Geef het eerst even wat tijd. Iedere gast moet eerst even over de eerste zenuwen heen.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
Rot stem en nu al niet grappig met z'n proberen grappig te zijn.
Dat heeft weinig te maken met de keuze van een fragment.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:30 schreef TAV74 het volgende:
Geef het eerst even wat tijd. Iedere gast moet eerst even over de eerste zenuwen heen.
Niet eens, mooi fragment.quote:
Als je al besloten hebt dat het niets wordt kun je beter wegzappen lijkt me?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met de keuze van een fragment.
Frans Bromet, Gerrit Komrij, Maarten van Rossem, Joost Prinsen.....quote:Op zondag 29 juli 2012 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is in zijn shows een sterk punt, hij kan verhalen zo enorm kut laten klinken.
Het zou het programma ten goede komen.quote:
Gewoon je tv uitzetten, is dat wat?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou het programma ten goede komen.
Maar we moeten dit dus allemaal heel boeiend en interessant en grappig van hem vinden?
Ja we zijn al een kwartier bezig. Wanneer laat ie nou eens een scheet. Wat een kut-komiek.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou het programma ten goede komen.
Maar we moeten dit dus allemaal heel boeiend en interessant en grappig van hem vinden?
Goed uitgangspunt.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:38 schreef superjojo het volgende:
Micha zei al van tevoren in een interview dat hij hoopte dat het af en toe gewoon een pijnlijk gesprek zou worden.
Daar ging ik vanuit, maar ik ben bang dat het de zenuwen zijn. De grappen zijn op dit moment niet meer te onderscheiden van wat hij wil overbrengen. En dat maakt het pijnlijk.quote:
Welke grappenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar ging ik vanuit, maar ik ben bang dat het de zenuwen zijn. De grappen zijn op dit moment niet meer te onderscheiden van wat hij wil overbrengen. En dat maakt het pijnlijk.
Ja en Ajax is per definitie beter dan de Ijsselmeervogels.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef golfer het volgende:
Wim T. Schippers fragmenten zijn bij voorbaat grappiger dan deze gast.
Nog niet op de rails idd qua overgangen.quote:
Ja, Yolanda bleek al die tijd zijn bovenbuurvrouw te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:44 schreef tong80 het volgende:
Kenneth ging ook op zoek naar Jolanda. Iemand die nog weet of ie haar ooit heeft gevonden ?
Het is nog net niet pijnlijk. Maar als het over een half uur nog zo gaat welquote:Op zondag 29 juli 2012 20:46 schreef Toad het volgende:
Hahaha, lekker ongemakkelijke tv. Leuke fragmenten tot nu toe.
Herrinner ik me niet meer.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Yolanda bleek al die tijd zijn bovenbuurvrouw te zijn.
Ben ook bang dat Peter van Ingen een verkeerde keus heeft gemaakt.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef Martinello het volgende:
Van mij had Brandt Corstius nog wel een jaartje mogen presenteren
Welkomquote:Op zondag 29 juli 2012 20:49 schreef Symn het volgende:
Ohmyyygoooooodd.... Dit is tenenkrommend!! Zet alsjeblieft een fles wiskey op tafel daar!
Mooie voorbeelden gaf ie Niehe en van nieuwkerk Ook zo bescheiden. Subtiele humorquote:
Ik vind jbc bijna net zo slecht als zwagerman.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:47 schreef Martinello het volgende:
Van mij had Brandt Corstius nog wel een jaartje mogen presenteren
Maar nog altijd vele malen beter dan deze Belg wat mij betreftquote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind jbc bijna net zo slecht als zwagerman.
Ik dacht dat ik dat accent er wel bij kon hebben, maar het maakt niet uit wat voor vraag hij stelt, ik hoor de hele tijd Bart Peeters.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:55 schreef Martinello het volgende:
[..]
Maar nog altijd vele malen beter dan deze Belg wat mij betreft
Ze praten zo nu en dan wel wat om elkaar heen ja. Nu ook weer over Belgiëquote:Op zondag 29 juli 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Volgens mij begrijpen ze elkaar niet helemaal...
"Je ziet ook wel wat er met België gebeurd is."quote:Op zondag 29 juli 2012 20:58 schreef TAV74 het volgende:
Ik begin de gast langzaam maar zeker te waarderen merk ik.
Ja, dan lijkt hij rechtstreeks uit een inrichting te komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef Tem het volgende:
Ik vond dat korte haar bij hem beter staan trouwens.
Omdat ie niet goed weet wat ie ermee aanmoet.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had eerlijk gezegd meer van leyers verwacht. Hij oogt vooralsnog heel stijf en veel te serieus
Andersom werkt het ook niet lekker. Bijvoorbeeld hoe Micha ingaat op Leyers inleidende zin 'we gaan naar Israël'quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ie niet goed weet wat ie ermee aanmoet.
Hij vult soms begrippen in of wil het samenvatten wat die Micha zegt, maar dan juist slaat ie de plank mis
Ik denk ook niet dat hij al dijenkletsend een show van Micha zal beleven.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had eerlijk gezegd meer van leyers verwacht. Hij oogt vooralsnog heel stijf en veel te serieus
Zomergasten hoort die onzin ook niet nodig te hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Eens! Tweede scherm is een onzinnige ontwikkeling.
Idd en daar had Jan zich op kunnen/moeten voorbereiden. Micha is nu in charge...quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef vivelafete het volgende:
Ze maken het elkaar niet makkelijk, en dat is voor mij precies wat het voor mij boeiend maakt.
Ik ben ook positief over zijn theatershows, daar zit ook continu iets ongemakkelijks in.
Jazeker, vooral als het kwartje valt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef vivelafete het volgende:
Ik ben ook positief over zijn theatershows, daar zit ook continu iets ongemakkelijks in.
Micha weet ook beter hoe theater en drama werken, daar maakt ie nu ook gebruik van.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Idd en daar had Jan zich op kunnen/moeten voorbereiden. Micha is nu in charge...
Je ziet een 'maniertje' bij hem. Als ie uitgepraat is, iets naar voren leunen, ogen iets groter alsof ie een reaktie verwacht... en als er een verkeerde komt of uitblijft is het ongemakkelijk..quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef vivelafete het volgende:
Ze maken het elkaar niet makkelijk, en dat is precies wat het voor mij boeiend maakt.
Als ik ergens iets meer over wil weten google ik daar later, na de uitzending, wel naar. De info op het tweede scherm is namelijk ook nogal summier en oppervlakkig.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zomergasten hoort die onzin ook niet nodig te hebben.
Mis je me, knul?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Specularium het volgende:
Waar is golfer eigenlijk?
Nieuwe luier aandoen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe luier aandoen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:17 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe luier aandoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |