Geen industrial liefhebber, maar kan dit zeker waarderenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Geen hardstyle, maar welvoor jullie oortjes
Volgende keer maar een ReMcOrE-tje doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zo ik ben weer bijgelezen in dit topic
Ja, dat had ook gekund maar dit was makkelijker voor mijquote:Op zondag 29 juli 2012 12:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgende keer maar een ReMcOrE-tje doen?
quote:
quote:
Ik krijg hier ook maar geen reacties opquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef eQuaL het volgende:
Deze had ik ook al een tijdje lokaal staan hier, tijd om hem eens op youtube te zetten![]()
(teveel vrije tijd/studie ontwijkend gedrag)
Nette mash up. Gewoon strak in elkaar gezetquote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg hier ook maar geen reacties op
Vond persoonlijk de tracklist niet interessant, dus vandaarquote:
Haha jouw nickname is grappigquote:Op zondag 29 juli 2012 15:34 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vond persoonlijk de tracklist niet interessant, dus vandaar
Thnx! Wavelabquote:Op zondag 29 juli 2012 14:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nette mash up. Gewoon strak in elkaar gezet
Ouwe titel staat er nog bij, video heet al sinds 2 dagen Alpha Twins Remix: Mash-upquote:Op zondag 29 juli 2012 16:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb jij hem gemaakt? Waarom staat er dan (Alpha Twins Mash-up)?
Hehe, dat kanquote:Op zondag 29 juli 2012 15:34 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vond persoonlijk de tracklist niet interessant, dus vandaar
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Download nu, gaat in mijn auto en het sportenmorgen heb je feedback
Ben benieuwdquote:Op zondag 29 juli 2012 11:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haal die shit maar terug ja!
[..]
download staat aan, rens!
10 augustus in Leidenquote:
Cool! Kom denk wel even kijkje nemenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
10 augustus in Leiden
Toevallig had ik die track in gedachten om te draaien!
Gratis entree ook nog eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Ik zag hem net voorbij komen op youtube jaquote:Op maandag 30 juli 2012 10:22 schreef DjThera het volgende:
Onze zogenaamde 'TAFT'-week is van start gegaan, nee geen nieuwe gel, maar TAFT staat voor Theracords Awesome Free Tracks![]()
De hele midweek geven we elke dag een gratis track weg, zonder "give me likes' geklooi, gewoon, omdat t kan
In de omschrijving van de vid staat de download link
Nieuwe van degos & re-done als ik het goed heb.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:29 schreef mstx het volgende:
Zo te zien was het gezellig op Tomorrowland.
tot 33 seconden is t Degos & Re-Done - Crisis, daarna Wavolizer ft Yuna-X - Retaliationquote:
THINK OF THE CHILDREN!!!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thrilogy dus Zatox - Crypsis - Mad Dog.
Weet niet wat ik er van moet denken.
Zatox is natuurlijk een held geweest. En die avond zullen al zijn tracks (hopelijk) aan bod komen. Dus reden om te gaan.
Crypsis zal natuurlijk zijn nieuwe album gaan presenteren. (denk ik)
Maar het is allemaal wel richting het rauwe hoekje weer. Maar daar is ook waar het geld is
Gemengde gevoelens en een twijfel. Het lijkt me ene kan wel leuk om de oude tracks weer eens te horen van die 2....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest was dat ook het eerste wat ik dacht. Dat zowel Zatox als Crypsis richting het Raw-hoekje gaat. Wat dat betreft qua afwisseling misschien niet de beste keuze. Had de voorkeur gegeven aan een early zaal erbij. Maar ik denk wel dat ik me hier goed kan gaan vermaken en vooral in die Crypsis-zaal
Crypsisquote:Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thrilogy dus Zatox - Crypsis - Mad Dog.
Weet niet wat ik er van moet denken.
Zatox is natuurlijk een held geweest. En die avond zullen al zijn tracks (hopelijk) aan bod komen. Dus reden om te gaan.
Crypsis zal natuurlijk zijn nieuwe album gaan presenteren. (denk ik)
Maar het is allemaal wel richting het rauwe hoekje weer. Maar daar is ook waar het geld is
Gemengde gevoelens en een twijfel. Het lijkt me ene kan wel leuk om de oude tracks weer eens te horen van die 2....
En waar is dat?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Voor de mensen die de foto hebben gemist, zie het Ekte Ekte facebook ding groep hyves cloud dingetje...
Yes.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:28 schreef StM het volgende:
DM't, als het me niet bevalt wip ik hem er wel weer uit
Ja, nu ben je matties met mij en ik heb je toegevoegd aan de groep.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef StM het volgende:
Ik heb een grote hekel aan Facebook en hoe minder ze over me weten hoe beter. Wat ik dus er af kan halen haal ik dus ook altijd weer weg...Maar volgens mij heb ik hem geaccepteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die crypsis zaal ziet er wel aardig uit evenals de italiaanse hardcorezaal.
Oh, wat is het origineel dik zegquote:
Niet dat ik er naar toe ga, maar er staan wel wat leuke namen. Ik zou sowieso niet voor de Zatoxzaal gaan.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Niet dat ik er naar toe ga, maar er staan wel wat leuke namen. Ik zou sowieso niet voor de Zatoxzaal gaan.
Dit is ook wel een juweeltje overigens:
https://partyflock.nl/new(...)t_s_label_night.html
Wmahahahhahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik weet niet of hij al is langs geweest, maar: http://jim.be/fuzz-mash-up-zatox-my-life_____________________________________________________________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |