quote:
The Qontinent was een hele leuke ervaring. Moet wel zeggen dat 2 dagen feesten achter elkaar niks voor mij zou zijn. Zeker niet als de 2e dag nog best warm is.
Ik had de opzet wel groter verwacht, maar het is gewoon een ideale opzet. Je hoeft geen kilometers te lopen als je van de ene naar de andere area moet. Wat volgende week wel het geval zou zijn.
Ook heel apart dat je aankomt en er lopen gewoon complete gezinnen rond het festival terrein om een dagje bij het water te zitten. Ook rond de artiestencamping en het gedreun van de muziek liepen en fietste gewoon dagjesmensen voorbij.
Dag 1 dus als bezoeker meegemaakt. Parkeren was gratis, dus dat was wel chill. Naar binnen ging soepel en gemakkelijk. Geen rijen.
Ik ga niet elke dj set bespreken, maar viel me op dat de dj's die ik zaterdag heb gehoord allemaal wel wat oude nummers uit de kast trokken. Josh en Wesz (wat een heer-lij-ke set was) opende met lipservice radio en autumn green en natuurlijk kon Like Thiz ook niet ontbreken.
Hoorde Technoboy ook nog gewoon Voices draaien. Dus volgens mij gaat er wel een trend doorzetten.
Voor de rest was het duidelijk, je kreeg 7 bonnen voor 10 euro, dus ik vermoede al dat alles toch duurder zou zijn. 6 euro voor een pizzapunt of een hamburger... En 2 muntjes voor een KLEIN flesje water.
En ze hadden gewoon geen wijn. Was mijn vriendin niet blij mee.
Voor de rest genoeg toiletten, geluid was goed. Veel beveiliging. Zelfs een drugshond op het hoofdpad die soms wat mensen eruit pikte. Weet niet of ik dat een goed punt vind. Maar ok.
Setjes van zondag niet veel van meegekregen, was natuurlijk aan het werk. Maar MI en San Miguel was echt een heldenset, veel oude knallers. Jammer dat het wat tam volk was. Maar kwam mede doordat het een zondag was en ook erg warm. En zeker in een tent is het dan net wat graadjes extra.
Al met al een leuk feestje om meegemaakt te hebben.