abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114955462
quote:
15s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:28 schreef padlarf het volgende:

[..]

Met een oplossing komen die helemaal geen oplossing is noem jij meedenken? :')
ja
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:29:08 #102
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114955483
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:28 schreef HSG het volgende:

[..]

ja
Maar dat is het dus niet.
Ok stelletje hokboeren
pi_114955492
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef padlarf het volgende:

[..]

Maar dat is het dus niet.
oke
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:29:50 #104
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114955513
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef HSG het volgende:

[..]

oke
Fijn, mensen die hun ongelijk toegeven. :)
Ok stelletje hokboeren
pi_114955566
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:29 schreef padlarf het volgende:

[..]

Fijn, mensen die hun ongelijk toegeven. :)
:)
pi_114955687
Ook ik heb zo'n alleenstaande (te) jonge moeder met twee kids op FB.
Ze lacht wat af in haar statusupdates maar ik weet zeker dat ze zich elke morgen bij elkaar moet rapen. Ze wisselt foto's van de kids af met quasi inspirerende teksten over sterke vrouwen en video clips van P!nk. ;( Ze heeft ook een kort pittig kapsel btw.

quote:
Mijn kind is 5 jaar en heb al een zuigzoen! Hahhahaha met de stofzuiger gespeeld! Begint dat nu al? Hahhaha.
quote:
Jeeeeeeh mijn dochter net voor het eerst op de wc geplast. Yesh! Hahhaha.
quote:
Mijn dochter in het zand gespeeld hahahha.
quote:
Mijn dochter en ik.
quote:
Mijn kids in de speeltuin
quote:
Jeetje alweer 2 jaar wat vliegt de tijd! Hieperdepiep mijn dochter is JARIG vandaag! Partytime!
quote:
Mijn knappe dochter heeft oorbelletjes!!! Is ze mooiiiiii!!! Little princess.
Like deze post als jij ook een single mom op je FB hebt. ^O^
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:37:55 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_114955792
een kind van 2 oorbellen geven :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 17:41:16 #108
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114955901
die met die stofzuiger ook echt :')
Ok stelletje hokboeren
pi_114957281
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 12:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hier had ik het van de week nog met mijn vriend over. Bedoel wat boeit mij het als bijv. Mijn schoonzusje een bericht plaats bij een bekende van haar.
Het is me opgevallen dat ik alleen dergelijke statusupdates krijg van mensen met een open profiel. Oplossing; iedereen alles dichttimmeren :D
pi_114957979
pi_114962801
Even kijken hoeveel likes je krijgt :')
pi_114965216
quote:
:D _O-
pi_114965299
quote:
15s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Khaleesi het volgende:
Ze lacht wat af in haar statusupdates maar ik weet zeker dat ze zich elke morgen bij elkaar moet rapen. Ze wisselt foto's van de kids af met quasi inspirerende teksten over sterke vrouwen en video clips van P!nk. ;( Ze heeft ook een kort pittig kapsel btw.
;(

quote:
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:')_____!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 augustus 2012 @ 21:11:01 #114
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_114965584
quote:
Heeftie dat echt gezegd :@
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:19:42 #115
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114966083
ja hoi hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:20:02 #116
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114966108
yuo eh jij ja
pi_114966337
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:06 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

;(

[..]

:')_____!
:')
pi_114987283
Mensen die elke dag even een status-update doen van hun vakantie, man ga eens genieten van je vakantie. Wat kan mij het boeien of je vandaag watervallen gaat bezoeken of even lekker op het strand ligt...

Voorbeeldje, van dezelfde persoon:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 11:39:53 #119
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_114988822
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 10:57 schreef ejvdb het volgende:
Mensen die elke dag even een status-update doen van hun vakantie, man ga eens genieten van je vakantie. Wat kan mij het boeien of je vandaag watervallen gaat bezoeken of even lekker op het strand ligt...

Voorbeeldje, van dezelfde persoon:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja, ik heb zelf een vriendinnengroepje op facebook die nu op vakantie is en elk persoon zet dan een statusupdate er neer over hoe ze borrels drinken of hoe geweldig het uitgaan is en waar ze nu weer heengaan. Gaan ze ook nog allemaal elkaars statussen liken :') Best wel raar dat ze het nodig vinden om aan iedereen te laten zien hoe geweldig het ze daar wel niet hebben.
Het leven is een toverbal.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:12:59 #120
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990096
quote:
15s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:34 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

geef haar een cursus nederlands als je daar de volgende keer over de vloer komt...
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:16:09 #121
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990194
iemand in mijn stream begin elke post over zijn vakantie met 'Lief dagboek....'
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_114990233
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:23 schreef HSG het volgende:

[..]

Klik op "vrienden" op haar pagina en vink "weergeven in nieuwsoverzicht" weg.
Maar dan krijg je helemaal niks meer of wel?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_114990237
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:16 schreef Matty___ het volgende:
iemand in mijn stream begin elke post over zijn vakantie met 'Lief dagboek....'
Meen je dat serieus? :')

Dat vraagt om een screenshot.
pi_114990242
Expres? :D
pi_114990257
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is me opgevallen dat ik alleen dergelijke statusupdates krijg van mensen met een open profiel. Oplossing; iedereen alles dichttimmeren :D
Hm ja dat doen de meeste dus niet. 1 voordeel dan kunnen andere het van mij niet zien want mijn profiel is ook dicht getimmert.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:18:34 #126
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990265
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Meen je dat serieus? :')

Dat vraagt om een screenshot.
Lief dagboek,
De laatste update vanuit Turkije. Het was vroeg vanochtend, erg vroeg... Ik geloof niet dat de vakantie bedoeld is om de wekker op 04:15 uur te zetten... Maarja, vroeg vliegen betekend dat we nu ook weet op tijd in NL zijn. Op tijd is eigenlijk net iets te laat, want de wedstrijd van Sophie en Madeleine op de OS2012 gaan we helaas missen... Succes dames! Winnen @&¤!!!
Momenteel zitten we bij de gate te wachten, gaan om 10:30 (lokale tijd) te gaan vliegen en hebben er al een busrit van 3 uur opzitten... Nog even de winkeltjes hier bekeken, ontbeten (BK) en toch nog wat tabak (zie foto) gekocht voor m'n nieuwe aanwinst. Yum!
Lief dagboek, het was een topvakantie! Lekker genoten van het zwembad, het eten, de gastvrijheid, de gezelligheid, de vrije tijd en toch stiekem ook wel een beetje van de zon. Hij heeft me niet te grazen genomen, maar een goede vriend zal 'ie nooit worden...
pi_114990307
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Lief dagboek,
De laatste update vanuit Turkije. Het was vroeg vanochtend, erg vroeg... Ik geloof niet dat de vakantie bedoeld is om de wekker op 04:15 uur te zetten... Maarja, vroeg vliegen betekend dat we nu ook weet op tijd in NL zijn. Op tijd is eigenlijk net iets te laat, want de wedstrijd van Sophie en Madeleine op de OS2012 gaan we helaas missen... Succes dames! Winnen @&¤!!!
Momenteel zitten we bij de gate te wachten, gaan om 10:30 (lokale tijd) te gaan vliegen en hebben er al een busrit van 3 uur opzitten... Nog even de winkeltjes hier bekeken, ontbeten (BK) en toch nog wat tabak (zie foto) gekocht voor m'n nieuwe aanwinst. Yum!
Lief dagboek, het was een topvakantie! Lekker genoten van het zwembad, het eten, de gastvrijheid, de gezelligheid, de vrije tijd en toch stiekem ook wel een beetje van de zon. Hij heeft me niet te grazen genomen, maar een goede vriend zal 'ie nooit worden...
Godverdomme zeg _O-

Dit slaat echt alles, zoiets heb ik nog nooit gezien. Schaamteloos even alle details van je privéleven delen alsof het je dagboek is.

Weet ze überhaupt wel dat Facebook openbaar is? :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:20:29 #128
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990330
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Godverdomme zeg _O-

Dit slaat echt alles, zoiets heb ik nog nooit gezien. Schaamteloos even alle details van je privéleven delen alsof het je dagboek is.

Ik denk dat HIJ dat wel weet
pi_114990351
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:20 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Ik denk dat HIJ dat wel weet
Een HIJ ook nog wel? Daar zijn niet genoeg :') - icoontjes voor...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:21:33 #130
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990374
Lief dagboek,
We zitten bijna aan het einde van de vakantie, en warempel, ik ben (nog) niet (echt) verbrand! Ik ben zelfs een klein beetje verkleurd! Nix geen melkflessen meer! Joehoe! En heb vanochtend zelfs een keer het ontbijt meegemaakt! Ook dit was prima geregeld!
Lief dagboek, ik ben wel een beetje pissig op de NOS... Turnen uitzenden waar geen Nederlanders aan deelnemen, terwijl er 2 NL'se kanjers staan te bikkelen in de Horse Back Arena in Londen, en die nog winnen ook nog!! Sophie en Madeleine proficiat!
Lief dagboek, nog 1 dagje, waar we nog verschillende dingen willen doen, maar waar het waarschijnlijk weer te warm voor is... Zal waarschijnlijk toch weer het zwembad worden, kijken of er nog een beetje kleur bij kan :-)
Nu nog even genieten van de airco en de minibar, en dan hopelijk weer op tijd bij het ontbijt... Vroeg genieten van de Turkse zon en tropische temperaturen, niet te vergeten het zwembad met water van 30 graden :-)

Proost! — met ... bij @ Alanya.
pi_114990418
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:21 schreef Matty___ het volgende:
Lief dagboek,
We zitten bijna aan het einde van de vakantie, en warempel, ik ben (nog) niet (echt) verbrand! Ik ben zelfs een klein beetje verkleurd! Nix geen melkflessen meer! Joehoe! En heb vanochtend zelfs een keer het ontbijt meegemaakt! Ook dit was prima geregeld!
Lief dagboek, ik ben wel een beetje pissig op de NOS... Turnen uitzenden waar geen Nederlanders aan deelnemen, terwijl er 2 NL'se kanjers staan te bikkelen in de Horse Back Arena in Londen, en die nog winnen ook nog!! Sophie en Madeleine proficiat!
Lief dagboek, nog 1 dagje, waar we nog verschillende dingen willen doen, maar waar het waarschijnlijk weer te warm voor is... Zal waarschijnlijk toch weer het zwembad worden, kijken of er nog een beetje kleur bij kan :-)
Nu nog even genieten van de airco en de minibar, en dan hopelijk weer op tijd bij het ontbijt... Vroeg genieten van de Turkse zon en tropische temperaturen, niet te vergeten het zwembad met water van 30 graden :-)

Proost! — met ... bij @ Alanya.
Zijn statusupdates zijn echt doordrenkt met vrouwelijkheid, moet ik zeggen. Niet in de laatste plaats door die overload aan emoticons. En de felicitaties aan Sophie en Madeleine die voor hem totaal onbekend zijn.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:24:41 #132
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990483
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:23 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Zijn statusupdates zijn echt doordrenkt met vrouwelijkheid, moet ik zeggen. Niet in de laatste plaats door die overload aan emoticons. En de felicitaties aan Sophie en Madeleine.
misschien dat zijn vriendin de posts bij houdt...
pi_114990514
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:24 schreef Matty___ het volgende:

[..]

misschien dat zijn vriendin de posts bij houdt...
Dat zou me niets verbazen. Ook het praten in de eerste persoon meervoud :')

Is het niet zo'n type wat een gedeeld account met zijn vriendin heeft? :P
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:27:36 #134
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_114990612
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:25 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat zou me niets verbazen. Ook het praten in de eerste persoon meervoud :')

Is het niet zo'n type wat een gedeeld account met zijn vriendin heeft? :P
nee nee want hij zet haar wel in de met ... @ airport

maar gedeeld account is het ergste wat er is...
pi_114990628
Sowieso mensen die het woord "kanjers" gebruiken...
Is het toch toevallig niet Erica Terpstra? Dat zou veel verklaren.
pi_114990971
quote:
13s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:27 schreef Khaleesi het volgende:
Sowieso mensen die het woord "kanjers" gebruiken...
Is het toch toevallig niet Erica Terpstra? Dat zou veel verklaren.
die is genoeg kerel als vrouw ja
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pi_114991299

echt haar hele famillie is zo! hea, jaa toch, oooeeeh

AAARGH tik dan normaal, stom wijf dat je rondloopt op deze aarde
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pi_114991322
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:42 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[ afbeelding ]

echt haar hele famillie is zo! hea, jaa toch, oooeeeh

AAARGH tik dan normaal, stom wijf dat je rondloopt op deze aarde
Via BlackBerry. Daar ligt het aan.

Mijn broertje doet dat ook :')
pi_114991571
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Van de betreffende persoon niet meer. Maar ach grotendeels boeit het toch niet aangezien het vaak plaatjes, nietszeggende geneuzel of spelletjes zijn. En als hij/zij iets neerzet op jouw pagina krijg je daar een notificatie over.
pi_114991625

"Mooi hoor"

Gadverdamme, heel gore foto waarin ze der hele bek vol knoflook saus, kebab zat te eten

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:37:14 #141
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114993889
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Exact mijn punt, het is geen oplossing. Nou ja, het is een oplossing, maar niet een hele goede.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:39:11 #142
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114994001
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:19 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Godverdomme zeg _O-

In die voorbeelden staat toch niks om je voor te schamen? :? En die details vallen ook wel mee.
Ok stelletje hokboeren
pi_114994198
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:51 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[ afbeelding ]

"Mooi hoor"

Gadverdamme, heel gore foto waarin ze der hele bek vol knoflook saus, kebab zat te eten

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Ik geloof er niks van. Doe eens foto laten zien dan.... desnoods balkje voor de ogen ofzo.
pi_114994345
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van. Doe eens foto laten zien dan.... desnoods balkje voor de ogen ofzo.
leuk geprobeerd :')
pi_114994391
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:45 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

leuk geprobeert :')
Okee gewoon fake dus... :{
pi_114994425
quote:
15s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Okee gewoon fake dus... :{
nee, ik doe dat gewoon niet, dan krijg ik een ban aan me broek, ik heb al meer notes dan ik kan tellen dus
pi_114994469
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:46 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

nee, ik doe dat gewoon niet, dan krijg ik een ban aan me broek, ik heb al meer notes dan ik kan tellen dus
_O- Sorry geen rekening mee gehouden.... Maar komop, iemand met zijn bek vol shoarma en dan mensen die "mooi hoor" gaan zeggen klonk beetje ongeloofwaardig. :P

Kudos voor je notes wel! ^O^
pi_114994493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:39 schreef padlarf het volgende:

[..]

In die voorbeelden staat toch niks om je voor te schamen? :? En die details vallen ook wel mee.
't Is gewoon belachelijk. Koop dan verdomme een dagboek en val anderen daar niet mee lastig :)
pi_114994517
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

_O- Sorry geen rekening mee gehouden.... Maar komop, iemand met zijn bek vol shoarma en dan mensen die "mooi hoor" gaan zeggen klonk beetje ongeloofwaardig :P
er stond een text bij, genaamd, divaaaaaaaaaaah mooier dan wie dan ook wear dan ooik !!! :')
  donderdag 2 augustus 2012 @ 13:49:22 #150
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114994564
quote:
99s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:48 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

't Is gewoon belachelijk. Koop dan verdomme een dagboek en val anderen daar niet mee lastig :)
Ik zou het inderdaad liever niet in mijn newsfeed zien verschijnen >:O
Ok stelletje hokboeren
pi_114996148
pi_114996212
quote:
De fuck :')
pi_114996503
quote:
W A T _O-
pi_114996526
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 13:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Kudos voor je notes wel! ^O^
like if you respect my notes
pi_114996576
OMG OMG OMG OMGGGG!!!! WAAAAUUUWWW Little jacob van GTA IV LIKED MY STATUS EN REACTIE OP ZIJn PICC EN REAGEEERRT OMG OMG OMG :o :o WAAAYWWWW
pi_114996793
Godverdomme zeg, de overheid-hatende Henk en Ingrid generatie heeft Facebook ook gevonden hoor. Totaal geen idee waar ze over praten of op zoek naar achtergrondinformatie. Altijd maar kankeren op de politie of overheid :') Wat een ongelofelijk dom volk :r

https://www.facebook.com/politieRR/posts/306253819469840
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_114997184
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:30 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

like if you respect my notes
[ vind ik leuk ] *klik
pi_114997431
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:45 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ vind ik leuk ] *klik
:D
neuken? :9~
pi_114997589
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:49 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:

[..]

:D
neuken? :9~
[ dit is niet okee ] *klik
  donderdag 2 augustus 2012 @ 14:53:24 #160
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114997625
[ Khaleesi en Altair verwijderen uit nieuwsoverzicht ] * klik
Ok stelletje hokboeren
pi_114997762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme zeg, de overheid-hatende Henk en Ingrid generatie heeft Facebook ook gevonden hoor. Totaal geen idee waar ze over praten of op zoek naar achtergrondinformatie. Altijd maar kankeren op de politie of overheid :') Wat een ongelofelijk dom volk :r

In- en intriest die reacties.
pi_114997765
quote:
16s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:53 schreef padlarf het volgende:
[ Khaleesi en Altair verwijderen uit nieuwsoverzicht ] * klik
_O- :')
pi_114999680
quote:
9s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 14:55 schreef Faverey het volgende:

[..]

In- en intriest die reacties.
Deze mensen hebben stemrecht, dat is nog het ergste.
Dit zijn echt van die typische hyvesreacties :')_! Waarom komt dat domme volk naar Facebook toe ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_115001422

:') :')
pi_115001854

*zucht*
Amen.
pi_115001871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:58 schreef luckass het volgende:
[ afbeelding ]

:') :')
Ja! Waarom eigenlijk niet!? :(

:') :') :') :') :')
pi_115002010
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:04 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ja! Waarom eigenlijk niet!? :(

:') :') :') :') :')
Weet jij wat "transport firma advertenties" zijn?
pi_115002214
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:06 schreef luckass het volgende:

[..]

Weet jij wat "transport firma advertenties" zijn?
Dat is niet het enige klachtwaardige aan dat plaatje :P
pi_115002259
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:09 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dat is niet het enige klachtwaardige aan dat plaatje :P
Uiteraard, maar dat is de enige zin die ik totaal niet begrijp :').
pi_115002367
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 16:10 schreef luckass het volgende:

[..]

Uiteraard, maar dat is de enige zin die ik totaal niet begrijp :').
Dit zeker? Transport firma advertentie.

pi_115047391
Bah, ze zijn er weer :r

De "pas op, de wegen zijn onveilig nu want ik heb rijles hifi"-statussen. Als je zo graag wil laten weten dat je oud genoeg bent om op rijles te mogen kun je dat ook op een originele manier vertellen...

En die reacties ook altijd.
"hihi, zolang je maar in [voer naam dorp / stad / streek / land in] blijft vind ik het niet erg"
"geef even een waarschuwing als het zover is, ja?"

Hihaho, wat zijn we grappig }:|
pi_115047504
Spotify meldingen :r :r :r

En ik ben er dus nog niet achter hoe ik spotify kan stoppen van mijn eigen pagina vol spammen 8)7
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:32:26 #173
350968 kedge
cicatrix manet
pi_115047659
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef J.Appleseed het volgende:

De "pas op, de wegen zijn onveilig nu want ik heb rijles hifi"-statussen. Als je zo graag wil laten weten dat je oud genoeg bent om op rijles te mogen kun je dat ook op een originele manier vertellen...

"hihi, zolang je maar in [voer naam dorp / stad / streek / land in] blijft vind ik het niet erg"

Verder alles oké met je ?
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_115047743
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:32 schreef kedge het volgende:

[..]

Verder alles oké met je ?
Ja, hoor :)
pi_115047832
quote:
Godverdomme geniaal
Ga weg
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 13:44:09 #176
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_115048162
Wat schiet men ermee op met al die likes & shares?
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_115048898
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:28 schreef Yreal het volgende:
Spotify meldingen :r :r :r

En ik ben er dus nog niet achter hoe ik spotify kan stoppen van mijn eigen pagina vol spammen 8)7
quote:
To hide your currently playing music from the Facebook ticker, just head into Spotify's Preferences and scroll down to the "Facebook" section. Uncheck the "Get personal recommendations by sending music you play to Facebook's Open Graph" box, and that's it—your music will no longer show up anywhere on Facebook. There's no need to disconnect Spotify from Facebook, and no reason to wade around through Facebook's privacy settings.
Bron: http://lifehacker.com/584(...)e-to-all-of-facebook
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_115049774
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef J.Appleseed het volgende:

_O- Heul herkenbaar idd! Kan zo op een tegeltje. :')
pi_115051200
Had op FB eens neergezet dat ik al die share dit, share zus en share zo rotzooi beu was. De lui die het ergste zijn reageren dus met ja klopt heel irritant is dat... Zucht,
pi_115062591
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had op FB eens neergezet dat ik al die share dit, share zus en share zo rotzooi beu was. De lui die het ergste zijn reageren dus met ja klopt heel irritant is dat... Zucht,
Typisch, lijkt mij. :')
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 22:09:10 #182
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_115071942
Via de website zelf niet te vinden, via Google gelukkig wel: de oplossing voor alle Facebook ergernissen
censuur :O
pi_115071990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 22:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Via de website zelf niet te vinden, via Google gelukkig wel: de oplossing voor alle Facebook ergernissen
:') Volgens mij mis je de strekking van het topic.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_115074232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Juist de reden dat ik zoiets niet op m'n profiel zet, want je zult inderdaad zien dat de ergsten reageren.

Gewoon updates uitschakelen, scheelt je een hoop frustraties. Lompe mensen gaan toch niet bij toverslag minder lomp worden.
pi_115082001
Nee sta er van te kijken dat die lui het zelf niet doorhebben.
  zondag 5 augustus 2012 @ 01:05:37 #187
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_115122117
quote:

Woont die grafsnol ook nog in mijn oude dorp. :o
pi_115138632
Het regent alwéér klachten zo te zien!

Rug tegen rug foto's
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:43:19 #189
333374 Lithia
Too serious
pi_115161511
Je eigen status liken, ik zal dat nooit snappen.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_115162866
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 09:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
Naast dat 3 augustus de datum is dat de timeline verplicht wordt gesteld is er nog iets wat komen gaat: Facebook laat je voortaan weten wie je pagina heeft bezocht.
Ik zie nog mensen rondlopen zonder timeline en 3 augustus is al geweest.
Enig idee wanneer dit gaat komen? :+
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:12:44 #191
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_115163489
quote:

ik heb ze doorgelinkt naar dit topic :')
pi_115163630
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:12 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ik heb ze doorgelinkt naar dit topic :')
Haha, gekke Hylbren
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:16:52 #193
270524 Flodder450
pi_115163769
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Haha, gekke Hylbren
shiiiiit
pi_115163953
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

shiiiiit
Een reactie op dat artikel
quote:
Jessica Shorty Nep of niet. Maakt niet uit. Dit soort geintjes blijven ze flikken. Stem op de juiste partij mensen. Wanneer t is gebeurt maakt niet uit, het gebeurde toch n keer.
Waaaaat :')___!!
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:23:47 #195
270524 Flodder450
pi_115164234
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Een reactie op dat artikel

[..]

Waaaaat :')___!!
Ik zat ook al met een :')_! gezicht dat te lezen
pi_115166856
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

shiiiiit
_O-
pi_115173832
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik zie nog mensen rondlopen zonder timeline en 3 augustus is al geweest.
Enig idee wanneer dit gaat komen? :+
mooi toch , ik hoop nooit, :) ik snap alleen niet waarom FB een bericht doorstuurd en vervolgens niks doet
pi_115173876
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 13:44 schreef Casino.Bob het volgende:
Wat schiet men ermee op met al die likes & shares?
er zitten afentoe ook leuke shares tussen :D
SPOILER
pi_115174532
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 08:20 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

er zitten afentoe ook leuke shares tussen :D
SPOILER
Wow, 1998 belde. Of ze die foto'snog terugkrijgen :')
  maandag 6 augustus 2012 @ 11:27:56 #200
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_115177850
quote:
6s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:06 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Wow, 1998 belde. Of ze die foto'snog terugkrijgen :')
1997 kan hier niet om lachen.
anders steek je gewoon even je tong erin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')