Pics! Movies!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef T-Force het volgende:
Draaien op Sziget was echt geweldig. Een man of 200 die allemaal losgingen. Briljant! TL post ik nog wel een keertje
luistert goed weg jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk toch!Maar zolang ik er geen geld mee verdien zijn echte CDJ's mij ietsje teveel boven budget, doe dan maar een midi controller
![]()
Overigens kan je alsnog best creatief zijn met mixen op deze manier, hangt er vanaf hoeveel moeite je er voor doet.
En nu we toch aan het spammen zijn post ik hier ook maar 2 nieuwe setjes van mijn kant![]()
Vanguard Sessions (jaja mooie naam he): Episode 1(Al even geleden opgenomen)
[..]
Vanguard Sessions: Episode 2
[..]
Luisteren beiden best lekker weg al zeg ik het zelf. Ik sport het liefst op de eerste of mijn Italian Mix
Thnx! Italiaanse set was wel mijn allereerste set, dus mixwerk niet echt geweldig, tracklist maakt veel goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
luistert goed weg javooral de oudere nummertjes natuurlijk. ik zal je italiaanse set ook weer eens opzetten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan opent hij misschien met early hardstyle. Maar de early die ik hem heb horen draaien is vele malen lomper dan de gemiddelde 'raw hardstyle' die de dj's na hem draaien.![]()
Over Subground gesproken, ik heb gisteren voor het eerst een mixje opgenomen met mijn MIDI-controller.
Alleen maar Subground.
SubgroundSPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
zondag weer beelden schieten voor Mind.Illusion.
Dat wordt flink wandelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:29 schreef T-Force het volgende:
Decibel wordt waarschijnlijk zoiets:
11.00-12.30 Activator (Loudness)
12.30-14.00 Yves Deruyter (Back2School)
14.00-15.00 Derb (Remember)
15.00-16.00 Mindustries (Darkness4life)
16.00-17.00 Miss Djax (1992is4you)
17.00-18.30 Reeko (Reactor)
18.30-19.15 Daniela Haverbeck (Refuse)
19.15-20.00 Lowroller (Darkness4life)
20.00-21.00 Danielle Mondello (Remember)
21.00-21.30 Degos en Redone (Loudness)
21.30-23.00 Thera (Loudness)
Heb je een kaartje dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 15:36 schreef -Menn0- het volgende:
Zit te twijfelen om zondag een kijkje te gaan nemen in België...
Vind de vocals ook echt niet kunnen. Jammer dat ze tegenwoordig overal (cheesy) vocals in moeten proppen. Het moet allemaal zodanig gemaakt worden dat het publiek mee kan zingen, want daar doen ze het volgens mij voor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:52 schreef Levitas het volgende:
Vind het niet veel... Kut vocals, mid intro lijkt wel een house plaatje, de pads in de break op 1:11 lijken regelrecht uit een ander nummer te komen (weet even niet welke)
Ja dat is het cross-breeding waar de meeste hardstyle tegenwoordig op doorgefokt wordt. Lees anders dit artikel maar eens waar deze ontwikkeling al werd aangekondigd : http://www.hardtraxx.nl/f(...)breeding-t20784.htmlquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:40 schreef Massief het volgende:
Wat dacht je van die debiele house invloeden constant. Bedroevend dat nummer van Psyko punkz.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja maar jongens, dit roep ik toch allemaal al jaren..
en dan was ik zogenaamd een zuurpruim....
"the voice of a generation" lijkt me toepasselijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |