zie je dat nu pas?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:34 schreef PretKroket het volgende:
Facebook wilt wel HEEL erg veel van je weten...
[ afbeelding ]
Laten we die foto's er maar eens even niet opzetten.
Dat is het idee van de tijdlijn. Ook de mijlpalen van je leven van vóór facebook online gooienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:34 schreef PretKroket het volgende:
Facebook wilt wel HEEL erg veel van je weten...
[ afbeelding ]
Laten we die foto's er maar eens even niet opzetten.
Kerel, denk even na. Een foto van mijn geboorte. Bonkjes en sliertjes. Een paars krijsend hompje narigheid en moederkoeken. Laten we dat maar even niet doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is het idee van de tijdlijn. Ook de mijlpalen van je leven van vóór facebook online gooien
Samequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Deze kwam net bij mij weer langs:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rechterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo kunnen FB tutjes op een veilige, goedkope, en afstandelijke manier net doen alsof ze respect hebben voor de zwerver waar ze in reallife met een vies gezicht gewoon voorbij zouden lopen, waarna ze zich keihard zouden laten nemen door Ronaldo.quote:
Té triest gewoon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Zo kunnen FB tutjes op een veilige, goedkope, en afstandelijke manier net doen alsof ze respect hebben voor de zwerver waar ze in reallife met een vies gezicht gewoon voorbij zouden lopen, waarna ze zich keihard zouden laten nemen door Ronaldo.
Hoe graag je ook wilt, je ontkomt er echt niet aan. Verjaardagen, evenementen, acties, groepen, chats.. Voor de rest geef ik ook geen neuk om Facebook, statusupdates kunnen me gestolen worden.quote:
ik denk dat 90% van de users zo denktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Hoe graag je ook wilt, je ontkomt er echt niet aan. Verjaardagen, evenementen, acties, groepen, chats.. Voor de rest geef ik ook geen neuk om Facebook, statusupdates kunnen me gestolen worden.
Sommige mensen uiten zich gewoon minder makkelijk in gezelschap, moeten die op FB dan ook maar hun mond houden? Is toch juist leuk dat er dan wel eens iets uit komt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:13 schreef Okian het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen maar:
Mensen die op facebook hele verhalen kunnen vertellen en typen, en dus spontaan en leuk overkomen. Maar in werkelijkheid zijn ze verlegen en stil, en zeggen ze bijna niets
Dat hoor je mij niet zeggen, ik bedoel gewoon dat ik het onzin vind om je anders voor te doen dan je bent op zo'n social network als facebook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sommige mensen uiten zich gewoon minder makkelijk in gezelschap, moeten die op FB dan ook maar hun mond houden? Is toch juist leuk dat er dan wel eens iets uit komt?
Het is inderdaad wel opvallend, dat kloptquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:20 schreef Okian het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, ik bedoel gewoon dat ik het onzin vind om je anders voor te doen dan je bent op zo'n social network als facebook.
Toch 1 kerel die nog reageert met verstand... Dikke mensen die reageren, en het dan over oneerlijk hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer zo'n dom wijf die dit weer 'leuk vindt' en shared
https://www.facebook.com/(...)911159&type=1&ref=nf
my2cquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer zo'n dom wijf die dit weer 'leuk vindt' en shared
https://www.facebook.com/(...)911159&type=1&ref=nf
quote:this isn't unfair. it's called life and you should get one too.. Stop this crap on facebook!!! Send some cash over there if you REALLY care but this facebook pic spam doesn't help this kid
huillie. hou toch op zeg... als mensen kiezen te leven waar je amper kunt leven ja dan krijg je dit.quote:wat een verschrikkelijk contrast, wij, ja wij ook, moeten ons doodschamen...
Ze kunnen natuurlijk niet kiezen waar ze geboren worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:47 schreef Matty___ het volgende:
en dan zo een reactie:
[..]
huillie. hou toch op zeg... als mensen kiezen te leven waar je amper kunt leven ja dan krijg je dit.
Nee maar ik moet me niet schuldig voelen dat ik net een glas water op heb.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:52 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk niet kiezen waar ze geboren worden.
Ja, ik snap het punt wel verder. Wij kunnen het toch zelf niet helpen dat we in betere landen leven...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Nee maar ik moet me niet schuldig voelen dat ik net een glas water op heb.
Gelukkig hoef je maar 3 posts te scrollen om iemand met verstand te vinden idd.quote:Go fix Africa...I dare you, redo their government, build five wells and ten working farms in every village, teach the villagers how to work on the farm, build schools, kill Kony, kill or imprison every kid-napping rebellion, and stop posting pictures about how much their life sux and how our lives are so much better and when you figure that posting crap on facebook doesnt do anything and go out to try and do something about it the rest of the world will sit back and laugh when you get killed, raped, eaten, or just quit and go back home from exhaustion and anger because you can't...welcome to the real world...life's a bitch
quote:Oh dat jongetje rechts heeft zoveel zand en heeft het lichaam van een model en links hebben ze dat niet...verschrikkelijk zeg
Ik like this bericht, because ik think jij bent rightquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 09:47 schreef Matty___ het volgende:
en dan zo een reactie:
[..]
huillie. hou toch op zeg... als mensen kiezen te leven waar je amper kunt leven ja dan krijg je dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
ja echt he? Pffff werken, geeeeen zinnn ben kapottttt werken tot 8 neeeeeequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef ejvdb het volgende:
Mensen die vaak even moeten vertellen van hoelaat to hoelaat ze moeten werken, alsof het cool is
Mensen die op hun vakantie nog op fb actief blijven..........
Dat wordt nog wat op 12 decemberquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:56 schreef ejvdb het volgende:
Die heeft hier echt al dagen op zitten wachten
Allebei dodelijk...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:03 schreef ejvdb het volgende:
Mensen die vaak even moeten vertellen van hoelaat to hoelaat ze moeten werken, alsof het cool is
Mensen die op hun vakantie nog op fb actief blijven..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |