Geen industrial liefhebber, maar kan dit zeker waarderenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:06 schreef Silvanovisch het volgende:
Geen hardstyle, maar welvoor jullie oortjes
Volgende keer maar een ReMcOrE-tje doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zo ik ben weer bijgelezen in dit topic
Ja, dat had ook gekund maar dit was makkelijker voor mijquote:Op zondag 29 juli 2012 12:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgende keer maar een ReMcOrE-tje doen?
quote:
quote:
Ik krijg hier ook maar geen reacties opquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef eQuaL het volgende:
Deze had ik ook al een tijdje lokaal staan hier, tijd om hem eens op youtube te zetten![]()
(teveel vrije tijd/studie ontwijkend gedrag)
Nette mash up. Gewoon strak in elkaar gezetquote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg hier ook maar geen reacties op
Vond persoonlijk de tracklist niet interessant, dus vandaarquote:
Haha jouw nickname is grappigquote:Op zondag 29 juli 2012 15:34 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vond persoonlijk de tracklist niet interessant, dus vandaar
Thnx! Wavelabquote:Op zondag 29 juli 2012 14:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nette mash up. Gewoon strak in elkaar gezet
Ouwe titel staat er nog bij, video heet al sinds 2 dagen Alpha Twins Remix: Mash-upquote:Op zondag 29 juli 2012 16:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb jij hem gemaakt? Waarom staat er dan (Alpha Twins Mash-up)?
Hehe, dat kanquote:Op zondag 29 juli 2012 15:34 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Vond persoonlijk de tracklist niet interessant, dus vandaar
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Download nu, gaat in mijn auto en het sportenmorgen heb je feedback
Ben benieuwdquote:Op zondag 29 juli 2012 11:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haal die shit maar terug ja!
[..]
download staat aan, rens!
10 augustus in Leidenquote:
Cool! Kom denk wel even kijkje nemenquote:Op maandag 30 juli 2012 00:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
10 augustus in Leiden
Toevallig had ik die track in gedachten om te draaien!
Gratis entree ook nog eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Ik zag hem net voorbij komen op youtube jaquote:Op maandag 30 juli 2012 10:22 schreef DjThera het volgende:
Onze zogenaamde 'TAFT'-week is van start gegaan, nee geen nieuwe gel, maar TAFT staat voor Theracords Awesome Free Tracks![]()
De hele midweek geven we elke dag een gratis track weg, zonder "give me likes' geklooi, gewoon, omdat t kan
In de omschrijving van de vid staat de download link
Nieuwe van degos & re-done als ik het goed heb.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:29 schreef mstx het volgende:
Zo te zien was het gezellig op Tomorrowland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |