44 1/2quote:Op woensdag 8 augustus 2012 04:27 schreef Wiwatron het volgende:
@Grachtenpinguin
Interessant, welk maatje is dat 2e paar?Ik was vanmorgen namelijk net te laat...
Valt best mee, die slim jim valt smaller als mijn samurai als het goed is en wil iets wat er een beetje tussenin valt. Is wel iets groter als wat ik het mooist vind maar is best goed te doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vandaag ook mijn Macara's binnen, ze lopen inderdaad echt heerlijk.
Had 2 paar besteld, 2 verschillende maten dus moet nu nog even beslissen of ik mijn tweede paar terugstuur of op marktplaats gooi voor dat beetje winst![]()
@atta,
denk dat de leg opening van een SJ te groot is voor wat je zoekt als ik de pic op die blog zie.
Oh en @don
Heb zelf ook nog een black coated jeans liggen maar geen idee hoe ik dat moet dragen, krijg er altijd zo'n alto gevoel bij. Waarmee draag jij ze over het algemeen?
Clarks, voor 26,95.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat voor schoenen zijn mooi voor onder een spijkerbroek voor max 150 euro?
Kut, aanbieding is over.quote:
Zowat alle sneakers, semi-net en nette schoenen? Wat zoek je precies?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Verdorie. Maar wat zijn andere mooie goede schoenen voor onder een spijkerbroek?
Red wing achtige schoenen, of iets klassieks als ditquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zowat alle sneakers, semi-net en nette schoenen? Wat zoek je precies?
Niet bepaald mijn stijl, misschien dat anderen wat weten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Red wing achtige schoenen, of iets klassieks als dit
Zie paar posts terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik baal er wel van dat ik die desert boot sale heb gemist, zitten mooie tussen
Als iemand nog een 43 over heeft hoor ik het graag
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:18 schreef bear87 het volgende:
Ik heb sowieso 1 paar 42 en 1 paar 43 over, omdat ik mijn eerste bestelling (zonder discount) niet meer kon annuleren. Melden kan via pm.
Heb je nog over en zoja welke kleur?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:49 schreef bear87 het volgende:
Ga ik er ff vette commissie voor vragen hehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |