quote:
Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:[..]
Hehe ok, het is ook een aparte hobby

Een
vriendin van mij is wel vaak geïnteresseerd in mijn broek. Ze woont ver dus zie haar 1x in de maand ofzo. Wel goed update tijd

Curve ID of een nudie kan jij je vriendin wel sltijten idd

Nice Atta

hoaxIk besteed er inmiddels geen aandacht meer aan, ik krijg vaak opmerkingen van wow je ziet je telefoon/sleutels/portemonnee door je broek heen, hoe komt dat? Dan vraag ik eerst of ze het leuk vinden; ja = tell more; nee = zeg dat ik de broek al lang heb

Wat ik wel mooi vind is het uitwisselen van blikken met onbekende dry-dragers, je ziet ze gelijk, even een goedkeurend knikje, kijkje naar de fades en op de een of andere manier voel je je daarna (een stuk of nog) vrolijk(er)
Mijn vriendin en ik gaan een dezer dagen een kwalitatief betere camera kopen (gebruik nu iphone/standaard compact camera) en ik hoop dat ik dan mijn denim wat beter kan vastleggen.
Ook wil ik mijn mede-freaks vragen om ideeën ten aanzien van het (mooi) opstellen van mijn (jullie) denim-collectie. Ik wil mijn broeken niet zomaar in de kast hangen, maar ik wil op een originele manier in de slaapkamer een soort van carrousel/denim-etalage/showoff met mijn collectie. En dat is gewoon omdat het kan, zonde als mijn afgeronde projecten stof liggen te happen op een stapel in de kledingkast toch? Dan is al dat werk voor niks geweest

Dus mochten jullie (uitvoerbare) ideeën hebben, dan wil ik deze graag weten