Kan je fitpic maken Smurf? Ben benieuwd naar kleur IRL.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:48 schreef BigSmurf het volgende:
Zijn binnen, de Macara staan heel dope onder m'n ALD, de blauwe weet ik nog niet wat ik ervan moet vinden. Onder een chino op zich tof, maar ik heb er maar eentje en die past niet echt bij de schoen. Dan zou ik eens moeten shoppen. Anyway, wel goeie aankoop.
Nice! Als de waist na het soaken te krap is, moet je gewoon met iemand anders even rekken, en dan tijdens het opdrogen een wat breder latje ertussen doen. Bij mij werkte dat prima!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Geen TNT wel UPS:
[ afbeelding ]
Morgen fitpics en soaken.
Waist zit al behoorlijk strak dus hopen dat die niet veel zal krimpen, inseam mag wel wat af.
Is inderdaad een optie. Niet teveel squatten om combs te zetten ivm kneebags.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:15 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Ik dacht er aan om ze aan te trekken en in bad te gaan zitten?
Waist zal niet verder krimpen dan hij kan en de inseam kan lekker zijn gang gaan.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Even snel pre-soak foto's genomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, bovenste foto: Come at me brah!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u mad bro?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:25 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Hehe, bovenste foto: Come at me brah!
Begrijpelijk dat je wat krimp op de inseam wilt, verder
Waarom niet verkopen voor winst?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn Clarks ook binnen gekregen, Ik vind de bruine wel dope,maar de blauwe past inderdaad niet echt bij mijn spijkerbroeken dus gaat die mooi terug
Teveel moeite en gezeur.. Ik houd er niet van om spullen via internet te verkopenquote:
Zal straks even maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kan je fitpic maken Smurf? Ben benieuwd naar kleur IRL.
Straks is al even geleden...quote:
Dope man, ben benieuwd naar post-soak pics.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:00 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg ze niet goed op de foto in het donker, kleur wijkt dan nogal af van het echt. Paupercamera's ook op die smartphones van tegenwoordig.quote:
Zeker dope ja, maar de waist is toch echt te groot, die eindigt op m'n knieën als ie eenmaal gestretcht is denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef bokkepoot het volgende:
Grote smurf is dit niks voor jouw?
Waist is misschien een beetje groot maar hij fade wel episch
http://www.styleforum.net(...)ab-soaked-never-worn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: en schijnbaar ook een zip-fly#FREEBAJSKORV
Wat is er mis met de backpockets? Coinpockets agreed, maar verder.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef M1stral het volgende:
Coinpocket selvage en backpockets zijn echt fucked. Nog geen 30 euro waard, mijn inziens.
Ik vind de backpockets wel prima. Niet super tof, maar ook niet saai oid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:16 schreef M1stral het volgende:
Coinpocket selvage en backpockets zijn echt fucked. Nog geen 30 euro waard, mijn inziens.
Vind de tab wel apart. En stitching vind ik een leuk detail. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:25 schreef M1stral het volgende:
Tab is net zo unusual als de coinpocket. Daarnaast was een enkele stitch mooier (horizontaal).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |