Nudie organic ecru embo, volgens mij de thin finn die maatje groter is gekocht. Is er overigens ook in Slim Jim variant.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:38 schreef Atta-boy het volgende:
Weet iemand welke fit en wash deze nudie is?
http://roy-alty.tumblr.com/post/28878322000/nudie-jeans
Vind die backpockets zo coolzou zoiets er eventueel wel bij willen als die tussen mijn apc ps en mijn samurai in zou zitten qua fit.
Waar gaat je voorkeur naar uit qua fit? Nudie heeft wel veel prima fits, dan wel gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef Atta-boy het volgende:
Thanks man, ben niet echt thuis in nudies. Zo eens wat info over opzoeken.
Check de grim Tim, misschien iets wat je zoekt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:32 schreef Atta-boy het volgende:
Een slim straight denk ik. Zoiets als een momo 0701 denk ik. Misschien iets tapered.
Vault tec heeft een SJ in die wassing.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
Heb die nudie site even bekeken en denk dat ik qua fits de slim jim en grim tim het leukst vind.
Alleen de organic ecru embo is er op hun site alleen in een thin fin te koop geloof ik.
Heeft verder ook geen haast maar vind het wel een mooie broek.
Dat weet ik nou nooit preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:20 schreef Neraice het volgende:
Atta welke maat heb je? Ik heb een SJ Organic Ecru Embo te koop.
Het is een 29/34. Draag normaal 29-30 maar deze is wat te strak geworden voor mij, zou dus wel moeten passen denk ik? (weet niet of de lengte goed is).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:26 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dat weet ik nou nooit preciesheb een 28 in mijn apc ps en die zit het fijnste.
Weet ook nog niet echt welke maat in in een thiin finn nodig zou hebben en hoe die fit. Zou hem wel iets baggy willen dragen denk ik.
Welke maat heb jij?
Zal wel een keer een foto maken voor je van m'n TF(DBC) voor je als referentie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef Atta-boy het volgende:
Zat even verder te kijken als de fits volgens de nudie site en vind de TF idd best mooi als je hem maar niet zo vreselijk strak koopt. Op een hoop fit pics zit ie niet eens echt strak en zo zou ik hem dan wel willen. Op deze blog zit ie bijvoorbeeld zoals ik hem zou willen http://www.bloggang.com/m(...)008&group=2&gblog=16
Wist idd dat vault zo'n wassing had maar zou hem zelf dan iets strakker willen en dan kom ik toch op de tf uit denk ik dan.
Miss binnenkort maar eens passen en kijken of het wat is. Als mijn ps op is miss vervangen voor deze dan.
Graag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zal wel een keer een foto maken voor je van m'n TF(DBC) voor je als referentie.
Fabrics zijn redelijk genomen gaar bij Nudie. Niets bijzonders en details ook niet. In dat opzicht is NF veel leuker. Ik zou als ik jou was ook eens kijken voor een weird Guy. Zit zeker niet gek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Graag.
Wel jammer dat de fabric van nudie een stuk minder is dan bijvoorbeeld mijn samurai als ik het ga vergelijken, en een zip fly is ook wel jammer. Maar hoe die er ongedragen uit ziet vind ik
Beetje. Heb 'm al een paar maanden maar niet veel gedragen (vond 'm te strak). Zal morgen wel wat foto's maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:35 schreef Atta-boy het volgende:
Zou hem dan even moeten passen in een winkel oid binnenkort om te kijken hoe een 29 me fit.
Is hij btw al veel uitgelopen en of gedragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Dat zou chill zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Neraice het volgende:
[..]
Beetje. Heb 'm al een paar maanden maar niet veel gedragen (vond 'm te strak). Zal morgen wel wat foto's maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mistral, macara is inderdaad mooie kleur voor onder jeans, vandaag op gewerkt (veel lopen/staan) en wat heerlijk die crepe zool, maakt geen geluid ook! Tevens op terugreis van roffa centraal naar huis een regensoak gehad, dat vindt mijn Artist Denim erg lekker
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |