Dan kun je ook GTST kijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
De hele sitcom van Seinfeld was grappig. Het was origineel omdat het telkens over banale dingen ging.
De enige echtequote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Zou Tommy Cooper nog voorbijkomen? Lijkt me ook wel passen dan.
Was ie opgehoepeld ?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Specularium het volgende:
Die verdwijntruc van hem is wel cool met die hoepel.
+1quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan deze nerveuze teringmuziek.
Meer dan wat ie normaal gesproken komt vertellen in een talkshow.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
Het is op zich wel een leuke avond, maar doordat Micha zo de leiding heeft, en eigenlijk Jan niet zoveel ruimte geeft voor vragen of sturing aan het gesprek, leren we ook niet zo heel veel over Micha. Maar dat ligt ook aan de presentator.
Totaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Specularium het volgende:
Die 2 zitten allebei op een andere planeet.
Not sure if serious...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is gewoon een fase waar je als serieus muzikant doorheen moet.
Zag je ook al bij Vrienten vond ik. Gasten zeggen "hier zeg ik niks over, volgende fragment!", en Leyers accepteert dat klakkeloos.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
Het is op zich wel een leuke avond, maar doordat Micha zo de leiding heeft, en eigenlijk Jan niet zoveel ruimte geeft voor vragen of sturing aan het gesprek, leren we ook niet zo heel veel over Micha. Maar dat ligt ook aan de presentator.
Mja, ik ken hem niet zo goed, maar volgens mij is hij als persoon nu ook niet zo boeiend/heeft hij niet zo gek veel uitzonderlijks gedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
Serious. Ik heb me ook wel in die scene begeven. Daar zijn hele goede muzikanten/componisten uit voortgekomen terwijl dat wat ze toen deden niet om aan te horen was.quote:
Ik ken genoeg goeie muzikanten die dat helemaal nooit nodig hebben gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serious. Ik heb me ook wel in die scene begeven. Daar zijn hele goede muzikanten/componisten uit voortgekomen terwijl dat wat ze toen deden niet om aan te horen was.
Er zijn inderdaad een heleboel goede muzikanten die niet de behoefte hebben vernieuwend te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken genoeg goeie muzikanten die dat helemaal nooit nodig hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |