Ketter.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:04 schreef don-diablo het volgende:
Dan ben ik de eerste om te zeggen dat ik ze niet besteld heb.
Ik de 2dequote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:04 schreef don-diablo het volgende:
LOL, minimaal 1 paar had ik moeten zettenquote:
Ook aan de vrouw gegaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:02 schreef BigSmurf het volgende:
Ook schuldig, paar bruine en blauwe besteld. Heb Allstars maatje 43, dus 43 besteld. Benieuwd hoe ze in het echt zijn, was er eigenlijk nooit zo'n fan van, maar m'n vriendin heeft me overgehaald.
Ik hoef ze ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:04 schreef don-diablo het volgende:
Al een tijdje heur.quote:
Dan kom ik even langswippen als t kan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:38 schreef don-diablo het volgende:
Ik dus niet. Heb geen desert boots.![]()
Komend weekend smurf.
Moet lukken. Denk dat we sowieso vrijdag en zaterdagavond thuis zijn. Zondag ga ik wel weer op tijd terug.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Al een tijdje heur.
[..]
Dan kom ik even langswippen als t kan.
Jep. En nee haha, ze vindt het een aparte hobby, wel leuk, maar niet voor haarzelf. Wellicht ooit een keer nog, een Curve ID ofzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:28 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Een paar maanden zkr? Een leuke smurfinHeb je haar al een jeans aangesmeerd?
DM morgen of vrijdag wel voor een afspraak dan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet lukken. Denk dat we sowieso vrijdag en zaterdagavond thuis zijn. Zondag ga ik wel weer op tijd terug.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen!
[ afbeelding ]
Thanks bokkepoot
Wilde nog lage schoen erbij hebben, en voor ¤26,95 kon ik het niet laten. Als de blauwe weer in stock komt neem ik die ook denk ik.quote:Thank you for ordering from Clarks. This is to confirm your order has been placed and is now being processed.
Expected delivery date: by 08 August 2012.
Niiicequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen!
[ afbeelding ]
Thanks bokkepoot
Hehe ok, het is ook een aparte hobbyquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jep. En nee haha, ze vindt het een aparte hobby, wel leuk, maar niet voor haarzelf. Wellicht ooit een keer nog, een Curve ID ofzo.
[..]
DM morgen of vrijdag wel voor een afspraak dan.
Nicequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen!
[ afbeelding ]
Thanks bokkepoot
Ik ken zo wel meer mensen die het tof vinden en knap vinden dat ik het geduld toon om resultaat te krijgen, maar zelf lukt ze dat niet. Meesten wassen hun broeken stukken minder door gesprekken met mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef Atta-boy het volgende:
Mijn neef was de eerste die een dry een cool idee vond van alle mensen die ik het eens uitgelegd heb![]()
Best grappig om ook eens wat positiefs te horen als je dat hele verhaal weer eens moet vertellen.
hoaxquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hehe ok, het is ook een aparte hobbyEen vriendin van mij is wel vaak geïnteresseerd in mijn broek. Ze woont ver dus zie haar 1x in de maand ofzo. Wel goed update tijd
Curve ID of een nudie kan jij je vriendin wel sltijten idd
Nice Atta
Nice man. Hoe heet zoiets nou precies? Lijkt me ook wel tof om d'r bij te hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:40 schreef Atta-boy het volgende:
Binnen!
[ afbeelding ]
Thanks bokkepoot
Donequote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:32 schreef Ditty het volgende:
@ grachtenpinguin zou je bij mij Railcar Viper X003 kunnen toevoegen aan de OP?
Ik krijg meestal commentaar dat ze het idee wel leuk vinden maar het niet wassen vinden ze vies.
Thanks, mijn eigen collectie zal ik er maar een in wording noemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:39 schreef T_Fuff het volgende:
Grachtenpinguin, goede fit man, vergeten te zeggen!
Je moet je eigen collectie nog in de OP zetten!
Ook aangepastquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef BigSmurf het volgende:
Mijn Even Steven mag eruit, die is verkocht.
Lanyard?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:56 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Nice man. Hoe heet zoiets nou precies? Lijkt me ook wel tof om d'r bij te hebben
Exactly what I was thinking.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb een Cheap Monday Tight Original Unwash voor 20 euro gekochtVoor die 20 euro kan er niet veel mis gaan lijkt me.
Idem, 80% korting is gewoon bizar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Exactly what I was thinking.
Kan overigens nog steeds niet geloven dat er zoveel discount was bij Clarks. Ruim 180 euro bespaard.
Ja. Gewoon zelfde maat als Chucks nemen, schijnt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:34 schreef Neraice het volgende:
Zijn die Desert Boots in de aanbieding het originele model?
En hoe vallen ze?
Welke bruine heb je genomen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Idem, 80% korting is gewoon bizar.
Blue nubuck en Macara.quote:
Ali zei dat ze vallen als Allstars, wat groter dan normaal, dus maatje kleiner nemen als je twijfelt. Maar hang me daar niet aan op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef Neraice het volgende:
Heb geen Chucks
Gewoon zoals Nike bijvoorbeeld? Iemand die beide heeft?
Ah, same as I.quote:
Ik heb wel eens iets gekocht met 90% korting.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Idem, 80% korting is gewoon bizar.
Welke heb jij? Die blauwe zijn out of stock, haha.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb maat 42 en ze zeggen half maatje groter, dus 42,5 genomen. Gaat gewoon passen dus
Ja over de OP, ik had vorige keer het verzoek om mijn meest recente fit-pic erin te zetten ipv die oude Edwin foto, maar dat doen we bij de volgende wel dan!
Is al gebeurd!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb maat 42 en ze zeggen half maatje groter, dus 42,5 genomen. Gaat gewoon passen dus
Ja over de OP, ik had vorige keer het verzoek om mijn meest recente fit-pic erin te zetten ipv die oude Edwin foto, maar dat doen we bij de volgende wel dan!
Macaraquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Welke heb jij? Die blauwe zijn out of stock, haha.
Last minute heb ik ze alletwee genomen. Kon niet laten voor dat geld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
MacaraWilde ze allebei, maar ik hou het even in de gaten. Jij ook de bruine toch?
Haha, ik had zowiezo nieuwe schoenen nodig. Dit kwam heel goed uitquote:
Volgens Ali vielen ze als Allstars, maat 44,5 was 29 cm, dus dan is maat 44 gelijk aan 28,5 en 43 aan 28 cm? Daar kijk ik altijd naar namelijk, moet altijd 28 cm hebben. Da's nogal tegenstrijdig met wat jij zegt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef T_Fuff het volgende:
Op de site staat dat het een narrow fit is en daarom aangeraden wordt om een half maatje up te sizen, in de wetenschap dat ik een pure maat 42 ben en normale brede voeten heb, volg ik dat dan maar op. Ik ga er daarom ook vanuit dat ik ze ga passen en anders heb ik wel een origineel verjaardagscadeau voor een vriend ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens Ali vielen ze als Allstars, maat 44,5 was 29 cm, dus dan is maat 44 gelijk aan 28,5 en 43 aan 28 cm? Daar kijk ik altijd naar namelijk, moet altijd 28 cm hebben. Da's nogal tegenstrijdig met wat jij zegt.
Bedanktquote:
Heb het artikel meteen maar even opgezochtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef BigSmurf het volgende:
Mijn Even Steven mag eruit, die is verkocht.
En inderdaad altijd dat gemiep dat het vies is. Heb tegenwoordig maar de link naar dat artikel dat het zelfs na 15 maanden reuze meevalt qua bacteriën in m'n telefoon staan als favoriet, kunnen ze het meteen lezen.
Picz?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef don-diablo het volgende:
Levi's x Nike sb team edition 511.. Voor intensief skaten, fietsen, traplopen, whatever. Lijken me best relaxt.
Linkje naar de site?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Exactly what I was thinking.
Kan overigens nog steeds niet geloven dat er zoveel discount was bij Clarks. Ruim 180 euro bespaard.
http://www.clarks.eu/c/mens-sale#Sort-is-price-by-ascendingquote:
Geen selvage, wat een misserquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.freshnessmag.c(...)-jean-detailed-look/
Gewoon 41 en anders 41.5 en stuur je eentje terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef Probability het volgende:
Ik heb dames maat 41, van all stars maat 7? Welke maat kan ik dan het beste nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |