Eén woord: GEWELDIG! Of naja, misschien 2 woorden: Kutzooi. Ik mag absoluut niet klagen, met 18 graden midden in de winter in een geweldig land, maar had toch verdomde graag naar Decibel de after gekomen!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:17 schreef T-Force het volgende:
DECIBEL AFTERPARTY (ook als je niet naar Decibel gaat)![]()
Altijd voor in!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
Held! Lekker schranzen und tanzen
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Helaas ga ik niet. Ben afhankelijk van mijn mede partygangers en die zijn daar niet voor in, ondanks dat we dicht in de buurt bij een B&B slapen
Had het setje van Tom wel mee willen maken
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben ook niet van de partij helaas
Dat zou wel kunnen jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
enne Tom, is er geen mogelijkheid om jouw setje op te nemen?
Ditquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:06 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Ziet er wel heel goed uit die DB afterparty
OV? Je kunt altijd blijven pittenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
DitAlleen wordt het vervoer een probleem
Ja de terugreis zal wel geen probleem zijn, alleen van het festival terrein naar de afterlocatie wordt moeilijk. Tenzij hier nog mensen zijn die met de auto naar de after gaan en nog een plekkie vrij hebben?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:36 schreef T-Force het volgende:
[..]
OV? Je kunt altijd blijven pitten
Vast wel! Als je ze hier niet vindt dan vast wel op de FB-pagina van de after! (Weet niet of je daar al uitgenodigd bent maar zo niet moet je maar ff vriendjes worden met mij of Tom dan kunnen we je toevoegenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ja de terugreis zal wel geen probleem zijn, alleen van het festival terrein naar de afterlocatie wordt moeilijk. Tenzij hier nog mensen zijn die met de auto naar de after gaan en nog een plekkie vrij hebben?
Wat is dat toch met dat gefacebook tegenwoordigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:29 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vast wel! Als je ze hier niet vindt dan vast wel op de FB-pagina van de after! (Weet niet of je daar al uitgenodigd bent maar zo niet moet je maar ff vriendjes worden met mij of Tom dan kunnen we je toevoegen)
Ah.. die was het, ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dreamfields
Zie mijn aftermovie op 1:13
Vierdaagse:
After in haaksbergen e.o. zeg je? (daar woon je toch ergens, of heb ik de verkeerde?)quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:49 schreef haakon het volgende:
Ik kom helaas niet naar de after.
Zit vooral met verkeer en heb zelf een after in de buurt bij mij en een afterafter op zondag in het dorp
ik ga niet naar decibel, maar heel misschien kan ik je er wel oppikken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:09 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ja de terugreis zal wel geen probleem zijn, alleen van het festival terrein naar de afterlocatie wordt moeilijk. Tenzij hier nog mensen zijn die met de auto naar de after gaan en nog een plekkie vrij hebben?
wat dat Haaksbergen betreft zul je wel op mij doelenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:00 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
After in haaksbergen e.o. zeg je? (daar woon je toch ergens, of heb ik de verkeerde?)
Classics allesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef StM het volgende:
Het zou me trouwens niet verbazen als dit het laatste seizoen gaat worden dat ik de meeste grote feesten meepak. Ik ben inmiddels aardig klaar met alles rond feesten en wil me meer gaan richten op early/theracords (zolang het niet geT-Forced ramramram is dan hoeft het niet van mij)/AVIO feestjes.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 01:01 schreef StM het volgende:
Ik zie net dat die zin iets te simpel verkeerd uit te leggen is
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:12 schreef StM het volgende:
En ik zit inmiddels in het begin van een nieuwe verslaving die ook centjes kost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |