zie je dat nu pas?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:34 schreef PretKroket het volgende:
Facebook wilt wel HEEL erg veel van je weten...
[ afbeelding ]
Laten we die foto's er maar eens even niet opzetten.
Dat is het idee van de tijdlijn. Ook de mijlpalen van je leven van vóór facebook online gooienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:34 schreef PretKroket het volgende:
Facebook wilt wel HEEL erg veel van je weten...
[ afbeelding ]
Laten we die foto's er maar eens even niet opzetten.
Kerel, denk even na. Een foto van mijn geboorte. Bonkjes en sliertjes. Een paars krijsend hompje narigheid en moederkoeken. Laten we dat maar even niet doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is het idee van de tijdlijn. Ook de mijlpalen van je leven van vóór facebook online gooien
Samequote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Deze kwam net bij mij weer langs:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rechterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:01 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo kunnen FB tutjes op een veilige, goedkope, en afstandelijke manier net doen alsof ze respect hebben voor de zwerver waar ze in reallife met een vies gezicht gewoon voorbij zouden lopen, waarna ze zich keihard zouden laten nemen door Ronaldo.quote:
Té triest gewoon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:30 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Zo kunnen FB tutjes op een veilige, goedkope, en afstandelijke manier net doen alsof ze respect hebben voor de zwerver waar ze in reallife met een vies gezicht gewoon voorbij zouden lopen, waarna ze zich keihard zouden laten nemen door Ronaldo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |