Heb je de TF nog gepast?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:10 schreef Atta-boy het volgende:
Heb die ook gezien gisteren, ook die thin finn gezien die me zo cool leek gezien maar die viel in het echt wat tegen
Goede aankopen! Nee heb jammer genoeg niet kunnen passen. Ze hadden ook alleen een 28 en die ging me ook niet passen denk ik. Maar fabric viel wat tegen en had verwacht dat nudie wel selvedge in broeken had zittenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Heb je de TF nog gepast?
Denim (+ semi denim) aankoop:
[ afbeelding ]
Welke maat zou je moeten hebben dan? Ze hebben wel een paar leuke fabrics her en der. Selvage is niet standaard bij Nudie idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Goede aankopen! Nee heb jammer genoeg niet kunnen passen. Ze hadden ook alleen een 28 en die ging me ook niet passen denk ik. Maar fabric viel wat tegen en had verwacht dat nudie wel selvedge in broeken had zitten![]()
Niet dat ik een broek zonder selvedge niet zou kopen maar vind selvedge wel een leuk extraatje.
Ik weet niet zo goed welke winkels het merk allemaal hebben. Je zou m@w ook eens kunnen proberen. Ik heb 3 TF's en ze zitte alle drie verschillend. Passen is in dat opzicht wel handig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:51 schreef Atta-boy het volgende:
Denk 29 en om hem wat meer baggy te dragen miss zelfs 30.
Nudie hebben ze bijna overal wel geloof ik. Maar weet nu niet meer zo of ik die nog wel zou willen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed welke winkels het merk allemaal hebben. Je zou m@w ook eens kunnen proberen. Ik heb 3 TF's en ze zitte alle drie verschillend. Passen is in dat opzicht wel handig.
Er zijn mooiere dingen te halen. Ik vind NF op dit moment best oké vanwege de stof en de fit van m'n wg is goed. Als je graag een TF wilt moet je er één tijdens de sale op de kop tikken. Anders vind ik het persoonlijk een beetje te duur.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nudie hebben ze bijna overal wel geloof ik. Maar weet nu niet meer zo of ik die nog wel zou willen.
Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen, maar wat word er bedoeld met een "tech" broek dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd iig, maar weet niet of ik er veel zal kopen. Waarschijnlijk niet. Vandaag de levi's x Nike sb 511 aangehad en het is een mooie (tech) broek voor 90 euro.mooie kleur, zacht denim en rekt makkelijk mee. Ontbreken van selvage is een beetje jammer, maar eig mag dat de pret niet drukken.
Die broek is ontworpen om lekker bij te kunnen skaten. Dus zit veel tech in zeg maar.quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:29 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen, maar wat word er bedoeld met een "tech" broek dan?
Die chino is erg erg Nice, maar waarom wéér skinny fits.quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef M1stral het volgende:
Voor de skinny people onder ons. Iemand de Japan Blue x Blue Owl collab al gezien? Erg dope!
http://blueowlworkshop.bl(...)-x-blue-owl.html?m=1
Exactly my thoughts.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die chino is erg erg Nice, maar waarom wéér skinny fits.
Ik vind het gewoon zo jammer.. Alleen maar skinny fits. Nu verkoopt dat het makkelijkst aan hype kids, maar wat is er mis met een tapered fit? Daar is geheid genoeg animo voor.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:00 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Exactly my thoughts.
Waarschijnlijk omdat 90% van de potentiële kopers nog nooit een gym van binnen gezien heeft.
Als in N&F Skinny Guyquote:Op zondag 12 augustus 2012 17:01 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de maten om te zien hoe skinny de skinny is.
Nope...alleen bepaalde stof en dan ook nog eenmaligquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:28 schreef DanielBackward het volgende:
Dag,
Ben hier verder niet bekend, maar ik vroeg mij af of je de fit van willekeurige jeans kon laten krimpen door ze met heet water in bad te leggen? Of geld dit alleen voor bepaalde modellen? Thx
Aww oké, hij is al een paar x gewassenquote:Op zondag 12 augustus 2012 19:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nope...alleen bepaalde stof en dan ook nog eenmalig
Fitpics!quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:08 schreef BigSmurf het volgende:
Vandaag voor het eerst heel de dag m'n nieuwe 0201 aan, die zit toch een stuk comfortabeler dan m'n ALD in het topblock.
Zal ik deze week wel maken ergens. Zijn niet bijster spannend.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Fitpics!
En heb je hem al laten hemmen?
Zo, en nu er weer uitgroeienquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:44 schreef BigSmurf het volgende:
Duidelijker krijg ik ze niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, en nu flink beaten!quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:44 schreef BigSmurf het volgende:
Duidelijker krijg ik ze niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al een momoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |