quote:Specs of SHELBY MUSTANG GT500, model year 2012, version for North America with 3-door coupe body type, RWD (rear-wheel drive) and manual 6-speed gearbox. Basic specs and characteristics: petrol (gasoline) engine of 5408 cm3 / 330.2 cui displacement with advertised power 410 kW / 550 hp / 558 PS ( SAE net ) / 6200 and 692 Nm / 510 lb-ft / 4500 of torque. Dimensions: this model outside length is 4780 mm / 188.2 in, it’s 1877 mm / 73.9 in wide and has wheelbase of 2720 mm / 107.1 in. The value of a drag coefficient, estimated by a-c, is Cd = 0.35 . Standard wheels were fitted with the tires size. Reference vehicle weights are: official base curb weight 1733 kg / 3820 lbs . How fast is that car ? Performance: top speed 307 km/h (191 mph) (theoretical); accelerations 0- 60 mph 3.9 s; 0- 100 km/h 4.1 s (a-c simulation); 1/4 mile drag time (402 m) 12 s (a-c simulation). Fuel consumption and mileage: official: 15/23 mpg (U.S.), 15.7/10.2 l/100km, 18/27.6 mpg (imp.), 6.4/9.8 km/l EPA ratings, average estimated by a-c: 20.9 l/100km / 13.6 mpg (imp.) / 11.3 mpg (U.S.) / 4.8 km/l, average estimated combined driving range of this car is 289 km / 179 miles
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
ah, nu snap ik hemquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, of haal diep adem in de wijk Selwerd.
ik kan een paar modellen herinneren ...quote:
Een kont-bericht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://fok.nl/555411
wtf is dat nou weer voor een bericht
Nee hoor. Hallo. Ik ga zo douchen en naar bedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:35 schreef densmee het volgende:
goh waar zijn de grote en kleine smurf toch?
zouden ze afscheid van elkaar aan het nemen zijn
Je weet dat je de komende weken bij 2cv en groningtrots terecht kan hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Hallo. Ik ga zo douchen en naar bed.
Voor ... ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:52 schreef densmee het volgende:
[..]
Je weet dat je de komende weken bij 2cv en groningtrots terecht kan he
mijn klassieke kap is nog handmatig, en ik moest echt niet meer dan 2 KM rijdenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
Faalhaas, met de kap omhoog rijden in dit weer
Maak het nog effe erger; voor 2 kilometer de auto pakken als het prachtig mooi weer isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
mijn klassieke kap is nog handmatig, en ik moest echt niet meer dan 2 KM rijden
ik "moest" mijn auto ergens ophalen en thuis neerzettenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maak het nog effe erger; voor 2 kilometer de auto pakken als het prachtig mooi weer is
de horrorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ik realiseer me net dat ik voor het eerst in een jaar of 5, straks 8 weken niet kan motorrijden; da's een record
Ikke wel, ik rijd op zich best regelmatig auto, maar elke keer als ik dan weer op de motor zit ben ik toch wel weer blaaiquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
de horror
ik mis het helemaal niet meer.....
ik denk dat het voor mij gewoon te lang geleden is...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke wel, ik rijd op zich best regelmatig auto, maar elke keer als ik dan weer op de motor zit ben ik toch wel weer blaai![]()
![]()
Misschien valt er wel wat te huren daar; ik las al iets over quad-verhuur ofzo, dat lijkt me wel wat om eens te doen
sja je moet toch watquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
Mwoah, een vulkaan op een tropisch eiland, is dat ook goed?
En dat je Anne niet ziet is niet erg ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
Ik realiseer me net dat ik voor het eerst in een jaar of 5, straks 8 weken niet kan motorrijden; da's een record
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
En dat je Anne niet ziet is niet erg ?
QFT.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
Faalhaas, met de kap omhoog rijden in dit weer
anne + webcamquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef Paladijn het volgende:
Ik denk dat Anne en SD de webcams al klaar hebben staan
Doe maar niet, een retourtje FRL om je ballen om je nek te knopen lukt me nog wel voor 06.00 morgenochtendquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef 2cv het volgende:
Ik heb de neiging een grapje te maken dat niet gewaardeerd gaat worden door Anne![]()
DM!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef 2cv het volgende:
Ik heb de neiging een grapje te maken dat niet gewaardeerd gaat worden door Anne![]()
webcams kun je niet samendrukken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef 2cv het volgende:
Neuh, daar had ik eigenlijk nog helemaal niet bij stilgestaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan wacht ik even met het grapje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe maar niet, een retourtje FRL om je ballen om je nek te knopen lukt me nog wel voor 06.00 morgenochtend
hij rijdt liever op zijn motorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
bouwvakkers - elke stad - liefje - dit dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, daar had ik eigenlijk nog helemaal niet bij stilgestaan![]()
![]()
![]()
Zou best kunnen, gelukkig voor Anne ben ik geen bouwvarkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bouwvakkers - elke stad - liefje - dit dat.
telecom poes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou best kunnen, gelukkig voor Anne ben ik geen bouwvarken
komt anne nog jou kant uit of is dat niet te doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou best kunnen, gelukkig voor Anne ben ik geen bouwvarken
Nee..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:51 schreef densmee het volgende:
[..]
komt anne nog jou kant uit of is dat niet te doen?
dan is 8 weken wel echt tering langquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee..
- Ik moet werken; Kwartaaleinde komt eraan (drukkiedrukdruk) en ik moet zo'n 3 mensen inleren op hetgeen wat ik kan; Ik mag wat anders gaan doen vanaf september ongeveer wat ik dus ook nog moet gaan 'leren'.
- Ik kan zo'n ticket en het verblijf daar echt niet betalen op dit moment.
- Niet genoeg vakantiedagen.
- Andere collega's hebben ook al vrij.
Daarnaast is daar niet zoveel te doen.. en gezien SD 6 dagen per week moet werken, in de avond vast moe is, hebben we er ook niet zoveel aan als ik daar zit.
Ik ga liever een keertje met zijn tweetjes op vakantie gewoonmoet ik alleen SD nog even overhalen, want die gaat nooit op vekaansie, maar misschien verandert ie dankzij dit uitje van gedachte.
Ik heb trouwens weer een week vrij als ie terug komt.
Kun je mooi kleren wassenquote:Ik heb trouwens weer een week vrij als ie terug komt.
Ik gok dat ze de wasmachine wel voltyft ja, maar dat ze daarna samen op de wasmachine klimmen om 8 weken neukwerk in te halen.quote:
godverdomme, dat moet wa worden als jij een vriendin hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de wasmachine wel voltyft ja, maar dat ze daarna samen op de wasmachine klimmen om 8 weken neukwerk in te halen.
4 weken, ze was nu ook een weekje vrij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de wasmachine wel voltyft ja, maar dat ze daarna samen op de wasmachine klimmen om 8 weken neukwerk in te halen.
kijk maar uit dat hij niet zo dun wordt dat hij afbreektquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
+/- 10 jaar ofzo. Glijmiddel en een brandblusser bij de hand houden dus.
Of dik van de blaren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef densmee het volgende:
[..]
kijk maar uit dat hij niet zo dun wordt dat hij afbreekt
Dat gaat niet. De droger staat al op de wasmachine.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uhuhquote:
Op de keukentafel dan. Whatever.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat gaat niet. De droger staat al op de wasmachine.
nee ander merkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Alfisti het volgende:
@sLipje: Ben jij minder koffie gaan drinken
* lipje haalt de kopjes van tafelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Alfisti het volgende:
Is SD al weg?
* Alfisti begint alvast op de tafel te dansen
Nee, ik woon in Joure.quote:
jij bent al werkeloosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef 2cv het volgende:
Als DE er mee nokt hebben we hier wel een probleem ja. Geen koffie en geen werk. Dat treft iedereen hier.
je bent een fries?quote:
erger dan een fries kan het sws niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
een werkeloze fries met een citroen................... veel erger kan niet.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
erger dan een fries kan het sws niet.
wees blij dat ie niet werkt, heeft ie ook geen reden om friesland vaak uit te komen
ik moet er niet aan denken iigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:57 schreef Paladijn het volgende:
Genoeg Groningers die in Leeuwarden arbeidsplaatsen innemen.
Is goud mien jong!
yush! Afsteken en in zee duwen die Groningers!quote:
pas maar op, tijdens mijn afwezigheid zullen blup, Snakey en Yvonne mijn taken overnemen, en die hebben een hekel aan voetstappen op tafelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Alfisti het volgende:
Is SD al weg?
* Alfisti begint alvast op de tafel te dansen
@sLipje: Ben jij minder koffie gaan drinken
voor wie van de drie is de taak weggelegd om lief te zijn voor Anne?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
pas maar op, tijdens mijn afwezigheid zullen blup, Snakey en Yvonne mijn taken overnemen, en die hebben een hekel aan voetstappen op tafel
Als je goed kijkt zie je het verschil:quote:
Kwestie van goed wassen, beetje roze spul eromheen en een beetje verfquote:
Iedereen moet lief zijn voor Annequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef lipje het volgende:
[..]
voor wie van de drie is de taak weggelegd om lief te zijn voor Anne?
enne tafelkleed
Op een andere manier dan jij, hoop ik toch.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iedereen moet lief zijn voor Anne
Houd je bekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op een andere manier dan jij, hoop ik toch.
Dat hoop ik ook, maar zolang het wireless is, is het redelijk safequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op een andere manier dan jij, hoop ik toch.
Hoop ik toch. En ik hoop het ook voor Anne, enge Fries.quote:
een rubber is ook een galvanische scheiding hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar zolang het wireless is, is het redelijk safe
veel succes daarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, maar daar had ik het dus niet over![]()
Afijn; sluitpost; ik ga nog effe een paar uurtjes tukken.
Ik zal proberen om zo nu en dan wat te posten.
Bis später allen, en gedraag je een beetje
Okeequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Allebei?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 02:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kwam er net achter dat ik allebei m'n gaspadalen kan inklappen, ook leuke diefstalbeveiliging
viel spass en tot spreeksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, maar daar had ik het dus niet over![]()
Afijn; sluitpost; ik ga nog effe een paar uurtjes tukken.
Ik zal proberen om zo nu en dan wat te posten.
flesjes tijd !!quote:
Meldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iedereen moet lief zijn voor Anne
nope, was een invalideauto ofzoquote:
Ja, twee maanden is heel lang. Ons maximum is 10 dagen of zo, en dat gaan we binnenkort nog eens over doen. Heb je geen hobby waar je je op kunt storten?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:10 schreef Anne het volgende:
Blegh. Nu ik hier in m'n uppie zit, na anderhalve week 24/7 samen te zijn, dringt het toch even door dat 2 maanden best wel lang is en dat het nu toch echt aan 't gebeuren is.
ga treinen spottenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef Anne het volgende:
Niet echt, nee. Maar goed; Maandag begint de werkweek weer.
Al heb ik daar (nu?) ook totaal geen zin meer in![]()
![]()
.
Wie gaat er bij jou de hort op? Jijzelf?
moet ze er nog moeite voor doen ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:42 schreef Duvel het volgende:
Er rijden geen treinen door haar woonplaats.
Ik heb beloofd aan Anne om alles dat ik mis zie gaan zo lang SD er is meteen te rapporteren.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
Herr Balkonia von die Gestapo
Barcaschutzconiastaffelquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb beloofd aan Anne om alles dat ik mis zie gaan zo lang SD er is meteen te rapporteren.
Een soort Gestapo dus.
jij negertquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:56 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zet een pot Douwe Egberts Black
Wie is je chick dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb beloofd aan Anne om alles dat ik mis zie gaan zo lang SD er is meteen te rapporteren.
Een soort Gestapo dus.
Ik heb geen sidekick nodigquote:
dan heb jij twee maanden vakantiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een soort Gestapo dus.
Ik zag het net zelf, maar ik was al te laat om te veranderenquote:
op het vliegveld hebben ze wel wifiquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef Anne het volgende:
Als 't goed is, is ie nu geland op Sint Maarten..
* lipje stuurt je op een vakantiequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zag het net zelf, maar ik was al te laat om te veranderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Denk het ook wel ja.. En hij moet daar iets van 4 uur wachten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef densmee het volgende:
[..]
op het vliegveld hebben ze wel wifi
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:30 schreef lipje het volgende:
[..]
* lipje stuurt je op een vakantieAls ik een keer naar St.Maarten ga is het per vliegtuig, alleen maar om een keer op dat vliegveld te landen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
mooi dan neem ik aan dat hij zich wel even meldtquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja.. En hij moet daar iets van 4 uur wachten.
hij is Nederland uitgezet, omdat ie lief is voor Anne, en nu is een ambtenaar heeeeeel jaloersquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb wat gemist. Waarom is SD weg?
Even googelen op "deportatie"quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jij bent immers de Gestapo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even googelen op "deportatie"
Hij gaat de kraanmachinist uithangen op St. Eustatius voor de komende 2 maanden, hier dus:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hij heeft het sowieso beloofdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:32 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi dan neem ik aan dat hij zich wel even meldt
Haha koel. Weer eens wat anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij gaat de kraanmachinist uithangen op St. Eustatius voor de komende 2 maanden, hier dus:
[ afbeelding ]
verrekijker piloot toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij gaat de kraanmachinist uithangen op St. Eustatius voor de komende 2 maanden, hier dus:
[ afbeelding ]
Kusjes names de hele PTA SCquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Nice timing, kort maar krachtig: " Geland, nu 4 uurtjes wachten voor winair."
heb je je bootje al in Amsterdam liggen?quote:
Nee, ik zou Dutch Valley gaan maar Gordon treedt helaas niet op.........quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je je bootje al in Amsterdam liggen?
Kan je toch naar Joling op het water kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, ik zou Dutch Valley gaan maar Bojan treedt helaas niet op.........
annequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
De SD kon er anders ook wat van.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jij bent immers de Gestapo.
SicherheitsDienst!quote:
Goedemorgen. Nu wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:13 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, lekker gegeten, beetje bijgeluld, tis een vage boel hier. Nog iemand wakker?
nee ik moet gewoon werken, niet iedereen gaat 8 weken op vakantiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 04:13 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, lekker gegeten, beetje bijgeluld, tis een vage boel hier. Nog iemand wakker?
Dat zijn niet de t-shirts voor de prijswinnaars hoorquote:
Oh, ok!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zijn niet de t-shirts voor de prijswinnaars hoor!
Herkenbaar.quote:Pfft... ik ben de kasten op mijn vroegere slaapkamer bij mijn ouders aan het uitpluizen (op verzoek, mag ook wel, gezien ik alweer zo'n 4 jaar uit huis ben).
Wat een troep... Gelukkig mag ik alles laten staan wat ik wil bewaren. Eerst thuis ook maar eens wat opruimen en weggooien, dan kan het daar weer voor in de plek terug.
Ik moet ook nog wat spulletjes verhuizen die nog 'thuis' staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zijn niet de t-shirts voor de prijswinnaars hoor!
Pfft... ik ben de kasten op mijn vroegere slaapkamer bij mijn ouders aan het uitpluizen (op verzoek, mag ook wel, gezien ik alweer zo'n 4 jaar uit huis ben).
Wat een troep... Gelukkig mag ik alles laten staan wat ik wil bewaren. Eerst thuis ook maar eens wat opruimen en weggooien, dan kan het daar weer voor in de plek terug.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:49 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zag net een 206 een 307sw diesel slepen.![]()
Jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt.
Hij moet bij de 126 aan een stuk metaalplaat met twee gaten erin gehaakt worden. In Duitsland zijn we bij een Mercedes-Benz-dealer (gratis!) naar een garage 3 km verderop getrokken met een trekstang. Dat stuk metaalplaat ziet er nou minder recht uit dan het volgens mij hoortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:47 schreef Paladijn het volgende:
Het kan altijd erger... mijn sleepkabel heeft ooit de stuurinrichting van een E30 M5 (ja, echt.) kapot getrokken gezien de eigenaar de kabel verkeerd aansloot
hijsbandje kopen 5 meter oid 2 ton kost max 15 euro en dan heb je iets fatsoenlijksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hij moet bij de 126 aan een stuk metaalplaat met twee gaten erin gehaakt worden. In Duitsland zijn we bij een Mercedes-Benz-dealer (gratis!) naar een garage 3 km verderop getrokken met een trekstang. Dat stuk metaalplaat ziet er nou minder recht uit dan het volgens mij hoort
Die gast karde trouwens ook rustig 70, en dan zat ik op 2 meter achter zo'n Vito zonder ramen en kon helemaal niets zien. Moest maar gokken aan de stand van de trekstang waar hij allemaal heenstuurde![]()
Kan ik een sleepkabel bij de lokale bouwmarkt vandaan vissen, of is dat vragen om problemen? Ik ben niet zo op de hoogte van wat een fatsoenlijk exemplaar is van die dingen
2.5 ton breuklast zeker, hijsband is veiligheidsfactor van 7 dus 14 tonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef Dingest het volgende:
Voor 15e heb ik bij de ANWB een gewone sleepkabel van 2,5 ton blijkt, neem aan dat die toch wel een imago van enigszins verantwoord spul omhoog moeten houden
wat denk je dat een normale sleepkabel doet, op het einde is er ook nul rek en dat kleine beetje vangt maar een paar kilo afquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef 2cv het volgende:
Rekt/veert dat een beetje ? Of ruk je er de sleepogen zo mee onder je auto vandaan ?
Had ik maar een vriendinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:53 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie nog vriendinnen die schoenen nodig hebben?
[TK] Schoenen (mt 36/37), camerarugzak (samsonite) en ketting (goud)
Die komen in de volgende post of een volgend topicquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef Paladijn het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat je geen overvloed aan tassen in de aanbieding hebt
Die heb ik niet zoveel (in totaal denk ik 3). Ik heb er toevallig eentje voor mijn verjaardag gekocht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef Paladijn het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat je geen overvloed aan tassen in de aanbieding hebt
Dat valt nog erg mee, er slingeren hier nu een stuk of 15 rond geloof ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heb ik niet zoveel (in totaal denk ik 3). Ik heb er toevallig eentje voor mijn verjaardag gekocht.
Maar de vorige is dan ook echt op. Dus die pleur ik weg.
Die flippers zijn een maat groterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:01 schreef Paladijn het volgende:
Als je ze nou eens 1 maatje groter had
En Dingest: gewone sleepkabel moet afdoende zijn met je fiatje lijkt me. Kwalitatief spul als datgene wat Densmee aanraadt werkt uiteraard ook prima. Ik neem alleen aan dat je niet regelmatig gaat slepen
Aardige oplossing, maar beetje veel werk en overkill voor nu; mijn 96 is met 950kg het zwaarst - en ik kom op 35e uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:39 schreef densmee het volgende:
[..]
2.5 ton breuklast zeker, hijsband is veiligheidsfactor van 7 dus 14 ton
2 mooie D sluitingen erbij en je hebt een super set voor 20 euro
Dan ook geen vriendin met porno-waardige zwarte laklaarzen tot aan de knie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Anderzijds hoef ik ook weer geen vriendin met een schoenen-fetisj
Ja, is het niet geweldig ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan ook geen vriendin met porno-waardige zwarte laklaarzen tot aan de knie.
Koelkast!quote:
Tetten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef daNpy het volgende:
Dan moet je de volgende vraag goed beantwoorden
In dit geval was het de vraag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tetten is overal een goed antwoord op immers
Betalen om tetten te zienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1832636 < het grote abo tettentopic
eigenlijk was de insteek totaal anders. maar het beeld van jouw tetten in mijn spiegel spreekt me wel aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Betalen om tetten te zien. Naar de spiegel lopen is goedkoper en gezond!
WtFoq ! Is er een abonnementhouderssubforum ? !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1832636 < het grote abo tettentopic
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.phpquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
WtFoq ! Is er een abonnementhouderssubforum ? !
Toch maar eens overwegen abonnee te worden ...
en hoe is dat nou met een kooi aap?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, ow, ehh, avond hier (18.10), net thuis uit the job
Wil je niet wetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef densmee het volgende:
[..]
en hoe is dat nou met een kooi aap?
ook mooi, waar blijven overigens de foto's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil je niet weten
Ben alleen nog maar bezig geweest met kranen repareren
goed bezigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
Zit nu effe aan de Skaaip, zometeen poedelen, resto zoeken, eten, daarna moet ik mijn mattie effe ergens mee helpen, boodschappen doen, en dan is er misschien nog tijd om wat pics te posten
Meneer is duidelijk op vakantie, de luilakquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
Zit nu effe aan de Skaaip, zometeen poedelen, resto zoeken, eten, daarna moet ik mijn mattie effe ergens mee helpen, boodschappen doen, en dan is er misschien nog tijd om wat pics te posten
Is de kooiaap nog heel danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil je niet weten
Ben alleen nog maar bezig geweest met kranen repareren
Ik zei 'misschien'quote:
filmpjes ende foto's van je avontuurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zei 'misschien'![]()
Tis nu 23.00 uur hier, heb net wat uploadjes in gang gezet; 98Mb met 24kbps ofzo, posten zal dus wel morgenvroeg (voor julie tegen de middag) worden.
Het hoost hier; staartje van de hurricane van vanmiddag die het eiland schampte.. FYI; een nederlandse hoosbui, en dan bedoel ik écht hozen, en dan keer 4 ofzo, en dit is een licht - medium buitje volgens de locals![]()
Genoeg vers water in het zwembad morgen dus. waar ik nog steeds niet in gelegen heb; geen tijd.![]()
Nu maffen, over een uurtje of 6 gaat de wekker alweer![]()
een mattie effe ergens mee helpen? Klinkt als een aanleiding voor een nieuwe aflevering van opsporing verzochtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:19 schreef Duvel het volgende:
Je bent nu kaal, want je knikte ja op elke vraag?
Zou kunnen, maar wel gratis entree. Je mag alleen niet zelf rijdenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ligt het aan mij of is de rizla racing day tegenwoordig de Gamma racing day?
http://www.rizla.nl/rizla/racing_day/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |