Heb je een kaartje dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:36 schreef -Menn0- het volgende:
Zit te twijfelen om zondag een kijkje te gaan nemen in België...
Vind de vocals ook echt niet kunnen. Jammer dat ze tegenwoordig overal (cheesy) vocals in moeten proppen. Het moet allemaal zodanig gemaakt worden dat het publiek mee kan zingen, want daar doen ze het volgens mij voor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:52 schreef Levitas het volgende:
Vind het niet veel... Kut vocals, mid intro lijkt wel een house plaatje, de pads in de break op 1:11 lijken regelrecht uit een ander nummer te komen (weet even niet welke)
Ja dat is het cross-breeding waar de meeste hardstyle tegenwoordig op doorgefokt wordt. Lees anders dit artikel maar eens waar deze ontwikkeling al werd aangekondigd : http://www.hardtraxx.nl/f(...)breeding-t20784.htmlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:40 schreef Massief het volgende:
Wat dacht je van die debiele house invloeden constant. Bedroevend dat nummer van Psyko punkz.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja maar jongens, dit roep ik toch allemaal al jaren..
en dan was ik zogenaamd een zuurpruim....
"the voice of a generation" lijkt me toepasselijker
Whehe same herequote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef robuust89 het volgende:
Ik kijk ook meer uit naar de Decibel afterparty dan Decibel zelf
Maar we gaan het zien!
Decibel zelf wordt ook wel lauw hoor. Je hebt altijd nog een remember.. Bovendien pak ik niet zoveel feestjes meer dus kan me een dagje in de loudness echt uitstekend vermaken. Mja ben benieuwd hoe het op die pre en afterparty op decibel is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef robuust89 het volgende:
Maar we gaan het zien!
Jonge, kijk eens verdee dan (early) hardstyle ;Pquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:22 schreef robuust89 het volgende:
Maar we gaan het zien!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Jonge, kijk eens verdee dan (early) hardstyle ;P
Mensen, we houden voor de verandering een meet in de Darkness4Life tijdens Mindustries!
Dat is geen vraag
Snoeiharde industrial die lekker traag begint en op een fijn haktempo eindigt.
Loop maar met Tom mee en dan komt allea goed
deal! Ik laat me verassen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Jonge, kijk eens verdee dan (early) hardstyle ;P
Mensen, we houden voor de verandering een meet in de Darkness4Life tijdens Mindustries!
Dat is geen vraag
Snoeiharde industrial die lekker traag begint en op een fijn haktempo eindigt.
Loop maar met Tom mee en dan komt allea goed
Ja bij Coone!!! Wordt genieten!quote:
dubstep of wobwobwob?quote:Op zondag 12 augustus 2012 05:10 schreef Levitas het volgende:
Dat ga ik hier op Defqon ook maar eens doen.. Lekker pendelen tussen de orange, purple en Blue met heel af en toe een uitstapje naar de main en black. Dubstep is nog steeds groter dan hardstyle hier en stiekem begin ik het langzaam maar zeker te waarderen
Dat is een ontwikkeling die al vanaf 2008 aan de gang is...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
ik mis gewoon de diversiteit tegenwoordig in hardstyle, het klink allemaal hetzelfde boing boing boing
toeval?quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat is een ontwikkeling die al vanaf 2008 aan de gang is...
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
toeval?
[ afbeelding ]
http://www.google.com/trends/?q=hardstyle
quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
toeval?
[ afbeelding ]
http://www.google.com/trends/?q=hardstyle
Wait You is ook een heerlijke track!quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:55 schreef eQuaL het volgende:
Kennen we deze eigenlijk al?
Verrassend goed voor een nieuwe producer
Hij heeft wel meer tracks, staan bij related...
Nu had ik alweer zin gekregen in een feestje en toen ik deze kanshebber zag groeide de zin eigenlijk alleen maar meer. Maar net als Sc0tTy weiger ik apps te installeren op FB!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:08 schreef NLS04 het volgende:
Zie zojuist dat bij die Q-base Area contest ook een groep zit die alleen 2004-2009 tracks wil gaan draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |