Denk dat het qua kwaliteit om het even is.Het betere spul bevind zich echt in het 200+ segment.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef CoenSJ het volgende:
Ik draag nu al een tijdje deze denham jeans (klik) en ik ben hier vrij tevreden mee.
Nu vroeg of deze jeans qua kwaliteit, stof e.d. erg veel verschild met bijvoorbeeld eenzelfde soort jeans van apc (ik zat zelf te kijken naar new cure), naked and famous. Iemand?
Fixed that for you.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Denk dat het qua kwaliteit om het even is.Het betere spul bevind zich echt onder de 50 en in het 200+ segment.
Nou je kan veel zeggen maar mijn STFjes blijven altijd dik een jaar goed terwijl ik ze altijd helemaal afdraag. Tuurlijk kunnen ze niet op tegen andere zware broeken. Maar de gemiddelde broek in de onder 200 prijsklasse kan hij zeker wel aanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:59 schreef M1stral het volgende:
Kwaliteit is iets anders dan best bang for bucks. Al gaat dat laatste zeker wel op voor jouw STFjes.
Kijkend naar de maatvoering zou die me misschien nog passen ook, maar heb net m'n momo verkocht aan smurf en wil ff niks. Waarom doe je em weg? Mooie broek imo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Puzzles2 het volgende:
Helemaal vergeten haha, zat zo in het momo gebeuren. Het gaat om deze broek:
http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=32548
70 inc. mag die eruit en het is een 30/34
Ben niet zo blij met de legopening, die is mij iets te smal waardoor die niet mooi op mijn schoenen valt. (Voornamelijk Nike Dunk Sb's) We kunnen eventueel over de prijs praten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kijkend naar de maatvoering zou die me misschien nog passen ook, maar heb net m'n momo verkocht aan smurf en wil ff niks. Waarom doe je em weg? Mooie broek imo.
Heb je toevallig de afmetingen voor me? En heb je hem al lang gedragen? Want kan hem bij Caliroots voor 125 kopen en dat is geen geld natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef BigSmurf het volgende:
Puzzle, mijn 0201 is beschikbaar in maat 31.
Niet meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:11 schreef Puzzles2 het volgende:
[..]
Heb je toevallig de afmetingen voor me? En heb je hem al lang gedragen? Want kan hem bij Caliroots voor 125 kopen en dat is geen geld natuurlijk.
[TK] Jeans - Momotaro 0201 & Nudie Hank Rey Dry Organic Veggiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:11 schreef Puzzles2 het volgende:
[..]
Heb je toevallig de afmetingen voor me? En heb je hem al lang gedragen? Want kan hem bij Caliroots voor 125 kopen en dat is geen geld natuurlijk.
Ai dat is wel erg aan de grote kant, maar thanks anyways! Bear kan daarentegen een PM verwachtenquote:
Zou je janoski's bij kunnen dragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:01 schreef Puzzles2 het volgende:
[..]
Ben niet zo blij met de legopening, die is mij iets te smal waardoor die niet mooi op mijn schoenen valt. (Voornamelijk Nike Dunk Sb's) We kunnen eventueel over de prijs praten?
Heb gister Janoski's gehaald en ze zitten mooi dus thanks voor het advies!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou je janoski's bij kunnen dragen.bedankt voor het aanbod maar heb het echt niet nodig nu. Ben voor nu voorzien met m'n NF en 0201.
Fitpics icm levi's? Bij een mooie tapered kun je de pijpen ook wat hoger oprollen tot boven je schoenen. Moet je wel kunnen hebben. Met janoski's kun je ook redelijk skaten nog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:34 schreef Puzzles2 het volgende:
[..]
Heb gister Janoski's gehaald en ze zitten mooi dus thanks voor het advies!
Ik zal zien of ik vandaag een fitpic kan maken, zal meteen een paar foto's van mijn Edwin schieten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Fitpics icm levi's? Bij een mooie tapered kun je de pijpen ook wat hoger oprollen tot boven je schoenen. Moet je wel kunnen hebben. Met janoski's kun je ook redelijk skaten nog.
Ik ben wel benieuwd iig, maar weet niet of ik er veel zal kopen. Waarschijnlijk niet. Vandaag de levi's x Nike sb 511 aangehad en het is een mooie (tech) broek voor 90 euro.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:40 schreef xSanjay het volgende:
nieuwe TdN winkel:
http://www.tenuedenimes.c(...)e-nimes-store-in-am/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |