Er kijken nu ook Belgen naar Zomergasten, voor hen is die uitleg wel sjiek hendig.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Wie is Robbie Muntz ? Wie is Willibrord Frequine ?'
Ook dat mag. maar hij zit er ook niet om zelf interessant te zijn wat mij betreft. Hij geeft gasten ruimte en ik vind dat het prettige televisie oplevert.quote:
Deze meneer heeft ook wel naar Hicks gekeken zo te zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Via Theo Maassen heb ik toen Bill Hicks leren kennen.
Dat was tenminste een toevoeging.
Hij geeft ze inderdaad ruimte. Helaas.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook dat mag. maar hij zit er ook niet om zelf interessant te zijn wat mij betreft. Hij geeft gasten ruimte en ik vind dat het prettige televisie oplevert.
Weet je waar dat pas erg is? Bij comedians zoals Chris Rock of Dave Chapelle.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef Jovatov het volgende:
Ik irriteer me aan dat amerikaanse klappubliek
"No Refunds" is een youtube aanrader. Leuke show en hij is goed op yt gezet.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef GeorgKacher het volgende:
Ik ga meer van Doug Stanhope kijken geweldig dit.
Die Belg had dus ook gelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:50 schreef Specularium het volgende:
Klopt toch? Dat ze nog surfen op de Holocaust?
Maar Stanhope had toch ook gewoon gelijk? Inhoudelijk althans? Het punt wat hij maakt is niet antisemitisch, hooguit de manier waarop, de verpakking.quote:
Lijkt me ook vrij relevant na dit fragment.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat me raden, nu gaan ze praten over dat incident met die invalide en Wertheim?
Lijkt me ook een heel snelle linkquote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat me raden, nu gaan ze praten over dat incident met die invalide en Wertheim?
Hij kiest zelf, dus helemaal toeval zal het niet zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klopt, maar zouden ze t er daarom hebben ingestopt of is het puur toeval?
Seinfeld is wel grappig!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Specularium het volgende:
Dit is al net zo grappig als Seinfeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |