Zo heb ik er ook een maar die heeft er blijkbaar zo'n gewoonte van gemaakt dat ze tegenwoordig een simpel "AF!" achterlaat bij foto's. Natuurlijk wordt er nooit aan dat verzoek voldaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier vaak van die wijven die (voor hun doen) gewoon normaal op een foto staan van een vriendin of zusje, maar dan reageren met: 'OH MY GOSH ECHT TE ERG HAAL ERAF"
terwijl er volgens mij een 12 weken oude baby er zo niet uit ziet...quote:
"AF!", net alsof ze tegen een hond praatquote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook een maar die heeft er blijkbaar zo'n gewoonte van gemaakt dat ze tegenwoordig een simpel "AF!" achterlaat bij foto's. Natuurlijk wordt er nooit aan dat verzoek voldaan.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:02 schreef Matty___ het volgende:
[..]
terwijl er volgens mij een 12 weken oude baby er zo niet uit ziet...
sorry maar dit is een duidelijke verschil met het bovenstaande foto.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef wolferl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hoe een 12 weken oude foetus eruit ziet.
Heel erg misselijkmakend vond ik het bericht, lekker mensen erop wijzen dat we niet goed bezig zijn.
Aan vrouwen die verkracht zijn word niet nagedacht, ongewenst zwanger dus. Nee, van God mag het niet. Ik vond de reactie wel mooi.
Ja das toch ziek?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
sorry maar dit is een duidelijke verschil met het bovenstaande foto.
er was toch ook in nederland een organisatie die plastiek foetussen opstuurde ofzo?
Via Blackberry, hoe kan het ook anders.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:09 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
2 mensen zijn jaloers op Mac.![]()
![]()
Dit is trouwens hetzelfde meisje als het AF!-meisje
Die mensen zien er allemaal hetzelfde uit op een of andere manierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:56 schreef Zero17 het volgende:
Amerikaanse moraal op tumblr en al die shit.
Kwam vandaag weer zo'n walgelijke tegen.
[ afbeelding ]
Laat hun lekker gelukkig wezenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Fucking lelijke dikke wijven die een foto van zichzelf op facebook zetten en dan reacties krijgen als '' Och kind wat zie je er toch goed uit, wat ben je moooooi, wat zit je haar leuk..
Nee bitch, je bent gewoon een fucking lelijke papzak met een kut waarvan het vocht zo'n hoge zuurtegraad heeft dat het een asbest plaat in 10 minuten doet wegsmelten..
Hier had ik het van de week nog met mijn vriend over. Bedoel wat boeit mij het als bijv. Mijn schoonzusje een bericht plaats bij een bekende van haar.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Mijn grootste ergernis momenteel is de enorme hoeveelheid SPAM van users dankzij Facebook: Als iemand die ik ken reageert op iemand die ik NIET ken, waarom krijg ik dat dan te zien?! Ik kan alleen kiezen voor "belangrijke berichten laten zien", niet voor "laat mij NIETS zien wat me NIETS aangaat! Terwijl ik die optie wel zou willen...
Ik snap natuurlijk dat dit onderdeel is van FB's strategie tot snelle exponentiele groei, maar hey, val mij daar niet mee lastig.
beetje zoals in US op fokquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Fucking lelijke dikke wijven die een foto van zichzelf op facebook zetten en dan reacties krijgen als '' Och kind wat zie je er toch goed uit, wat ben je moooooi, wat zit je haar leuk..
Nee bitch, je bent gewoon een fucking lelijke papzak met een kut waarvan het vocht zo'n hoge zuurtegraad heeft dat het een asbest plaat in 10 minuten doet wegsmelten..
Eerlijk gezegd vind ik dit nog wel meevallen...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:22 schreef Stansfield het volgende:
Wat sommige mensen toch op facebook zetten (ik weet niet hoe je zo'n klein printscreentje maakt):
Lieve allemaal, bedankt voor alle reacties (wat ontzettend veel!). Alles gaat goed met .., hij doet het erg goed. De bevalling ging ook goed, tot de laatste 5 minuten tenminste.. toen konden we alsnog met ambulance naar het ziekenhuis i.v.m. een totaal ruptuur. Echt fit ben ik dus nog niet maar ondanks dat genieten ernorm van .. Het is echt een heerlijk ventje..
Dat kan je uitzetten hoor...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier had ik het van de week nog met mijn vriend over. Bedoel wat boeit mij het als bijv. Mijn schoonzusje een bericht plaats bij een bekende van haar.
Klik op "vrienden" op haar pagina en vink "weergeven in nieuwsoverzicht" weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben iedere instelling al nagelopen :-(
Dat is dus niet de oplossing voor het probleemquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Klik op "vrienden" op haar pagina en vink "weergeven in nieuwsoverzicht" weg.
En die heb jij wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is dus niet de oplossing voor het probleem
Ik denk tenminste mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, maar ik pretendeer dat dan ook niet, zoals jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |