jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Met een oplossing komen die helemaal geen oplossing is noem jij meedenken?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef padlarf het volgende:
[..]
Fijn, mensen die hun ongelijk toegeven.
quote:Mijn kind is 5 jaar en heb al een zuigzoen! Hahhahaha met de stofzuiger gespeeld! Begint dat nu al? Hahhaha.
quote:Jeeeeeeh mijn dochter net voor het eerst op de wc geplast. Yesh! Hahhaha.
quote:Mijn dochter in het zand gespeeld hahahha.
quote:Mijn dochter en ik.
quote:Mijn kids in de speeltuin
quote:Jeetje alweer 2 jaar wat vliegt de tijd! Hieperdepiep mijn dochter is JARIG vandaag! Partytime!
Like deze post als jij ook een single mom op je FB hebt.quote:Mijn knappe dochter heeft oorbelletjes!!! Is ze mooiiiiii!!! Little princess.
Het is me opgevallen dat ik alleen dergelijke statusupdates krijg van mensen met een open profiel. Oplossing; iedereen alles dichttimmerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier had ik het van de week nog met mijn vriend over. Bedoel wat boeit mij het als bijv. Mijn schoonzusje een bericht plaats bij een bekende van haar.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ook ik heb zo'n alleenstaande (te) jonge moeder met twee kids op FB.
Ze lacht wat af in haar statusupdates maar ik weet zeker dat ze zich elke morgen bij elkaar moet rapen. Ze wisselt foto's van de kids af met quasi inspirerende teksten over sterke vrouwen en video clips van P!nk.Ze heeft ook een kort pittig kapsel btw.
quote:[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Like deze post als jij ook een single mom op je FB hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef ejvdb het volgende:
Mensen die elke dag even een status-update doen van hun vakantie, man ga eens genieten van je vakantie. Wat kan mij het boeien of je vandaag watervallen gaat bezoeken of even lekker op het strand ligt...
Voorbeeldje, van dezelfde persoon:Dit ja, ik heb zelf een vriendinnengroepje op facebook die nu op vakantie is en elk persoon zet dan een statusupdate er neer over hoe ze borrels drinken of hoe geweldig het uitgaan is en waar ze nu weer heengaan. Gaan ze ook nog allemaal elkaars statussen likenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best wel raar dat ze het nodig vinden om aan iedereen te laten zien hoe geweldig het ze daar wel niet hebben.
Het leven is een toverbal.
geef haar een cursus nederlands als je daar de volgende keer over de vloer komt...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ook ik heb zo'n alleenstaande (te) jonge moeder met twee kids op FB.
Ze lacht wat af in haar statusupdates maar ik weet zeker dat ze zich elke morgen bij elkaar moet rapen. Ze wisselt foto's van de kids af met quasi inspirerende teksten over sterke vrouwen en video clips van P!nk.Ze heeft ook een kort pittig kapsel btw.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Like deze post als jij ook een single mom op je FB hebt.
Maar dan krijg je helemaal niks meer of wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Klik op "vrienden" op haar pagina en vink "weergeven in nieuwsoverzicht" weg.
Meen je dat serieus?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:16 schreef Matty___ het volgende:
iemand in mijn stream begin elke post over zijn vakantie met 'Lief dagboek....'
Hm ja dat doen de meeste dus niet. 1 voordeel dan kunnen andere het van mij niet zien want mijn profiel is ook dicht getimmert.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is me opgevallen dat ik alleen dergelijke statusupdates krijg van mensen met een open profiel. Oplossing; iedereen alles dichttimmeren
Lief dagboek,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Meen je dat serieus?
Dat vraagt om een screenshot.
Godverdomme zegquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Lief dagboek,
De laatste update vanuit Turkije. Het was vroeg vanochtend, erg vroeg... Ik geloof niet dat de vakantie bedoeld is om de wekker op 04:15 uur te zetten... Maarja, vroeg vliegen betekend dat we nu ook weet op tijd in NL zijn. Op tijd is eigenlijk net iets te laat, want de wedstrijd van Sophie en Madeleine op de OS2012 gaan we helaas missen... Succes dames! Winnen @&¤!!!
Momenteel zitten we bij de gate te wachten, gaan om 10:30 (lokale tijd) te gaan vliegen en hebben er al een busrit van 3 uur opzitten... Nog even de winkeltjes hier bekeken, ontbeten (BK) en toch nog wat tabak (zie foto) gekocht voor m'n nieuwe aanwinst. Yum!
Lief dagboek, het was een topvakantie! Lekker genoten van het zwembad, het eten, de gastvrijheid, de gezelligheid, de vrije tijd en toch stiekem ook wel een beetje van de zon. Hij heeft me niet te grazen genomen, maar een goede vriend zal 'ie nooit worden...
Ik denk dat HIJ dat wel weetquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Godverdomme zeg
Dit slaat echt alles, zoiets heb ik nog nooit gezien. Schaamteloos even alle details van je privéleven delen alsof het je dagboek is.
Weet ze überhaupt wel dat Facebook openbaar is?
Zijn statusupdates zijn echt doordrenkt met vrouwelijkheid, moet ik zeggen. Niet in de laatste plaats door die overload aan emoticons. En de felicitaties aan Sophie en Madeleine die voor hem totaal onbekend zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:21 schreef Matty___ het volgende:
Lief dagboek,
We zitten bijna aan het einde van de vakantie, en warempel, ik ben (nog) niet (echt) verbrand! Ik ben zelfs een klein beetje verkleurd! Nix geen melkflessen meer! Joehoe! En heb vanochtend zelfs een keer het ontbijt meegemaakt! Ook dit was prima geregeld!
Lief dagboek, ik ben wel een beetje pissig op de NOS... Turnen uitzenden waar geen Nederlanders aan deelnemen, terwijl er 2 NL'se kanjers staan te bikkelen in de Horse Back Arena in Londen, en die nog winnen ook nog!! Sophie en Madeleine proficiat!
Lief dagboek, nog 1 dagje, waar we nog verschillende dingen willen doen, maar waar het waarschijnlijk weer te warm voor is... Zal waarschijnlijk toch weer het zwembad worden, kijken of er nog een beetje kleur bij kan :-)
Nu nog even genieten van de airco en de minibar, en dan hopelijk weer op tijd bij het ontbijt... Vroeg genieten van de Turkse zon en tropische temperaturen, niet te vergeten het zwembad met water van 30 graden :-)
Proost! — met ... bij @ Alanya.
misschien dat zijn vriendin de posts bij houdt...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zijn statusupdates zijn echt doordrenkt met vrouwelijkheid, moet ik zeggen. Niet in de laatste plaats door die overload aan emoticons. En de felicitaties aan Sophie en Madeleine.
Dat zou me niets verbazen. Ook het praten in de eerste persoon meervoudquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien dat zijn vriendin de posts bij houdt...
nee nee want hij zet haar wel in de met ... @ airportquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen. Ook het praten in de eerste persoon meervoud
Is het niet zo'n type wat een gedeeld account met zijn vriendin heeft?
die is genoeg kerel als vrouw jaquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:27 schreef Khaleesi het volgende:
Sowieso mensen die het woord "kanjers" gebruiken...
Is het toch toevallig niet Erica Terpstra? Dat zou veel verklaren.
Via BlackBerry. Daar ligt het aan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[ afbeelding ]
echt haar hele famillie is zo! hea, jaa toch, oooeeeh
AAARGH tik dan normaal, stom wijf dat je rondloopt op deze aarde
Van de betreffende persoon niet meer. Maar ach grotendeels boeit het toch niet aangezien het vaak plaatjes, nietszeggende geneuzel of spelletjes zijn. En als hij/zij iets neerzet op jouw pagina krijg je daar een notificatie over.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar dan krijg je helemaal niks meer of wel?
Exact mijn punt, het is geen oplossing. Nou ja, het is een oplossing, maar niet een hele goede.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar dan krijg je helemaal niks meer of wel?
In die voorbeelden staat toch niks om je voor te schamen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Godverdomme zeg
Dit slaat echt alles, zoiets heb ik nog nooit gezien. Schaamteloos even alle details van je privéleven delen alsof het je dagboek is.
Weet ze überhaupt wel dat Facebook openbaar is?
Ik geloof er niks van. Doe eens foto laten zien dan.... desnoods balkje voor de ogen ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[ afbeelding ]
"Mooi hoor"
Gadverdamme, heel gore foto waarin ze der hele bek vol knoflook saus, kebab zat te eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk geprobeerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Doe eens foto laten zien dan.... desnoods balkje voor de ogen ofzo.
nee, ik doe dat gewoon niet, dan krijg ik een ban aan me broek, ik heb al meer notes dan ik kan tellen dusquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
nee, ik doe dat gewoon niet, dan krijg ik een ban aan me broek, ik heb al meer notes dan ik kan tellen dus
't Is gewoon belachelijk. Koop dan verdomme een dagboek en val anderen daar niet mee lastigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
In die voorbeelden staat toch niks om je voor te schamen?En die details vallen ook wel mee.
er stond een text bij, genaamd, divaaaaaaaaaaah mooier dan wie dan ook wear dan ooik !!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Sorry geen rekening mee gehouden.... Maar komop, iemand met zijn bek vol shoarma en dan mensen die "mooi hoor" gaan zeggen klonk beetje ongeloofwaardig
Ik zou het inderdaad liever niet in mijn newsfeed zien verschijnenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
't Is gewoon belachelijk. Koop dan verdomme een dagboek en val anderen daar niet mee lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |