Naaannuuhhnaaaanuh!quote:
Had gelukkig net trek in een koekjequote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef Sc0tTy het volgende:
Ja jij drong voor! Heb je een koekje van eigen deeg
Ik zat er ook op te azen andersquote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef 16meter het volgende:
Jij kaapte hem wel een beetje weg voor Scotty, he Equal.:@:@
Noujaaaa, viel toch wel mee? Setjes bij B-Front gingen best lekker kan ik me herinneren...quote:Op maandag 30 juli 2012 19:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een kutfeest was Thrillogy vorig jaar, uiteindelijk best vermaakt maar dat lag niet aan het feest. Standaard setjes, non-sfeer
Ja, ik wil Avio ook wel weer eens zien. Staat op Ground Zero.quote:
Best een geniale line-up?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil Avio ook wel weer eens zien. Staat op Ground Zero.
Sowieso heeft GZ best een geniale line-up. Ik wil deze zomer nog wel een groot festival meepakken, en aangezien Decibel hem niet gaat worden is dit wel een aardig alternatief denk ik?
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:08 schreef haakon het volgende:
[..]
Best een geniale line-up?
Die line-up is fucking EPISCH!
EPISCH ZEG IK JE!
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:09 schreef stoeltafel het volgende:
Kennen jullie de DJ Clock Kid http://partyflock.nl/artist/60380:Clock_Kid.html
Even bekijken bij Ground Zero. Hij draait lekker op de blueray van defqon 2011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ziet er ook niet bepaald vervelend uit.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Hadden we het nog over in het vorigr topic.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:09 schreef stoeltafel het volgende:
Kennen jullie de DJ Clock Kid http://partyflock.nl/artist/60380:Clock_Kid.html
Even bekijken bij Ground Zero. Hij draait lekker op de blueray van defqon 2011
Timeless, wat een trackquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Had em nog niet gechecked... Die Amerikanen hebben volgens mij nog niet van stampenG gehoort![]()
GVD loop wel veel lekkers rond zeg![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Had em nog niet gechecked... Die Amerikanen hebben volgens mij nog niet van stampenG gehoort![]()
GVD loop wel veel lekkers rond zeg![]()
Tandjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens wel tandjes veel zin in The Qontinent!
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Donkey Rollers - Immeasurably
builder - Her voice
the raiders - Miss kidman on a cruise
Zanza labs - Control the mind
Luna - Bring that shit back
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgende keer maar een ReMcOrE-tje doen?
riep iemand mij?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja, dat had ook gekund maar dit was makkelijker voor mij
x2quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee, en het klinkt ook vrij lelijk.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nee, en het klinkt ook vrij lelijk.
x3quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:26 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat een pauperset van Zany @ Tommorrowland :/
[..]
x2
Hier ook! Maar tandjes veel zin idd?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:30 schreef Mind.Illusion het volgende:
Overigens wel tandjes veel zin in The Qontinent!
Trek het je niet aan....quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tsja, 1 matige post en iedereen zet gelijk z'n tandjes tanden er in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:06. Veracocha - Carte Blanche (Toneshifterz Hard Bass 2012 Dj Tool)
07. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Zany & The Pitcher Remix)
08. Max Enforcer & Zany Feat. Dv8 - Sound Intense City
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is eindelijk weer een nieuwe "Wake You From Your Boredom". Te vinden op de welbekende plaatsenHmmm... Weet niet wat ik van die lijst moet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen @ werk luisteren
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Stonden er even bij, maar zijn na 15 minuten weggelopen. Kon mn tijd beter besteden!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:26 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat een pauperset van Zany @ Tommorrowland :/
Ik zat er op te wachten, done with my stashquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:51 schreef DjThera het volgende:
Krijgen jullie onze taftweek nog n beetje mee?
Dag 1:
Dag 2:
Dag 3:
Kijk vooral in de omschrijving van de vids
Zit elke ochtend er weer klaar voorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:51 schreef DjThera het volgende:
Dag 1:
Dag 2:
Dag 3:
quote:spam this fucker all around the world for good karma
spam this fucker all around the world you will look more handsome
Jepjep! Very nicequote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:51 schreef DjThera het volgende:
Dag 1:
Dag 2:
Dag 3:
Fijne plaat is dat jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:56 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten, done with my stash![]()
Ook het eerste wat ik dacht, en lil johnquote:
Anders plaats je ff een werkende link? Of wil ik dit überhaupt niet zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D_G6dnplKQSg%26feature%3Dyoutube_gdata_player&feature=youtube_gdata_player&v=_G6dnplKQSg&gl=NL
mooi hardstyle liedje
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Anders plaats je ff een werkende link? Of wil ik dit überhaupt niet zien
Nee niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Anders plaats je ff een werkende link? Of wil ik dit überhaupt niet zien
Wie haakt er in op de bovenste comment, die jongen moet een lesje realiteitszin krijgenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is eindelijk weer een nieuwe "Wake You From Your Boredom". Te vinden op de welbekende plaatsenM.I vraagje: heb jij Velocity direct van The R3belz gekregen? Kan hem namelijk nog nergens vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stimmt!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
M.I vraagje: heb jij Velocity direct van The R3belz gekregen? Kan hem namelijk nog nergens vinden?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
jongens, wat een poep in dit topic
even wat kwaliteit
Jup, alleen ga ik meer voor de locatie en geluid dan voor de line-upquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die naar Q-base gaan? Ik twijfel echt.
Ik ben er om eerlijk te zijn redelijk klaar mee inderdaad. Dreamfields heb ik me zeer goed vermaakt maar meer bij de house stage en later bij Pieter & friends natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Jup, maar niet voor het hardstyle gedeelte van de line-up
Dreamfields had anders toch best een vette line-up bij de raw stage toch? Op q-base vind ik hem zwaar tegenvallen, maar gelukkig is er nog een prspct en usb stagequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er om eerlijk te zijn redelijk klaar mee inderdaad. Dreamfields heb ik me zeer goed vermaakt maar meer bij de house stage en later bij Pieter & friends natuurlijk. Haast niet bij de hardstyle stage gestaan.
Waarschijnlijk wel, maar hoop op de Tijdmachine in de Drop your own area contest, dat zou zo vet zijn als die er door komt.. Dus als er mensen zich geroepen voelen om te stemmen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die naar Q-base gaan? Ik twijfel echt.
Raw was zeker tof inderdaad daar was ik dan ook het meeste. Maar ook nog even bij noisecontrollers gestaan en die stelden echt zwaar teleur gewoon. Met allerlei dubstep erdoorheen en bierdingen in de lucht gooien. Hartjes links en rechts.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dreamfields had anders toch best een vette line-up bij de raw stage toch? Op q-base vind ik hem zwaar tegenvallen, maar gelukkig is er nog een prspct en usb stage![]()
Dit heb ik ook meegemaakt op intents, wtf manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Raw was zeker tof inderdaad daar was ik dan ook het meeste. Maar ook nog even bij noisecontrollers gestaan en die stelden echt zwaar teleur gewoon. Met allerlei dubstep erdoorheen en bierdingen in de lucht gooien. Hartjes links en rechts.
Toegegeven, het zag er wel leuk uit. Maar ben bang dat we dit nu 200x op een dag gaan zien waardoor ik na de 2e keer zoiets heb van. Ehm laten we het gewoon niet doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dit heb ik ook meegemaakt op intents, wtf man![]()
Was even niet bezig met het beluisteren van de muziek en de mc, en ineens begint iedereen massaal die dingen in de lucht te gooien, the fuck..
Het sitdown-verhaal dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toegegeven, het zag er wel leuk uit. Maar ben bang dat we dit nu 200x op een dag gaan zien waardoor ik na de 2e keer zoiets heb van. Ehm laten we het gewoon niet doen
Ja precies.quote:
Zodra ik dat meemaak is het gewoon de laatste keer dat ik ga serieusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Komt er straks ook nog een combinatie zeker. Eerst sit-downen, dan kan je gelijk die bierdingen oprapen, en daarna met zijn allen opspringen en die dingen door de lucht heen tiefen. heuuuu
Dreamfieldsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:28 schreef 16meter het volgende:
Is al gebeurd volgens mij.. Dreamfields of XXlerator tijdens de Vierdaagse, weet niet meer in welk filmpje ik het zag.
En wanneer je die dingen de lucht in hebt gegooid, je armen omhoog houden en hartjes maken...dan is de cirkel rond: sitdown - bierdingen oprapen - de lucht ingooien - armen omhoog houden en hartjes maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Komt er straks ook nog een combinatie zeker. Eerst sit-downen, dan kan je gelijk die bierdingen oprapen, en daarna met zijn allen opspringen en die dingen door de lucht heen tiefen. heuuuu
quote:- Een ticket kost 5 euro, om dit te verkrijgen moet je ¤5,00 overmaken op rekening nummer 1338 44 358 t.n.v. C.M.M. Rieswijk, met als onderwerp 'Decibel afterparty 2012'. Je krijgt geen ticket of wat dan ook maar wordt dan op de gastenlijst geplaatst.
- De voorverkoop is geopend t/m 15 augustus, als je betaling wel op die dag is gedaan maar later aankomt op mijn bankrekening is het nog gewoon geldig.Hou je alsjeblieft aan deze sluitingsdatum want we hebben het de dagen voor de party al druk genoeg met inkopen e.d.. Nadat de voorverkoop is gesloten kun je enkel aan de deur betalen, de entree kost dan ergens tussen ¤5,00 en ¤10,00.
- Voor de genoemde ticketprijs kun je naar deze afterparty en kun je hier de hele avond onbeperkt alcoholisch/non-alcoholische dranken & snacks nuttigen.
- Het ticket kun je niet terugvorderen helaas, eenmaal gekocht ben je je ¤5,00 kwijt maar je kunt deze vast kwijt aan iemand anders als je -om wat voor reden dan ook- niet meer naar de party kan komen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef 16meter het volgende:
Vet!
2004-2009 set van Mr. 2Beweging.Lang geleden dat ik dat soort plaatjes in een feestelijke setting met gezellige mensen heb gehoord. Daar kijk ik minstens zo veel naar uit als de rest!
Schranz setje van M.I. ook dikke prima.![]()
Daarom post ik het hierquote:
Eén woord: GEWELDIG! Of naja, misschien 2 woorden: Kutzooi. Ik mag absoluut niet klagen, met 18 graden midden in de winter in een geweldig land, maar had toch verdomde graag naar Decibel de after gekomen!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef T-Force het volgende:
DECIBEL AFTERPARTY (ook als je niet naar Decibel gaat)![]()
Altijd voor in!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
Held! Lekker schranzen und tanzen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Helaas ga ik niet. Ben afhankelijk van mijn mede partygangers en die zijn daar niet voor in, ondanks dat we dicht in de buurt bij een B&B slapen
Had het setje van Tom wel mee willen maken
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook niet van de partij helaas
Dat zou wel kunnen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
enne Tom, is er geen mogelijkheid om jouw setje op te nemen?
Ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Ziet er wel heel goed uit die DB afterparty
OV? Je kunt altijd blijven pittenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
DitAlleen wordt het vervoer een probleem
Ja de terugreis zal wel geen probleem zijn, alleen van het festival terrein naar de afterlocatie wordt moeilijk. Tenzij hier nog mensen zijn die met de auto naar de after gaan en nog een plekkie vrij hebben?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
OV? Je kunt altijd blijven pitten
Vast wel! Als je ze hier niet vindt dan vast wel op de FB-pagina van de after! (Weet niet of je daar al uitgenodigd bent maar zo niet moet je maar ff vriendjes worden met mij of Tom dan kunnen we je toevoegenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ja de terugreis zal wel geen probleem zijn, alleen van het festival terrein naar de afterlocatie wordt moeilijk. Tenzij hier nog mensen zijn die met de auto naar de after gaan en nog een plekkie vrij hebben?
Wat is dat toch met dat gefacebook tegenwoordigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vast wel! Als je ze hier niet vindt dan vast wel op de FB-pagina van de after! (Weet niet of je daar al uitgenodigd bent maar zo niet moet je maar ff vriendjes worden met mij of Tom dan kunnen we je toevoegen)
Ah.. die was het, ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dreamfields
Zie mijn aftermovie op 1:13
Vierdaagse:
After in haaksbergen e.o. zeg je? (daar woon je toch ergens, of heb ik de verkeerde?)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef haakon het volgende:
Ik kom helaas niet naar de after.
Zit vooral met verkeer en heb zelf een after in de buurt bij mij en een afterafter op zondag in het dorp
ik ga niet naar decibel, maar heel misschien kan ik je er wel oppikken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ja de terugreis zal wel geen probleem zijn, alleen van het festival terrein naar de afterlocatie wordt moeilijk. Tenzij hier nog mensen zijn die met de auto naar de after gaan en nog een plekkie vrij hebben?
wat dat Haaksbergen betreft zul je wel op mij doelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
After in haaksbergen e.o. zeg je? (daar woon je toch ergens, of heb ik de verkeerde?)
Classics allesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef StM het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als dit het laatste seizoen gaat worden dat ik de meeste grote feesten meepak. Ik ben inmiddels aardig klaar met alles rond feesten en wil me meer gaan richten op early/theracords (zolang het niet geT-Forced ramramram is dan hoeft het niet van mij)/AVIO feestjes.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef StM het volgende:
Ik zie net dat die zin iets te simpel verkeerd uit te leggen is
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef StM het volgende:
En ik zit inmiddels in het begin van een nieuwe verslaving die ook centjes kost
Handy tool als je iets wilt organiseren!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef StM het volgende:
Wat is dat toch met dat gefacebook tegenwoordig
Er zijn ook gewoon kerels die hartjes maken hè. Wat is dezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:51 schreef DjThera het volgende:
hartengs
hele andere hardstyle dan in onze taftweek overigens![]()
op onze theracords site in de download sectie staan ze allemaal
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon kerels die hartjes maken hè. Wat is dezen
Tja weinig origineel eigenlijk.quote:
Ik vind hem leuk! Die hele break mag eruit gesloopt worden, maar lekker vrolijkquote:
Gasten zijn sowieso goed bezig. Die f8trix tracks vind ik ook zeer goed te doen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk! Die hele break mag eruit gesloopt worden, maar lekker vrolijk
Beetje jammer weerquote:
Sup met die kicks danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:51 schreef DjThera het volgende:
hartengs
ja tog lkkr rebels??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Q-BASE Fusion anthem preview; wel redelijk
DBSTF - Rebel; heer-lijk zomers![]()
vind alleen de kicks die 'omhoog' gaan niet zo denderend, verder wel
(begin rond 00:40 lijkt wel beetje op PP vind ik
)
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
dit dus...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Beetje jammer weerCompleet random melodie, schijtvocals, schijt-break en verder gewoon standaard riedeltje
Prima plaatje in mijn ogen, eerlijk gezegd.. Op de pitch kick na dan. Zal wel niet in dank afgenomen worden, maar ik ben een ekte rebel snapje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:51 schreef DjThera het volgende:
hartengs
Doet me vrij weinig eigenlijk. Heb meer met het anthem van Frontlinerquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef cherrycoke het volgende:
ik mis de oude setjes al die gare hoge kicks tegenwoordig
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:59 schreef eQuaL het volgende:
Van de Degos & Re-Done facebook:
Heerlijk
It's funny cause it's true...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:59 schreef eQuaL het volgende:
Van de Degos & Re-Done facebook:
Heerlijk
Bwhahahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
It's funny cause it's true...
Kansloze 'official videoclips' ook altijd. Wat willen ze daarmee bereiken?quote:
Deze man weet!quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:04 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Kansloze 'official videoclips' ook altijd. Wat willen ze daarmee bereiken?
Beter steken ze dat tijd in een fatsoenlijke kick, ipv een gare videoclip met constant dezelfde elementen. 1 pot nat. Feestende mensen (met name lekkere wijvuh met titz), computerschermpjes, studio's, en producers die hoofd-knikkend 'losgaan' op hun eigen tracks. Woooohhoooho. Aftermovies van een feest zijn nu ook een stuk minder bijzonder geworden door deze videoclip-meuk.
omdat jij in de official music video zit zeker ja!quote:
vergeet de mooie zang van vriendinnen niet. aftermovies zijn ook altijd hetzelfde ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:04 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Kansloze 'official videoclips' ook altijd. Wat willen ze daarmee bereiken?
Beter steken ze dat tijd in een fatsoenlijke kick, ipv een gare videoclip met constant dezelfde elementen. 1 pot nat. Feestende mensen (met name lekkere wijvuh met titz), computerschermpjes, studio's, en producers die hoofd-knikkend 'losgaan' op hun eigen tracks. Woooohhoooho. Aftermovies van een feest zijn nu ook een stuk minder bijzonder geworden door deze videoclip-meuk.
O shit ja, eerste keer niet gezien..quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
omdat jij in de official music video zit zeker ja!
Even serieus, ik denk dat mevrouw beter vis kan verkopen op de markt, daar bereikt ze een groter publiek mee.quote:
Thilo & Evanti + label maken sowieso vette dingenquote:
die laatste is wel lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Thilo & Evanti + label maken sowieso vette dingen
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Thilo & Evanti + label maken sowieso vette dingen
Wat, gaan we nu opeens goede hardstyle plaatsen in dit topic?quote:
hihi, sorryquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:43 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat, gaan we nu opeens goede hardstyle plaatsen in dit topic?
quote:
Volledig logisch toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:55 schreef -Menn0- het volgende:
Euphoria met Wildstylez, Brennan en Crypsis?!??
Euphoria is toch vrolijke sing-a-long hardstyle?quote:
Het is logisch in de zin van B2s geeft hem een area op Thrillogyquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Euphoria is toch vrolijke sing-a-long hardstyle?
Of is het logisch als in "hij gaat een nieuw album uitbrengen dus we zetten hem nu op elk feest neer?"
Dan vind ik het nog steeds niet logisch dat je iemand met zulke harde hardstyle op een "euforisch" hardstyle feest neerzet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:13 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het is logisch in de zin van B2s geeft hem een area op Thrillogy
Zo ingewikkeld is het allemaal niet
Ik weet nog, ik kwam binnen bij In Qontrol 2010, en hij klapte 'm er hard op gek!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Die Titan is wel een baas hoor. Hoe hij hier staat te draaien:
Niet slecht, alleen ik vind die lyrics er niet echt bij passen eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef StM het volgende:
Audiofreq´s poging tot early: Audiofreq - The Other Side (Clip) by Audiofreq
Lekker hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:34 schreef StM het volgende:
Audiofreq´s poging tot early: Audiofreq - The Other Side (Clip) by Audiofreq
Ik kan me nog beter zijn defqon afsluiting herinneren.. wat was hij een boefje, en wat was ik gesloopt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:44 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik weet nog, ik kwam binnen bij In Qontrol 2010, en hij klapte 'm er hard op gek!Zo hoor je een feest te openen!
Is dan ook een bazen plaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik kan me nog beter zijn defqon afsluiting herinneren.. wat was hij een boefje, en wat was ik gesloopt...
Overigens vind ik zany - psychedelic trip nog steeds best een vette plaat
Nein keine doekoesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wie van hier gaan er eigenlijk allemaal naar The Qontinent aankomend weekeind?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik dacht dat titan altijd een blanke gabber was omdat ie best zware hardstyle maakt is t gwn een negerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:02 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat titan altijd een blanke gabber was omdat ie best zware hardstyle maakt is t gwn een neger
The Magic Show - Week 32 by Qdancequote:Submotion
00:00 Scope DJ - Lockdown [Next Chapter]
03:47 Submotion - In this World [CD-R]
06:57 2 Best Enemies - Phases (TBY romantic mix) [Dance Pollution]
11:21 Submotion - UFO [CD-R]
15:52 Stereotuners - Music Ceased [Hardcopy]
18:55 Juized – World of Dreams [The Magic Show Records]
22:29 Submotion - Skitzofrenia [The Magic Show Records]
27:23 The hose - I Survived [BLQ]
32:23 Harddriver - Enlightning Sounds [Dirty Workz]
36:34 Zany - Animated Audio [Fusion]
40:06 Cold Case - Lucid Dream [Lussive]
44:14 Zany - Positive Anarchy [CD-R]
48:19 Submotion - Start Beholding [The Magic Show Records]
52:42 Phuture Noize - Echo [CD-R]
57:01 Rushtex - Exorcism of Chucky [GBH Records]
Frontliner
01:02:46 Max Enforcer & Frontliner - On The Go [TiLLT]
01:06:30 Gunz 4 Hire – Bolivia [CD-R]
01:10:25 Frontliner - Phasserific [Keep It Up]
01:14:23 Noisecontrollers - Big Bang [Digital Age]
01:18:23 Frontliner - Symbols (Q-Base 2012 Open Air Anthem) [Q-Dance]
01:22:57 Zatox - Unborn [Italian Hardstyle]
01:26:07 Frontliner - On The Rise [Scantraxx Special]
01:29:13 D-Block & S-te-Fan ft High Voltage - Shiverz [Scantraxx Evolutionz]
01:33:26 Frontliner - Whatever [Scantraxx]
01:37:13 Noisecontrollers - Give It Up [Digital Age]
01:38:42 Frontliner & Max Enforcer - We Forget To Live [Scantraxx]
01:42:15 Frontliner - Keep It Up [Keep It Up]
01:45:04 Ran-D - Feel My Fire [A² Records]
01:49:18 Frontliner - Dream Dust [Scantraxx]
01:52:09 Technoboy - Rage (Frontliner Remix) [Titanic]
01:57:25 Noisecontrollers - Pillars Of Creation [Digital Age]
02:00:45 Frontliner - Save.Exit.Planet (In Qontrol Anthem 2010) [Q-Dance]
Special track of the week
02:04:28 Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix) [The Magic Show Records]
Degos & Re-done
02:05:54 Thera & Phrantic - Violence [Theracords]
02:09:40 Degos & Re-Done - Crisis [Theracords]
02:13:00 Phuture Noize - Extend [CD-R]
02:16:45 Degos & Re-Done - Evolve (Raw Mix) [CD-R]
02:19:28 Luna - Unlocked [Minus Is More]
02:22:15 Dutch Master - In Motion [Dutch Master Works]
02:26:02 Degos & Re-Done - Evocation [Theracords]
02:30:42 Dj Nightkiller - Skwert [DJs Records]
02:32:48 Zany & Beholder - Fear Reigns Today [Seismic]
02:34:42 Dj Rob - Party People [Seismic Special]
02:38:34 Degos & Re-Done - Forsaken [Theracords]
02:43:01 DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Remix) [Hooligan]
02:46:21 Degos & Re-Done - Lomperkennie [Theracords]
02:49:33 Code Black - F.E.A.R [Fusion]
02:52:01 Degos & Re-Done - Outside The Box [Theracords]
02:55:00 Degos & Re-Done - Synthgeweld [Theracords]
02:58:39 Thera - Stash [Theracords]
03:01:09 Nosferatu - Wolves Of Creation [Enzyme]
Submotion mix klinkt nergens naar helaas en Frontliner is Frontliner parade. Alleen Degos & Re-done set is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:06 schreef Sc0tTy het volgende:
![]()
Tering wat een Tracklist voor de nieuwe TMS![]()
[..]
The Magic Show - Week 32 by Qdance
Leuk, stuur de link maar door via de PMquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:08 schreef -Menn0- het volgende:
Eerste hardstyle mix wordt nu geupload
Met oa:
Jack of Sounds - This Kinda Music
Frontliner - tuduuuu
Crypsis - Gangsta Shit
The Machine - Never fall asleep
Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro remix)
Catatonic Overload - Peace of mind
Keep it coming (Alphaverb remix)
En nog een paar die ik even niet uit m'n hoofd weet
Donequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Leuk, stuur de link maar door via de PM
Leuk setje! Hoe heb je het gemixt?quote:
Thanks! Met cd's, audio vanaf mn mengpaneel naar m'n laptop.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Leuk setje! Hoe heb je het gemixt?
Overigens wel een enkele keer dat mix niet helemaal lekker liep, maarja, eerste hardstyle set he
Netjes hoor, ik mix zelf met een midi controller & traktor + mp3's van mijn pc, dat is een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks! Met cd's, audio vanaf mn mengpaneel naar m'n laptop.
Klopt ik hoor ook af en toe een foutje, maar door t opnemen hoor je je fouten beter dan als je live aan het mixen bent
Klik, klik, schuifje opendraaien, knopjes omdraaien, klaar...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:39 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Netjes hoor, ik mix zelf met een midi controller & traktor + mp3's van mijn pc, dat is een stuk makkelijker
Inderdaad, heerlijk toch!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Klik, klik, schuifje opendraaien, knopjes omdraaien, klaar...
Te makkelijk
Vanguard Sessions: Episode 2quote:01. Wildstylez - Pleasure
02. Josh & Wesz - Devotion
03. Hardstyle Masters - Les Phases
04. Kayem - Dance Like a Hedgehog (Da Tweekaz 'Ultimate Sega' Edit)
05. Krusaders - Be My Guest
06. The R3belz - Open Your Mind
07. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
08. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight (mashup)
09. Maxter - You're Not Alone
10. Pavo - Classic
11. TNT - Pulsation
12. Frontliner - Rebirth of the Sun
13. Ran-D - Crossroads
14. Second Identity - Alien Intelligence
15. Alphaverb & The Machine - Chemistry of Sound
16. Coarsection ft. Kona Black - Infect Yourself (Termal Remix)
17. Noisecontrollers - Yellow Minute
18. Dark Oscillators - Trapped (Scantinato Mix)
19. Digital Punk & Scope DJ - Forever Lost
20. Zany - Widowmaker (Phuture Noize Remix)
Luisteren beiden best lekker weg al zeg ik het zelf. Ik sport het liefst op de eerste of mijn Italian Mixquote:01. Krusaders - Reinvented
02. TNT - Club Shock Anthem
03. Alphaverb - Dream or Reality
04. Noisecontrollers - Gaia 2008
05. Scope DJ - Hypersonic
06. Noisecontrollers - Revolution Is Here
07. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
08. Frontliner ft. MC Da Syndrome - Muzyk (Live Edit)
09. Scope DJ & Audiofreq - Robot
10. Bass Modulators - Sequel
11. Artic - Marbles
12. Phuture Noize - Soul Machine
13. Arboza & Solutio - The Tree of Life
14. B-Front - Musical Analysis
15. The Machine - Mistress of Darkness
16. Alpha Twins - Unleashed
17. Zany - Purify Your Senses
18. Phrantic - Overdose
19. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
Absoluut!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk toch!Maar zolang ik er geen geld mee verdien zijn echte CDJ's mij ietsje teveel boven budget, doe dan maar een midi controller
![]()
Overigens kan je alsnog best creatief zijn met mixen op deze manier, hangt er vanaf hoeveel moeite je er voor doet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Zoek The DJ Producer maar eens op. Die gaat pas écht los!
Manu! Ook zo'n dikke eindbaasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Maarja van die muziek ga ik me ook wel zo gedragen achter een draaitafel
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
hardstyle is de laatste jaren echt niet achteruit gegaan
[ afbeelding ]
Zwaar kut inderdaad, laat hem lekker afsluitenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:43 schreef StM het volgende:
En welke idioot heeft bedacht dat Activator de Loudness mag openen op Decibel....
Denk het wel ja. Subground is baas.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:57 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zal wel een subground setje worden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Dan opent hij misschien met early hardstyle. Maar de early die ik hem heb horen draaien is vele malen lomper dan de gemiddelde 'raw hardstyle' die de dj's na hem draaien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Op de preparty opent hij ook al met een subground set, denk niet dat hij dat dan zaterdag ook weer zal doen.
SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:46 schreef StM het volgende:
De indeling op decibel kan ook haast niet beterHmm.. Euphoria weer zo ver weg van de main? Vond dat vorige jaren toch best kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de meeste hier zal het ideaal zijn ja, met de loudness naast de main.
En, dit jaar HC4L op het water??
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan opent hij misschien met early hardstyle. Maar de early die ik hem heb horen draaien is vele malen lomper dan de gemiddelde 'raw hardstyle' die de dj's na hem draaien.![]()
Over Subground gesproken, ik heb gisteren voor het eerst een mixje opgenomen met mijn MIDI-controller.
Alleen maar Subground.
Nice ff checken !SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef StM het volgende:
Maar vooral ook de remember naast de loudness
[..]
Dan opent hij misschien met early hardstyle. Maar de early die ik hem heb horen draaien is vele malen lomper dan de gemiddelde 'raw hardstyle' die de dj's na hem draaien.![]()
Over Subground gesproken, ik heb gisteren voor het eerst een mixje opgenomen met mijn MIDI-controller.
Alleen maar Subground.
ik denk dat die constante bassdreun op een feest na een paar minuten wel begint te irriteren, m'n neus gaat er altijd van jeuken (nee komt niet door de poeders)SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef StM het volgende:
Maar vooral ook de remember naast de loudness
Mooi moment dus om naar Derb te gaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:01 schreef ElDani het volgende:
Zany, Adaro EN Frontliner tegelijk. Naar.
Haha nicequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef T-Force het volgende:
Draaien op Sziget was echt geweldig. Een man of 200 die allemaal losgingen. Briljant! TL post ik nog wel een keertje
Pics! Movies!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef T-Force het volgende:
Draaien op Sziget was echt geweldig. Een man of 200 die allemaal losgingen. Briljant! TL post ik nog wel een keertje
luistert goed weg jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk toch!Maar zolang ik er geen geld mee verdien zijn echte CDJ's mij ietsje teveel boven budget, doe dan maar een midi controller
![]()
Overigens kan je alsnog best creatief zijn met mixen op deze manier, hangt er vanaf hoeveel moeite je er voor doet.
En nu we toch aan het spammen zijn post ik hier ook maar 2 nieuwe setjes van mijn kant![]()
Vanguard Sessions (jaja mooie naam he): Episode 1(Al even geleden opgenomen)
[..]
Vanguard Sessions: Episode 2
[..]
Luisteren beiden best lekker weg al zeg ik het zelf. Ik sport het liefst op de eerste of mijn Italian Mix
Thnx! Italiaanse set was wel mijn allereerste set, dus mixwerk niet echt geweldig, tracklist maakt veel goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
luistert goed weg javooral de oudere nummertjes natuurlijk. ik zal je italiaanse set ook weer eens opzetten.
[..]
Alleen maar Subground.
SubgroundSPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zondag weer beelden schieten voor Mind.Illusion.
Dat wordt flink wandelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef T-Force het volgende:
Decibel wordt waarschijnlijk zoiets:
11.00-12.30 Activator (Loudness)
12.30-14.00 Yves Deruyter (Back2School)
14.00-15.00 Derb (Remember)
15.00-16.00 Mindustries (Darkness4life)
16.00-17.00 Miss Djax (1992is4you)
17.00-18.30 Reeko (Reactor)
18.30-19.15 Daniela Haverbeck (Refuse)
19.15-20.00 Lowroller (Darkness4life)
20.00-21.00 Danielle Mondello (Remember)
21.00-21.30 Degos en Redone (Loudness)
21.30-23.00 Thera (Loudness)
Heb je een kaartje dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:36 schreef -Menn0- het volgende:
Zit te twijfelen om zondag een kijkje te gaan nemen in België...
Vind de vocals ook echt niet kunnen. Jammer dat ze tegenwoordig overal (cheesy) vocals in moeten proppen. Het moet allemaal zodanig gemaakt worden dat het publiek mee kan zingen, want daar doen ze het volgens mij voor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:52 schreef Levitas het volgende:
Vind het niet veel... Kut vocals, mid intro lijkt wel een house plaatje, de pads in de break op 1:11 lijken regelrecht uit een ander nummer te komen (weet even niet welke)
Ja dat is het cross-breeding waar de meeste hardstyle tegenwoordig op doorgefokt wordt. Lees anders dit artikel maar eens waar deze ontwikkeling al werd aangekondigd : http://www.hardtraxx.nl/f(...)breeding-t20784.htmlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:40 schreef Massief het volgende:
Wat dacht je van die debiele house invloeden constant. Bedroevend dat nummer van Psyko punkz.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja maar jongens, dit roep ik toch allemaal al jaren..
en dan was ik zogenaamd een zuurpruim....
"the voice of a generation" lijkt me toepasselijker
Whehe same herequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef robuust89 het volgende:
Ik kijk ook meer uit naar de Decibel afterparty dan Decibel zelf
Maar we gaan het zien!
Decibel zelf wordt ook wel lauw hoor. Je hebt altijd nog een remember.. Bovendien pak ik niet zoveel feestjes meer dus kan me een dagje in de loudness echt uitstekend vermaken. Mja ben benieuwd hoe het op die pre en afterparty op decibel is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef robuust89 het volgende:
Maar we gaan het zien!
Jonge, kijk eens verdee dan (early) hardstyle ;Pquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef robuust89 het volgende:
Maar we gaan het zien!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Jonge, kijk eens verdee dan (early) hardstyle ;P
Mensen, we houden voor de verandering een meet in de Darkness4Life tijdens Mindustries!
Dat is geen vraag
Snoeiharde industrial die lekker traag begint en op een fijn haktempo eindigt.
Loop maar met Tom mee en dan komt allea goed
deal! Ik laat me verassen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Jonge, kijk eens verdee dan (early) hardstyle ;P
Mensen, we houden voor de verandering een meet in de Darkness4Life tijdens Mindustries!
Dat is geen vraag
Snoeiharde industrial die lekker traag begint en op een fijn haktempo eindigt.
Loop maar met Tom mee en dan komt allea goed
Ja bij Coone!!! Wordt genieten!quote:
dubstep of wobwobwob?quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:10 schreef Levitas het volgende:
Dat ga ik hier op Defqon ook maar eens doen.. Lekker pendelen tussen de orange, purple en Blue met heel af en toe een uitstapje naar de main en black. Dubstep is nog steeds groter dan hardstyle hier en stiekem begin ik het langzaam maar zeker te waarderen
Dat is een ontwikkeling die al vanaf 2008 aan de gang is...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
ik mis gewoon de diversiteit tegenwoordig in hardstyle, het klink allemaal hetzelfde boing boing boing
toeval?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat is een ontwikkeling die al vanaf 2008 aan de gang is...
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
toeval?
[ afbeelding ]
http://www.google.com/trends/?q=hardstyle
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
toeval?
[ afbeelding ]
http://www.google.com/trends/?q=hardstyle
Wait You is ook een heerlijke track!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:55 schreef eQuaL het volgende:
Kennen we deze eigenlijk al?
Verrassend goed voor een nieuwe producer
Hij heeft wel meer tracks, staan bij related...
Nu had ik alweer zin gekregen in een feestje en toen ik deze kanshebber zag groeide de zin eigenlijk alleen maar meer. Maar net als Sc0tTy weiger ik apps te installeren op FB!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:08 schreef NLS04 het volgende:
Zie zojuist dat bij die Q-base Area contest ook een groep zit die alleen 2004-2009 tracks wil gaan draaien
quote:Op maandag 13 augustus 2012 12:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nu had ik alweer zin gekregen in een feestje en toen ik deze kanshebber zag groeide de zin eigenlijk alleen maar meer. Maar net als Sc0tTy weiger ik apps te installeren op FB!!
Echter denk ik wel dat ik naar QB ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |