godverdomme, dat moet wa worden als jij een vriendin hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de wasmachine wel voltyft ja, maar dat ze daarna samen op de wasmachine klimmen om 8 weken neukwerk in te halen.
4 weken, ze was nu ook een weekje vrij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de wasmachine wel voltyft ja, maar dat ze daarna samen op de wasmachine klimmen om 8 weken neukwerk in te halen.
kijk maar uit dat hij niet zo dun wordt dat hij afbreektquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
+/- 10 jaar ofzo. Glijmiddel en een brandblusser bij de hand houden dus.
Of dik van de blaren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef densmee het volgende:
[..]
kijk maar uit dat hij niet zo dun wordt dat hij afbreekt
Dat gaat niet. De droger staat al op de wasmachine.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uhuhquote:
Op de keukentafel dan. Whatever.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat gaat niet. De droger staat al op de wasmachine.
nee ander merkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Alfisti het volgende:
@sLipje: Ben jij minder koffie gaan drinken
* lipje haalt de kopjes van tafelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Alfisti het volgende:
Is SD al weg?
* Alfisti begint alvast op de tafel te dansen
Nee, ik woon in Joure.quote:
jij bent al werkeloosquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:08 schreef 2cv het volgende:
Als DE er mee nokt hebben we hier wel een probleem ja. Geen koffie en geen werk. Dat treft iedereen hier.
je bent een fries?quote:
erger dan een fries kan het sws niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
een werkeloze fries met een citroen................... veel erger kan niet.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
erger dan een fries kan het sws niet.
wees blij dat ie niet werkt, heeft ie ook geen reden om friesland vaak uit te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |