Geef het eerst even wat tijd. Iedere gast moet eerst even over de eerste zenuwen heen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
Rot stem en nu al niet grappig met z'n proberen grappig te zijn.
Dat heeft weinig te maken met de keuze van een fragment.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:30 schreef TAV74 het volgende:
Geef het eerst even wat tijd. Iedere gast moet eerst even over de eerste zenuwen heen.
Niet eens, mooi fragment.quote:
Als je al besloten hebt dat het niets wordt kun je beter wegzappen lijkt me?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met de keuze van een fragment.
Frans Bromet, Gerrit Komrij, Maarten van Rossem, Joost Prinsen.....quote:Op zondag 29 juli 2012 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is in zijn shows een sterk punt, hij kan verhalen zo enorm kut laten klinken.
Het zou het programma ten goede komen.quote:
Gewoon je tv uitzetten, is dat wat?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou het programma ten goede komen.
Maar we moeten dit dus allemaal heel boeiend en interessant en grappig van hem vinden?
Ja we zijn al een kwartier bezig. Wanneer laat ie nou eens een scheet. Wat een kut-komiek.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou het programma ten goede komen.
Maar we moeten dit dus allemaal heel boeiend en interessant en grappig van hem vinden?
Goed uitgangspunt.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:38 schreef superjojo het volgende:
Micha zei al van tevoren in een interview dat hij hoopte dat het af en toe gewoon een pijnlijk gesprek zou worden.
Daar ging ik vanuit, maar ik ben bang dat het de zenuwen zijn. De grappen zijn op dit moment niet meer te onderscheiden van wat hij wil overbrengen. En dat maakt het pijnlijk.quote:
Welke grappenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar ging ik vanuit, maar ik ben bang dat het de zenuwen zijn. De grappen zijn op dit moment niet meer te onderscheiden van wat hij wil overbrengen. En dat maakt het pijnlijk.
Ja en Ajax is per definitie beter dan de Ijsselmeervogels.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef golfer het volgende:
Wim T. Schippers fragmenten zijn bij voorbaat grappiger dan deze gast.
Nog niet op de rails idd qua overgangen.quote:
Ja, Yolanda bleek al die tijd zijn bovenbuurvrouw te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef tong80 het volgende:
Kenneth ging ook op zoek naar Jolanda. Iemand die nog weet of ie haar ooit heeft gevonden ?
Het is nog net niet pijnlijk. Maar als het over een half uur nog zo gaat welquote:Op zondag 29 juli 2012 20:46 schreef Toad het volgende:
Hahaha, lekker ongemakkelijke tv. Leuke fragmenten tot nu toe.
Herrinner ik me niet meer.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Yolanda bleek al die tijd zijn bovenbuurvrouw te zijn.
Ben ook bang dat Peter van Ingen een verkeerde keus heeft gemaakt.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef Martinello het volgende:
Van mij had Brandt Corstius nog wel een jaartje mogen presenteren
Welkomquote:Op zondag 29 juli 2012 20:49 schreef Symn het volgende:
Ohmyyygoooooodd.... Dit is tenenkrommend!! Zet alsjeblieft een fles wiskey op tafel daar!
Mooie voorbeelden gaf ie Niehe en van nieuwkerk Ook zo bescheiden. Subtiele humorquote:
Ik vind jbc bijna net zo slecht als zwagerman.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef Martinello het volgende:
Van mij had Brandt Corstius nog wel een jaartje mogen presenteren
Maar nog altijd vele malen beter dan deze Belg wat mij betreftquote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind jbc bijna net zo slecht als zwagerman.
Ik dacht dat ik dat accent er wel bij kon hebben, maar het maakt niet uit wat voor vraag hij stelt, ik hoor de hele tijd Bart Peeters.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef Martinello het volgende:
[..]
Maar nog altijd vele malen beter dan deze Belg wat mij betreft
Ze praten zo nu en dan wel wat om elkaar heen ja. Nu ook weer over Belgiëquote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Volgens mij begrijpen ze elkaar niet helemaal...
"Je ziet ook wel wat er met België gebeurd is."quote:Op zondag 29 juli 2012 20:58 schreef TAV74 het volgende:
Ik begin de gast langzaam maar zeker te waarderen merk ik.
Ja, dan lijkt hij rechtstreeks uit een inrichting te komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef Tem het volgende:
Ik vond dat korte haar bij hem beter staan trouwens.
Omdat ie niet goed weet wat ie ermee aanmoet.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had eerlijk gezegd meer van leyers verwacht. Hij oogt vooralsnog heel stijf en veel te serieus
Andersom werkt het ook niet lekker. Bijvoorbeeld hoe Micha ingaat op Leyers inleidende zin 'we gaan naar Israël'quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ie niet goed weet wat ie ermee aanmoet.
Hij vult soms begrippen in of wil het samenvatten wat die Micha zegt, maar dan juist slaat ie de plank mis
Ik denk ook niet dat hij al dijenkletsend een show van Micha zal beleven.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had eerlijk gezegd meer van leyers verwacht. Hij oogt vooralsnog heel stijf en veel te serieus
Zomergasten hoort die onzin ook niet nodig te hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Eens! Tweede scherm is een onzinnige ontwikkeling.
Idd en daar had Jan zich op kunnen/moeten voorbereiden. Micha is nu in charge...quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef vivelafete het volgende:
Ze maken het elkaar niet makkelijk, en dat is voor mij precies wat het voor mij boeiend maakt.
Ik ben ook positief over zijn theatershows, daar zit ook continu iets ongemakkelijks in.
Jazeker, vooral als het kwartje valt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef vivelafete het volgende:
Ik ben ook positief over zijn theatershows, daar zit ook continu iets ongemakkelijks in.
Micha weet ook beter hoe theater en drama werken, daar maakt ie nu ook gebruik van.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd en daar had Jan zich op kunnen/moeten voorbereiden. Micha is nu in charge...
Je ziet een 'maniertje' bij hem. Als ie uitgepraat is, iets naar voren leunen, ogen iets groter alsof ie een reaktie verwacht... en als er een verkeerde komt of uitblijft is het ongemakkelijk..quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef vivelafete het volgende:
Ze maken het elkaar niet makkelijk, en dat is precies wat het voor mij boeiend maakt.
Als ik ergens iets meer over wil weten google ik daar later, na de uitzending, wel naar. De info op het tweede scherm is namelijk ook nogal summier en oppervlakkig.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zomergasten hoort die onzin ook niet nodig te hebben.
Mis je me, knul?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Specularium het volgende:
Waar is golfer eigenlijk?
Nieuwe luier aandoen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe luier aandoen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe luier aandoen?
Inclusief knietje van Ratelband.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Robbie kreeg toch ook met Ratelband ruzie op het vliegveld?
Hij kreeg een knietje van Emile.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Toen ging ie huilen bij de meester.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Dit ja, ik geef Ratelband groot gelijk.quote:
Oneens.quote:
'Wie is Robbie Muntz ? Wie is Willibrord Frequine ?'quote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef zakstront het volgende:
[..]
ik weet niet, vermaak me prima en vorige week ook...
Dat mag. Vind hem oninteressant.quote:
da's waar, ik ken hen, dat scheelt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Wie is Robbie Muntz ? Wie is Willibrord Frequine ?'
Er kijken nu ook Belgen naar Zomergasten, voor hen is die uitleg wel sjiek hendig.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Wie is Robbie Muntz ? Wie is Willibrord Frequine ?'
Ook dat mag. maar hij zit er ook niet om zelf interessant te zijn wat mij betreft. Hij geeft gasten ruimte en ik vind dat het prettige televisie oplevert.quote:
Deze meneer heeft ook wel naar Hicks gekeken zo te zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Via Theo Maassen heb ik toen Bill Hicks leren kennen.
Dat was tenminste een toevoeging.
Hij geeft ze inderdaad ruimte. Helaas.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook dat mag. maar hij zit er ook niet om zelf interessant te zijn wat mij betreft. Hij geeft gasten ruimte en ik vind dat het prettige televisie oplevert.
Weet je waar dat pas erg is? Bij comedians zoals Chris Rock of Dave Chapelle.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef Jovatov het volgende:
Ik irriteer me aan dat amerikaanse klappubliek
"No Refunds" is een youtube aanrader. Leuke show en hij is goed op yt gezet.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef GeorgKacher het volgende:
Ik ga meer van Doug Stanhope kijken geweldig dit.
Die Belg had dus ook gelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:50 schreef Specularium het volgende:
Klopt toch? Dat ze nog surfen op de Holocaust?
Maar Stanhope had toch ook gewoon gelijk? Inhoudelijk althans? Het punt wat hij maakt is niet antisemitisch, hooguit de manier waarop, de verpakking.quote:
Lijkt me ook vrij relevant na dit fragment.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat me raden, nu gaan ze praten over dat incident met die invalide en Wertheim?
Lijkt me ook een heel snelle linkquote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat me raden, nu gaan ze praten over dat incident met die invalide en Wertheim?
Hij kiest zelf, dus helemaal toeval zal het niet zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klopt, maar zouden ze t er daarom hebben ingestopt of is het puur toeval?
Seinfeld is wel grappig!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Specularium het volgende:
Dit is al net zo grappig als Seinfeld.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooiste uitspraak van Joan Rivers in een talkshow:"My vagina is so dry, camels follow me home."
quote:
Netjes.quote:Cabaretier Theo Maassen gaat nooit meer in theater De Oranjerie in Roermond spelen nu zijn collega Micha Wertheim daar niet meer welkom is. Ook is hij gisteren een actie begonnen om andere cabaretiers te mobiliseren mee te doen met het boycotten van het theater.
Marc-Marie Huijbregts, Najib Amhali, Eric van Sauers, Ronald Goedemondt en Wim Helsen hebben zich inmiddels bij de actie aangesloten, aldus Maassen.
http://www.brabantsdagbla(...)as-op-tot-boycot.ece
Nou wat is je antwoord?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef thettes het volgende:
Ondertussen thuis, en ik vind het een aangenaam gesprek?
Ja, ik denk dat ie zich dat voorgenomen heeft in het kader der ongemakkelijkheidquote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef zuiderbuur het volgende:
Oooh... DIE cabaretier, met dat spraakcomputer-incident!![]()
Euh... zitten zij nou te eten (ik begin nog maar net te kijken)
Net als Genee, die leerde pas na 3 uitzendingen dat dat niet schijnt te horen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
HeerlijkLekker onbeschaamd gewoon zitten eten.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef thettes het volgende:
Ondertussen thuis, en ik vind het een aangenaam gesprek?
Zolang ze niet smakken vind ik het prima. Of zou dit reclame voor Westland zijn geweest, met die perzikquote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als Genee, die leerde pas na 3 uitzendingen dat dat niet schijnt te horen.
Weet je welke PI niet leuk is?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Is dat ook om leuk te zijn trouwens? Standaard je PI opte hebben?
Ook niet leuk dan
Ik moet altijd een beetje grinniken als ik die PI zie. Hopelijk komt hij niet met zijn gebruikelijke plaatje...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Is dat ook om leuk te zijn trouwens? Standaard je PI opte hebben?
Ook niet leuk dan
Terecht.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Micha heeft wel een issue met Matthijs van Nieuwkerk volgens mij.
De hele sitcom van Seinfeld was grappig. Het was origineel omdat het telkens over banale dingen ging.quote:
Dan kun je ook GTST kijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
De hele sitcom van Seinfeld was grappig. Het was origineel omdat het telkens over banale dingen ging.
De enige echtequote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Zou Tommy Cooper nog voorbijkomen? Lijkt me ook wel passen dan.
Was ie opgehoepeld ?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Specularium het volgende:
Die verdwijntruc van hem is wel cool met die hoepel.
+1quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan deze nerveuze teringmuziek.
Meer dan wat ie normaal gesproken komt vertellen in een talkshow.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
Het is op zich wel een leuke avond, maar doordat Micha zo de leiding heeft, en eigenlijk Jan niet zoveel ruimte geeft voor vragen of sturing aan het gesprek, leren we ook niet zo heel veel over Micha. Maar dat ligt ook aan de presentator.
Totaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Specularium het volgende:
Die 2 zitten allebei op een andere planeet.
Not sure if serious...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is gewoon een fase waar je als serieus muzikant doorheen moet.
Zag je ook al bij Vrienten vond ik. Gasten zeggen "hier zeg ik niks over, volgende fragment!", en Leyers accepteert dat klakkeloos.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
Het is op zich wel een leuke avond, maar doordat Micha zo de leiding heeft, en eigenlijk Jan niet zoveel ruimte geeft voor vragen of sturing aan het gesprek, leren we ook niet zo heel veel over Micha. Maar dat ligt ook aan de presentator.
Mja, ik ken hem niet zo goed, maar volgens mij is hij als persoon nu ook niet zo boeiend/heeft hij niet zo gek veel uitzonderlijks gedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
Serious. Ik heb me ook wel in die scene begeven. Daar zijn hele goede muzikanten/componisten uit voortgekomen terwijl dat wat ze toen deden niet om aan te horen was.quote:
Ik ken genoeg goeie muzikanten die dat helemaal nooit nodig hebben gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serious. Ik heb me ook wel in die scene begeven. Daar zijn hele goede muzikanten/componisten uit voortgekomen terwijl dat wat ze toen deden niet om aan te horen was.
Er zijn inderdaad een heleboel goede muzikanten die niet de behoefte hebben vernieuwend te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken genoeg goeie muzikanten die dat helemaal nooit nodig hebben gehad.
Heerlijk juist, ik vind het mooie rustige gesprekken opleveren.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef agentstarling het volgende:
wholey fuck is hij 40? Hij ljkt echt niet ouder dan 30. Beetje gezapige aflevering wederom hoor Jan is niet hinderlijk maar ook niet echt een toevoeging
Ik vind het ook wel relaxed. Met die eerdere presentator (god hoe heet hij nou, met die nate traanogen... ) die ging voor mijn gevoel steeds de confrontatie aan... Terwijl ik denk het gaat er om dat die gast zijn meningen laat zien, niet dat je over die meningen gaat discussiëren.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik vind het mooie rustige gesprekken opleveren.
Dit bedoel ik dus met dat elitaire gelul, alsof je jazz nodig hebt om vernieuwend te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een heleboel goede muzikanten die niet de behoefte hebben vernieuwend te zijn.
deze vrouwquote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel relaxed. Met die eerdere presentator (god hoe heet hij nou, met die nate traanogen... ) die ging voor mijn gevoel steeds de confrontatie aan... Terwijl ik denk het gaat er om dat die gast zijn meningen laat zien, niet dat je over die meningen gaat discussiëren.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met dat elitaire gelul, alsof je jazz nodig hebt om vernieuwend te zijn.
En dan kan je een 7/8e met een 11/8e afwisselen bijvoorbeeld, en dan?
Muziek is geen wiskunde.
Beter zou je ook spreken over geïmproviseerde muziek.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met dat elitaire gelul, alsof je jazz nodig hebt om vernieuwend te zijn.
Dat is dus ook precies waar het om gaat, die structuren los te laten.quote:En dan kan je een 7/8e met een 11/8e afwisselen bijvoorbeeld, en dan?
Muziek is geen wiskunde.
Dan moet je de structuren eerst snappen, en werk je alsnog uit een kader.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is dus ook precies waar het om gaat, die structuren los te laten.
"Ja. Nee. Natuurlijk..."quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Grunsfan het volgende:
Arme Micha, hij probeert het wel maar praat imho echt tegen een muur. Jan snapt zijn grapjes niet, laat enorme stiltes vallen, pakt duidelijke gesprekswendingen niet op en Micha kijkt af en toe met grote ogen zo van 'hallo, bent u daar nog??". Jammer!
Ik zeg toch ook dat het een fase is?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je de structuren eerst snappen, en werk je alsnog uit een kader.
Dit was Jan zijn eerste en laatste seizoen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Grunsfan het volgende:
Arme Micha, hij probeert het wel maar praat imho echt tegen een muur. Jan snapt zijn grapjes niet, laat enorme stiltes vallen, pakt duidelijke gesprekswendingen niet op en Micha kijkt af en toe met grote ogen zo van 'hallo, bent u daar nog??". Jammer!
Mannenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef tong80 het volgende:
'Mag ik in je mond klaarkomen ?'
'Tuurlijk.'
'Hoer.'
Theo en Thea en het tenenkaas mysteriequote:Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Free Jazz, daarbij staan dan pijprokende mannen met hun hoofd te knikken.
Mij ook.quote:
Dat, maar ik kijk wel gewoon weer DWDD volgend seizoenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alweer zooo ontzettend met hem eens!!
Uiteraard.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat, maar ik kijk wel gewoon weer DWDD volgend seizoen.
Nee, ik niet, ik kan het echt niet aanzien. Juist om wat hij nu zegt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee.quote:
Tuurlijk, we gaan ons weer heerlijk ergeren.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
This American Life.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Toad het volgende:
Die cartoon die Micha in het begin liet zien, van wie was die en wat is de titel? Ik viel net binnen. Staat volgens mij (nog) niets over op de zg-site.
Kun je op het tweede scherm zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Toad het volgende:
Die cartoon die Micha in het begin liet zien, van wie was die en wat is de titel? Ik viel net binnen.
En wederom kon er nog geen glimlachje af bij Jan.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef zakstront het volgende:
'waarmee ik niet wil zeggen dat De Wereld Draait Door net zo erg is als het doodschieten van een kippenboer'.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat zei die over DWDD? Was even overgeschakeld naar NED1
Idem hier, maar dat is ook de ijdelheid van Van Nieuwkerk zelf.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik niet, ik kan het echt niet aanzien. Juist om wat hij nu zegt.
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef zakstront het volgende:
'waarmee ik niet wil zeggen dat De Wereld Draait Door net zo erg is als het doodschieten van een kippenboer'.
Ja, maar wat zei die precies over DWDD?quote:
Jeetje Mathijs, spoel anders even terug.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Ja, maar wat zei die precies over DWDD?
Briljante overgang. Van een kip naar een ei.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:48 schreef Pietepietje het volgende:
Als je zegt "een heel natuurlijke overgang", dan is de overgang niet zo natuurlijk meer.
Viola Holt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
Wie is volgende week de Zomergast ? Kan deze reeks nog worden gered ?
Laat hem dan maar snel teruggaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
Die Belg is relaxed bij 'Dagelijkse Kost' op Canvas.
Ik vind dit toch wel een vermakelijke aflevering.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
Check, prima aflevering ditquote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een vermakelijke aflevering.
Dit is een prima uitzending. 1 van de betere in jaren. Mooie fragmenten en een boeiende interactie tussen de presentator en de gast.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
Je voelt een klik hè?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje Micha zegt heel veel dingen waarvan ik denk OOOOOO EEEEM GEEEEE ZOOOOOOOOOOH WAAAAAAAAAAAAAAAAHR
Ik vind er geen reet aan. Sorry.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit is een prima uitzending. 1 van de betere in jaren. Mooie fragmenten en een boeiende interactie tussen de presentator en de gast.
Jaquote:
Zap en dan en ga weg uit dit topic.quote:
Pardonquote:
Vind ik niet, lijkt denk ik zo door de wat onderkoelde manier van interviewen van Leyens.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nog steeds ongemakkelijk tussen die twee.
Waar slaat dat nou op. Ik mag toch wel een afwijkende mening hebben ? Val ik hier iemand aan ofzo ?quote:
Ja, ik hink toch steeds op 2 gedachte hierover. Gaat van relaxed naar ongemakkelijk...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik niet, lijkt denk ik zo door de wat onderkoelde manier van interviewen van Leyens.
Tina Fey moet dood. Sarah is grappig.quote:
Ik geef je een optie.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op. Ik mag toch wel een afwijkende mening hebben ? Val ik hier iemand aan ofzo ?
Lisa Lampanelli is grappig.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind de meeste vrouwelijke stand-ups niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |