Ik moet ook nog wat spulletjes verhuizen die nog 'thuis' staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zijn niet de t-shirts voor de prijswinnaars hoor!
Pfft... ik ben de kasten op mijn vroegere slaapkamer bij mijn ouders aan het uitpluizen (op verzoek, mag ook wel, gezien ik alweer zo'n 4 jaar uit huis ben).
Wat een troep... Gelukkig mag ik alles laten staan wat ik wil bewaren. Eerst thuis ook maar eens wat opruimen en weggooien, dan kan het daar weer voor in de plek terug.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:49 schreef .Neovo. het volgende:
Ik zag net een 206 een 307sw diesel slepen.![]()
Jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt.
Hij moet bij de 126 aan een stuk metaalplaat met twee gaten erin gehaakt worden. In Duitsland zijn we bij een Mercedes-Benz-dealer (gratis!) naar een garage 3 km verderop getrokken met een trekstang. Dat stuk metaalplaat ziet er nou minder recht uit dan het volgens mij hoortquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:47 schreef Paladijn het volgende:
Het kan altijd erger... mijn sleepkabel heeft ooit de stuurinrichting van een E30 M5 (ja, echt.) kapot getrokken gezien de eigenaar de kabel verkeerd aansloot
hijsbandje kopen 5 meter oid 2 ton kost max 15 euro en dan heb je iets fatsoenlijksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:17 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hij moet bij de 126 aan een stuk metaalplaat met twee gaten erin gehaakt worden. In Duitsland zijn we bij een Mercedes-Benz-dealer (gratis!) naar een garage 3 km verderop getrokken met een trekstang. Dat stuk metaalplaat ziet er nou minder recht uit dan het volgens mij hoort
Die gast karde trouwens ook rustig 70, en dan zat ik op 2 meter achter zo'n Vito zonder ramen en kon helemaal niets zien. Moest maar gokken aan de stand van de trekstang waar hij allemaal heenstuurde![]()
Kan ik een sleepkabel bij de lokale bouwmarkt vandaan vissen, of is dat vragen om problemen? Ik ben niet zo op de hoogte van wat een fatsoenlijk exemplaar is van die dingen
2.5 ton breuklast zeker, hijsband is veiligheidsfactor van 7 dus 14 tonquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:34 schreef Dingest het volgende:
Voor 15e heb ik bij de ANWB een gewone sleepkabel van 2,5 ton blijkt, neem aan dat die toch wel een imago van enigszins verantwoord spul omhoog moeten houden
wat denk je dat een normale sleepkabel doet, op het einde is er ook nul rek en dat kleine beetje vangt maar een paar kilo afquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:45 schreef 2cv het volgende:
Rekt/veert dat een beetje ? Of ruk je er de sleepogen zo mee onder je auto vandaan ?
Had ik maar een vriendinquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:53 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie nog vriendinnen die schoenen nodig hebben?
[TK] Schoenen (mt 36/37), camerarugzak (samsonite) en ketting (goud)
Die komen in de volgende post of een volgend topicquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef Paladijn het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat je geen overvloed aan tassen in de aanbieding hebt
Die heb ik niet zoveel (in totaal denk ik 3). Ik heb er toevallig eentje voor mijn verjaardag gekocht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:02 schreef Paladijn het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat je geen overvloed aan tassen in de aanbieding hebt
Dat valt nog erg mee, er slingeren hier nu een stuk of 15 rond geloof ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heb ik niet zoveel (in totaal denk ik 3). Ik heb er toevallig eentje voor mijn verjaardag gekocht.
Maar de vorige is dan ook echt op. Dus die pleur ik weg.
Die flippers zijn een maat groterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:01 schreef Paladijn het volgende:
Als je ze nou eens 1 maatje groter had
En Dingest: gewone sleepkabel moet afdoende zijn met je fiatje lijkt me. Kwalitatief spul als datgene wat Densmee aanraadt werkt uiteraard ook prima. Ik neem alleen aan dat je niet regelmatig gaat slepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |