Zag je ook al bij Vrienten vond ik. Gasten zeggen "hier zeg ik niks over, volgende fragment!", en Leyers accepteert dat klakkeloos.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
Het is op zich wel een leuke avond, maar doordat Micha zo de leiding heeft, en eigenlijk Jan niet zoveel ruimte geeft voor vragen of sturing aan het gesprek, leren we ook niet zo heel veel over Micha. Maar dat ligt ook aan de presentator.
Mja, ik ken hem niet zo goed, maar volgens mij is hij als persoon nu ook niet zo boeiend/heeft hij niet zo gek veel uitzonderlijks gedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
Het is op zich wel een leuke avond, maar doordat Micha zo de leiding heeft, en eigenlijk Jan niet zoveel ruimte geeft voor vragen of sturing aan het gesprek, leren we ook niet zo heel veel over Micha. Maar dat ligt ook aan de presentator.
Serious. Ik heb me ook wel in die scene begeven. Daar zijn hele goede muzikanten/componisten uit voortgekomen terwijl dat wat ze toen deden niet om aan te horen was.quote:
Ik ken genoeg goeie muzikanten die dat helemaal nooit nodig hebben gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serious. Ik heb me ook wel in die scene begeven. Daar zijn hele goede muzikanten/componisten uit voortgekomen terwijl dat wat ze toen deden niet om aan te horen was.
Er zijn inderdaad een heleboel goede muzikanten die niet de behoefte hebben vernieuwend te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken genoeg goeie muzikanten die dat helemaal nooit nodig hebben gehad.
Heerlijk juist, ik vind het mooie rustige gesprekken opleveren.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef agentstarling het volgende:
wholey fuck is hij 40? Hij ljkt echt niet ouder dan 30. Beetje gezapige aflevering wederom hoor Jan is niet hinderlijk maar ook niet echt een toevoeging
Ik vind het ook wel relaxed. Met die eerdere presentator (god hoe heet hij nou, met die nate traanogen... ) die ging voor mijn gevoel steeds de confrontatie aan... Terwijl ik denk het gaat er om dat die gast zijn meningen laat zien, niet dat je over die meningen gaat discussiėren.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heerlijk juist, ik vind het mooie rustige gesprekken opleveren.
Dit bedoel ik dus met dat elitaire gelul, alsof je jazz nodig hebt om vernieuwend te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad een heleboel goede muzikanten die niet de behoefte hebben vernieuwend te zijn.
deze vrouwquote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel relaxed. Met die eerdere presentator (god hoe heet hij nou, met die nate traanogen... ) die ging voor mijn gevoel steeds de confrontatie aan... Terwijl ik denk het gaat er om dat die gast zijn meningen laat zien, niet dat je over die meningen gaat discussiėren.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met dat elitaire gelul, alsof je jazz nodig hebt om vernieuwend te zijn.
En dan kan je een 7/8e met een 11/8e afwisselen bijvoorbeeld, en dan?
Muziek is geen wiskunde.
Beter zou je ook spreken over geļmproviseerde muziek.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met dat elitaire gelul, alsof je jazz nodig hebt om vernieuwend te zijn.
Dat is dus ook precies waar het om gaat, die structuren los te laten.quote:En dan kan je een 7/8e met een 11/8e afwisselen bijvoorbeeld, en dan?
Muziek is geen wiskunde.
Dan moet je de structuren eerst snappen, en werk je alsnog uit een kader.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is dus ook precies waar het om gaat, die structuren los te laten.
"Ja. Nee. Natuurlijk..."quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Grunsfan het volgende:
Arme Micha, hij probeert het wel maar praat imho echt tegen een muur. Jan snapt zijn grapjes niet, laat enorme stiltes vallen, pakt duidelijke gesprekswendingen niet op en Micha kijkt af en toe met grote ogen zo van 'hallo, bent u daar nog??". Jammer!
Ik zeg toch ook dat het een fase is?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je de structuren eerst snappen, en werk je alsnog uit een kader.
Dit was Jan zijn eerste en laatste seizoen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Grunsfan het volgende:
Arme Micha, hij probeert het wel maar praat imho echt tegen een muur. Jan snapt zijn grapjes niet, laat enorme stiltes vallen, pakt duidelijke gesprekswendingen niet op en Micha kijkt af en toe met grote ogen zo van 'hallo, bent u daar nog??". Jammer!
Mannenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:36 schreef tong80 het volgende:
'Mag ik in je mond klaarkomen ?'
'Tuurlijk.'
'Hoer.'
Theo en Thea en het tenenkaas mysteriequote:Op zondag 29 juli 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Free Jazz, daarbij staan dan pijprokende mannen met hun hoofd te knikken.
Mij ook.quote:
Dat, maar ik kijk wel gewoon weer DWDD volgend seizoenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alweer zooo ontzettend met hem eens!!
Uiteraard.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat, maar ik kijk wel gewoon weer DWDD volgend seizoen.
Nee, ik niet, ik kan het echt niet aanzien. Juist om wat hij nu zegt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee.quote:
Tuurlijk, we gaan ons weer heerlijk ergeren.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |