This American Life.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Toad het volgende:
Die cartoon die Micha in het begin liet zien, van wie was die en wat is de titel? Ik viel net binnen. Staat volgens mij (nog) niets over op de zg-site.
Kun je op het tweede scherm zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef Toad het volgende:
Die cartoon die Micha in het begin liet zien, van wie was die en wat is de titel? Ik viel net binnen.
En wederom kon er nog geen glimlachje af bij Jan.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef zakstront het volgende:
'waarmee ik niet wil zeggen dat De Wereld Draait Door net zo erg is als het doodschieten van een kippenboer'.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat zei die over DWDD? Was even overgeschakeld naar NED1
Idem hier, maar dat is ook de ijdelheid van Van Nieuwkerk zelf.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik niet, ik kan het echt niet aanzien. Juist om wat hij nu zegt.
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef zakstront het volgende:
'waarmee ik niet wil zeggen dat De Wereld Draait Door net zo erg is als het doodschieten van een kippenboer'.
Ja, maar wat zei die precies over DWDD?quote:
Jeetje Mathijs, spoel anders even terug.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Ja, maar wat zei die precies over DWDD?
Briljante overgang. Van een kip naar een ei.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:48 schreef Pietepietje het volgende:
Als je zegt "een heel natuurlijke overgang", dan is de overgang niet zo natuurlijk meer.
Viola Holt.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
Wie is volgende week de Zomergast ? Kan deze reeks nog worden gered ?
Laat hem dan maar snel teruggaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
Die Belg is relaxed bij 'Dagelijkse Kost' op Canvas.
Ik vind dit toch wel een vermakelijke aflevering.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
Check, prima aflevering ditquote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een vermakelijke aflevering.
Dit is een prima uitzending. 1 van de betere in jaren. Mooie fragmenten en een boeiende interactie tussen de presentator en de gast.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |