Tetten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef daNpy het volgende:
Dan moet je de volgende vraag goed beantwoorden
In dit geval was het de vraag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
tetten is overal een goed antwoord op immers
Betalen om tetten te zienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1832636 < het grote abo tettentopic
eigenlijk was de insteek totaal anders. maar het beeld van jouw tetten in mijn spiegel spreekt me wel aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Betalen om tetten te zien. Naar de spiegel lopen is goedkoper en gezond!
WtFoq ! Is er een abonnementhouderssubforum ? !quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1832636 < het grote abo tettentopic
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.phpquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
WtFoq ! Is er een abonnementhouderssubforum ? !
Toch maar eens overwegen abonnee te worden ...
en hoe is dat nou met een kooi aap?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:10 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, ow, ehh, avond hier (18.10), net thuis uit the job
Wil je niet wetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:11 schreef densmee het volgende:
[..]
en hoe is dat nou met een kooi aap?
ook mooi, waar blijven overigens de foto's?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil je niet weten
Ben alleen nog maar bezig geweest met kranen repareren
goed bezigquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
Zit nu effe aan de Skaaip, zometeen poedelen, resto zoeken, eten, daarna moet ik mijn mattie effe ergens mee helpen, boodschappen doen, en dan is er misschien nog tijd om wat pics te posten
Meneer is duidelijk op vakantie, de luilakquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
Zit nu effe aan de Skaaip, zometeen poedelen, resto zoeken, eten, daarna moet ik mijn mattie effe ergens mee helpen, boodschappen doen, en dan is er misschien nog tijd om wat pics te posten
Is de kooiaap nog heel danquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil je niet weten
Ben alleen nog maar bezig geweest met kranen repareren
Ik zei 'misschien'quote:
filmpjes ende foto's van je avontuurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 04:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zei 'misschien'![]()
Tis nu 23.00 uur hier, heb net wat uploadjes in gang gezet; 98Mb met 24kbps ofzo, posten zal dus wel morgenvroeg (voor julie tegen de middag) worden.
Het hoost hier; staartje van de hurricane van vanmiddag die het eiland schampte.. FYI; een nederlandse hoosbui, en dan bedoel ik écht hozen, en dan keer 4 ofzo, en dit is een licht - medium buitje volgens de locals![]()
Genoeg vers water in het zwembad morgen dus. waar ik nog steeds niet in gelegen heb; geen tijd.![]()
Nu maffen, over een uurtje of 6 gaat de wekker alweer![]()
een mattie effe ergens mee helpen? Klinkt als een aanleiding voor een nieuwe aflevering van opsporing verzochtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:16 schreef Sounddragon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |