like if you respect my notesquote:
[ vind ik leuk ] *klikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
like if you respect my notes
quote:
In- en intriest die reacties.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme zeg, de overheid-hatende Henk en Ingrid generatie heeft Facebook ook gevonden hoor. Totaal geen idee waar ze over praten of op zoek naar achtergrondinformatie. Altijd maar kankeren op de politie of overheidWat een ongelofelijk dom volk
https://www.facebook.com/politieRR/posts/306253819469840
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:53 schreef padlarf het volgende:
[ Khaleesi en Altair verwijderen uit nieuwsoverzicht ] * klik
Deze mensen hebben stemrecht, dat is nog het ergste.quote:
Dat is niet het enige klachtwaardige aan dat plaatjequote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Weet jij wat "transport firma advertenties" zijn?
Uiteraard, maar dat is de enige zin die ik totaal niet begrijpquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat is niet het enige klachtwaardige aan dat plaatje
Dit zeker? Transport firma advertentie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is de enige zin die ik totaal niet begrijp.
Verder alles oké met je ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef J.Appleseed het volgende:
Bah, ze zijn er weer
De "pas op, de wegen zijn onveilig nu want ik heb rijles hifi"-statussen. Als je zo graag wil laten weten dat je oud genoeg bent om op rijles te mogen kun je dat ook op een originele manier vertellen...
En die reacties ook altijd.
"hihi, zolang je maar in [voer naam dorp / stad / streek / land in] blijft vind ik het niet erg"
"geef even een waarschuwing als het zover is, ja?"
Hihaho, wat zijn we grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |