Je voelt een klik hè?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje Micha zegt heel veel dingen waarvan ik denk OOOOOO EEEEM GEEEEE ZOOOOOOOOOOH WAAAAAAAAAAAAAAAAHR
Ik vind er geen reet aan. Sorry.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit is een prima uitzending. 1 van de betere in jaren. Mooie fragmenten en een boeiende interactie tussen de presentator en de gast.
Jaquote:
Zap en dan en ga weg uit dit topic.quote:
Pardonquote:
Vind ik niet, lijkt denk ik zo door de wat onderkoelde manier van interviewen van Leyens.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nog steeds ongemakkelijk tussen die twee.
Waar slaat dat nou op. Ik mag toch wel een afwijkende mening hebben ? Val ik hier iemand aan ofzo ?quote:
Ja, ik hink toch steeds op 2 gedachte hierover. Gaat van relaxed naar ongemakkelijk...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik niet, lijkt denk ik zo door de wat onderkoelde manier van interviewen van Leyens.
Tina Fey moet dood. Sarah is grappig.quote:
Ik geef je een optie.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op. Ik mag toch wel een afwijkende mening hebben ? Val ik hier iemand aan ofzo ?
Lisa Lampanelli is grappig.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:58 schreef Karina het volgende:
Ik vind de meeste vrouwelijke stand-ups niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |