Dan wacht ik even met het grapje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe maar niet, een retourtje FRL om je ballen om je nek te knopen lukt me nog wel voor 06.00 morgenochtend
hij rijdt liever op zijn motorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
En dat je Anne niet ziet is niet erg ?
bouwvakkers - elke stad - liefje - dit dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, daar had ik eigenlijk nog helemaal niet bij stilgestaan![]()
![]()
![]()
Zou best kunnen, gelukkig voor Anne ben ik geen bouwvarkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bouwvakkers - elke stad - liefje - dit dat.
telecom poes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou best kunnen, gelukkig voor Anne ben ik geen bouwvarken
komt anne nog jou kant uit of is dat niet te doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou best kunnen, gelukkig voor Anne ben ik geen bouwvarken
Nee..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:51 schreef densmee het volgende:
[..]
komt anne nog jou kant uit of is dat niet te doen?
dan is 8 weken wel echt tering langquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee..
- Ik moet werken; Kwartaaleinde komt eraan (drukkiedrukdruk) en ik moet zo'n 3 mensen inleren op hetgeen wat ik kan; Ik mag wat anders gaan doen vanaf september ongeveer wat ik dus ook nog moet gaan 'leren'.
- Ik kan zo'n ticket en het verblijf daar echt niet betalen op dit moment.
- Niet genoeg vakantiedagen.
- Andere collega's hebben ook al vrij.
Daarnaast is daar niet zoveel te doen.. en gezien SD 6 dagen per week moet werken, in de avond vast moe is, hebben we er ook niet zoveel aan als ik daar zit.
Ik ga liever een keertje met zijn tweetjes op vakantie gewoonmoet ik alleen SD nog even overhalen, want die gaat nooit op vekaansie, maar misschien verandert ie dankzij dit uitje van gedachte.
Ik heb trouwens weer een week vrij als ie terug komt.
Kun je mooi kleren wassenquote:Ik heb trouwens weer een week vrij als ie terug komt.
Ik gok dat ze de wasmachine wel voltyft ja, maar dat ze daarna samen op de wasmachine klimmen om 8 weken neukwerk in te halen.quote:
godverdomme, dat moet wa worden als jij een vriendin hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de wasmachine wel voltyft ja, maar dat ze daarna samen op de wasmachine klimmen om 8 weken neukwerk in te halen.
4 weken, ze was nu ook een weekje vrij.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de wasmachine wel voltyft ja, maar dat ze daarna samen op de wasmachine klimmen om 8 weken neukwerk in te halen.
kijk maar uit dat hij niet zo dun wordt dat hij afbreektquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
+/- 10 jaar ofzo. Glijmiddel en een brandblusser bij de hand houden dus.
Of dik van de blaren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef densmee het volgende:
[..]
kijk maar uit dat hij niet zo dun wordt dat hij afbreekt
Dat gaat niet. De droger staat al op de wasmachine.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uhuhquote:
Op de keukentafel dan. Whatever.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat gaat niet. De droger staat al op de wasmachine.
nee ander merkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Alfisti het volgende:
@sLipje: Ben jij minder koffie gaan drinken
* lipje haalt de kopjes van tafelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef Alfisti het volgende:
Is SD al weg?
* Alfisti begint alvast op de tafel te dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |