jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Met een oplossing komen die helemaal geen oplossing is noem jij meedenken?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Fijn, mensen die hun ongelijk toegeven.
quote:Mijn kind is 5 jaar en heb al een zuigzoen! Hahhahaha met de stofzuiger gespeeld! Begint dat nu al? Hahhaha.
quote:Jeeeeeeh mijn dochter net voor het eerst op de wc geplast. Yesh! Hahhaha.
quote:Mijn dochter in het zand gespeeld hahahha.
quote:Mijn dochter en ik.
quote:Mijn kids in de speeltuin
quote:Jeetje alweer 2 jaar wat vliegt de tijd! Hieperdepiep mijn dochter is JARIG vandaag! Partytime!
Like deze post als jij ook een single mom op je FB hebt.quote:Mijn knappe dochter heeft oorbelletjes!!! Is ze mooiiiiii!!! Little princess.
Het is me opgevallen dat ik alleen dergelijke statusupdates krijg van mensen met een open profiel. Oplossing; iedereen alles dichttimmerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier had ik het van de week nog met mijn vriend over. Bedoel wat boeit mij het als bijv. Mijn schoonzusje een bericht plaats bij een bekende van haar.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ook ik heb zo'n alleenstaande (te) jonge moeder met twee kids op FB.
Ze lacht wat af in haar statusupdates maar ik weet zeker dat ze zich elke morgen bij elkaar moet rapen. Ze wisselt foto's van de kids af met quasi inspirerende teksten over sterke vrouwen en video clips van P!nk.Ze heeft ook een kort pittig kapsel btw.
quote:[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Like deze post als jij ook een single mom op je FB hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef ejvdb het volgende:
Mensen die elke dag even een status-update doen van hun vakantie, man ga eens genieten van je vakantie. Wat kan mij het boeien of je vandaag watervallen gaat bezoeken of even lekker op het strand ligt...
Voorbeeldje, van dezelfde persoon:Dit ja, ik heb zelf een vriendinnengroepje op facebook die nu op vakantie is en elk persoon zet dan een statusupdate er neer over hoe ze borrels drinken of hoe geweldig het uitgaan is en waar ze nu weer heengaan. Gaan ze ook nog allemaal elkaars statussen likenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel raar dat ze het nodig vinden om aan iedereen te laten zien hoe geweldig het ze daar wel niet hebben.
Het leven is een toverbal.
geef haar een cursus nederlands als je daar de volgende keer over de vloer komt...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ook ik heb zo'n alleenstaande (te) jonge moeder met twee kids op FB.
Ze lacht wat af in haar statusupdates maar ik weet zeker dat ze zich elke morgen bij elkaar moet rapen. Ze wisselt foto's van de kids af met quasi inspirerende teksten over sterke vrouwen en video clips van P!nk.Ze heeft ook een kort pittig kapsel btw.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Like deze post als jij ook een single mom op je FB hebt.
Maar dan krijg je helemaal niks meer of wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Klik op "vrienden" op haar pagina en vink "weergeven in nieuwsoverzicht" weg.
Meen je dat serieus?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:16 schreef Matty___ het volgende:
iemand in mijn stream begin elke post over zijn vakantie met 'Lief dagboek....'
Hm ja dat doen de meeste dus niet. 1 voordeel dan kunnen andere het van mij niet zien want mijn profiel is ook dicht getimmert.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is me opgevallen dat ik alleen dergelijke statusupdates krijg van mensen met een open profiel. Oplossing; iedereen alles dichttimmeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |