hardstyle is de laatste jaren echt niet achteruit gegaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ah hardstyle wordt nu ook bij kinderprogramma's gebruikt, dat is de bevestiging die ik eigenlijk toch al niet nodig had.
Vroegah was alles beter. Dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
hardstyle is de laatste jaren echt niet achteruit gegaan
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen om deze commentquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
WAAR DE FUCK ZIT IK NAAR TE KIJKEN GODVERDOMME
Omschrijft exact het gevoel wat ik erbij kreegquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
WAAR DE FUCK ZIT IK NAAR TE KIJKEN GODVERDOMME
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Geen hardstyle, maar welvoor jullie oortjes
en * ReMcOrE ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om deze comment
Ik denk dat de oude hardstyle nog wel leeft. Ook bij de YT'ers...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Voor de geinteresserden: Episode #14 by Hardwithstyle
02. Noisecontrollers - Break The Show
05. Tuneboy - I Will Growl
14. Alpha˛ & Wildstylez - Breathe
16. Ran-D - Never Scared
17. Gunz For Hire - Bolivia
quote:KILLER CLOWN - SILENTIUM <3
ron Straathof 1 uur geleden26
Denk dat 90% van de luisteraars niet eens weet dat dat een oudere track isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik denk dat de oude hardstyle nog wel leeft. Ook bij de YT'ers...
[..]
Rond 2009 zo uit mijn hoofd, tochquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:24 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Denk dat 90% van de luisteraars niet eens weet dat dat een oudere track is
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef Sethje het volgende:
I WILL GROWL VOEMP VOEMP VOEMP die rev bass
Volgens mij is HWS vorige week al opgenomen, meen me iets te herinneren op Twitter?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Vind et toch wel fijn dat Hhz hier mee leest en naar me luistert, I Will Growl gisteren nog gepost hier en vandaag in Hard With Style
was ook niet helemaal serieus bedoeldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij is HWS vorige week al opgenomen, meen me iets te herinneren op Twitter?
Ik ga het gewoon zeggen. Ik vind de anthem van Frontliner best wel lekker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef StM het volgende:
Q heeft voor Q-Base Lost in Dreams dus afgedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Q wil echt breken met het verleden van Hard Dance lijkt het.
De enige echte:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |