SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:06. Veracocha - Carte Blanche (Toneshifterz Hard Bass 2012 Dj Tool)
07. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Zany & The Pitcher Remix)
08. Max Enforcer & Zany Feat. Dv8 - Sound Intense City
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is eindelijk weer een nieuwe "Wake You From Your Boredom". Te vinden op de welbekende plaatsenHmmm... Weet niet wat ik van die lijst moet vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen @ werk luisteren
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Stonden er even bij, maar zijn na 15 minuten weggelopen. Kon mn tijd beter besteden!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:26 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat een pauperset van Zany @ Tommorrowland :/
Ik zat er op te wachten, done with my stashquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:51 schreef DjThera het volgende:
Krijgen jullie onze taftweek nog n beetje mee?
Dag 1:
Dag 2:
Dag 3:
Kijk vooral in de omschrijving van de vids
Zit elke ochtend er weer klaar voorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:51 schreef DjThera het volgende:
Dag 1:
Dag 2:
Dag 3:
quote:spam this fucker all around the world for good karma
spam this fucker all around the world you will look more handsome
Jepjep! Very nicequote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:51 schreef DjThera het volgende:
Dag 1:
Dag 2:
Dag 3:
Fijne plaat is dat jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:56 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten, done with my stash![]()
Ook het eerste wat ik dacht, en lil johnquote:
Anders plaats je ff een werkende link? Of wil ik dit überhaupt niet zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
m.youtube.com/#/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D_G6dnplKQSg%26feature%3Dyoutube_gdata_player&feature=youtube_gdata_player&v=_G6dnplKQSg&gl=NL
mooi hardstyle liedje
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Anders plaats je ff een werkende link? Of wil ik dit überhaupt niet zien
Nee niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Anders plaats je ff een werkende link? Of wil ik dit überhaupt niet zien
Wie haakt er in op de bovenste comment, die jongen moet een lesje realiteitszin krijgenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is eindelijk weer een nieuwe "Wake You From Your Boredom". Te vinden op de welbekende plaatsenM.I vraagje: heb jij Velocity direct van The R3belz gekregen? Kan hem namelijk nog nergens vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stimmt!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef eQuaL het volgende:
[..]
M.I vraagje: heb jij Velocity direct van The R3belz gekregen? Kan hem namelijk nog nergens vinden?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
jongens, wat een poep in dit topic
even wat kwaliteit
Jup, alleen ga ik meer voor de locatie en geluid dan voor de line-upquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die naar Q-base gaan? Ik twijfel echt.
Ik ben er om eerlijk te zijn redelijk klaar mee inderdaad. Dreamfields heb ik me zeer goed vermaakt maar meer bij de house stage en later bij Pieter & friends natuurlijkquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:32 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Jup, maar niet voor het hardstyle gedeelte van de line-up
Dreamfields had anders toch best een vette line-up bij de raw stage toch? Op q-base vind ik hem zwaar tegenvallen, maar gelukkig is er nog een prspct en usb stagequote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er om eerlijk te zijn redelijk klaar mee inderdaad. Dreamfields heb ik me zeer goed vermaakt maar meer bij de house stage en later bij Pieter & friends natuurlijk. Haast niet bij de hardstyle stage gestaan.
Waarschijnlijk wel, maar hoop op de Tijdmachine in de Drop your own area contest, dat zou zo vet zijn als die er door komt.. Dus als er mensen zich geroepen voelen om te stemmen..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:29 schreef Patje1987 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die naar Q-base gaan? Ik twijfel echt.
Raw was zeker tof inderdaad daar was ik dan ook het meeste. Maar ook nog even bij noisecontrollers gestaan en die stelden echt zwaar teleur gewoon. Met allerlei dubstep erdoorheen en bierdingen in de lucht gooien. Hartjes links en rechts.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dreamfields had anders toch best een vette line-up bij de raw stage toch? Op q-base vind ik hem zwaar tegenvallen, maar gelukkig is er nog een prspct en usb stage![]()
Dit heb ik ook meegemaakt op intents, wtf manquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Raw was zeker tof inderdaad daar was ik dan ook het meeste. Maar ook nog even bij noisecontrollers gestaan en die stelden echt zwaar teleur gewoon. Met allerlei dubstep erdoorheen en bierdingen in de lucht gooien. Hartjes links en rechts.
Toegegeven, het zag er wel leuk uit. Maar ben bang dat we dit nu 200x op een dag gaan zien waardoor ik na de 2e keer zoiets heb van. Ehm laten we het gewoon niet doenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:42 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Dit heb ik ook meegemaakt op intents, wtf man![]()
Was even niet bezig met het beluisteren van de muziek en de mc, en ineens begint iedereen massaal die dingen in de lucht te gooien, the fuck..
Het sitdown-verhaal dusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Toegegeven, het zag er wel leuk uit. Maar ben bang dat we dit nu 200x op een dag gaan zien waardoor ik na de 2e keer zoiets heb van. Ehm laten we het gewoon niet doen
Ja precies.quote:
Zodra ik dat meemaak is het gewoon de laatste keer dat ik ga serieusquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Komt er straks ook nog een combinatie zeker. Eerst sit-downen, dan kan je gelijk die bierdingen oprapen, en daarna met zijn allen opspringen en die dingen door de lucht heen tiefen. heuuuu
Dreamfieldsquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:28 schreef 16meter het volgende:
Is al gebeurd volgens mij.. Dreamfields of XXlerator tijdens de Vierdaagse, weet niet meer in welk filmpje ik het zag.
En wanneer je die dingen de lucht in hebt gegooid, je armen omhoog houden en hartjes maken...dan is de cirkel rond: sitdown - bierdingen oprapen - de lucht ingooien - armen omhoog houden en hartjes maken.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Komt er straks ook nog een combinatie zeker. Eerst sit-downen, dan kan je gelijk die bierdingen oprapen, en daarna met zijn allen opspringen en die dingen door de lucht heen tiefen. heuuuu
quote:- Een ticket kost 5 euro, om dit te verkrijgen moet je ¤5,00 overmaken op rekening nummer 1338 44 358 t.n.v. C.M.M. Rieswijk, met als onderwerp 'Decibel afterparty 2012'. Je krijgt geen ticket of wat dan ook maar wordt dan op de gastenlijst geplaatst.
- De voorverkoop is geopend t/m 15 augustus, als je betaling wel op die dag is gedaan maar later aankomt op mijn bankrekening is het nog gewoon geldig.Hou je alsjeblieft aan deze sluitingsdatum want we hebben het de dagen voor de party al druk genoeg met inkopen e.d.. Nadat de voorverkoop is gesloten kun je enkel aan de deur betalen, de entree kost dan ergens tussen ¤5,00 en ¤10,00.
- Voor de genoemde ticketprijs kun je naar deze afterparty en kun je hier de hele avond onbeperkt alcoholisch/non-alcoholische dranken & snacks nuttigen.
- Het ticket kun je niet terugvorderen helaas, eenmaal gekocht ben je je ¤5,00 kwijt maar je kunt deze vast kwijt aan iemand anders als je -om wat voor reden dan ook- niet meer naar de party kan komen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:34 schreef 16meter het volgende:
Vet!
2004-2009 set van Mr. 2Beweging.Lang geleden dat ik dat soort plaatjes in een feestelijke setting met gezellige mensen heb gehoord. Daar kijk ik minstens zo veel naar uit als de rest!
Schranz setje van M.I. ook dikke prima.![]()
Daarom post ik het hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |