgt ervoor dat dat ze al een stuk minder aanwezig zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Goede fit tot aan de knie. Stacks op straight cuts zijn voor mij een no go, ik zou dan ook adviseren te hemmen.
Hollanderquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hmm, kutte is dat ik er nooit in de buurt kom om eens te snuffelen. Niet dat ik wat nodig heb per se, maar korting = korting haha.
Heb precies hetzelfde probleemquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:02 schreef omelette het volgende:
Mijn apc krijgt echt te weinig wear. Zes weken vakantiewerk waar ik geen denim kan dragen
Facilitaire zaken bij een verzekeraar. Beetje bijverdienen en ik heb toch een paar maand vakantie omdat ik examen deed dit jaar. Enige nadeel is dat ik alleen 's avonds en in het weekend jeans draag nu.quote:
Zeker weten beter dan vakkenvullen. Ik zal vanmiddag alsnog even wat fotootjes schieten ondanks weinig progressquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef BigSmurf het volgende:
Ah, heel de week in het net dus. Ach, dragen kan altijd nog, je hebt een beter bijbaantje dan vakkenvullen bij de Lidl.
Helaas, maar klinkt idd als een uitdagende baanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef omelette het volgende:
[..]
Facilitaire zaken bij een verzekeraar. Beetje bijverdienen en ik heb toch een paar maand vakantie omdat ik examen deed dit jaar. Enige nadeel is dat ik alleen 's avonds en in het weekend jeans draag nu.
Wat? Je werkt in een Diesel winkel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Helaas, maar klinkt idd als een uitdagende baan. Ik mag dan wel denim dragen, maar alleen van diesel
.
Ja, maar dan in de Bijenkorf. Shop in shop dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef omelette het volgende:
[..]
Wat? Je werkt in een Diesel winkel?![]()
Dit is mijn laatste weekje. Daarna fulltime jeans rocken.
Ongeveer ja. Wel boven budget inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef don-diablo het volgende:
Die is ook 38 pre soak toch? Maar das boven z'n budget.
Ziet er goed uit. Is de meeste rek eruit?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:33 schreef omelette het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het gevoel dat hij bij de waist nog wel iets verder aan het rekken is. Waist en thighs zijn in ieder geval nogsteeds behoorlijk snugquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Is de meeste rek eruit?
Dat is te zien. Vind het rond de dijen nog een beetje tight. Lekker veel dragen iig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef omelette het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hij bij de waist nog wel iets verder aan het rekken is. Waist en thighs zijn in ieder geval nogsteeds behoorlijk snug
Ik zou ergens nog wat AD swatches moeten hebben liggen. Weet niet wat voor stukken je nodig hebt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef bokkepoot het volgende:
Heeft er hier iemand nog een stuk selvage denim liggen? ik heb wat nodig voor een projectje, maar ik hem mijn broeken nooit dus heb zelf niks liggen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef bear87 het volgende:
Ook maar een paar van die Clarks gekocht, voor 36,95 euro kon ik het niet laten. Echter lukt het mij niet om die 10 euro kortingscode te krijgen, ik krijg maar geen code van ze...ook geen bevestiging van mijn order.
Typisch Nederlands om zelfs voor 36,95 euro nog te zeiken over 10 euro die je misgelopen bent..maar als iemand nog een code over heeft hou ik me toch aanbevolen
heb ik een dealtje gemist ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:29 schreef bear87 het volgende:
Ook maar een paar van die Clarks gekocht, voor 36,95 euro kon ik het niet laten. Echter lukt het mij niet om die 10 euro kortingscode te krijgen, ik krijg maar geen code van ze...ook geen bevestiging van mijn order.
Typisch Nederlands om zelfs voor 36,95 euro nog te zeiken over 10 euro die je misgelopen bent..maar als iemand nog een code over heeft hou ik me toch aanbevolen
http://www.clarks.eu/p/20349151quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
heb ik een dealtje gemist ?
top!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef Nuggets het volgende:
Oja, coupon vergeten.
"BeNews" 10 euro
Clark meetquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:51 schreef don-diablo het volgende:
Die prijzen gaan echt nergens over. Dirt cheap.
Atta en ik hebben ze iig niet besteld. Goedkoop of niet.quote:
Nudie organic ecru embo, volgens mij de thin finn die maatje groter is gekocht. Is er overigens ook in Slim Jim variant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef Atta-boy het volgende:
Weet iemand welke fit en wash deze nudie is?
http://roy-alty.tumblr.com/post/28878322000/nudie-jeans
Vind die backpockets zo coolzou zoiets er eventueel wel bij willen als die tussen mijn apc ps en mijn samurai in zou zitten qua fit.
Waar gaat je voorkeur naar uit qua fit? Nudie heeft wel veel prima fits, dan wel gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks man, ben niet echt thuis in nudies. Zo eens wat info over opzoeken.
Check de grim Tim, misschien iets wat je zoekt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Atta-boy het volgende:
Een slim straight denk ik. Zoiets als een momo 0701 denk ik. Misschien iets tapered.
Vault tec heeft een SJ in die wassing.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
Heb die nudie site even bekeken en denk dat ik qua fits de slim jim en grim tim het leukst vind.
Alleen de organic ecru embo is er op hun site alleen in een thin fin te koop geloof ik.
Heeft verder ook geen haast maar vind het wel een mooie broek.
Dat weet ik nou nooit preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:20 schreef Neraice het volgende:
Atta welke maat heb je? Ik heb een SJ Organic Ecru Embo te koop.
Het is een 29/34. Draag normaal 29-30 maar deze is wat te strak geworden voor mij, zou dus wel moeten passen denk ik? (weet niet of de lengte goed is).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:26 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat weet ik nou nooit preciesheb een 28 in mijn apc ps en die zit het fijnste.
Weet ook nog niet echt welke maat in in een thiin finn nodig zou hebben en hoe die fit. Zou hem wel iets baggy willen dragen denk ik.
Welke maat heb jij?
Zal wel een keer een foto maken voor je van m'n TF(DBC) voor je als referentie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
Zat even verder te kijken als de fits volgens de nudie site en vind de TF idd best mooi als je hem maar niet zo vreselijk strak koopt. Op een hoop fit pics zit ie niet eens echt strak en zo zou ik hem dan wel willen. Op deze blog zit ie bijvoorbeeld zoals ik hem zou willen http://www.bloggang.com/m(...)008&group=2&gblog=16
Wist idd dat vault zo'n wassing had maar zou hem zelf dan iets strakker willen en dan kom ik toch op de tf uit denk ik dan.
Miss binnenkort maar eens passen en kijken of het wat is. Als mijn ps op is miss vervangen voor deze dan.
Graag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zal wel een keer een foto maken voor je van m'n TF(DBC) voor je als referentie.
Fabrics zijn redelijk genomen gaar bij Nudie. Niets bijzonders en details ook niet. In dat opzicht is NF veel leuker. Ik zou als ik jou was ook eens kijken voor een weird Guy. Zit zeker niet gek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Graag.
Wel jammer dat de fabric van nudie een stuk minder is dan bijvoorbeeld mijn samurai als ik het ga vergelijken, en een zip fly is ook wel jammer. Maar hoe die er ongedragen uit ziet vind ik
Beetje. Heb 'm al een paar maanden maar niet veel gedragen (vond 'm te strak). Zal morgen wel wat foto's maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:35 schreef Atta-boy het volgende:
Zou hem dan even moeten passen in een winkel oid binnenkort om te kijken hoe een 29 me fit.
Is hij btw al veel uitgelopen en of gedragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Dat zou chill zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Neraice het volgende:
[..]
Beetje. Heb 'm al een paar maanden maar niet veel gedragen (vond 'm te strak). Zal morgen wel wat foto's maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mistral, macara is inderdaad mooie kleur voor onder jeans, vandaag op gewerkt (veel lopen/staan) en wat heerlijk die crepe zool, maakt geen geluid ook! Tevens op terugreis van roffa centraal naar huis een regensoak gehad, dat vindt mijn Artist Denim erg lekker
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
44 1/2quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:27 schreef Wiwatron het volgende:
@Grachtenpinguin
Interessant, welk maatje is dat 2e paar?Ik was vanmorgen namelijk net te laat...
Valt best mee, die slim jim valt smaller als mijn samurai als het goed is en wil iets wat er een beetje tussenin valt. Is wel iets groter als wat ik het mooist vind maar is best goed te doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vandaag ook mijn Macara's binnen, ze lopen inderdaad echt heerlijk.
Had 2 paar besteld, 2 verschillende maten dus moet nu nog even beslissen of ik mijn tweede paar terugstuur of op marktplaats gooi voor dat beetje winst![]()
@atta,
denk dat de leg opening van een SJ te groot is voor wat je zoekt als ik de pic op die blog zie.
Oh en @don
Heb zelf ook nog een black coated jeans liggen maar geen idee hoe ik dat moet dragen, krijg er altijd zo'n alto gevoel bij. Waarmee draag jij ze over het algemeen?
Clarks, voor 26,95.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat voor schoenen zijn mooi voor onder een spijkerbroek voor max 150 euro?
Kut, aanbieding is over.quote:
Zowat alle sneakers, semi-net en nette schoenen? Wat zoek je precies?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Verdorie. Maar wat zijn andere mooie goede schoenen voor onder een spijkerbroek?
Red wing achtige schoenen, of iets klassieks als ditquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zowat alle sneakers, semi-net en nette schoenen? Wat zoek je precies?
Niet bepaald mijn stijl, misschien dat anderen wat weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Red wing achtige schoenen, of iets klassieks als dit
Zie paar posts terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik baal er wel van dat ik die desert boot sale heb gemist, zitten mooie tussen
Als iemand nog een 43 over heeft hoor ik het graag
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef bear87 het volgende:
Ik heb sowieso 1 paar 42 en 1 paar 43 over, omdat ik mijn eerste bestelling (zonder discount) niet meer kon annuleren. Melden kan via pm.
Heb je nog over en zoja welke kleur?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:49 schreef bear87 het volgende:
Ga ik er ff vette commissie voor vragen hehehe
Denk dat het qua kwaliteit om het even is.Het betere spul bevind zich echt in het 200+ segment.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef CoenSJ het volgende:
Ik draag nu al een tijdje deze denham jeans (klik) en ik ben hier vrij tevreden mee.
Nu vroeg of deze jeans qua kwaliteit, stof e.d. erg veel verschild met bijvoorbeeld eenzelfde soort jeans van apc (ik zat zelf te kijken naar new cure), naked and famous. Iemand?
Fixed that for you.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Denk dat het qua kwaliteit om het even is.Het betere spul bevind zich echt onder de 50 en in het 200+ segment.
Nou je kan veel zeggen maar mijn STFjes blijven altijd dik een jaar goed terwijl ik ze altijd helemaal afdraag. Tuurlijk kunnen ze niet op tegen andere zware broeken. Maar de gemiddelde broek in de onder 200 prijsklasse kan hij zeker wel aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:59 schreef M1stral het volgende:
Kwaliteit is iets anders dan best bang for bucks. Al gaat dat laatste zeker wel op voor jouw STFjes.
Kijkend naar de maatvoering zou die me misschien nog passen ook, maar heb net m'n momo verkocht aan smurf en wil ff niks. Waarom doe je em weg? Mooie broek imo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Puzzles2 het volgende:
Helemaal vergeten haha, zat zo in het momo gebeuren. Het gaat om deze broek:
http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=32548
70 inc. mag die eruit en het is een 30/34
Ben niet zo blij met de legopening, die is mij iets te smal waardoor die niet mooi op mijn schoenen valt. (Voornamelijk Nike Dunk Sb's) We kunnen eventueel over de prijs praten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kijkend naar de maatvoering zou die me misschien nog passen ook, maar heb net m'n momo verkocht aan smurf en wil ff niks. Waarom doe je em weg? Mooie broek imo.
Heb je toevallig de afmetingen voor me? En heb je hem al lang gedragen? Want kan hem bij Caliroots voor 125 kopen en dat is geen geld natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef BigSmurf het volgende:
Puzzle, mijn 0201 is beschikbaar in maat 31.
Niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:11 schreef Puzzles2 het volgende:
[..]
Heb je toevallig de afmetingen voor me? En heb je hem al lang gedragen? Want kan hem bij Caliroots voor 125 kopen en dat is geen geld natuurlijk.
[TK] Jeans - Momotaro 0201 & Nudie Hank Rey Dry Organic Veggiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:11 schreef Puzzles2 het volgende:
[..]
Heb je toevallig de afmetingen voor me? En heb je hem al lang gedragen? Want kan hem bij Caliroots voor 125 kopen en dat is geen geld natuurlijk.
Ai dat is wel erg aan de grote kant, maar thanks anyways! Bear kan daarentegen een PM verwachtenquote:
Zou je janoski's bij kunnen dragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:01 schreef Puzzles2 het volgende:
[..]
Ben niet zo blij met de legopening, die is mij iets te smal waardoor die niet mooi op mijn schoenen valt. (Voornamelijk Nike Dunk Sb's) We kunnen eventueel over de prijs praten?
Heb gister Janoski's gehaald en ze zitten mooi dus thanks voor het advies!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou je janoski's bij kunnen dragen.bedankt voor het aanbod maar heb het echt niet nodig nu. Ben voor nu voorzien met m'n NF en 0201.
Fitpics icm levi's? Bij een mooie tapered kun je de pijpen ook wat hoger oprollen tot boven je schoenen. Moet je wel kunnen hebben. Met janoski's kun je ook redelijk skaten nog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:34 schreef Puzzles2 het volgende:
[..]
Heb gister Janoski's gehaald en ze zitten mooi dus thanks voor het advies!
Ik zal zien of ik vandaag een fitpic kan maken, zal meteen een paar foto's van mijn Edwin schieten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Fitpics icm levi's? Bij een mooie tapered kun je de pijpen ook wat hoger oprollen tot boven je schoenen. Moet je wel kunnen hebben. Met janoski's kun je ook redelijk skaten nog.
Ik ben wel benieuwd iig, maar weet niet of ik er veel zal kopen. Waarschijnlijk niet. Vandaag de levi's x Nike sb 511 aangehad en het is een mooie (tech) broek voor 90 euro.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:40 schreef xSanjay het volgende:
nieuwe TdN winkel:
http://www.tenuedenimes.c(...)e-nimes-store-in-am/
Heb je de TF nog gepast?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:10 schreef Atta-boy het volgende:
Heb die ook gezien gisteren, ook die thin finn gezien die me zo cool leek gezien maar die viel in het echt wat tegen
Goede aankopen! Nee heb jammer genoeg niet kunnen passen. Ze hadden ook alleen een 28 en die ging me ook niet passen denk ik. Maar fabric viel wat tegen en had verwacht dat nudie wel selvedge in broeken had zittenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb je de TF nog gepast?
Denim (+ semi denim) aankoop:
[ afbeelding ]
Welke maat zou je moeten hebben dan? Ze hebben wel een paar leuke fabrics her en der. Selvage is niet standaard bij Nudie idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Goede aankopen! Nee heb jammer genoeg niet kunnen passen. Ze hadden ook alleen een 28 en die ging me ook niet passen denk ik. Maar fabric viel wat tegen en had verwacht dat nudie wel selvedge in broeken had zitten![]()
Niet dat ik een broek zonder selvedge niet zou kopen maar vind selvedge wel een leuk extraatje.
Ik weet niet zo goed welke winkels het merk allemaal hebben. Je zou m@w ook eens kunnen proberen. Ik heb 3 TF's en ze zitte alle drie verschillend. Passen is in dat opzicht wel handig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:51 schreef Atta-boy het volgende:
Denk 29 en om hem wat meer baggy te dragen miss zelfs 30.
Nudie hebben ze bijna overal wel geloof ik. Maar weet nu niet meer zo of ik die nog wel zou willen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed welke winkels het merk allemaal hebben. Je zou m@w ook eens kunnen proberen. Ik heb 3 TF's en ze zitte alle drie verschillend. Passen is in dat opzicht wel handig.
Er zijn mooiere dingen te halen. Ik vind NF op dit moment best oké vanwege de stof en de fit van m'n wg is goed. Als je graag een TF wilt moet je er één tijdens de sale op de kop tikken. Anders vind ik het persoonlijk een beetje te duur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nudie hebben ze bijna overal wel geloof ik. Maar weet nu niet meer zo of ik die nog wel zou willen.
Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen, maar wat word er bedoeld met een "tech" broek dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd iig, maar weet niet of ik er veel zal kopen. Waarschijnlijk niet. Vandaag de levi's x Nike sb 511 aangehad en het is een mooie (tech) broek voor 90 euro.mooie kleur, zacht denim en rekt makkelijk mee. Ontbreken van selvage is een beetje jammer, maar eig mag dat de pret niet drukken.
Die broek is ontworpen om lekker bij te kunnen skaten. Dus zit veel tech in zeg maar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen, maar wat word er bedoeld met een "tech" broek dan?
Die chino is erg erg Nice, maar waarom wéér skinny fits.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef M1stral het volgende:
Voor de skinny people onder ons. Iemand de Japan Blue x Blue Owl collab al gezien? Erg dope!
http://blueowlworkshop.bl(...)-x-blue-owl.html?m=1
Exactly my thoughts.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die chino is erg erg Nice, maar waarom wéér skinny fits.
Ik vind het gewoon zo jammer.. Alleen maar skinny fits. Nu verkoopt dat het makkelijkst aan hype kids, maar wat is er mis met een tapered fit? Daar is geheid genoeg animo voor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Exactly my thoughts.
Waarschijnlijk omdat 90% van de potentiële kopers nog nooit een gym van binnen gezien heeft.
Als in N&F Skinny Guyquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de maten om te zien hoe skinny de skinny is.
Nope...alleen bepaalde stof en dan ook nog eenmaligquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef DanielBackward het volgende:
Dag,
Ben hier verder niet bekend, maar ik vroeg mij af of je de fit van willekeurige jeans kon laten krimpen door ze met heet water in bad te leggen? Of geld dit alleen voor bepaalde modellen? Thx
Aww oké, hij is al een paar x gewassenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nope...alleen bepaalde stof en dan ook nog eenmalig
Fitpics!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:08 schreef BigSmurf het volgende:
Vandaag voor het eerst heel de dag m'n nieuwe 0201 aan, die zit toch een stuk comfortabeler dan m'n ALD in het topblock.
Zal ik deze week wel maken ergens. Zijn niet bijster spannend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Fitpics!
En heb je hem al laten hemmen?
Zo, en nu er weer uitgroeienquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:44 schreef BigSmurf het volgende:
Duidelijker krijg ik ze niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, en nu flink beaten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:44 schreef BigSmurf het volgende:
Duidelijker krijg ik ze niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al een momoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |