Ik heb wel eens iets gekocht met 90% korting.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:38 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Idem, 80% korting is gewoon bizar.
Welke heb jij? Die blauwe zijn out of stock, haha.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb maat 42 en ze zeggen half maatje groter, dus 42,5 genomen. Gaat gewoon passen dus
Ja over de OP, ik had vorige keer het verzoek om mijn meest recente fit-pic erin te zetten ipv die oude Edwin foto, maar dat doen we bij de volgende wel dan!
Is al gebeurd!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef T_Fuff het volgende:
Ik heb maat 42 en ze zeggen half maatje groter, dus 42,5 genomen. Gaat gewoon passen dus
Ja over de OP, ik had vorige keer het verzoek om mijn meest recente fit-pic erin te zetten ipv die oude Edwin foto, maar dat doen we bij de volgende wel dan!
Macaraquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:50 schreef M1stral het volgende:
[..]
Welke heb jij? Die blauwe zijn out of stock, haha.
Last minute heb ik ze alletwee genomen. Kon niet laten voor dat geld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:55 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
MacaraWilde ze allebei, maar ik hou het even in de gaten. Jij ook de bruine toch?
Haha, ik had zowiezo nieuwe schoenen nodig. Dit kwam heel goed uitquote:
Volgens Ali vielen ze als Allstars, maat 44,5 was 29 cm, dus dan is maat 44 gelijk aan 28,5 en 43 aan 28 cm? Daar kijk ik altijd naar namelijk, moet altijd 28 cm hebben. Da's nogal tegenstrijdig met wat jij zegt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef T_Fuff het volgende:
Op de site staat dat het een narrow fit is en daarom aangeraden wordt om een half maatje up te sizen, in de wetenschap dat ik een pure maat 42 ben en normale brede voeten heb, volg ik dat dan maar op. Ik ga er daarom ook vanuit dat ik ze ga passen en anders heb ik wel een origineel verjaardagscadeau voor een vriend ofzoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:22 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Volgens Ali vielen ze als Allstars, maat 44,5 was 29 cm, dus dan is maat 44 gelijk aan 28,5 en 43 aan 28 cm? Daar kijk ik altijd naar namelijk, moet altijd 28 cm hebben. Da's nogal tegenstrijdig met wat jij zegt.
Bedanktquote:
Heb het artikel meteen maar even opgezochtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:22 schreef BigSmurf het volgende:
Mijn Even Steven mag eruit, die is verkocht.
En inderdaad altijd dat gemiep dat het vies is. Heb tegenwoordig maar de link naar dat artikel dat het zelfs na 15 maanden reuze meevalt qua bacteriën in m'n telefoon staan als favoriet, kunnen ze het meteen lezen.
Picz?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:39 schreef don-diablo het volgende:
Levi's x Nike sb team edition 511.. Voor intensief skaten, fietsen, traplopen, whatever. Lijken me best relaxt.
Linkje naar de site?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef M1stral het volgende:
[..]
Exactly what I was thinking.
Kan overigens nog steeds niet geloven dat er zoveel discount was bij Clarks. Ruim 180 euro bespaard.
http://www.clarks.eu/c/mens-sale#Sort-is-price-by-ascendingquote:
Geen selvage, wat een misserquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.freshnessmag.c(...)-jean-detailed-look/
Gewoon 41 en anders 41.5 en stuur je eentje terugquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef Probability het volgende:
Ik heb dames maat 41, van all stars maat 7? Welke maat kan ik dan het beste nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |