dan verwijder je je account? ga je offline? maak je een eigen facebook? gejank over die timeline -_-quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:12 schreef slangpie het volgende:
facebook die automatisch de time line verplicht
ik WIL geen timeline godverdomme
Ja met zijn allen helemaal los! Alsof het echt een geweldig is was, niet normaal!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:10 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En dan vast de hele nacht status updates posten over hoe los je wel niet gaat.
"party hardy"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
Al op voorhand zeggen dat je naar de kloten gaat
Echt hè. Zag het zonet nog bij iemand anders staanquote:Op zondag 29 juli 2012 13:59 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
"party hardy"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het ook irritant bij anderen, simpele.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef padlarf het volgende:
Timeline jankersHoe vaak kom je op je eigen profiel?
Hier vaak van die wijven die (voor hun doen) gewoon normaal op een foto staan van een vriendin of zusje, maar dan reageren met: 'OH MY GOSH ECHT TE ERG HAAL ERAF"quote:Op zondag 29 juli 2012 14:07 schreef Khaleesi het volgende:
Trouwens, in mijn beleving wordt het juist stoer gevonden om nadien te braggen hoe brak/katerig je bent!
Sowieso nog effe gauw een statusupdateje doen voor je in bed kruipt, hoe later hoe stoerder natuurlijk. Boeit dan verder niet wat er in staat, als mensen maar zien dat je om 6 uur nog wakker was.![]()
![]()
Dat ze dan een spellingtechnisch foutloos bericht op FB kunnen plaatsen, bewijst dan wel weer dat ze niet zo naar de klote zijn als ze zelf beweren.
Lang verhaal kort: wat een fakers/posers...![]()
Zeg simpelere, hoe kan het dan nog erger worden als je het zelf krijgt?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vind het ook irritant bij anderen, simpele.
Ikvind het gewoon vervelend. Het is zo onoverzichtelijk. En daarnaast, waarom verplicht Facebook mij die timeline? Ze kunnen het toch gewoon optioneel laten...quote:Op zondag 29 juli 2012 15:00 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zeg simpelere, hoe kan het dan nog erger worden als je het zelf krijgt?
Ach ja, ik vind het zelf ook niet leuk, die hele timeline. Maar het komt er nu eenmaal, dus de keuze is: accepteren of account verwijderen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ikvind het gewoon vervelend. Het is zo onoverzichtelijk. En daarnaast, waarom verplicht Facebook mij die timeline? Ze kunnen het toch gewoon optioneel laten...
Maar goed, ergens heb je wel gelijk, er zijn ergere dingen in het leven
Facebook verplicht jou wel meer dingen, YouTube verplicht jou toch ook om hun nieuwe uiterlijk te accepteren, terwijl het oude veel gebruikersvriendelijker was.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ikvind het gewoon vervelend. Het is zo onoverzichtelijk. En daarnaast, waarom verplicht Facebook mij die timeline? Ze kunnen het toch gewoon optioneel laten...
Maar goed, ergens heb je wel gelijk, er zijn ergere dingen in het leven
Ja, maar het gaat hier over Facebook. Bovendien vind ik het bij YouTube minder hinderlijk dan bij Facebook.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Facebook verplicht jou wel meer dingen, YouTube verplicht jou toch ook om hun nieuwe uiterlijk te accepteren, terwijl het oude veel gebruikersvriendelijker was.
dan moet je je niet abonneren op anderequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
De optie is bij iedereen geinstalleerd maar je moet het alleen wel eerst zelf activeren wil je het in je profiel zien. Ik heb het dus niet geactiveerd.
Alleen bij nieuwe leden wordt het meteen geactiveerd.
[..]
niet iedereen is hetzelfde, ik hou er niet van om kris kras van links naar rechts te moeten lezen wat iedereen zoal uitspookt.
Je bedoelt Google+?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
op youtube zit ik amper, maar facebook zal vroeg of laat ook wel doodbloeden, net als hyveshopelijk volgt er snel wat nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |