Ik ken zo wel meer mensen die het tof vinden en knap vinden dat ik het geduld toon om resultaat te krijgen, maar zelf lukt ze dat niet. Meesten wassen hun broeken stukken minder door gesprekken met mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn neef was de eerste die een dry een cool idee vond van alle mensen die ik het eens uitgelegd heb![]()
Best grappig om ook eens wat positiefs te horen als je dat hele verhaal weer eens moet vertellen.
hoaxquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hehe ok, het is ook een aparte hobbyEen vriendin van mij is wel vaak geïnteresseerd in mijn broek. Ze woont ver dus zie haar 1x in de maand ofzo. Wel goed update tijd
Curve ID of een nudie kan jij je vriendin wel sltijten idd
Nice Atta
Nice man. Hoe heet zoiets nou precies? Lijkt me ook wel tof om d'r bij te hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen!
[ afbeelding ]
Thanks bokkepoot
Donequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:32 schreef Ditty het volgende:
@ grachtenpinguin zou je bij mij Railcar Viper X003 kunnen toevoegen aan de OP?
Ik krijg meestal commentaar dat ze het idee wel leuk vinden maar het niet wassen vinden ze vies.
Thanks, mijn eigen collectie zal ik er maar een in wording noemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef T_Fuff het volgende:
Grachtenpinguin, goede fit man, vergeten te zeggen!
Je moet je eigen collectie nog in de OP zetten!
Ook aangepastquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef BigSmurf het volgende:
Mijn Even Steven mag eruit, die is verkocht.
Lanyard?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Nice man. Hoe heet zoiets nou precies? Lijkt me ook wel tof om d'r bij te hebben
Exactly what I was thinking.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb een Cheap Monday Tight Original Unwash voor 20 euro gekochtVoor die 20 euro kan er niet veel mis gaan lijkt me.
Idem, 80% korting is gewoon bizar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Exactly what I was thinking.
Kan overigens nog steeds niet geloven dat er zoveel discount was bij Clarks. Ruim 180 euro bespaard.
Ja. Gewoon zelfde maat als Chucks nemen, schijnt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Neraice het volgende:
Zijn die Desert Boots in de aanbieding het originele model?
En hoe vallen ze?
Welke bruine heb je genomen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Idem, 80% korting is gewoon bizar.
Blue nubuck en Macara.quote:
Ali zei dat ze vallen als Allstars, wat groter dan normaal, dus maatje kleiner nemen als je twijfelt. Maar hang me daar niet aan op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Neraice het volgende:
Heb geen Chucks
Gewoon zoals Nike bijvoorbeeld? Iemand die beide heeft?
Ah, same as I.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |