hardstyle is de laatste jaren echt niet achteruit gegaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ah hardstyle wordt nu ook bij kinderprogramma's gebruikt, dat is de bevestiging die ik eigenlijk toch al niet nodig had.
Vroegah was alles beter. Dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
hardstyle is de laatste jaren echt niet achteruit gegaan
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachen om deze commentquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
WAAR DE FUCK ZIT IK NAAR TE KIJKEN GODVERDOMME
Omschrijft exact het gevoel wat ik erbij kreegquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
WAAR DE FUCK ZIT IK NAAR TE KIJKEN GODVERDOMME
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Geen hardstyle, maar welvoor jullie oortjes
en * ReMcOrE ookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:54 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om deze comment
Ik denk dat de oude hardstyle nog wel leeft. Ook bij de YT'ers...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Voor de geinteresserden: Episode #14 by Hardwithstyle
02. Noisecontrollers - Break The Show
05. Tuneboy - I Will Growl
14. Alpha² & Wildstylez - Breathe
16. Ran-D - Never Scared
17. Gunz For Hire - Bolivia
quote:KILLER CLOWN - SILENTIUM <3
ron Straathof 1 uur geleden26
Denk dat 90% van de luisteraars niet eens weet dat dat een oudere track isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik denk dat de oude hardstyle nog wel leeft. Ook bij de YT'ers...
[..]
Rond 2009 zo uit mijn hoofd, tochquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:24 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Denk dat 90% van de luisteraars niet eens weet dat dat een oudere track is
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:41 schreef Sethje het volgende:
I WILL GROWL VOEMP VOEMP VOEMP die rev bass
Volgens mij is HWS vorige week al opgenomen, meen me iets te herinneren op Twitter?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Vind et toch wel fijn dat Hhz hier mee leest en naar me luistert, I Will Growl gisteren nog gepost hier en vandaag in Hard With Style
was ook niet helemaal serieus bedoeldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij is HWS vorige week al opgenomen, meen me iets te herinneren op Twitter?
Ik ga het gewoon zeggen. Ik vind de anthem van Frontliner best wel lekker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef StM het volgende:
Q heeft voor Q-Base Lost in Dreams dus afgedankt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Q wil echt breken met het verleden van Hard Dance lijkt het.
De enige echte:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een dj niet allemaal mee moet zeulen tegenwoordig....
weer die zelfde boing boing, how new and exitingquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
Ziggodome feestje!
Ik werk in de Ziggo Dome en moet zeggen dat ik wel heel erg benieuwd ben naar het geluid tijdens een dance/hardstyle feest!! Tijdens concerten is het geluid echt super namelijk!
Maar Heady zelf boeit me eigenlijk vrij weinig
Headhunterz is gewoon een goeie producer en heeft zijn zaakje goed op orde. Door de populariteit wordt hij natuurlijk in het zwaar commerciėle hoekje geduwd en zijn nummers constant te horen. Ook de hartjes in de lucht maakt zich niet populair onder de 'kenners' zoals wij.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
Ziggodome feestje!
Ik werk in de Ziggo Dome en moet zeggen dat ik wel heel erg benieuwd ben naar het geluid tijdens een dance/hardstyle feest!! Tijdens concerten is het geluid echt super namelijk!
Die tweede plaat klinkt nog best vermakelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:21 schreef -Menn0- het volgende:
Ziggodome feestje!
Begrijp me niet verkeerd, door Headhunterz ben ik naar hardstyle gaan luisteren. Ging met een vriend op vakantie en hij had Studio Sessions op z'n iPod staan. Die hebben we die vakantie helemaal grijs gedraaid! Maar ik kan me het laatste nummer niet meer herinneren wat ik echt vet vond van hem wat hij nog heeft uitgebracht. Headshot vind ik nog wel ok, maar dingen als From Within, Hard With Style (het nummer), Doomed, die Kaskade remix enz enz vind ik gewoon kut. Niet omdat het stoer is om te zeggen maar vind het gewoon niks.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Headhunterz is gewoon een goeie producer en heeft zijn zaakje goed op orde. Door de populariteit wordt hij natuurlijk in het zwaar commerciėle hoekje geduwd en zijn nummers constant te horen. Ook de hartjes in de lucht maakt zich niet populair onder de 'kenners' zoals wij.
Desalniettemin zijn zijn tracks (2006-2012) kwalitatief sterk en spreken mij wel aan.
Ik vind niet dat hij dit verdiend. Hij is dan wel een van de betere hardstyle dj's/ producers. Maar er zijn zat andere die wel eens een plekje in de schijnwerpers mogen. Deze jongen heeft het al gemaakt.. dus waarom?
Dit is gewoon voor Q-dance een uiterst commerciėle zet. Dit is op safe spelen omdat je weet dat je bij deze naam de Ziggodome wel vol krijgt.
Ik zie wel even wat de line-up brengt. Het is altijd het overwegen waard om toch eens te kijken hoe de Ziggodome klinkt.
Ja beetje raar alternatief. Maar een Deepack zou een perfecte naam kunnen zijn als er zoiets gepland wordt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:25 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Snap wel dat et Hhz wordt maar had liever Alphaverb gezien ofzo
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:40 schreef Baronpilsener het volgende:
Dit vraagt om een meme:
[ afbeelding ]
Download nu, gaat in mijn auto en het sportenquote:
Waarom moet er nog een remix van gemaakt worden, laat het gewoon zoals het nu is en gebruik de remixen die er al zijn..quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:31 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Maar toch denk ik dat het slim is om verder te gaan met een nieuw anthem, ook omdat het waarschijnlijk toch wel een bagger remix was geworden die het originele nummer niet waardig is
Donkey Rollers - Immeasurablyquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Donkey Rollers - Immeasurably
builder - Her voice
the raiders - Miss kidman on a cruise
Zanza labs - Control the mind
Luna - Bring that shit back
download staat aan, rens!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:41 schreef Levitas het volgende:
Wajoo, hardstyle op mun favoriete zender!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
hardstyle is de laatste jaren echt niet achteruit gegaan
[ afbeelding ]
Geen industrial liefhebber, maar kan dit zeker waarderenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Geen hardstyle, maar welvoor jullie oortjes
Volgende keer maar een ReMcOrE-tje doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zo ik ben weer bijgelezen in dit topic
Ja, dat had ook gekund maar dit was makkelijker voor mijquote:Op zondag 29 juli 2012 12:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgende keer maar een ReMcOrE-tje doen?
quote:
quote:
Ik krijg hier ook maar geen reacties opquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef eQuaL het volgende:
Deze had ik ook al een tijdje lokaal staan hier, tijd om hem eens op youtube te zetten![]()
(teveel vrije tijd/studie ontwijkend gedrag)
Nette mash up. Gewoon strak in elkaar gezetquote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg hier ook maar geen reacties op
Vond persoonlijk de tracklist niet interessant, dus vandaarquote:
Haha jouw nickname is grappigquote:Op zondag 29 juli 2012 15:34 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vond persoonlijk de tracklist niet interessant, dus vandaar
Thnx! Wavelabquote:Op zondag 29 juli 2012 14:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nette mash up. Gewoon strak in elkaar gezet
Ouwe titel staat er nog bij, video heet al sinds 2 dagen Alpha Twins Remix: Mash-upquote:Op zondag 29 juli 2012 16:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb jij hem gemaakt? Waarom staat er dan (Alpha Twins Mash-up)?
Hehe, dat kanquote:Op zondag 29 juli 2012 15:34 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vond persoonlijk de tracklist niet interessant, dus vandaar
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Download nu, gaat in mijn auto en het sportenmorgen heb je feedback
Ben benieuwdquote:Op zondag 29 juli 2012 11:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haal die shit maar terug ja!
[..]
download staat aan, rens!
10 augustus in Leidenquote:
Cool! Kom denk wel even kijkje nemenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
10 augustus in Leiden
Toevallig had ik die track in gedachten om te draaien!
Gratis entree ook nog eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Ik zag hem net voorbij komen op youtube jaquote:Op maandag 30 juli 2012 10:22 schreef DjThera het volgende:
Onze zogenaamde 'TAFT'-week is van start gegaan, nee geen nieuwe gel, maar TAFT staat voor Theracords Awesome Free Tracks![]()
De hele midweek geven we elke dag een gratis track weg, zonder "give me likes' geklooi, gewoon, omdat t kan
In de omschrijving van de vid staat de download link
Nieuwe van degos & re-done als ik het goed heb.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:29 schreef mstx het volgende:
Zo te zien was het gezellig op Tomorrowland.
tot 33 seconden is t Degos & Re-Done - Crisis, daarna Wavolizer ft Yuna-X - Retaliationquote:
THINK OF THE CHILDREN!!!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thrilogy dus Zatox - Crypsis - Mad Dog.
Weet niet wat ik er van moet denken.
Zatox is natuurlijk een held geweest. En die avond zullen al zijn tracks (hopelijk) aan bod komen. Dus reden om te gaan.
Crypsis zal natuurlijk zijn nieuwe album gaan presenteren. (denk ik)
Maar het is allemaal wel richting het rauwe hoekje weer. Maar daar is ook waar het geld is
Gemengde gevoelens en een twijfel. Het lijkt me ene kan wel leuk om de oude tracks weer eens te horen van die 2....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest was dat ook het eerste wat ik dacht. Dat zowel Zatox als Crypsis richting het Raw-hoekje gaat. Wat dat betreft qua afwisseling misschien niet de beste keuze. Had de voorkeur gegeven aan een early zaal erbij. Maar ik denk wel dat ik me hier goed kan gaan vermaken en vooral in die Crypsis-zaal
Crypsisquote:Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thrilogy dus Zatox - Crypsis - Mad Dog.
Weet niet wat ik er van moet denken.
Zatox is natuurlijk een held geweest. En die avond zullen al zijn tracks (hopelijk) aan bod komen. Dus reden om te gaan.
Crypsis zal natuurlijk zijn nieuwe album gaan presenteren. (denk ik)
Maar het is allemaal wel richting het rauwe hoekje weer. Maar daar is ook waar het geld is
Gemengde gevoelens en een twijfel. Het lijkt me ene kan wel leuk om de oude tracks weer eens te horen van die 2....
En waar is dat?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
Voor de mensen die de foto hebben gemist, zie het Ekte Ekte facebook ding groep hyves cloud dingetje...
Yes.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:28 schreef StM het volgende:
DM't, als het me niet bevalt wip ik hem er wel weer uit
Ja, nu ben je matties met mij en ik heb je toegevoegd aan de groep.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef StM het volgende:
Ik heb een grote hekel aan Facebook en hoe minder ze over me weten hoe beter. Wat ik dus er af kan halen haal ik dus ook altijd weer weg...Maar volgens mij heb ik hem geaccepteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die crypsis zaal ziet er wel aardig uit evenals de italiaanse hardcorezaal.
Oh, wat is het origineel dik zegquote:
Niet dat ik er naar toe ga, maar er staan wel wat leuke namen. Ik zou sowieso niet voor de Zatoxzaal gaan.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Niet dat ik er naar toe ga, maar er staan wel wat leuke namen. Ik zou sowieso niet voor de Zatoxzaal gaan.
Dit is ook wel een juweeltje overigens:
https://partyflock.nl/new(...)t_s_label_night.html
Wmahahahhahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik weet niet of hij al is langs geweest, maar: http://jim.be/fuzz-mash-up-zatox-my-life_____________________________________________________________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |