quote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooiste uitspraak van Joan Rivers in een talkshow:"My vagina is so dry, camels follow me home."
quote:
Netjes.quote:Cabaretier Theo Maassen gaat nooit meer in theater De Oranjerie in Roermond spelen nu zijn collega Micha Wertheim daar niet meer welkom is. Ook is hij gisteren een actie begonnen om andere cabaretiers te mobiliseren mee te doen met het boycotten van het theater.
Marc-Marie Huijbregts, Najib Amhali, Eric van Sauers, Ronald Goedemondt en Wim Helsen hebben zich inmiddels bij de actie aangesloten, aldus Maassen.
http://www.brabantsdagbla(...)as-op-tot-boycot.ece
Nou wat is je antwoord?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef thettes het volgende:
Ondertussen thuis, en ik vind het een aangenaam gesprek?
Ja, ik denk dat ie zich dat voorgenomen heeft in het kader der ongemakkelijkheidquote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef zuiderbuur het volgende:
Oooh... DIE cabaretier, met dat spraakcomputer-incident!![]()
Euh... zitten zij nou te eten (ik begin nog maar net te kijken)
Net als Genee, die leerde pas na 3 uitzendingen dat dat niet schijnt te horen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
HeerlijkLekker onbeschaamd gewoon zitten eten.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef thettes het volgende:
Ondertussen thuis, en ik vind het een aangenaam gesprek?
Zolang ze niet smakken vind ik het prima. Of zou dit reclame voor Westland zijn geweest, met die perzikquote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als Genee, die leerde pas na 3 uitzendingen dat dat niet schijnt te horen.
Weet je welke PI niet leuk is?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Is dat ook om leuk te zijn trouwens? Standaard je PI opte hebben?
Ook niet leuk dan
.
Ik moet altijd een beetje grinniken als ik die PI zie. Hopelijk komt hij niet met zijn gebruikelijke plaatje...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Is dat ook om leuk te zijn trouwens? Standaard je PI opte hebben?
Ook niet leuk dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |