wat dat Haaksbergen betreft zul je wel op mij doelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
After in haaksbergen e.o. zeg je? (daar woon je toch ergens, of heb ik de verkeerde?)
Classics allesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef StM het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als dit het laatste seizoen gaat worden dat ik de meeste grote feesten meepak. Ik ben inmiddels aardig klaar met alles rond feesten en wil me meer gaan richten op early/theracords (zolang het niet geT-Forced ramramram is dan hoeft het niet van mij)/AVIO feestjes.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef StM het volgende:
Ik zie net dat die zin iets te simpel verkeerd uit te leggen is
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef StM het volgende:
En ik zit inmiddels in het begin van een nieuwe verslaving die ook centjes kost
Handy tool als je iets wilt organiseren!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef StM het volgende:
Wat is dat toch met dat gefacebook tegenwoordig
Er zijn ook gewoon kerels die hartjes maken hè. Wat is dezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:51 schreef DjThera het volgende:
hartengs
hele andere hardstyle dan in onze taftweek overigens![]()
op onze theracords site in de download sectie staan ze allemaal
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er zijn ook gewoon kerels die hartjes maken hè. Wat is dezen
Tja weinig origineel eigenlijk.quote:
Ik vind hem leuk! Die hele break mag eruit gesloopt worden, maar lekker vrolijkquote:
Gasten zijn sowieso goed bezig. Die f8trix tracks vind ik ook zeer goed te doen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:44 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk! Die hele break mag eruit gesloopt worden, maar lekker vrolijk
Beetje jammer weerquote:
Sup met die kicks danquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:51 schreef DjThera het volgende:
hartengs
ja tog lkkr rebels??quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
Q-BASE Fusion anthem preview; wel redelijk
DBSTF - Rebel; heer-lijk zomers![]()
vind alleen de kicks die 'omhoog' gaan niet zo denderend, verder wel
(begin rond 00:40 lijkt wel beetje op PP vind ik
)
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
dit dus...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Beetje jammer weerCompleet random melodie, schijtvocals, schijt-break en verder gewoon standaard riedeltje
Prima plaatje in mijn ogen, eerlijk gezegd.. Op de pitch kick na dan. Zal wel niet in dank afgenomen worden, maar ik ben een ekte rebel snapje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:51 schreef DjThera het volgende:
hartengs
Doet me vrij weinig eigenlijk. Heb meer met het anthem van Frontlinerquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:44 schreef cherrycoke het volgende:
ik mis de oude setjes al die gare hoge kicks tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |