Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:
En dan hoe ver weg ze ook gaan, toch altijd weer een bord frieten met steak/schnitzel bestellenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 06:38 schreef Lithia het volgende:
Oh, meid, als je op vakantie bent, laat iedere detail van je vakantie horen hoe leuk je het daar hebt door constant een foto glas alcohol te plaatsen, iedere gerecht wat je daar eet en door tig facebookupdates per dag te posten.
Lekker danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
Naast dat 3 augustus de datum is dat de timeline verplicht wordt gesteld is er nog iets wat komen gaat: Facebook laat je voortaan weten wie je pagina heeft bezocht.
Dit... Ik snap ook niet wat er mis mee is, ik heb dat nu vanaf november en ik vind het prima.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:21 schreef Lithia het volgende:
Ik snap de drama niet over de timeline. Sommige mensen klagen er al maanden over. 'Get over in already', denk ik dan.
Mijn tante doet dat, maar die weet volgens mij niet hoe FB werktquote:Mensen die hun eigen foto's en statussen liken
Nee hoor, voor jou is het blijkbaar op 3 augustus omdat je 'm indirect hebt geactiveerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
Naast dat 3 augustus de datum is dat de timeline verplicht wordt gesteld is er nog iets wat komen gaat: Facebook laat je voortaan weten wie je pagina heeft bezocht.
De optie is bij iedereen geinstalleerd maar je moet het alleen wel eerst zelf activeren wil je het in je profiel zien. Ik heb het dus niet geactiveerd.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee hoor, voor jou is het blijkbaar op 3 augustus omdat je 'm indirect hebt geactiveerd.
niet iedereen is hetzelfde, ik hou er niet van om kris kras van links naar rechts te moeten lezen wat iedereen zoal uitspookt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit... Ik snap ook niet wat er mis mee is, ik heb dat nu vanaf november en ik vind het prima.
Om nog maar te zwijgen over posts die je verwijdert en vervolgens de volgende dag ineens weer terug op je timeline staan....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
De optie is bij iedereen geinstalleerd maar je moet het alleen wel eerst zelf activeren wil je het in je profiel zien. Ik heb het dus niet geactiveerd.
Alleen bij nieuwe leden wordt het meteen geactiveerd.
[..]
niet iedereen is hetzelfde, ik hou er niet van om kris kras van links naar rechts te moeten lezen wat iedereen zoal uitspookt.
Mijn grootste ergernis van het moment.. ik heb weer een abonnement opgezegd, want er is iemand op vakantie in mijn lijst en zij heeft al zeker 50 foto's geplaatst en ze is er nog maar een paar dagenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 06:38 schreef Lithia het volgende:
Oh, meid, als je op vakantie bent, laat iedere detail van je vakantie horen hoe leuk je het daar hebt door constant een foto glas alcohol te plaatsen, iedere gerecht wat je daar eet en door tig facebookupdates per dag te posten.
Prima toch? Mensen die het willen zien kunnen het zien, en mensen die het niet willen zien kunnen dat hele album gewoon ontwijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:20 schreef Groenevlinder het volgende:
Na je vakantie wat foto's plaatsen prima, maar ook met mate vind ik hoor.
Ik zag laatst 100 foto's voorbijkomen van iemand die een week naar Spanje is geweest, dat vind ik ook lichtelijk overdreven
Vind ik ook, maar dan moeten ze wel gewoon de hele meuk in één keer plaatsen, dat verdommen de meesten in mijn lijst waardoor ik 2 weken lang iedere dag meerdere foto's in die waslijst zie staan en veelal is het niet veel bijzonders.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Prima toch? Mensen die het willen zien kunnen het zien, en mensen die het niet willen zien kunnen dat hele album gewoon ontwijken.
En een foto van je poezelige voetjes, met roodgelakte teennagels in badslippersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 06:38 schreef Lithia het volgende:
Snapte wel wat er mis mee was.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 03:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe kan de Chinese economie wereldwijd groeien?
Ah nee.... Dat is echt niks...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
Wil ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
Had je een fakenaam?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:54 schreef RadioSlut het volgende:
Zucht...
Opeens is mijn facebookaccount geblokkeerd en moet ik een foto/kopie van mijn ID (of iets anders waarmee ik me kan identificeren) opsturen.
Heb maar een nieuwe aangemaakt, mét die tijdlijn.
Plus ik ben nu een heleboel mensen kwijt die onvindbaar zijn op facebook.
Radio Slut? Snap ik dat ze moeilijk doenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon mijn voor- en achternaam.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:13 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Radio Slut? Snap ik dat ze moeilijk doen
Waarom hebben ze je profiel dan geblockt? Hebben ze een reden gegeven?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:12 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon mijn voor- en achternaam.
Iets met meerdere computers ingelogd ofzo. Ik had een paar weken geleden mijn wachtwoord nog veranderd, en ben maar op 2 pc's ingelogd geweest: thuis en hier.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je profiel dan geblockt? Hebben ze een reden gegeven?
Godverdomme wat een belachelijke reden ookquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Iets met meerdere computers ingelogd ofzo. Ik had een paar weken geleden mijn wachtwoord nog veranderd, en ben maar op 2 pc's ingelogd geweest: thuis en hier.
Ben het geheel mee eens met je. Zat nog te twijfelen of ik nog een account zou aanmaken, maar heb dat toch maar gedaan, om met bepaalde mensen in contact te blijven. Fb is het enige medium waarop ik ze kan bereiken, helaasch.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Godverdomme wat een belachelijke reden ook
Ik begin dat bedrijf met de dag minder sympathiek te vinden.
Alleen kom je dan niet ver als je ze niet kan vinden, hčquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ben het geheel mee eens met je. Zat nog te twijfelen of ik nog een account zou aanmaken, maar heb dat toch maar gedaan, om met bepaalde mensen in contact te blijven. Fb is het enige medium waarop ik ze kan bereiken, helaasch.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Alleen kom je dan niet ver als je ze niet kan vinden, hč
Tis watquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
Al op voorhand zeggen dat je naar de kloten gaat
Living the good life, ditdat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet wat daar stoer aan is. Jezus, als ik naar een feest o.i.d. ga is mijn onverantwoorde gedrag delen wel het laatste waar ik aan denk.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Living the good life, ditdat.
En naderhand natuurlijk niet op Facebook zetten dat je brak bent
Is ook best wel 'zķķķ 2004', dat deden sommige jongeren ook op CU2 destijdsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat daar stoer aan is. Jezus, als ik naar een feest o.i.d. ga is mijn onverantwoorde gedrag delen wel het laatste waar ik aan denk.
En dan vast de hele nacht status updates posten over hoe los je wel niet gaat.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
dan verwijder je je account? ga je offline? maak je een eigen facebook? gejank over die timeline -_-quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef slangpie het volgende:
facebook die automatisch de time line verplicht
ik WIL geen timeline godverdomme
Ja met zijn allen helemaal los! Alsof het echt een geweldig is was, niet normaal!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dan vast de hele nacht status updates posten over hoe los je wel niet gaat.
"party hardy"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hč. Zag het zonet nog bij iemand anders staanquote:Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
"party hardy"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het ook irritant bij anderen, simpele.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef padlarf het volgende:
Timeline jankersHoe vaak kom je op je eigen profiel?
Hier vaak van die wijven die (voor hun doen) gewoon normaal op een foto staan van een vriendin of zusje, maar dan reageren met: 'OH MY GOSH ECHT TE ERG HAAL ERAF"quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef Khaleesi het volgende:
Trouwens, in mijn beleving wordt het juist stoer gevonden om nadien te braggen hoe brak/katerig je bent!
Sowieso nog effe gauw een statusupdateje doen voor je in bed kruipt, hoe later hoe stoerder natuurlijk. Boeit dan verder niet wat er in staat, als mensen maar zien dat je om 6 uur nog wakker was.![]()
![]()
Dat ze dan een spellingtechnisch foutloos bericht op FB kunnen plaatsen, bewijst dan wel weer dat ze niet zo naar de klote zijn als ze zelf beweren.
Lang verhaal kort: wat een fakers/posers...![]()
Zeg simpelere, hoe kan het dan nog erger worden als je het zelf krijgt?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind het ook irritant bij anderen, simpele.
Ikvind het gewoon vervelend. Het is zo onoverzichtelijk. En daarnaast, waarom verplicht Facebook mij die timeline? Ze kunnen het toch gewoon optioneel laten...quote:Op zondag 29 juli 2012 15:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zeg simpelere, hoe kan het dan nog erger worden als je het zelf krijgt?
Ach ja, ik vind het zelf ook niet leuk, die hele timeline. Maar het komt er nu eenmaal, dus de keuze is: accepteren of account verwijderen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ikvind het gewoon vervelend. Het is zo onoverzichtelijk. En daarnaast, waarom verplicht Facebook mij die timeline? Ze kunnen het toch gewoon optioneel laten...
Maar goed, ergens heb je wel gelijk, er zijn ergere dingen in het leven
Facebook verplicht jou wel meer dingen, YouTube verplicht jou toch ook om hun nieuwe uiterlijk te accepteren, terwijl het oude veel gebruikersvriendelijker was.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ikvind het gewoon vervelend. Het is zo onoverzichtelijk. En daarnaast, waarom verplicht Facebook mij die timeline? Ze kunnen het toch gewoon optioneel laten...
Maar goed, ergens heb je wel gelijk, er zijn ergere dingen in het leven
Ja, maar het gaat hier over Facebook. Bovendien vind ik het bij YouTube minder hinderlijk dan bij Facebook.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Facebook verplicht jou wel meer dingen, YouTube verplicht jou toch ook om hun nieuwe uiterlijk te accepteren, terwijl het oude veel gebruikersvriendelijker was.
dan moet je je niet abonneren op anderequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
De optie is bij iedereen geinstalleerd maar je moet het alleen wel eerst zelf activeren wil je het in je profiel zien. Ik heb het dus niet geactiveerd.
Alleen bij nieuwe leden wordt het meteen geactiveerd.
[..]
niet iedereen is hetzelfde, ik hou er niet van om kris kras van links naar rechts te moeten lezen wat iedereen zoal uitspookt.
Je bedoelt Google+?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
op youtube zit ik amper, maar facebook zal vroeg of laat ook wel doodbloeden, net als hyveshopelijk volgt er snel wat nieuws
Zo heb ik er ook een maar die heeft er blijkbaar zo'n gewoonte van gemaakt dat ze tegenwoordig een simpel "AF!" achterlaat bij foto's. Natuurlijk wordt er nooit aan dat verzoek voldaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier vaak van die wijven die (voor hun doen) gewoon normaal op een foto staan van een vriendin of zusje, maar dan reageren met: 'OH MY GOSH ECHT TE ERG HAAL ERAF"
terwijl er volgens mij een 12 weken oude baby er zo niet uit ziet...quote:
"AF!", net alsof ze tegen een hond praatquote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook een maar die heeft er blijkbaar zo'n gewoonte van gemaakt dat ze tegenwoordig een simpel "AF!" achterlaat bij foto's. Natuurlijk wordt er nooit aan dat verzoek voldaan.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:02 schreef Matty___ het volgende:
[..]
terwijl er volgens mij een 12 weken oude baby er zo niet uit ziet...
sorry maar dit is een duidelijke verschil met het bovenstaande foto.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hoe een 12 weken oude foetus eruit ziet.
Heel erg misselijkmakend vond ik het bericht, lekker mensen erop wijzen dat we niet goed bezig zijn.
Aan vrouwen die verkracht zijn word niet nagedacht, ongewenst zwanger dus. Nee, van God mag het niet. Ik vond de reactie wel mooi.
Ja das toch ziek?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
sorry maar dit is een duidelijke verschil met het bovenstaande foto.
er was toch ook in nederland een organisatie die plastiek foetussen opstuurde ofzo?
Via Blackberry, hoe kan het ook anders.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
2 mensen zijn jaloers op Mac.![]()
![]()
Dit is trouwens hetzelfde meisje als het AF!-meisje
Die mensen zien er allemaal hetzelfde uit op een of andere manierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:56 schreef Zero17 het volgende:
Amerikaanse moraal op tumblr en al die shit.
Kwam vandaag weer zo'n walgelijke tegen.
[ afbeelding ]
Laat hun lekker gelukkig wezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Fucking lelijke dikke wijven die een foto van zichzelf op facebook zetten en dan reacties krijgen als '' Och kind wat zie je er toch goed uit, wat ben je moooooi, wat zit je haar leuk..
Nee bitch, je bent gewoon een fucking lelijke papzak met een kut waarvan het vocht zo'n hoge zuurtegraad heeft dat het een asbest plaat in 10 minuten doet wegsmelten..
Hier had ik het van de week nog met mijn vriend over. Bedoel wat boeit mij het als bijv. Mijn schoonzusje een bericht plaats bij een bekende van haar.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn grootste ergernis momenteel is de enorme hoeveelheid SPAM van users dankzij Facebook: Als iemand die ik ken reageert op iemand die ik NIET ken, waarom krijg ik dat dan te zien?! Ik kan alleen kiezen voor "belangrijke berichten laten zien", niet voor "laat mij NIETS zien wat me NIETS aangaat! Terwijl ik die optie wel zou willen...
Ik snap natuurlijk dat dit onderdeel is van FB's strategie tot snelle exponentiele groei, maar hey, val mij daar niet mee lastig.
beetje zoals in US op fokquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Fucking lelijke dikke wijven die een foto van zichzelf op facebook zetten en dan reacties krijgen als '' Och kind wat zie je er toch goed uit, wat ben je moooooi, wat zit je haar leuk..
Nee bitch, je bent gewoon een fucking lelijke papzak met een kut waarvan het vocht zo'n hoge zuurtegraad heeft dat het een asbest plaat in 10 minuten doet wegsmelten..
Eerlijk gezegd vind ik dit nog wel meevallen...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:22 schreef Stansfield het volgende:
Wat sommige mensen toch op facebook zetten (ik weet niet hoe je zo'n klein printscreentje maakt):
Lieve allemaal, bedankt voor alle reacties (wat ontzettend veel!). Alles gaat goed met .., hij doet het erg goed. De bevalling ging ook goed, tot de laatste 5 minuten tenminste.. toen konden we alsnog met ambulance naar het ziekenhuis i.v.m. een totaal ruptuur. Echt fit ben ik dus nog niet maar ondanks dat genieten ernorm van .. Het is echt een heerlijk ventje..
Dat kan je uitzetten hoor...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier had ik het van de week nog met mijn vriend over. Bedoel wat boeit mij het als bijv. Mijn schoonzusje een bericht plaats bij een bekende van haar.
Klik op "vrienden" op haar pagina en vink "weergeven in nieuwsoverzicht" weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben iedere instelling al nagelopen :-(
Dat is dus niet de oplossing voor het probleemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Klik op "vrienden" op haar pagina en vink "weergeven in nieuwsoverzicht" weg.
En die heb jij wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is dus niet de oplossing voor het probleem
Ik denk tenminste mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, maar ik pretendeer dat dan ook niet, zoals jij
Met een oplossing komen die helemaal geen oplossing is noem jij meedenken?quote:
jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Met een oplossing komen die helemaal geen oplossing is noem jij meedenken?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Fijn, mensen die hun ongelijk toegeven.
quote:Mijn kind is 5 jaar en heb al een zuigzoen! Hahhahaha met de stofzuiger gespeeld! Begint dat nu al? Hahhaha.
quote:Jeeeeeeh mijn dochter net voor het eerst op de wc geplast. Yesh! Hahhaha.
quote:Mijn dochter in het zand gespeeld hahahha.
quote:Mijn dochter en ik.
quote:Mijn kids in de speeltuin
quote:Jeetje alweer 2 jaar wat vliegt de tijd! Hieperdepiep mijn dochter is JARIG vandaag! Partytime!
Like deze post als jij ook een single mom op je FB hebt.quote:Mijn knappe dochter heeft oorbelletjes!!! Is ze mooiiiiii!!! Little princess.
Het is me opgevallen dat ik alleen dergelijke statusupdates krijg van mensen met een open profiel. Oplossing; iedereen alles dichttimmerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier had ik het van de week nog met mijn vriend over. Bedoel wat boeit mij het als bijv. Mijn schoonzusje een bericht plaats bij een bekende van haar.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ook ik heb zo'n alleenstaande (te) jonge moeder met twee kids op FB.
Ze lacht wat af in haar statusupdates maar ik weet zeker dat ze zich elke morgen bij elkaar moet rapen. Ze wisselt foto's van de kids af met quasi inspirerende teksten over sterke vrouwen en video clips van P!nk.Ze heeft ook een kort pittig kapsel btw.
quote:[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Like deze post als jij ook een single mom op je FB hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef ejvdb het volgende:
Mensen die elke dag even een status-update doen van hun vakantie, man ga eens genieten van je vakantie. Wat kan mij het boeien of je vandaag watervallen gaat bezoeken of even lekker op het strand ligt...
Voorbeeldje, van dezelfde persoon:Dit ja, ik heb zelf een vriendinnengroepje op facebook die nu op vakantie is en elk persoon zet dan een statusupdate er neer over hoe ze borrels drinken of hoe geweldig het uitgaan is en waar ze nu weer heengaan. Gaan ze ook nog allemaal elkaars statussen likenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel raar dat ze het nodig vinden om aan iedereen te laten zien hoe geweldig het ze daar wel niet hebben.
Het leven is een toverbal.
geef haar een cursus nederlands als je daar de volgende keer over de vloer komt...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ook ik heb zo'n alleenstaande (te) jonge moeder met twee kids op FB.
Ze lacht wat af in haar statusupdates maar ik weet zeker dat ze zich elke morgen bij elkaar moet rapen. Ze wisselt foto's van de kids af met quasi inspirerende teksten over sterke vrouwen en video clips van P!nk.Ze heeft ook een kort pittig kapsel btw.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Like deze post als jij ook een single mom op je FB hebt.
Maar dan krijg je helemaal niks meer of wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Klik op "vrienden" op haar pagina en vink "weergeven in nieuwsoverzicht" weg.
Meen je dat serieus?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:16 schreef Matty___ het volgende:
iemand in mijn stream begin elke post over zijn vakantie met 'Lief dagboek....'
Hm ja dat doen de meeste dus niet. 1 voordeel dan kunnen andere het van mij niet zien want mijn profiel is ook dicht getimmert.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is me opgevallen dat ik alleen dergelijke statusupdates krijg van mensen met een open profiel. Oplossing; iedereen alles dichttimmeren
Lief dagboek,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?
Dat vraagt om een screenshot.
Godverdomme zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Lief dagboek,
De laatste update vanuit Turkije. Het was vroeg vanochtend, erg vroeg... Ik geloof niet dat de vakantie bedoeld is om de wekker op 04:15 uur te zetten... Maarja, vroeg vliegen betekend dat we nu ook weet op tijd in NL zijn. Op tijd is eigenlijk net iets te laat, want de wedstrijd van Sophie en Madeleine op de OS2012 gaan we helaas missen... Succes dames! Winnen @&¤!!!
Momenteel zitten we bij de gate te wachten, gaan om 10:30 (lokale tijd) te gaan vliegen en hebben er al een busrit van 3 uur opzitten... Nog even de winkeltjes hier bekeken, ontbeten (BK) en toch nog wat tabak (zie foto) gekocht voor m'n nieuwe aanwinst. Yum!
Lief dagboek, het was een topvakantie! Lekker genoten van het zwembad, het eten, de gastvrijheid, de gezelligheid, de vrije tijd en toch stiekem ook wel een beetje van de zon. Hij heeft me niet te grazen genomen, maar een goede vriend zal 'ie nooit worden...
Ik denk dat HIJ dat wel weetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Godverdomme zeg
Dit slaat echt alles, zoiets heb ik nog nooit gezien. Schaamteloos even alle details van je privéleven delen alsof het je dagboek is.
Weet ze überhaupt wel dat Facebook openbaar is?
Zijn statusupdates zijn echt doordrenkt met vrouwelijkheid, moet ik zeggen. Niet in de laatste plaats door die overload aan emoticons. En de felicitaties aan Sophie en Madeleine die voor hem totaal onbekend zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:21 schreef Matty___ het volgende:
Lief dagboek,
We zitten bijna aan het einde van de vakantie, en warempel, ik ben (nog) niet (echt) verbrand! Ik ben zelfs een klein beetje verkleurd! Nix geen melkflessen meer! Joehoe! En heb vanochtend zelfs een keer het ontbijt meegemaakt! Ook dit was prima geregeld!
Lief dagboek, ik ben wel een beetje pissig op de NOS... Turnen uitzenden waar geen Nederlanders aan deelnemen, terwijl er 2 NL'se kanjers staan te bikkelen in de Horse Back Arena in Londen, en die nog winnen ook nog!! Sophie en Madeleine proficiat!
Lief dagboek, nog 1 dagje, waar we nog verschillende dingen willen doen, maar waar het waarschijnlijk weer te warm voor is... Zal waarschijnlijk toch weer het zwembad worden, kijken of er nog een beetje kleur bij kan :-)
Nu nog even genieten van de airco en de minibar, en dan hopelijk weer op tijd bij het ontbijt... Vroeg genieten van de Turkse zon en tropische temperaturen, niet te vergeten het zwembad met water van 30 graden :-)
Proost! — met ... bij @ Alanya.
misschien dat zijn vriendin de posts bij houdt...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zijn statusupdates zijn echt doordrenkt met vrouwelijkheid, moet ik zeggen. Niet in de laatste plaats door die overload aan emoticons. En de felicitaties aan Sophie en Madeleine.
Dat zou me niets verbazen. Ook het praten in de eerste persoon meervoudquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien dat zijn vriendin de posts bij houdt...
nee nee want hij zet haar wel in de met ... @ airportquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen. Ook het praten in de eerste persoon meervoud
Is het niet zo'n type wat een gedeeld account met zijn vriendin heeft?
die is genoeg kerel als vrouw jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:27 schreef Khaleesi het volgende:
Sowieso mensen die het woord "kanjers" gebruiken...
Is het toch toevallig niet Erica Terpstra? Dat zou veel verklaren.
Via BlackBerry. Daar ligt het aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[ afbeelding ]
echt haar hele famillie is zo! hea, jaa toch, oooeeeh
AAARGH tik dan normaal, stom wijf dat je rondloopt op deze aarde
Van de betreffende persoon niet meer. Maar ach grotendeels boeit het toch niet aangezien het vaak plaatjes, nietszeggende geneuzel of spelletjes zijn. En als hij/zij iets neerzet op jouw pagina krijg je daar een notificatie over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar dan krijg je helemaal niks meer of wel?
Exact mijn punt, het is geen oplossing. Nou ja, het is een oplossing, maar niet een hele goede.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar dan krijg je helemaal niks meer of wel?
In die voorbeelden staat toch niks om je voor te schamen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Godverdomme zeg
Dit slaat echt alles, zoiets heb ik nog nooit gezien. Schaamteloos even alle details van je privéleven delen alsof het je dagboek is.
Weet ze überhaupt wel dat Facebook openbaar is?
Ik geloof er niks van. Doe eens foto laten zien dan.... desnoods balkje voor de ogen ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[ afbeelding ]
"Mooi hoor"
Gadverdamme, heel gore foto waarin ze der hele bek vol knoflook saus, kebab zat te eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk geprobeerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Doe eens foto laten zien dan.... desnoods balkje voor de ogen ofzo.
nee, ik doe dat gewoon niet, dan krijg ik een ban aan me broek, ik heb al meer notes dan ik kan tellen dusquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
nee, ik doe dat gewoon niet, dan krijg ik een ban aan me broek, ik heb al meer notes dan ik kan tellen dus
't Is gewoon belachelijk. Koop dan verdomme een dagboek en val anderen daar niet mee lastigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
In die voorbeelden staat toch niks om je voor te schamen?En die details vallen ook wel mee.
er stond een text bij, genaamd, divaaaaaaaaaaah mooier dan wie dan ook wear dan ooik !!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Sorry geen rekening mee gehouden.... Maar komop, iemand met zijn bek vol shoarma en dan mensen die "mooi hoor" gaan zeggen klonk beetje ongeloofwaardig
Ik zou het inderdaad liever niet in mijn newsfeed zien verschijnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
't Is gewoon belachelijk. Koop dan verdomme een dagboek en val anderen daar niet mee lastig
like if you respect my notesquote:
[ vind ik leuk ] *klikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
like if you respect my notes
quote:
In- en intriest die reacties.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme zeg, de overheid-hatende Henk en Ingrid generatie heeft Facebook ook gevonden hoor. Totaal geen idee waar ze over praten of op zoek naar achtergrondinformatie. Altijd maar kankeren op de politie of overheidWat een ongelofelijk dom volk
https://www.facebook.com/politieRR/posts/306253819469840
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:53 schreef padlarf het volgende:
[ Khaleesi en Altair verwijderen uit nieuwsoverzicht ] * klik
Deze mensen hebben stemrecht, dat is nog het ergste.quote:
Dat is niet het enige klachtwaardige aan dat plaatjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Weet jij wat "transport firma advertenties" zijn?
Uiteraard, maar dat is de enige zin die ik totaal niet begrijpquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat is niet het enige klachtwaardige aan dat plaatje
Dit zeker? Transport firma advertentie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is de enige zin die ik totaal niet begrijp.
Verder alles oké met je ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef J.Appleseed het volgende:
Bah, ze zijn er weer
De "pas op, de wegen zijn onveilig nu want ik heb rijles hifi"-statussen. Als je zo graag wil laten weten dat je oud genoeg bent om op rijles te mogen kun je dat ook op een originele manier vertellen...
En die reacties ook altijd.
"hihi, zolang je maar in [voer naam dorp / stad / streek / land in] blijft vind ik het niet erg"
"geef even een waarschuwing als het zover is, ja?"
Hihaho, wat zijn we grappig
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef Yreal het volgende:
Spotify meldingen![]()
![]()
![]()
En ik ben er dus nog niet achter hoe ik spotify kan stoppen van mijn eigen pagina vol spammen
Bron: http://lifehacker.com/584(...)e-to-all-of-facebookquote:To hide your currently playing music from the Facebook ticker, just head into Spotify's Preferences and scroll down to the "Facebook" section. Uncheck the "Get personal recommendations by sending music you play to Facebook's Open Graph" box, and that's it—your music will no longer show up anywhere on Facebook. There's no need to disconnect Spotify from Facebook, and no reason to wade around through Facebook's privacy settings.
Dankquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://lifehacker.com/584(...)e-to-all-of-facebook
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef J.Appleseed het volgende:
Bah, ze zijn er weer
De "pas op, de wegen zijn onveilig nu want ik heb rijles hifi"-statussen. Als je zo graag wil laten weten dat je oud genoeg bent om op rijles te mogen kun je dat ook op een originele manier vertellen...
En die reacties ook altijd.
"hihi, zolang je maar in [voer naam dorp / stad / streek / land in] blijft vind ik het niet erg"
"geef even een waarschuwing als het zover is, ja?"
Hihaho, wat zijn we grappig
Typisch, lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had op FB eens neergezet dat ik al die share dit, share zus en share zo rotzooi beu was. De lui die het ergste zijn reageren dus met ja klopt heel irritant is dat... Zucht,
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Via de website zelf niet te vinden, via Google gelukkig wel: de oplossing voor alle Facebook ergernissen
Juist de reden dat ik zoiets niet op m'n profiel zet, want je zult inderdaad zien dat de ergsten reageren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had op FB eens neergezet dat ik al die share dit, share zus en share zo rotzooi beu was. De lui die het ergste zijn reageren dus met ja klopt heel irritant is dat... Zucht,
Woont die grafsnol ook nog in mijn oude dorp.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme zeg, de overheid-hatende Henk en Ingrid generatie heeft Facebook ook gevonden hoor. Totaal geen idee waar ze over praten of op zoek naar achtergrondinformatie. Altijd maar kankeren op de politie of overheidWat een ongelofelijk dom volk
Ik zie nog mensen rondlopen zonder timeline en 3 augustus is al geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik heb ze doorgelinkt naar dit topicquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Haha, gekke Hylbrenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik heb ze doorgelinkt naar dit topic
Een reactie op dat artikelquote:
Waaaaatquote:Jessica Shorty Nep of niet. Maakt niet uit. Dit soort geintjes blijven ze flikken. Stem op de juiste partij mensen. Wanneer t is gebeurt maakt niet uit, het gebeurde toch n keer.
Ik zat ook al met eenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een reactie op dat artikel
[..]
Waaaaat___!!
mooi toch , ik hoop nooit,quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zie nog mensen rondlopen zonder timeline en 3 augustus is al geweest.
Enig idee wanneer dit gaat komen?
er zitten afentoe ook leuke shares tussenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef Casino.Bob het volgende:
Wat schiet men ermee op met al die likes & shares?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:20 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
er zitten afentoe ook leuke shares tussenWow, 1998 belde. Of ze die foto'snog terugkrijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1997 kan hier niet om lachen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:06 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Wow, 1998 belde. Of ze die foto'snog terugkrijgen
Tuurlijk doe ik dat, ik vind mezelf uiteraard hilarischquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef Lithia het volgende:
Je eigen status liken, ik zal dat nooit snappen.
De booschap op zich is wel mooi, maar het is gewoon de manier waarop het gebracht (opgedrongen) wordt die fout is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef Vasilevski het volgende:
Hashtag op Facebook is op zich al een klacht waard.
Verder in het algemeen dit soort plaatjes:
[ afbeelding ]
Doe dat lekker op je Hyves of zo.
Daar zou je dit onder moeten plaatsen:quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef Vasilevski het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan over van alles gaan. Als het om kanker gaat, kun je ze in ieder geval niet van vals sentiment betichten, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Vroeger zal het wel zo zijn geweest dat je altijd een klein percentage mensen had die kettingbrieven daadwerkelijk doorstuurden, dit is de internets 2.0-variant.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
De booschap op zich is wel mooi, maar het is gewoon de manier waarop het gebracht (opgedrongen) wordt die fout is.
Ja, kanker is verschrikkelijk, maar maak het a.u.b. niet belachelijk met dit soort plaatjes!
Bij de strandbrigade gezeten. En het gebeurd echt zo vaak.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef FRseezu het volgende:
http://nos.nl/artikel/403359-ouders-let-goed-op-je-kind.html
Deze mensen zou je toch meteen moeten steriliseren.![]()
![]()
![]()
"Lekker aan het strand, met een rosé, #heerlijk #goodlife ....#ohshitwaarismijnkind?"![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat er zulke troep gepost wordt. Dat wil je toch niet in je berichtenverkeer hebben?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef Vasilevski het volgende:
[ afbeelding ]
En dan verwijder je diegene dus en dan komt de verbaasde vraag "haat je me? Wat heb ik je misdaan?"quote:
Dat is klachtwaardiger dan timeline zelf. Autisten die niet tegen veranderingen kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:17 schreef Little_Dolls het volgende:
Volgens mij is dit momenteel de grootste klacht
Nu automatisch Timeline op Facebook, ook al heb je klassiek profiel.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is klachtwaardiger dan timeline zelf. Autisten die niet tegen veranderingen kunnen
Als FB-loos persoon snap ik eigenlijk nog steeds niet wat een timeline nu precies is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is klachtwaardiger dan timeline zelf. Autisten die niet tegen veranderingen kunnen
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ja, je ziet alles in een logische chronologische vorm weergegeven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:22 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]Alsof timeline een positieve verandering is....
Doe dat lekker helemaal niet ofzo. Wat een bandbreedtevervuiling zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:34 schreef Vasilevski het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Vroeger had ik nog enigszins het idee dat ik controle had over wat er wel en niet op mijn pagina stond. Nu zie ik posts die ik maanden geleden verwijderd had ineens at random terug op mijn timeline staan... Daarbij is FB er bij mij veel en veel trager op geworden en slurpen al die aparte blokken samen veel meer ruimte (in pixels) op dan het oude systeem....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ja, je ziet alles in een logische chronologische vorm weergegeven.
Elke verandering heeft tijd nodig om te wennen en 99 van de 100 veranderingen wil men na een jaar niet meer teruggedraaid zien worden. Timeline is er 1 van.
Marketingtruc. Geniaal.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef padlarf het volgende:
Zo, en nu is het tijd voor een echte ergernis, ipv dat gejank over timeline en hashtags
http://www.forbes.com/sit(...)unts-are-suspicious/
http://www.tagesspiegel.d(...)gebot/6911648-2.html
Het is nu zover gekomen dat mensen zonder FB-account als verdacht worden beschouwd
vind het ook erg raar als ik helemaal niets over een oud klas genoot kan vinden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef padlarf het volgende:
Zo, en nu is het tijd voor een echte ergernis, ipv dat gejank over timeline en hashtags
Het is nu zover gekomen dat mensen zonder FB-account als verdacht worden beschouwd
Nee, dat is geen marketingtruc, of in ieder geval niet volledig. Je kunt niet faken dat het merendeel van de werkgevers geen account hebben verdacht vindt.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:01 schreef padlarf het volgende:
Bei einigen Personalabteilungen in den USA bestimmt, wurden dort doch zuletzt Fälle bekannt, in denen Chefs von ihren Bewerbern die Zugangsdaten für ihr Profil verlangten. Wer kein Profil besitzt, für den gibt es auch kein Jobangebot, weil er etwas zu verbergen hat.quote:
"Ik gebruik alleen ABC+" " Wat kent u dat niet? U loopt achter" "Facebook is zo 2009".quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Bei einigen Personalabteilungen in den USA bestimmt, wurden dort doch zuletzt Fälle bekannt, in denen Chefs von ihren Bewerbern die Zugangsdaten für ihr Profil verlangten. Wer kein Profil besitzt, für den gibt es auch kein Jobangebot, weil er etwas zu verbergen hat.
Ik hoop maar dat dit Amerikaanse toestanden zijn en blijven, maar ik vrees het ergste.
Ja, dat wisten we drie kwartier en 7 posts geleden ook al.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:41 schreef HSG het volgende:
Nou jongens hier hebben we hem hoor. Je bent verdacht als je geen facebookpagina hebt.
http://www.telegraaf.nl/d(...)k_psychopaat___.html
Naast de status, rechtsboven, staat een pijltje. Als je daar op klikt heb je een aantal opties, 1 daarvan is abonnement op Persoon stopzetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Son-Goku het volgende:
Ik heb een vriendin die echt elke 10-15 minuten haar status veranderd met allemaal bullshit, waardoor de hele frikking tijd ik zo'n rood dingetje krijg bij dat bolletje bovenin. Ik weet niet hoe ik het uit moet zetten zonder haar te un-frienden, erg irritant
Mooi, dan weet je het nogmaals.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, dat wisten we drie kwartier en 7 posts geleden ook al.
Ik vond het gewoon een beetje overbodig om een linkje naar een Telegraafartikel van nog geen 100 woorden te posten als er al 2 links naar uitgebreidere artikelen staan. Maar je hebt verder gelijk hoor, kan geen kwaad om er extra aandacht aan te besteden.quote:
Dat bedoel ik want om die reden wil je gewoon je FB per direct verwijderen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een beetje overbodig om een linkje naar een Telegraafartikel van nog geen 100 woorden te posten als er al 2 links naar uitgebreidere artikelen staan. Maar je hebt verder gelijk hoor, kan geen kwaad om er extra aandacht aan te besteden.
Dat helpt wel tegen alle berichten bij de .. euh.. berichten met updatesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:47 schreef padlarf het volgende:
[..]
Naast de status, rechtsboven, staat een pijltje. Als je daar op klikt heb je een aantal opties, 1 daarvan is abonnement op Persoon stopzetten.
Dan is ze volgens mij ingesteld als hele goede vriend. Als je op haar pagina een gele ster ziet staan bij de knop vrienden dan is dat de reden. Dit kan je daar ook weer wijzigen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:58 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
Dat helpt wel tegen alle berichten bij de .. euh.. berichten met updatesmaar helaas niet tegen het bolletje elke keer
Dan gebeurt het vanaf nu niet meer als ze nu geen gele ster bij die knop heeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:43 schreef Son-Goku het volgende:
Dat is idd het geval. Nu gewijzigd en ik wacht het af..
iig bedankt 4 het meedenken
Unfriend haar dan gewoon?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Son-Goku het volgende:
Ik heb een vriendin die echt elke 10-15 minuten haar status veranderd met allemaal bullshit, waardoor de hele frikking tijd ik zo'n rood dingetje krijg bij dat bolletje bovenin. Ik weet niet hoe ik het uit moet zetten zonder haar te un-frienden, erg irritant
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Son-Goku het volgende:
Ja, goeie tip!quote:
Tja uh.. ik zie het probleem niet zo om iemand te un-frienden waar ik me aan irriteer.quote:
zie je dat nu pas?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:34 schreef PretKroket het volgende:
Facebook wilt wel HEEL erg veel van je weten...
[ afbeelding ]
Laten we die foto's er maar eens even niet opzetten.
Dat is het idee van de tijdlijn. Ook de mijlpalen van je leven van vķķr facebook online gooienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:34 schreef PretKroket het volgende:
Facebook wilt wel HEEL erg veel van je weten...
[ afbeelding ]
Laten we die foto's er maar eens even niet opzetten.
Kerel, denk even na. Een foto van mijn geboorte. Bonkjes en sliertjes. Een paars krijsend hompje narigheid en moederkoeken. Laten we dat maar even niet doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is het idee van de tijdlijn. Ook de mijlpalen van je leven van vķķr facebook online gooien
Samequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Deze kwam net bij mij weer langs:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rechterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo kunnen FB tutjes op een veilige, goedkope, en afstandelijke manier net doen alsof ze respect hebben voor de zwerver waar ze in reallife met een vies gezicht gewoon voorbij zouden lopen, waarna ze zich keihard zouden laten nemen door Ronaldo.quote:
Té triest gewoon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Zo kunnen FB tutjes op een veilige, goedkope, en afstandelijke manier net doen alsof ze respect hebben voor de zwerver waar ze in reallife met een vies gezicht gewoon voorbij zouden lopen, waarna ze zich keihard zouden laten nemen door Ronaldo.
Hoe graag je ook wilt, je ontkomt er echt niet aan. Verjaardagen, evenementen, acties, groepen, chats.. Voor de rest geef ik ook geen neuk om Facebook, statusupdates kunnen me gestolen worden.quote:
ik denk dat 90% van de users zo denktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe graag je ook wilt, je ontkomt er echt niet aan. Verjaardagen, evenementen, acties, groepen, chats.. Voor de rest geef ik ook geen neuk om Facebook, statusupdates kunnen me gestolen worden.
Sommige mensen uiten zich gewoon minder makkelijk in gezelschap, moeten die op FB dan ook maar hun mond houden? Is toch juist leuk dat er dan wel eens iets uit komt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef Okian het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen maar:
Mensen die op facebook hele verhalen kunnen vertellen en typen, en dus spontaan en leuk overkomen. Maar in werkelijkheid zijn ze verlegen en stil, en zeggen ze bijna niets
Dat hoor je mij niet zeggen, ik bedoel gewoon dat ik het onzin vind om je anders voor te doen dan je bent op zo'n social network als facebook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sommige mensen uiten zich gewoon minder makkelijk in gezelschap, moeten die op FB dan ook maar hun mond houden? Is toch juist leuk dat er dan wel eens iets uit komt?
Het is inderdaad wel opvallend, dat kloptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:20 schreef Okian het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, ik bedoel gewoon dat ik het onzin vind om je anders voor te doen dan je bent op zo'n social network als facebook.
Toch 1 kerel die nog reageert met verstand... Dikke mensen die reageren, en het dan over oneerlijk hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer zo'n dom wijf die dit weer 'leuk vindt' en shared
https://www.facebook.com/(...)911159&type=1&ref=nf
my2cquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer zo'n dom wijf die dit weer 'leuk vindt' en shared
https://www.facebook.com/(...)911159&type=1&ref=nf
quote:this isn't unfair. it's called life and you should get one too.. Stop this crap on facebook!!! Send some cash over there if you REALLY care but this facebook pic spam doesn't help this kid
huillie. hou toch op zeg... als mensen kiezen te leven waar je amper kunt leven ja dan krijg je dit.quote:wat een verschrikkelijk contrast, wij, ja wij ook, moeten ons doodschamen...
Ze kunnen natuurlijk niet kiezen waar ze geboren worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:47 schreef Matty___ het volgende:
en dan zo een reactie:
[..]
huillie. hou toch op zeg... als mensen kiezen te leven waar je amper kunt leven ja dan krijg je dit.
Nee maar ik moet me niet schuldig voelen dat ik net een glas water op heb.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:52 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk niet kiezen waar ze geboren worden.
Ja, ik snap het punt wel verder. Wij kunnen het toch zelf niet helpen dat we in betere landen leven...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nee maar ik moet me niet schuldig voelen dat ik net een glas water op heb.
Gelukkig hoef je maar 3 posts te scrollen om iemand met verstand te vinden idd.quote:Go fix Africa...I dare you, redo their government, build five wells and ten working farms in every village, teach the villagers how to work on the farm, build schools, kill Kony, kill or imprison every kid-napping rebellion, and stop posting pictures about how much their life sux and how our lives are so much better and when you figure that posting crap on facebook doesnt do anything and go out to try and do something about it the rest of the world will sit back and laugh when you get killed, raped, eaten, or just quit and go back home from exhaustion and anger because you can't...welcome to the real world...life's a bitch
quote:Oh dat jongetje rechts heeft zoveel zand en heeft het lichaam van een model en links hebben ze dat niet...verschrikkelijk zeg
Ik like this bericht, because ik think jij bent rightquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:47 schreef Matty___ het volgende:
en dan zo een reactie:
[..]
huillie. hou toch op zeg... als mensen kiezen te leven waar je amper kunt leven ja dan krijg je dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
ja echt he? Pffff werken, geeeeen zinnn ben kapottttt werken tot 8 neeeeeequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef ejvdb het volgende:
Mensen die vaak even moeten vertellen van hoelaat to hoelaat ze moeten werken, alsof het cool is
Mensen die op hun vakantie nog op fb actief blijven..........
Dat wordt nog wat op 12 decemberquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:56 schreef ejvdb het volgende:
Die heeft hier echt al dagen op zitten wachten
Allebei dodelijk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef ejvdb het volgende:
Mensen die vaak even moeten vertellen van hoelaat to hoelaat ze moeten werken, alsof het cool is
Mensen die op hun vakantie nog op fb actief blijven..........
maar moet je elk ijsje dat je hebt gegeten delen met facebook in de hoop dat je aandacht krijgt en de bevestiging dat je tof bent en een leuke vakantie hebt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:00 schreef lezzer het volgende:
Wat vreemd eigenlijk dat mensen vinden dat je op vakantie niet met FB bezig mag/kunt zijn. Het is toch een vrijetijdsbesteding? Moet je dan te druk zijn met "leuke dingen doen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |