Bij deze.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:52 schreef M1stral het volgende:
[..]
Kan je fitpic maken Smurf? Ben benieuwd naar kleur IRL.
Soakerdesoak. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 10:02 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Alleen ook nog stevig aan de prijs.
[ afbeelding ]
Ligt er nu een kwartiertje in.
Ja heetste stand heb ik gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:02 schreef BigSmurf het volgende:
Iemand weleens gesoakt in kokend water?
Ik heb bij m'n momo steeds water gekookt en dan het hete water in een emmer gestopt en steeds aangevuld met pas gekookt water.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:02 schreef BigSmurf het volgende:
Schijnt dat de leather patches dat wat minder leuk vindenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 11:02 schreef BigSmurf het volgende:
Dope man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:33 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Voor het grootste gedeelte droog nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit! Lekker laten stacken met cuff zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:33 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Voor het grootste gedeelte droog nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Warehouse 1000xxquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:34 schreef BigSmurf het volgende:
Geen idee, welk model?
En hij zit prima, waist is een pietsie groot, maar kan hem eigenlijk gewoon nog zonder riem dragen. En genoeg ruimte op de bovenbenen, niet heel ruim, maar gewoon goed. Content mee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb besloten dat ik m'n nieuwe 0201 ga laten hemmen, ik vind dat cuffen toch too much. Neem aan dat TdN de beste optie is?
[ Bericht 5% gewijzigd door BigSmurf op 04-08-2012 21:17:11 ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:09 schreef BigSmurf het volgende:
Oud en nieuw, camerakwaliteit is bagger, maar het geeft een idee.Gewoon triple cuff. Had ik eerst dus staan en staat nog best goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb besloten dat ik m'n nieuwe 0201 ga laten hemmen, ik vind dat cuffen toch too much. Neem aan dat TdN de beste optie is?![]()
Wat bedoel je trouwens met dat strikken?Love will tear us apart (Joy Division)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |