abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:18:34 #126
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990265
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Meen je dat serieus? :')

Dat vraagt om een screenshot.
Lief dagboek,
De laatste update vanuit Turkije. Het was vroeg vanochtend, erg vroeg... Ik geloof niet dat de vakantie bedoeld is om de wekker op 04:15 uur te zetten... Maarja, vroeg vliegen betekend dat we nu ook weet op tijd in NL zijn. Op tijd is eigenlijk net iets te laat, want de wedstrijd van Sophie en Madeleine op de OS2012 gaan we helaas missen... Succes dames! Winnen @&¤!!!
Momenteel zitten we bij de gate te wachten, gaan om 10:30 (lokale tijd) te gaan vliegen en hebben er al een busrit van 3 uur opzitten... Nog even de winkeltjes hier bekeken, ontbeten (BK) en toch nog wat tabak (zie foto) gekocht voor m'n nieuwe aanwinst. Yum!
Lief dagboek, het was een topvakantie! Lekker genoten van het zwembad, het eten, de gastvrijheid, de gezelligheid, de vrije tijd en toch stiekem ook wel een beetje van de zon. Hij heeft me niet te grazen genomen, maar een goede vriend zal 'ie nooit worden...
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_114990307
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Lief dagboek,
De laatste update vanuit Turkije. Het was vroeg vanochtend, erg vroeg... Ik geloof niet dat de vakantie bedoeld is om de wekker op 04:15 uur te zetten... Maarja, vroeg vliegen betekend dat we nu ook weet op tijd in NL zijn. Op tijd is eigenlijk net iets te laat, want de wedstrijd van Sophie en Madeleine op de OS2012 gaan we helaas missen... Succes dames! Winnen @&¤!!!
Momenteel zitten we bij de gate te wachten, gaan om 10:30 (lokale tijd) te gaan vliegen en hebben er al een busrit van 3 uur opzitten... Nog even de winkeltjes hier bekeken, ontbeten (BK) en toch nog wat tabak (zie foto) gekocht voor m'n nieuwe aanwinst. Yum!
Lief dagboek, het was een topvakantie! Lekker genoten van het zwembad, het eten, de gastvrijheid, de gezelligheid, de vrije tijd en toch stiekem ook wel een beetje van de zon. Hij heeft me niet te grazen genomen, maar een goede vriend zal 'ie nooit worden...
Godverdomme zeg _O-

Dit slaat echt alles, zoiets heb ik nog nooit gezien. Schaamteloos even alle details van je privéleven delen alsof het je dagboek is.

Weet ze überhaupt wel dat Facebook openbaar is? :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:20:29 #128
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990330
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Godverdomme zeg _O-

Dit slaat echt alles, zoiets heb ik nog nooit gezien. Schaamteloos even alle details van je privéleven delen alsof het je dagboek is.

Ik denk dat HIJ dat wel weet
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_114990351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Ik denk dat HIJ dat wel weet
Een HIJ ook nog wel? Daar zijn niet genoeg :') - icoontjes voor...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:21:33 #130
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990374
Lief dagboek,
We zitten bijna aan het einde van de vakantie, en warempel, ik ben (nog) niet (echt) verbrand! Ik ben zelfs een klein beetje verkleurd! Nix geen melkflessen meer! Joehoe! En heb vanochtend zelfs een keer het ontbijt meegemaakt! Ook dit was prima geregeld!
Lief dagboek, ik ben wel een beetje pissig op de NOS... Turnen uitzenden waar geen Nederlanders aan deelnemen, terwijl er 2 NL'se kanjers staan te bikkelen in de Horse Back Arena in Londen, en die nog winnen ook nog!! Sophie en Madeleine proficiat!
Lief dagboek, nog 1 dagje, waar we nog verschillende dingen willen doen, maar waar het waarschijnlijk weer te warm voor is... Zal waarschijnlijk toch weer het zwembad worden, kijken of er nog een beetje kleur bij kan :-)
Nu nog even genieten van de airco en de minibar, en dan hopelijk weer op tijd bij het ontbijt... Vroeg genieten van de Turkse zon en tropische temperaturen, niet te vergeten het zwembad met water van 30 graden :-)

Proost! — met ... bij @ Alanya.
pi_114990418
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:21 schreef Matty___ het volgende:
Lief dagboek,
We zitten bijna aan het einde van de vakantie, en warempel, ik ben (nog) niet (echt) verbrand! Ik ben zelfs een klein beetje verkleurd! Nix geen melkflessen meer! Joehoe! En heb vanochtend zelfs een keer het ontbijt meegemaakt! Ook dit was prima geregeld!
Lief dagboek, ik ben wel een beetje pissig op de NOS... Turnen uitzenden waar geen Nederlanders aan deelnemen, terwijl er 2 NL'se kanjers staan te bikkelen in de Horse Back Arena in Londen, en die nog winnen ook nog!! Sophie en Madeleine proficiat!
Lief dagboek, nog 1 dagje, waar we nog verschillende dingen willen doen, maar waar het waarschijnlijk weer te warm voor is... Zal waarschijnlijk toch weer het zwembad worden, kijken of er nog een beetje kleur bij kan :-)
Nu nog even genieten van de airco en de minibar, en dan hopelijk weer op tijd bij het ontbijt... Vroeg genieten van de Turkse zon en tropische temperaturen, niet te vergeten het zwembad met water van 30 graden :-)

Proost! — met ... bij @ Alanya.
Zijn statusupdates zijn echt doordrenkt met vrouwelijkheid, moet ik zeggen. Niet in de laatste plaats door die overload aan emoticons. En de felicitaties aan Sophie en Madeleine die voor hem totaal onbekend zijn.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:24:41 #132
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990483
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Zijn statusupdates zijn echt doordrenkt met vrouwelijkheid, moet ik zeggen. Niet in de laatste plaats door die overload aan emoticons. En de felicitaties aan Sophie en Madeleine.
misschien dat zijn vriendin de posts bij houdt...
pi_114990514
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef Matty___ het volgende:

[..]

misschien dat zijn vriendin de posts bij houdt...
Dat zou me niets verbazen. Ook het praten in de eerste persoon meervoud :')

Is het niet zo'n type wat een gedeeld account met zijn vriendin heeft? :P
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:27:36 #134
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990612
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:25 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat zou me niets verbazen. Ook het praten in de eerste persoon meervoud :')

Is het niet zo'n type wat een gedeeld account met zijn vriendin heeft? :P
nee nee want hij zet haar wel in de met ... @ airport

maar gedeeld account is het ergste wat er is...
pi_114990628
Sowieso mensen die het woord "kanjers" gebruiken...
Is het toch toevallig niet Erica Terpstra? Dat zou veel verklaren.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_114990971
quote:
13s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:27 schreef Khaleesi het volgende:
Sowieso mensen die het woord "kanjers" gebruiken...
Is het toch toevallig niet Erica Terpstra? Dat zou veel verklaren.
die is genoeg kerel als vrouw ja
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pi_114991299

echt haar hele famillie is zo! hea, jaa toch, oooeeeh

AAARGH tik dan normaal, stom wijf dat je rondloopt op deze aarde
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pi_114991322
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[ afbeelding ]

echt haar hele famillie is zo! hea, jaa toch, oooeeeh

AAARGH tik dan normaal, stom wijf dat je rondloopt op deze aarde
Via BlackBerry. Daar ligt het aan.

Mijn broertje doet dat ook :')
pi_114991571
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar dan krijg je helemaal niks meer of wel?
Van de betreffende persoon niet meer. Maar ach grotendeels boeit het toch niet aangezien het vaak plaatjes, nietszeggende geneuzel of spelletjes zijn. En als hij/zij iets neerzet op jouw pagina krijg je daar een notificatie over.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_114991625

"Mooi hoor"

Gadverdamme, heel gore foto waarin ze der hele bek vol knoflook saus, kebab zat te eten

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:37:14 #141
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114993889
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Maar dan krijg je helemaal niks meer of wel?
Exact mijn punt, het is geen oplossing. Nou ja, het is een oplossing, maar niet een hele goede.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:39:11 #142
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114994001
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Godverdomme zeg _O-

In die voorbeelden staat toch niks om je voor te schamen? :? En die details vallen ook wel mee.
Ok stelletje hokboeren
pi_114994198
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[ afbeelding ]

"Mooi hoor"

Gadverdamme, heel gore foto waarin ze der hele bek vol knoflook saus, kebab zat te eten

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Ik geloof er niks van. Doe eens foto laten zien dan.... desnoods balkje voor de ogen ofzo.
pi_114994345
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van. Doe eens foto laten zien dan.... desnoods balkje voor de ogen ofzo.
leuk geprobeerd :')
pi_114994391
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:45 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

leuk geprobeert :')
Okee gewoon fake dus... :{
pi_114994425
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Okee gewoon fake dus... :{
nee, ik doe dat gewoon niet, dan krijg ik een ban aan me broek, ik heb al meer notes dan ik kan tellen dus
pi_114994469
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

nee, ik doe dat gewoon niet, dan krijg ik een ban aan me broek, ik heb al meer notes dan ik kan tellen dus
_O- Sorry geen rekening mee gehouden.... Maar komop, iemand met zijn bek vol shoarma en dan mensen die "mooi hoor" gaan zeggen klonk beetje ongeloofwaardig. :P

Kudos voor je notes wel! ^O^
pi_114994493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef padlarf het volgende:

[..]

In die voorbeelden staat toch niks om je voor te schamen? :? En die details vallen ook wel mee.
't Is gewoon belachelijk. Koop dan verdomme een dagboek en val anderen daar niet mee lastig :)
pi_114994517
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

_O- Sorry geen rekening mee gehouden.... Maar komop, iemand met zijn bek vol shoarma en dan mensen die "mooi hoor" gaan zeggen klonk beetje ongeloofwaardig :P
er stond een text bij, genaamd, divaaaaaaaaaaah mooier dan wie dan ook wear dan ooik !!! :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:49:22 #150
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114994564
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

't Is gewoon belachelijk. Koop dan verdomme een dagboek en val anderen daar niet mee lastig :)
Ik zou het inderdaad liever niet in mijn newsfeed zien verschijnen >:O
Ok stelletje hokboeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')