SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
Dan opent hij misschien met early hardstyle. Maar de early die ik hem heb horen draaien is vele malen lomper dan de gemiddelde 'raw hardstyle' die de dj's na hem draaien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Op de preparty opent hij ook al met een subground set, denk niet dat hij dat dan zaterdag ook weer zal doen.
SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:46 schreef StM het volgende:
De indeling op decibel kan ook haast niet beterHmm.. Euphoria weer zo ver weg van de main? Vond dat vorige jaren toch best kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar voor de meeste hier zal het ideaal zijn ja, met de loudness naast de main.
En, dit jaar HC4L op het water??
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan opent hij misschien met early hardstyle. Maar de early die ik hem heb horen draaien is vele malen lomper dan de gemiddelde 'raw hardstyle' die de dj's na hem draaien.![]()
Over Subground gesproken, ik heb gisteren voor het eerst een mixje opgenomen met mijn MIDI-controller.
Alleen maar Subground.
Nice ff checken !SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef StM het volgende:
Maar vooral ook de remember naast de loudness
[..]
Dan opent hij misschien met early hardstyle. Maar de early die ik hem heb horen draaien is vele malen lomper dan de gemiddelde 'raw hardstyle' die de dj's na hem draaien.![]()
Over Subground gesproken, ik heb gisteren voor het eerst een mixje opgenomen met mijn MIDI-controller.
Alleen maar Subground.
ik denk dat die constante bassdreun op een feest na een paar minuten wel begint te irriteren, m'n neus gaat er altijd van jeuken (nee komt niet door de poeders)SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:58 schreef StM het volgende:
Maar vooral ook de remember naast de loudness
Mooi moment dus om naar Derb te gaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:01 schreef ElDani het volgende:
Zany, Adaro EN Frontliner tegelijk. Naar.
Haha nicequote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef T-Force het volgende:
Draaien op Sziget was echt geweldig. Een man of 200 die allemaal losgingen. Briljant! TL post ik nog wel een keertje
Pics! Movies!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef T-Force het volgende:
Draaien op Sziget was echt geweldig. Een man of 200 die allemaal losgingen. Briljant! TL post ik nog wel een keertje
luistert goed weg jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk toch!Maar zolang ik er geen geld mee verdien zijn echte CDJ's mij ietsje teveel boven budget, doe dan maar een midi controller
![]()
Overigens kan je alsnog best creatief zijn met mixen op deze manier, hangt er vanaf hoeveel moeite je er voor doet.
En nu we toch aan het spammen zijn post ik hier ook maar 2 nieuwe setjes van mijn kant![]()
Vanguard Sessions (jaja mooie naam he): Episode 1(Al even geleden opgenomen)
[..]
Vanguard Sessions: Episode 2
[..]
Luisteren beiden best lekker weg al zeg ik het zelf. Ik sport het liefst op de eerste of mijn Italian Mix
Thnx! Italiaanse set was wel mijn allereerste set, dus mixwerk niet echt geweldig, tracklist maakt veel goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
luistert goed weg javooral de oudere nummertjes natuurlijk. ik zal je italiaanse set ook weer eens opzetten.
[..]
Alleen maar Subground.
SubgroundSPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zondag weer beelden schieten voor Mind.Illusion.
Dat wordt flink wandelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef T-Force het volgende:
Decibel wordt waarschijnlijk zoiets:
11.00-12.30 Activator (Loudness)
12.30-14.00 Yves Deruyter (Back2School)
14.00-15.00 Derb (Remember)
15.00-16.00 Mindustries (Darkness4life)
16.00-17.00 Miss Djax (1992is4you)
17.00-18.30 Reeko (Reactor)
18.30-19.15 Daniela Haverbeck (Refuse)
19.15-20.00 Lowroller (Darkness4life)
20.00-21.00 Danielle Mondello (Remember)
21.00-21.30 Degos en Redone (Loudness)
21.30-23.00 Thera (Loudness)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |