Wat verwacht je precies, als je mensen haalt uit landen waar vrouwen geen betekenis hebben?quote:Seksisme op straat in Brussel
RITS-studente Sofie Peeters heeft haar eindwerk gemaakt over seksisme op straat in Brussel. In de documentaire is te zien hoe ze, telkens ze buitenkwam, werd aangesproken of toegeroepen, voornamelijk door allochtonen. Wij tonen u nu al een voorsmaakje van haar documentaire "Femme de la rue". Vanavond krijgt u in Terzake de volledige reportage te zien.
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1380360
quote:Het meisje werd verkracht door een man van Pakistaanse oorsprong.
Zij zelf is van etnisch Noorse oorsprong, zoals alle slachtoffers die werden overvallen en verkracht.
"Hij zei dat hij het recht had om te doen zoals hij wou met een vrouw"
Waarom? "Omdat dat nu eenmaal zo is in zijn religie"
"Vrouwen hebben geen rechten of meningen, hij als man is de baas."
Die vroeger voor vrouwenrechten aan het protesteren waren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef Scorpie het volgende:
In before de goedpratende linkse elitaire kliek
Het is eigelijk haar eigen schuld. Had ze maar niet zo uit moeten dagen met die veel te korte jurk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef Scorpie het volgende:
In before de goedpratende linkse elitaire kliek
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het is eigelijk haar eigen schuld. Had ze maar niet zo uit moeten dagen met die veel te korte jurk.
Kijk eerst eens naar die reportage en reageer dan maar opnieuwquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als dat meisje gewoon een spijkerbroek, sneakers en een rugtas had aangetrokken was ze niet zo aangesproken. Daarnaast is de eerste halve minuut wel erg sexistisch tegenover mannen. Ja mannen kijken naar vrouwen, so what? Dat is de aard van het beestje.
Ik denk eerder andersom.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef computerprobleem het volgende:
Daar zal Fatima niet blij mee zijn
Agmed zal wat te verduren hebben straks![]()
Agmed slaat Fatima iddquote:
Dan vraag ik me af welke religie dat is waar een man met een vrouw mag doen wat hij wilt.quote:
"Ze vroeg erom! Ze vragen er allemaal om!"quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als dat meisje gewoon een spijkerbroek, sneakers en een rugtas had aangetrokken was ze niet zo aangesproken.
Totdat homo's gewelddadig worden richting hetero mannen op straat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Ze vroeg erom! Ze vragen er allemaal om!"
Brussel valt toch wel mee? Er liggen alleen wat beerputten omheen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Nobu het volgende:
Brussel, dan noem je ook een knakenoord zeg.
Politiek-correct gehersenspoeld dus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die discussie daarna in Terzake ook: om de 3 zinnen hoor je een, ik wil niet generaliseren/ discrimineren maar,......
Ze is gewoon netjes gekleed. Zomerjurk tot op de knie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als dat meisje gewoon een spijkerbroek, sneakers en een rugtas had aangetrokken was ze niet zo aangesproken. Daarnaast is de eerste halve minuut wel erg sexistisch tegenover mannen. Ja mannen kijken naar vrouwen, so what? Dat is de aard van het beestje.
Er is daar in verhouding nogal wat beerput helaas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Brussel valt toch wel mee? Er liggen alleen wat beerputten omheen.
Inderdaad, deze studente moest beter weten, Brussel staat bekend om zijn overvloed aan geimporteerd tuig uit moslimlanden, het is de fout van Brussel, niet die van zijn inwonersquote:
Het is de fout van de mensen die dit soort immigratie toestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:20 schreef misteriks het volgende:
[..]
Inderdaad, deze studente moest beter weten, Brussel staat bekend om zijn overvloed aan geimporteerd tuig uit moslimlanden, het is de fout van Brussel, niet die van zijn inwoners
Geloof je het echt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Die reacties komen voort uit frustratie om iets wat ze niet kunnen krijgen. Ze zien een mooie vrouw, het testosteron in hun lichaam gaat aan de slag, maar de mooie vrouw moet ze niet, dus raken ze gefrustreerd. Heeft verder weinig met hun afkomst te maken
Andere mannen vertonen dat gedrag niet en gaan in een hoekje zitten huilen. You can't explain that.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Die reacties komen voort uit frustratie om iets wat ze niet kunnen krijgen. Ze zien een mooie vrouw, het testosteron in hun lichaam gaat aan de slag, maar de mooie vrouw moet ze niet, dus raken ze gefrustreerd. Heeft verder weinig met hun afkomst te maken
Daar ben ik het met je eens! Mocht het van mij afhangen, dan gooide ik de beleidsmakers van politiek links van de afgelopen 30 jaar levenslang de cel in wegens landverraad. Ik weet niet waar ik de grootste hekel aan heb, het politiek actieve linkse tuig of die achterlijke import speciesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het is de fout van de mensen die dit soort immigratie toestaan.
Kijk naar Oslo, zonder asielzoekers zou het verkrachtingscijfer van de laatste paar jaar bijna 0 zijn. Nu is het bijna 90.
het heeft met een gebrek aan opvoeding te maken, en normen en waarden die we in het Westen niet kunnen accepteren. Over gebrek aan respect nog niet gesproken>quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Je gaat er even compleet aan voorbij dat een groot deel van de allochtonen zich kapotschamen voor het gedrag van hun landgenoten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef misteriks het volgende:
[..]
het heeft met een gebrek aan opvoeding te maken, en normen en waarden die we in het Westen niet kunnen accepteren. Over gebrek aan respect nog niet gesproken>
Dan vraag ik me af waarom ik zelf nog respect voor dit klotevolk moet opbrengen, ze verdienen dat simpelweg niet
Schamen is niet genoeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:39 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Je gaat er even compleet aan voorbij dat een groot deel van de allochtonen zich kapotschamen voor het gedrag van hun landgenoten.
Ik ga er helemaal niet aan voorbij dat dat grote deel altijd en opnieuw oorverdovend stil is en blijkbaar slechts selectief verontwaardigd is om de moeite te nemen actie te ondernemen (in hun geval is actie pejoratief woordgebruik voor rellen)quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:39 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Je gaat er even compleet aan voorbij dat een groot deel van de allochtonen zich kapotschamen voor het gedrag van hun landgenoten.
Is dat hetzelfde deel dat massaal komt opdraven voor een stille tocht als de politie weer een van hun mede geloofsgenoten heeft aangepakt en de man per ongeluk overlijd ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:39 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ga jij luidkeels de straat op bij elke autochtone misdaad ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:42 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ik ga er helemaal niet aan voorbij dat dat grote deel altijd en opnieuw oorverdovend stil is en blijkbaar slechts selectief verontwaardigd is om de moeite te nemen actie te ondernemen (in hun geval is actie pejoratief woordgebruik voor rellen)
Flikker toch op man, Scorpiequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde deel dat massaal komt opdraven voor een stille tocht als de politie weer een van hun mede geloofsgenoten heeft aangepakt en de man per ongeluk overlijd ?
Het zijn vooral open deuren die ingetrapt worden vind ik. Ik bedoel, ze weten van te voren de uitslag van zo'n onderzoek toch al? Ze willen alleen een punt maken heb ik het idee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef De_Guidance het volgende:
Wat is dat toch met die stroom aan racistische topics de laatste tijd
Dat doen we alleen als de politie criminelen per ongeluk over de kling jaagt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ga jij luidkeels de straat op bij elke autochtone misdaad ?
PVV-tokkie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doen we alleen als de politie criminelen per ongeluk over de kling jaagt.
Ok, vertel mij eens in welk land/cultuur verkrachting normaal is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef misteriks het volgende:
[..]
het heeft met een gebrek aan opvoeding te maken, en normen en waarden die we in het Westen niet kunnen accepteren. Over gebrek aan respect nog niet gesproken>
Dan vraag ik me af waarom ik zelf nog respect voor dit klotevolk moet opbrengen, ze verdienen dat simpelweg niet
Geen zin meer duizend keer dezelfde onzin weerleggen is vermoeiend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
VVDer actually. Nog tegengas, of zijn de argumenten op?
Het niet met respect behandelen van ongesluierde vrouwen is in een aantal landen normaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok, vertel mij eens in welk land/cultuur verkrachting normaal is?
Dus dan ga je maar op de man spelen. Classyquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen zin meer duizend keer dezelfde onzin weerleggen is vermoeiend.
Nee, maar meer energie steken in het oplossen van de overgrote meerderheid in de criminaliteit. En niet pas als ze zelf iets overkomen gaan zeuren.quote:
Jup , heb het helemaal gehad met het racistische gewauwel hier de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar op de man spelen. Classy
Sorry ik ben geen Noor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat deed jij toen Breivik een aanslag pleegde ?
En dat is aan de immigranten omdat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee, maar meer energie steken in het oplossen van de overgrote meerderheid in de criminaliteit. En niet pas als ze zelf iets overkomen gaan zeuren.
Misschien moet je dan Fok eens afsluiten en naar buiten gaan. Je krijgt nog eens een hartkwaal, opgewonden standje dat je er bent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jup , heb het helemaal gehad met het racistische gewauwel hier de afgelopen dagen.
Welke?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het niet met respect behandelen van ongesluierde vrouwen is in een aantal landen normaal.
Een optocht organiseren tegen zinloos geweld als iemand van je groep door een misdrijf overlijdt waarna je met zes organisaties naar racistische motieven zoekt.quote:
En hier ben ik het ook mee eens. De nadruk ligt enorm bij het perspectief van de vrouw en het onrecht wat de vrouw wordt aangedaan, terwijl het leed van mannen buiten beschouwing blijft. We zouden bijvoorbeeld hele documentaires kunnen maken over hoe mannen hun emoties niet mogen uiten, of hoe jongetjes opgevoed worden om zich als meisjes te gedragen, of hoe mannen kapot worden gemaakt door valse beschuldigingen van aanrading etc.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef Leevancleef het volgende:
WAt een crap is dit, zeg. Wat in het filmpje gebeurt wordt seksisme genoemd?! Kan iemand mij uitleggen waarom de personen in het filmpje zich schuldig maken aan seksisme? Noord-Europa is echt één groot matriarchaat geworden, dit gaat echt nergens over.
Altijd al geweten dat er een steekje los zat bij jou.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, zal ik me dan bij deze maar excuseren voor alle TBS-ers omdat het ook mijn kinderen zijn?
Ja, maar dat is 'male chauvinism' en derhalve onacceptabel. Dat slachtoffergezeik van vrouwen in Westerse landen moet echt eens afgelopen zijn. Ik heb lang gedacht dat het een naar trekje was van verongelijkte oude vrouwen (veertigplus), maar deze Sofie Peeters is een twintiger en doet er net zo hard aan mee. Het is mooi geweest met de feministische golf, die wat mij betreft eerder de matriarchale golf kan worden genoemd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
En hier ben ik het ook mee eens. De nadruk ligt enorm bij het perspectief van de vrouw en het onrecht wat de vrouw wordt aangedaan, terwijl het leed van mannen buiten beschouwing laat. We zouden bijvoorbeeld hele documentaires kunnen maken over hoe mannen hun emoties niet mogen uiten, of hoe ze jongetjes opgevoed worden om zich als meisjes te gedragen, of hoe mannen kapot worden gemaakt door valse beschuldigingen van aanrading etc.
Sowieso, al is er 10000 man op straat loopt en er maken er 20 een ongepaste opmerking maken ze weer een item over die 20 opmerking. Daarmee wordt er dan weer een beeld geschetst wat niet per se recht doet aan de werkelijkheid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:53 schreef Leevancleef het volgende:
Deze discussie gaat nergens over. Waar is het seksisme in het filmpje? Ik zie het niet. Als die vrouw géén aandacht had gekregen had ze wel een brief naar de Viva gestuurd over het feit dat men niet maar naar haar fluit, de zeikerd.
Ik zou niet precies weten waarom ik me verantwoordelijk zou moeten voelen voor iemand met wie ik een aantal gemene delers heb.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:53 schreef Droomert het volgende:
[..]
Een optocht organiseren tegen zinloos geweld als iemand van je groep door een misdrijf overlijdt waarna je met zes organisaties naar racistische motieven zoekt.
Maar als iemand van je eigen groep iets ergs doet ben je nergens te bekennen.
Vertel dat maar aan de westerse journalisten in het MO.quote:
Ik kom er niet graag openlijk voor uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat er een steekje los zat bij jou.
Allemaal? Ik spreek hier met God?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, zal ik me dan bij deze maar excuseren voor alle TBS-ers omdat het ook mijn kinderen zijn?
Het is JUIST mannelijk om je te kunnne beheersen, je als een puber met een stijfje tegen elke vrouw aanrijden is NIET mannelijk, je zou onder de sloot moeten worden gestopt..quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:55 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ja, maar dat is 'male chauvinism' en derhalve onacceptabel. Dat slachtoffergezeik van vrouwen in Westerse landen moet echt eens afgelopen zijn. Ik heb lang gedacht dat het een naar trekje was van verongelijkte oude vrouwen (veertigplus), maar deze Sofie Peeters is een twintiger en doet er net zo hard aan mee. Het is mooi geweest met de feministische golf, die wat mij betreft eerder de matriarchale golf kan worden genoemd.
Droomert, jij bent de TS, ga eens in op wat ik zeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef Droomert het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de westerse journalisten in het MO.
En aan slachtoffers van asielzoekers uit diezelfde landen.
Kijk het filmpje eens. Dat is niet wat er gebeurt nl.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het is JUIST mannelijk om je te kunnne beheersen, je als een puber met een stijfje tegen elke vrouw aanrijden is NIET mannelijk, je zou onder de sloot moeten worden gestopt..
ah, de steeds wederkerende stroom va overlast van een bepaalde groep mag niet besproken worden, en wordt meteen weer op racisme gegooid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef De_Guidance het volgende:
Wat is dat toch met die stroom aan racistische topics de laatste tijd
Het zijn net mensen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef Droomert het volgende:
[..]
Zolang mensen hier maar gaan fingerpointen naar andere immigranten met dezelfde afkomst lijkt het trekken van de racisme-kaart me zo gek nog niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef misteriks het volgende:
[..]
ah, de steeds wederkerende stroom va overlast van een bepaalde groep mag niet besproken worden, en wordt meteen weer op racisme gegooid.
jouw magische woordje is al 20 jaar uit de mode, het is tijd voor kordate actie en een duidelijk signaal dat de overlast van deze specifieke bevolkingsgroepen niet langer gepikt wordt
onmogelijk, van de 10000 in brussel zijn er minimaal 9000 "moslim"quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef Ludd het volgende:
[..]
Sowieso, al is er 10000 man op straat loopt en er maken er 20 een ongepaste opmerking maken ze weer een item over die 20 opmerking. Daarmee wordt er dan weer een beeld geschetst wat niet per se recht doet aan de werkelijkheid.
Maar dan moeten er ook geen speciale onderzoeken worden gedaan of een stille tocht gehouden worden, omdat het een van jezelf is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zou niet precies weten waarom ik me verantwoordelijk zou moeten voelen voor iemand met wie ik een aantal gemene delers heb.
Hou op met dat gelul. Libanon, Syrië, jordanië en Irak. Allemaal moslimlanden, allemaal landen waar ongesluierde vrouwen rondlopen omdat er meerdere religies zijn. De golf landen zijn uitsluitend moslim maar er leven veel expats, ook allemaal ongesluierd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het is vaak wel tendentieuze berichtgeving. Als er niets gebeurt is het niet noemenswaardig, indien wel wordt het gelijk breed uitgemeten. Zie ook GS filmpje van tijdje geleden. Hele hype om wat 2 mensen zeggen. Ik vind het overigens wel een amusant filmpje, daar niet van.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
onmogelijk, van de 10000 in brussel zijn er minimaal 9000 "moslim"
Het gaat hier gewoon om tuig, dat dat tuig nou allemaal uit dezelfde landen komt is alleen maar logisch, als iedereen uit pakistan zo sociaal en open was geweest stond het teminste niet bekend als een shithole. Karma noemen ze dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang mensen hier maar gaan fingerpointen naar andere immigranten met dezelfde afkomst lijkt het trekken van de racisme-kaart me zo gek nog niet.
Is het dan normaal wat ze zeggen? Moeten wij dit accepteren onder het mom van "cultuurverschillen"quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het zijn vaak wel tendentieuze. Als er niets gebeurt is het niet noemenswaardig, indien wel wordt het gelijk breed uitgemeten. Zie ook GS filmpje van tijdje geleden. Hele hype om wat 2 mensen zeggen. Ik vind het overigens wel een amusant filmpje, daar niet van.
Het gaat niet om tuig. Kijk-het-filmpje. Ze flirten, op een wat aanhoudende manier, maar als je deze mensen al tuig noemt moet je zelf wel een halve jehova zijn, of een enorme nerd, of beiden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het gaat hier gewoon om tuig, dat dat tuig nou allemaal uit dezelfde landen komt is alleen maar logisch, als iedereen uit pakistan zo sociaal en open was geweest stond het teminste niet bekend als een shithole. Karma noemen ze dat.
Komt hier gelukkig niet voor. TBS-klinieken en longstay-afdelingen kennen ze alleen in het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:00 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ja misschien is misdaad voor linkse mensen heel normaal.
Hij zegt toch niet dat het normaal is? Hij zegt dat het opgeblazen wordt. Langs hoeveel moslims is dat meisje die dag gelopen? 10? 20? 30?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Is het dan normaal wat ze zeggen? Moeten wij dit accepteren onder het mom van "cultuurverschillen"_________________________!
ER HOORT VERDOMME NIETS TE GEBEUREN!
Dat is geen flirten, dat snap je zelf ook, zelf als je geen frans spreekt heb je direct door dat ze geen interesse heeft, zelfs als ze dat meerdere keren zegt blijven ze aandringen.. redelijk normaal sociaal geaccepteerd gedrag toch?..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:02 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het gaat niet om tuig. Kijk-het-filmpje. Ze flirten, op een wat aanhoudende manier, maar als je deze mensen al tuig noemt moet je zelf wel een halve jehova zijn, of een enorme nerd, of beiden.
Ik spreek vloeiend Frans. Is dat het hem? Denken jullie dat die vrouw zwaar wordt lastiggevallen omdat jullie niet begrijpen wat er gezegd wordt? Als je het verstond zou je horen dat de mannen kijken en interesse tonen, en vervolgens worden afgewimpeld op een vrij resolute manier, die je ook als bot zou kunnen omschrijven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen flirten, dat snap je zelf ook, zelf als je geen frans spreekt heb je direct door dat ze geen interesse heeft, zelfs als ze dat meerdere keren zegt blijven ze aandringen.. redelijk normaal sociaal geaccepteerd gedrag toch?..
.. in een land met een moslim cultuur waar de man de baas is en de vrouw thuis hoort te zijn ja
En welke afkomst hadden ze eerste beste rasmongolen (het is utrecht, iedereen weet dat het geen uitzondering was) die haar zo toespraken? Dat waren geen friezen he..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat het normaal is? Hij zegt dat het opgeblazen wordt. Langs hoeveel moslims is dat meisje die dag gelopen? 10? 20? 30?
Alleen die 2 rasmongolen laten ze zien omdat er wat gebeurt.
Die vrouw word lastig gevallen omdat mannen menen over straat te kunnen blèren. Dat is overlast. Niemand is daar van gediend, en normaal is het niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend Frans. Is dat het hem? Denken jullie dat die vrouw zwaar wordt lastiggevallen omdat jullie niet begrijpen wat er gezegd wordt? Als je het verstond zou je horen dat de mannen kijken en interesse tonen, en vervolgens worden afgewimpeld op een vrij resolute manier, die je ook als bot zou kunnen omschrijven.
Wat voor treurige man ben jij eigenlijk als je een vasthoudende, wat hardnekkige versierpoging meteen onder seksisme schaart? Hoe versier jij zelf?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En welke afkomst hadden ze eerste beste rasmongolen (het is utrecht, iedereen weet dat het geen uitzondering was) die haar zo toespraken? Dat waren geen friezen he..
Zucht. Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat er 2 mensen zijn die zoiets zeggen, en dat dit vervolgens weer zo breed uitgemeten wordt. Wat boeit de mening van 2 mensen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Is het dan normaal wat ze zeggen? Moeten wij dit accepteren onder het mom van "cultuurverschillen"_________________________!
ER HOORT VERDOMME NIETS TE GEBEUREN!
Kleinzerig much?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die vrouw word lastig gevallen omdat mannen menen over straat te kunnen blèren. Dat is overlast.
Hoe moet ik weten wat voor afkomst ze hebben? Die ene begint over Sharia dus het zullen wel 'moslim' zijn, of dat denken ze.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En welke afkomst hadden ze eerste beste rasmongolen (het is utrecht, iedereen weet dat het geen uitzondering was) die haar zo toespraken? Dat waren geen friezen he..
Als je je nadrukkelijk als aparte groep profileert moet je ook niet raar opkijken als je als groep op de daden van een individu wordt aangekeken, of dat nou terecht is of niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang mensen hier maar gaan fingerpointen naar andere immigranten met dezelfde afkomst lijkt het trekken van de racisme-kaart me zo gek nog niet.
het is seksistisch om te beredeneren dat elke vrouw (bij voorkeur een blonde) vrouw jou wilt maar het zelf nog weten, daarom moet je het even goed duidelijk maken enzulksquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wat voor treurige man ben jij eigenlijk als je een versierpoging meteen onder seksisme schaart? Hoe versier jij zelf?Niet, neem ik aan?
jij bent gestoord > Ik noem het ongevraagd verwijten van Hoer of ik ga je annaal nemen door een voorbijganger helemaal geen flirten> Als dit voor deze groep wel normaal is , horen ze hier niet thuis. Schandalig dat jij het voor je broeders nog opneemt> eens te meer een bewijs dat ze allemaal even rot zijn> weg ermee , en hoe sneller hoe lieverquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:02 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het gaat niet om tuig. Kijk-het-filmpje. Ze flirten, op een wat aanhoudende manier, maar als je deze mensen al tuig noemt moet je zelf wel een halve jehova zijn, of een enorme nerd, of beiden.
Kleinzerig? Nee hoor, maar dan niet huilen als ik in het Frans iets terugroep over hun moedersquote:
Jij denkt echt dat dit normaal flirtgedrag is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:02 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is wil, geen wilt, vent. En wat moeten die mensen dan doen? Gewoon maar nooit een vrouw aanspreken en er vanuit gaan dat niemand interesse in ze heeft? Wat een bar slechte adviezen geef jijquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het is seksistisch om te beredeneren dat elke vrouw (bij voorkeur een blonde) vrouw jou wilt maar het zelf nog weten, daarom moet je het even goed duidelijk maken enzulks
geloof mij ik ben voldoende bekend met die cultuur om het te snappen
Nee, natuurlijk niet. Het is duidelijk dat zo flirten een kansloze missie is. Maar het valt desalniettemin onder flirten, en niet onder seksisme.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat dit normaal flirtgedrag is?Dat sissen en openlijk gekwijl en gegeil van die kneuzen is bij voorbaat natuurlijk al kansloos.
Je begint het te leren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Dus als ik naar Pakistan ga mag ik er een vrouw verkrachten omdat het de cultuur is.
Dit is geen aanspreken natuurlijk, wel Nice Try.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is wil, geen wilt, vent. En wat moeten die mensen dan doen? Gewoon maar nooit een vrouw aanspreken en er vanuit gaan dat niemand interesse in ze heeft? Wat een bar slechte adviezen geef jij
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is duidelijk dat zo flirten een kansloze missie is. Maar het valt desalniettemin onder flirten, en niet onder seksisme.
Van versieren heb jij sowieso niet veel kaas gegeten, dat wordt wel meer en meer duidelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wat voor treurige man ben jij eigenlijk als je een vasthoudende, wat hardnekkige versierpoging meteen onder seksisme schaart? Hoe versier jij zelf?Niet, neem ik aan?
Dat is wat ze hier zeggen ja. Zou ik niet proberen btw.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Dus als ik naar Pakistan ga mag ik er een vrouw verkrachten omdat het de cultuur is.
Wij-doen-het-ook is een flut dom argument. Als in elk westers land waar er een grote immigratie golf van mensen uit bepaalde landen is gekomen, en als in al die landen nu de misdaadcijfers van diezelfde groep komen, vooral op gebied van misbruik en verkrachting. Dan kan je niet meer praten van een sociaal probleem, maar een cultuur probleem. Snap dat nou eens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Komt hier gelukkig niet voor. TBS-klinieken en longstay-afdelingen kennen ze alleen in het Midden-Oosten.
Ik erken toch dat het slechte versierpogingen zijn, Maikel? En kun je me dan nu uitleggen waarom het gedrag uit het filmpje seksistisch is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Van versieren heb jij sowieso niet veel kaas gegeten, dat wordt wel meer en meer duidelijk
its not about thatquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zucht. Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat er 2 mensen zijn die zoiets zeggen, en dat dit vervolgens weer zo breed uitgemeten wordt. Wat boeit de mening van 2 mensen.
The usual suspects hier duiken er dan gelijk weer op om te zeggen dat alle moslims zo reageren.
Ik kan je vertellen dat ik regelmatig door de stad loop waar zowel niet al te fatsoenlijk geklede dames rondlopen en moslims, en nog nooit heb ik een moslim iets onfatsoenlijks horen zeggen.
Ze zullen het allicht denken, maar dat is hun goed recht.
Gek genoeg denken sommige Pakistanen dat wel als ze naar het westen gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
Slecht? Dit zijn gewoon uitingen van pure sexuele frustratie. Niks versierpogingen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik erken toch dat het slechte versierpogingen zijn, Maikel? En kun je me dan nu uitleggen waarom het gedrag uit het filmpje seksistisch is?
Ze hebben in de middeleeuwen aardig huis gehouden in Europa.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef Droomert het volgende:
[..]
Kijk naar Oslo, zonder immigratie zou het verkrachtingscijfer van de laatste paar jaar bijna 0 zijn. Nu is het bijna 90.
En waarom hebben die arme mensen dat precies verdiend?
Noorwegen heeft nog nooit iemand gekoloniseerd dus daar kan je het niet op leggen, het is puur knuffelpolitiek.
Alleen maar ellende zonder enig voordeel.
je mag er minimaal even aan dr tieten zitten, dat is je rechtquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Woestijnvos het volgende:
En alle moslims zijn verantwoordelijk voor die paar apen die zich aan zulk gedrag bezondigen? Wat een achterlijke stammenmentaliteit heb jij. Waar kom je zelf eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef Droomert het volgende:
[..]
Gek genoeg denken veel Pakistanen dat wel als ze naar het westen gaan.
Het boeit niet hoe je het noemt. Feit is dat dit met seksisme niets van doen heeft. Alleen de meest verzuurde feminist zou dit gedrag onder die noemer scharen... Al die mannelijke feministen hierquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slecht? Dit zijn gewoon uitingen van pure sexuele frustratie. Niks versierpogingen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:08 schreef misteriks het volgende:
[..]
jij bent gestoord > Ik noem het ongevraagd verwijten van Hoer of ik ga je annaal nemen door een voorbijganger helemaal geen flirten> Als dit voor deze groep wel normaal is , horen ze hier niet thuis. Schandalig dat jij het voor je broeders nog opneemt> eens te meer een bewijs dat ze allemaal even rot zijn> weg ermee , en hoe sneller hoe liever.
en oh ja, ik spreek ook vloeiend frans, en niet met een arabisch accent... je liegt er maar op los om deze ernstige feiten te minimalisern. Jij verdient geen westers staatsburgerschap met je inferieure moraal
Omdat ze een zomerjurk aan heeft natuurlijk, de hoerquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik erken toch dat het slechte versierpogingen zijn, Maikel? En kun je me dan nu uitleggen waarom het gedrag uit het filmpje seksistisch is?
Maar zou je gaan bleren naar d`r ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik zou haar ook nakijken. Wat een ontzettend mooie meid...![]()
Wat-is-er-seksistisch? Kun je lezen? Functioneel analfabeet much?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:14 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat ze een zomerjurk aan heeft natuurlijk, de hoer
Dat zekerquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik zou haar ook nakijken. Wat een ontzettend mooie meid...![]()
Welke cultuur is dat dan? Want in moslimlanden staan zwaardere straffen op misbruik en verkrachting dan in Nederland.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef Droomert het volgende:
[..]
Wij-doen-het-ook is een flut dom argument. Als in elk westers land waar er een grote immigratie golf van mensen uit bepaalde landen is gekomen, en als in al die landen nu de misdaadcijfers van diezelfde groep komen, vooral op gebied van misbruik en verkrachting. Dan kan je niet meer praten van een sociaal probleem, maar een cultuur probleem. Snap dat nou eens.
Hoezo? Je doet net alsof het zo'n uitzondering is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef Droomert het volgende:
[..]
Wij-doen-het-ook is een flut dom argument.
Nee, dat snap ik niet.quote:Als in elk westers land waar er een grote immigratie golf van mensen uit bepaalde landen is gekomen, en als in al die landen nu de misdaadcijfers van diezelfde groep komen, vooral op gebied van misbruik en verkrachting. Dan kan je niet meer praten van een sociaal probleem, maar een cultuur probleem. Snap dat nou eens.
Dan ben je gewoon dom.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoezo? Je doet net alsof het zo'n uitzondering is.
[..]
Nee, dat snap ik niet.
Nee "moslims" vinden wij overal, wereldwijd, bovenmatig terug in criminaliteitscijfers, maar dat komt vast door de witte racistenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
En alle moslims zijn verantwoordelijk voor die paar apen die zich aan zulk gedrag bezondigen? Wat een achterlijke stammenmentaliteit heb jij. Waar kom je zelf eigenlijk vandaan?
[..]
Het boeit niet hoe je het noemt. Feit is dat dit met seksisme niets van doen heeft. Alleen de meest verzuurde feminist zou dit gedrag onder die noemer scharen... Al die mannelijke feministen hier![]()
![]()
Ik moet lachen, ofschoon het natuurlijk eigenlijk te triest voor woorden is.
Haar kleding, die blote benen, haar haren bloot. Ze vraagt er gewoon omquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wat-is-er-seksistisch? Kun je lezen? Functioneel analfabeet much?
Je hebt gelijk. De gemiddelde persoon die haar op die manier toespreekt wil haar beter leren kennen omdat hijzelf een intellectueel juweeltje is, en heeft ook helemaal geen enkele seksuele interesse in haar, zoals de mannen in kwestie duidelijk maken. Hoe komt ze er nou bij dat deze mannen haar in haar kontgaatje willen neuken? Ze willen met haar het nieuwste boek van Michael Crichton bespreken, over kunst praten of filosofisch zijn. Er is geen enkele sprake van sexuele interesse natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Leevancleef het volgende:
Het boeit niet hoe je het noemt. Feit is dat dit met seksisme niets van doen heeft. Alleen de meest verzuurde feminist zou dit gedrag onder die noemer scharen... Al die mannelijke feministen hier![]()
![]()
Ik moet lachen, ofschoon het natuurlijk eigenlijk te triest voor woorden is.
Jij hebt nooit seksuele interesse in een vrouw? Je bent volkomen frigide?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De gemiddelde persoon die haar op die manier toespreekt wil haar beter leren kennen omdat hijzelf een intellectueel juweeltje is, en heeft ook helemaal geen enkele seksuele interesse in haar, zoals de mannen in kwestie duidelijk maken. Hoe komt ze er nou bij dat deze mannen haar in haar kontgaatje willen neuken? Ze willen met haar het nieuwste boek van Michael Crichton bespreken, over kunst praten of filosofisch zijn. Er is geen enkele sprake van sexuele interesse natuurlijk.
Met seksuele interesse tonen is natuurlijk niks mis, mits het op een respectvolle manier gebeurt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De gemiddelde persoon die haar op die manier toespreekt wil haar beter leren kennen omdat hijzelf een intellectueel juweeltje is, en heeft ook helemaal geen enkele seksuele interesse in haar, zoals de mannen in kwestie duidelijk maken. Hoe komt ze er nou bij dat deze mannen haar in haar kontgaatje willen neuken? Ze willen met haar het nieuwste boek van Michael Crichton bespreken, over kunst praten of filosofisch zijn. Er is geen enkele sprake van sexuele interesse natuurlijk.
Nee hoor, het mag niet, ik las het laatst in een column van Cisca Dresselhuys in jullie lijfblad Opzij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Met seksuele interesse tonen is natuurlijk niks mis, mits het op een respectvolle manier gebeurt.
Waarom zou je een lieve hond slaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef Leevancleef het volgende:
Er is in deze vrijwel geen aanleiding om te zeuren over allochtonen. Het filmpje geeft jullie er geen reden toe, maar toch slepen jullie er allerlei kwesties aan de haren bij, zelfs criminaliteitscijfers
. Wie een hond wil slaan vindt licht een stok!
[..]
Jij hebt nooit seksuele interesse in een vrouw? Je bent volkomen frigide?![]()
![]()
Jij bent hier abnormaal, niet die lui uit het filmpje, wier versierpogingen behoorlijk slecht zijn maar die iig nog een libido hebben.
Cisca Dresselhuysquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Nee hoor, het mag niet, ik las het laatst in een column van Cisca Dresselhuys in jullie lijfblad Opzij.
Dat jij dit gedrag normaal vindt zegt ook alweer genoeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Nee hoor, het mag niet, ik las het laatst in een column van Cisca Dresselhuys in jullie lijfblad Opzij.
Mijn moeder lijkt niet op Bert van Sesamstraat en is ook niet met haar neef getrouwd, dus blêren zit er van huis uit niet in...quote:
Ik heb zelfbeheersing, de mannen in kwestie niet. Als loopse honden lopen ze achter het teefje aan, geil als ze zijn om hun zaad te kunnen lozen bij iemand anders dan de vrouw die ze thuis hebben zitten. Dat is het verschil. Leuk hoor, dat je een jurkje voorbij ziet lopen, maar wie de neuk denk je dat je bent om het recht te hebben haar uberhaupt aan te mogen spreken? Ze dienen gewoon stilzwijgend hun weg te vervolgen naar waar ze ook heen wilden, respect te tonen voor hun medemens en pas hun mond open te trekken als hun iets gevraagd wordt. Anders moeten we maar kennels gaan bouwen voor deze loopse manhonden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Jij hebt nooit seksuele interesse in een vrouw? Je bent volkomen frigide?![]()
![]()
Jij bent hier abnormaal, niet die lui uit het filmpje, wier versierpogingen behoorlijk slecht zijn maar die iig nog een libido hebben.
Of je kan er niks aan doen. En later op internet moord en brand schreeuwen en een potje generaliseren en bullshitten over cultuur.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef Woestijnvos het volgende:
Men zou beter de penis amputeren van verkrachters dan zullen de cijfers wel dalen.
Heb je Italianen wel eens gezien wanneer er een blonde vrouw voorbij komt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb zelfbeheersing, de mannen in kwestie niet. Als loopse honden lopen ze achter het teefje aan, geil als ze zijn om hun zaad te kunnen lozen bij iemand anders dan de vrouw die ze thuis hebben zitten. Dat is het verschil. Leuk hoor, dat je een jurkje voorbij ziet lopen, maar wie de neuk denk je dat je bent om het recht te hebben haar uberhaupt aan te mogen spreken? Ze dienen gewoon stilzwijgend hun weg te vervolgen naar waar ze ook heen wilden, respect te tonen voor hun medemens en pas hun mond open te trekken als hun iets gevraagd wordt. Anders moeten we maar kennels gaan bouwen voor deze loopse manhonden.
Dus jij vind het respectvol hoe het meisje in kwestie op straat wordt lastig gevallen als zij onderweg is? Mannen die naast haar blijven lopen, blijven praten terwijl ze overduidelijk aangeeft er niet van gediend te zijn? Is dat respectvol?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Met seksuele interesse tonen is natuurlijk niks mis, mits het op een respectvolle manier gebeurt.
Ja die zaten daar al helemaal vol toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]Anders moeten we maar kennels gaan bouwen voor deze loopse manhonden.
Is het nationale we-halen-er-elke-andere-groep-bij-om-hunnie-doen-het-ook-argument-erbij-te-halen-dag ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Heb je Italianen wel eens gezien wanneer er een blonde vrouw voorbij komt?
Oh is dat zo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als een vrouw 'lekker ding' roept naar een man is het een compliment. Als een man 'lekker ding' noemt naar een vrouw is het seksistisch, want vrouwen zijn geen object. You can't explain that.
Neequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus jij vind het respectvol hoe het meisje in kwestie op straat wordt lastig gevallen als zij onderweg is? Mannen die naast haar blijven lopen, blijven praten terwijl ze overduidelijk aangeeft er niet van gediend te zijn? Is dat respectvol?
Bleef het maar bij lekker ding. Ze wordt zo ongeveer onderworpen aan een Gestapo kruisverhoor voordat ze haar weg mag vervolgen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als een vrouw 'lekker ding' roept naar een man is het een compliment. Als een man 'lekker ding' roept naar een vrouw is het seksistisch, want vrouwen zijn geen object. You can't explain that.
italianen zijn te homo om zich over zomerjurkjes druk te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef Leevancleef het volgende:
Italianen dienen daarom ook ten allen tijde gehaat te worden. Vraag maar aan Yvonne Kroonenberg, Cisca Dresselhuys of één van de andere matriarchale coryfeeën waar ze in dit topic zo mee weglopen.
Nee hoor. Maar Italianen doen dit ook. Die zijn katholiek. Met andere woorden, dit is eerder cultureel dan religieus ingegeven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is het nationale we-halen-er-elke-andere-groep-bij-om-hunnie-doen-het-ook-argument-erbij-te-halen-dag ofzo?
quote:
Hier. Als het een cultureel probleem zou zijn zou het niet diezelfde groep, maar de gehele bevolking zijn.quote:Als in elk westers land waar er een grote immigratie golf van mensen uit bepaalde landen is gekomen, en als in al die landen nu de misdaadcijfers van diezelfde groep komen, vooral op gebied van misbruik en verkrachting.
Doe eens control + f en zoek op islam. You`ll be amazed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar Italianen doen dit ook. Die zijn katholiek. Met andere woorden, dit is eerder cultureel dan religieus ingegeven.
Maar ja, het is natuurlijk weer een mooie gelegenheid om het op de islam te gooien, voor de islam bashers hier.
Wait when waren we hier religies goed aan het praten? Even checken voor ik het topic uitren..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar Italianen doen dit ook. Die zijn katholiek. Met andere woorden, dit is eerder cultureel dan religieus ingegeven.
Maar ja, het is natuurlijk weer een mooie gelegenheid om het op de islam te gooien, voor de islam bashers hier.
cultuur is overal hetzelfde? okay..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Hier. Als het een cultureel probleem zou zijn zou het niet diezelfde groep, maar de gehele bevolking zijn.
Ze drukken zich anders uit dan jij. Zelf spreek je een vrouw aan in de kroeg en als ze niet op de gewenste manier reageert zeg je zachtjes je tegen je vrienden dat het maar een stom wijf is, omdat je je gezicht wil redden. Allochtonen doen hetzelfde maar minder schijnheilig, namelijk op straat met een luidkeelse 'hoer'.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bleef het maar bij lekker ding. Ze wordt zo ongeveer onderworpen aan een Gestapo kruisverhoor voordat ze haar weg mag vervolgen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Oké, beter gezegd, de culturele opvoeding brengt veel ruimte tot het plegen van de daden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Hier. Als het een cultureel probleem zou zijn zou het niet diezelfde groep, maar de gehele bevolking zijn.
Post je foto eens danquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Leevancleef het volgende:
Het gros van de mensen in dit topic zou het verschil tussen een Italiaan en een Marokkaan niet eens zienVerspilde moeite, Ludd. Het zijn echt schapen, met een bijpassende hersencapaciteit.
Oke nu weet ik het zeker, je hebt zelf ook een kleurtje. Niks mis mee hoor, maar dat we het even duidelijk hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Leevancleef het volgende:
Het gros van de mensen in dit topic zou het verschil tussen een Italiaan en een Marokkaan niet eens zienVerspilde moeite, Ludd. Het zijn echt schapen, met een bijpassende hersencapaciteit.
Moet je eens z'n zus proberen te versieren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke nu weet ik het zeker, je hebt zelf ook een kleurtje. Niks mis mee hoor, maar dat we het even duidelijk hebben.
Dat allochtonen geen manieren hebben en by far het meest onbeschaafde volk dat in Nederland aanwezig is wisten we allang. Beetje open deur wat je intrapt, maar goed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Ze drukken zich anders uit dan jij. Zelf spreek je een vrouw aan in de kroeg en als ze niet op de gewenste manier reageert zeg je zachtjes je tegen je vrienden dat het maar een stom wijf is, omdat je je gezicht wil redden. Allochtonen doen hetzelfde maar minder schijnheilig, namelijk op straat met een luidkeelse 'hoer'.
Ja, leuke afleidingsmanoeuvre, maar het is toch waar zeker?quote:
Open deur die je intrapt. Zorg dat je je eigen taal beheerst voordat je begint te zeuren over migranten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat allochtonen geen manieren hebben en by far het meest onbeschaafde volk dat in Nederland aanwezig is wisten we allang. Beetje open deur wat je intrapt, maar goed.
Kan ik meteen wat drugs voor het weekend kopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Droomert het volgende:
[..]
Moet je eens z'n zus proberen te versieren.
Die met of zonder snor?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:29 schreef Droomert het volgende:
[..]
Moet je eens z'n zus proberen te versieren.
Ik ben erg benieuwd waar je dergelijke ideeen vandaan haaltquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ja, leuke afleidingsmanoeuvre, maar het is toch waar zeker?
De Italiaan lacht en is goed gekleed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Nee dat heb ik je al uitgelegd, dat is bullshit. Een Nederlander die in de cel heeft gezeten kan gewoon terug naar huis. Een moslim(want daar doelen jullie op) daarentegen zou zich doodschamen als zijn kind/dochter crimineel is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef Droomert het volgende:
[..]
[..]
Oké, beter gezegd, de culturele opvoeding brengt veel ruimte tot het plegen van de daden.
Ik verzin het zelf niet, de daders zeggen het zelf.
En dan maar roepen dat anderen afleidingsmanoeuvres toepassen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leevancleef het volgende:
Open deur die je intrapt. Zorg dat je je eigen taal beheerst voordat je begint te zeuren over migranten.
En je herkent hem niet aan het nep-petje op zijn hoofd die gestolen goederen verbergt maar zijn zonnebril met roze glazenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Droomert het volgende:
[..]
De Italiaan lacht en is goed gekleed.
Daarom stille tochten voor tasjesdieven?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat heb ik je al uitgelegd, dat is bullshit. Een Nederlander die in de cel heeft gezeten kan gewoon terug naar huis. Een moslim(want daar doelen jullie op) daarentegen zou zich doodschamen als zijn kind/dochter crimineel is.
Het klopt gewoon hoor, faalhaasquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan maar roepen dat anderen afleidingsmanoeuvres toepassen.
Niets mis met migranten hoor.. het zijn de immigranten waar mensen problemen mee hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
[..]
Open deur die je intrapt. Zorg dat je je eigen taal beheerst voordat je begint te zeuren over migranten.
Here you go:quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe eens control + f en zoek op islam. You`ll be amazed.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:20 schreef misteriks het volgende:
[..]
Inderdaad, deze studente moest beter weten, Brussel staat bekend om zijn overvloed aan geimporteerd tuig uit moslimlanden, het is de fout van Brussel, niet die van zijn inwoners
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef Droomert het volgende:
[..]
.
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:55 schreef Life2.0 het volgende:
Volgende keer een man van 2 meter met een knuppel die er achter loopt dus.. zodat onze arme moslim vrienden geen last van de hormonen krijgen..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
onmogelijk, van de 10000 in brussel zijn er minimaal 9000 "moslim"
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen flirten, dat snap je zelf ook, zelf als je geen frans spreekt heb je direct door dat ze geen interesse heeft, zelfs als ze dat meerdere keren zegt blijven ze aandringen.. redelijk normaal sociaal geaccepteerd gedrag toch?..
.. in een land met een moslim cultuur waar de man de baas is en de vrouw thuis hoort te zijn ja
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef Life2.0 het volgende:
Nee daar gaat het precies wel om! Als meneer de moslim met een reden bekend staat als een overlastgevende respectloze gek
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee "moslims" vinden wij overal, wereldwijd, bovenmatig terug in criminaliteitscijfers, maar dat komt vast door de witte racisten
gelukkig troll je maar en denk je niet serieus zo
Dat noem ik een walgelijke uiting van minachting naar vrouwen. Maar dat hoort nou eenmaal bij hun cultuurquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Ze drukken zich anders uit dan jij. Zelf spreek je een vrouw aan in de kroeg en als ze niet op de gewenste manier reageert zeg je zachtjes je tegen je vrienden dat het maar een stom wijf is, omdat je je gezicht wil redden. Allochtonen doen hetzelfde maar minder schijnheilig, namelijk op straat met een luidkeelse 'hoer'.
Georganiseerd door de ouders?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Droomert het volgende:
[..]
Daarom stille tochten voor tasjesdieven?
Kennelijk zit de deur nog op slot, want als je had ingezien dat autochtonen net zo respectloos zijn als allochtonen, dan had je je niet zo druk gemaakt om dit topic. Allochtonen hebben andere manieren. Dat je daar geen respect voor hebt is een voorbeeld van eenzijdig en gesloten cultureel perspectief.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat allochtonen geen manieren hebben en by far het meest onbeschaafde volk dat in Nederland aanwezig is wisten we allang. Beetje open deur wat je intrapt, maar goed.
Als dat zo zou zijn zou het probleem zich al opgelost hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee dat heb ik je al uitgelegd, dat is bullshit. Een Nederlander die in de cel heeft gezeten kan gewoon terug naar huis. Een moslim(want daar doelen jullie op) daarentegen zou zich doodschamen als zijn kind/dochter crimineel is.
Nou nou, wat een schokkende opmerkingen. Poehee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Here you go:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je begrijpt de essentie niet, maar whatever.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nou, wat een schokkende opmerkingen. Poehee.
Jij claimt dat autochtonen net zo respectloos zijn zonder onderbouwing. Ik kan daar weinig anders mee dan wat grappen en grollen over je eigen bewering maken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Kennelijk zit de deur nog op slot, want als je had ingezien dat autochtonen net zo respectloos zijn als allochtonen, dan had je je niet zo druk gemaakt om dit topic. Allochtonen hebben andere manieren. Dat je daar geen respect voor hebt is een voorbeeld van eenzijdig en gesloten cultureel perspectief.
Nou, waar dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Here you go:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is een grap toch zeker? Of is iemand vol in zijn gezicht boeren ook net zo beschaafd als het een beetje binnensmonds houden?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Kennelijk zit de deur nog op slot, want als je had ingezien dat autochtonen net zo respectloos zijn als allochtonen, dan had je je niet zo druk gemaakt om dit topic. Allochtonen hebben andere manieren. Dat je daar geen respect voor hebt is een voorbeeld van eenzijdig en gesloten cultureel perspectief.
Blijft bij grappen anders heb ik straks een boze menigte voor de deur die roept dat ik racistisch ben omdat ik niet bang ben misdaadcijfers op te noemenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Leevancleef het volgende:
Wauw, wat een gevatte opmerking. Verder nog inhoudelijk iets toe te voegen, of blijft het bij je 'grappen'?
iz koeltoer mannngquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit is een grap toch zeker? Of is iemand vol in zijn gezicht boeren ook net zo beschaafd als het een beetje binnensmonds houden?
Nee, het probleem lost zich niet op zolang Nederlanders blijven generaliseren in plaats van ballen hebben en de problemen oplossen. Pak dat tuich aan en gooi het niet op religie en cultuur.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn zou het probleem zich al opgelost hebben
Als je het tuig wil aanpakken moet je eerst weten wat je wil aanpakken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, het probleem lost zich niet op zolang Nederlanders blijven generaliseren in plaats van ballen hebben en de problemen oplossen. Pak dat tuich aan en gooi het niet op religie en cultuur.
Ballen hebben is niet feministisch genoeg voor het gros van de mannen in dit topic. Die lezen liever een Viva onder het genot van een wit wijntje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, het probleem lost zich niet op zolang Nederlanders blijven generaliseren in plaats van ballen hebben en de problemen oplossen. Pak dat tuich aan en gooi het niet op religie en cultuur.
Oh, eerst ga je allochtonen en moslims generaliseren en nu weet je niet wie je aan moet pakkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:39 schreef Droomert het volgende:
[..]
Als je het tuig wil aanpakken moet je eerst weten wat je wil aanpakken.
Nee. je moet weten waar de problemen vandaan komen. En dat komt uit de cultuur.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, eerst ga je allochtonen en moslims generaliseren en nu weet je niet wie je aan moet pakken
wij hebben helemaal geen tijd om hun speelgoedhoekje op te ruimen, ze worden maar eens volwassen en handelen hun eigen zaakjes af, zelfs onze "blonde kanker hoeren" kunnen datquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tuig, dat zei ze tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, eerst ga je allochtonen en moslims generaliseren en nu weet je niet wie je aan moet pakken
Nee ik heb veel rechtbank verklaringen gelezen van immigratie incidentjes, daar haal ik mijn conclusies dan ook uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:41 schreef Leevancleef het volgende:
Wat een prachtige, diepgravende analyse van drs. Droomert. Ongetwijfeld heeft ze jaren van noeste studie-arbeid gestoken in het onderzoek dat uiteindelijk heeft geleid tot deze uiterst nuttige en goed onderbouwde conclusie.
Waarom val je steeds weer terug op een punt dat tig keer ontkracht isquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee. je moet weten waar de problemen vandaan komen. En dat komt uit de cultuur.
Trolquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Life2.0 het volgende:
Laten we allen tot allah bidden en vragen wat hij er van vindt
Cultuur, religie. Nuff saidquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom val je steeds weer terug op een punt dat tig keer ontkracht is
Ik ga het niet eens meer proberen. Nu is het jouw beurt, leg eens uit hoe dit aan cultuur ligt.
Nou ja, hij veroorzaakt de aardbevingen toch vaak in de richting van z'n dienaars.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Life2.0 het volgende:
Laten we allen tot allah bidden en vragen wat hij er van vindt
Vent, ik heb gezegd dat ik de versierpogingen in het filmpje slecht vind. Wat wil je nog meer horen? Het verschil tussen jou en mij is dat wil dit houterige geflirt niet wil verbieden, terwijl jij het graag met wortel en tak uit zou roeien. Jij zou het liefst zien dat niemand meer flirt en dat alle mannen feministische manifesten lezen met een kat op schoot en met een kop kruidenthee binnen handbereikquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:41 schreef misteriks het volgende:
Leevancleef is geschrokken dat zijn definitie van flirten , die voor westerlingen als schokkend , degoutant en verwerpelijk wordt aanschouwd niet geapprecieerd word. Tolerantie heeft zijn grenzen, en jij zoekt die op.
Dan moet je nadien niet beginnen huilen dat mensen kotsen op jou en jouw verwerpelijk normen.
Try again in een van jouw achterlijke heimat zandbaklanden, misschien krijg je daar meer begrip
Als jij studeert (en dan bedoel ik WO) eet ik mijn Gucci-pet op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee ik heb veel rechtbank verklaringen gelezen van immigratie incidentjes, daar haal ik mijn conclusies dan ook uit.
Ik zat wat te zappen naar het nieuws en kwam lang een zender waar ongediertebestrijding hornets uit een kerk moest halen, waarom vroegen ze niet of god ze weg wou halenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:43 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nou ja, hij veroorzaakt de aardbevingen toch vaak in de richting van z'n dienaars.
Ik heb 8 maanden bij het OM in Nederland mogen rondlopen, de namen op die strafdossiers, man man manquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee ik heb veel rechtbank verklaringen gelezen van immigratie incidentjes, daar haal ik mijn conclusies dan ook uit.
Een echte!?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Vent, ik heb gezegd dat ik de versierpogingen in het filmpje slecht vind. Wat wil je nog meer horen? Het verschil tussen jou en mij is dat wil dit houterige geflirt niet wil verbieden, terwijl jij het graag met wortel en tak uit zou roeien. Jij zou het liefst zien dat niemand meer flirt en dat alle mannen feministische manifesten lezen met een kat op schoot en met een kop kruidenthee binnen handbereik. Wanneer is je geslachtveranderingsoperatie?
[..]
Als jij studeert (en dan bedoel ik WO) eet ik mijn Gucci-pet op.
Deed ie, de asbest viel op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik zat wat te zappen naar het nieuws en kwam lang een zender waar ongediertebestrijding hornets uit een kerk moest halen, waarom vroegen ze niet of god ze weg wou halen![]()
![]()
dat ja, datquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb 8 maanden bij het OM in Nederland mogen rondlopen, de namen op die strafdossiers, man man man
In Aziatische landen is het de normaalste zaak van de wereld om te boeren en te smakken tijdens het eten. Dat laat zien dat je waardering hebt voor het voedsel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit is een grap toch zeker? Of is iemand vol in zijn gezicht boeren ook net zo beschaafd als het een beetje binnensmonds houden?
Er waren gewoon weken bij dat er *geen enkele* Nederlandse naam op de rol stond, en die rechter zei het dan ook gewoon, dat hij weer een interlandje hadquote:
Ik heb een vraag gesteld aan droomert, ik wacht op antwoord. Als jij wilt antwoorden, prima, maar kom niet steeds weer met dezelfde 2 woorden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er zijn al wat boeken () over geschreven, wat wou je weten?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Life2.0 het volgende:
En verdomme niets mis met katten en thee drinken he!
En de correlatie was...?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
In Aziatische landen is het de normaalste zaak van de wereld om te boeren en te smakken tijdens het eten. Dat laat zien dat je waardering hebt voor het voedsel.
Wat heeft mijn opleiding te maken met verklaringen uit rechtbanken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb een vraag gesteld aan droomert, ik wacht op antwoord. Als jij wilt antwoorden, prima, maar kom niet steeds weer met dezelfde 2 woorden.
theetijd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]Tja, dan weet ik hoe laat het is. Bedankt voor de bevestiging. En scorpie en Droomert, vertel me niet dat jullie studenten zijn
. Dat kan niet waar zijn...
mattie jij hebt geen streetcredquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Droomert het volgende:
[..]
Wat heeft mijn opleiding te maken met verklaringen uit rechtbanken?
Is het dan ineens minder waar als ik de universiteit heb gedaan?
Volgens mijn wereldbol is Nederland geen Aziatisch land.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
In Aziatische landen is het de normaalste zaak van de wereld om te boeren en te smakken tijdens het eten. Dat laat zien dat je waardering hebt voor het voedsel.
Dat heb ik nooit begrepen. Als je iemand een voorstel doet om ergens in te breken en hij wijst het af, dan noem je hem toch ook geen crimineel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Zelf spreek je een vrouw aan in de kroeg en als ze niet op de gewenste manier reageert zeg je zachtjes je tegen je vrienden dat het maar een stom wijf is, omdat je je gezicht wil redden. Allochtonen doen hetzelfde maar minder schijnheilig, namelijk op straat met een luidkeelse 'hoer'.
Ik heb helemaal niks over opleiding gezegd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Droomert het volgende:
[..]
Wat heeft mijn opleiding te maken met verklaringen uit rechtbanken?
Is het dan ineens minder waar als ik de universiteit heb gedaan?
Ik vertel je niet dat ik een student ben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Leevancleef het volgende:
[..]Tja, dan weet ik hoe laat het is. Bedankt voor de bevestiging. En scorpie en Droomert, vertel me niet dat jullie studenten zijn
. Dat kan niet waar zijn...
Nee, ik zou het liefste zien dat autochtone meisjes, maar alle anderen er evengoed bij, niet gedwongen worden de buurt te verlaten omdat ze eindeloos geterroriseerd worden door dit vulgaire gedrag van dit inferieure cultuurtje die te dominant aanwezig is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Vent, ik heb gezegd dat ik de versierpogingen in het filmpje slecht vind. Wat wil je nog meer horen? Het verschil tussen jou en mij is dat wil dit houterige geflirt niet wil verbieden, terwijl jij het graag met wortel en tak uit zou roeien. Jij zou het liefst zien dat niemand meer flirt en dat alle mannen feministische manifesten lezen met een kat op schoot en met een kop kruidenthee binnen handbereik. Wanneer is je geslachtveranderingsoperatie?
jij qoute mij hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb een vraag gesteld aan droomert, ik wacht op antwoord. Als jij wilt antwoorden, prima, maar kom niet steeds weer met dezelfde 2 woorden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks over opleiding gezegd.
Jij begint steeds met dat dit door cultuur komt. Ik ontkracht dat steeds maar jij herhaalt het de hele tijd.
Dus nu is jouw beurt om uit te leggen waarom dit aan cultuur te wijten is.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Droomert het volgende:
[..]
het komt door de blanke onderdrukkaar, de racist!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks over opleiding gezegd.
Jij begint steeds met dat dit door cultuur komt. Ik ontkracht dat steeds maar jij herhaalt het de hele tijd.
Dus nu is jouw beurt om uit te leggen waarom dit aan cultuur te wijten is.
Gedeeltelijk wel, want wij zijn multicultureel. Dat betekent dat je ook het perspectief van de Chinees of Marokkaan waardeert.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Volgens mijn wereldbol is Nederland geen Aziatisch land.
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom val je steeds weer terug op een punt dat tig keer ontkracht is
Ik ga het niet eens meer proberen. Nu is het jouw beurt, leg eens uit hoe dit aan cultuur ligt.
quote:
Niemand heeft zich ooit aan mijn culturele waarden aangepast, moest ik ook maar mee leven. En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel, want wij zijn multicultureel. Dat betekent dat je ook het perspectief van de Chinees of Marokkaan waardeert.
Precies ja, wij moeten alles maar waarderen en prima vinden, alles komt altijd van een kant-logicaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel, want wij zijn multicultureel. Dat betekent dat je ook het perspectief van de Chinees of Marokkaan waardeert.
desu?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef Droomert het volgende:
[..]
Niemand heeft zich ooit aan mijn culturele waarden aangepast, moest ik ook maar mee leven. En zo hoort het ook.
Nee, dat rechtbank verhaal gaat hier niet op en dat was trouwens een reactie op een ander lid, nog voordat ik die vraag stelde.quote:
He, maar ik ben wel aardig tegen vrouwenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Leevancleef het volgende:
Volgens mij is er maar weinig dat jij waardeert en prima vindt, Life2.0. Ik vind je behoorlijk agressief iig.
Nou je wou mijn conclusie, die heb ik gegeven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, dat rechtbank verhaal gaat hier niet op en dat was trouwens een reactie op een ander lid, nog voordat ik die vraag stelde.
Mensen die gunstige economische omstandigheden hebben distancieren zich direct van dergelijke idioterie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef TitusPullo het volgende:
Het is overigens knap hoe mensen cultuur weten te onderscheiden van economische omstandigheden. Die twee zijn doorgaans verbonden.
Wat? Jij geeft antwoord voordat ik een vraag stel dat tegelijkertijd een antwoord was op Leevancleef?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:54 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nou je wou mijn conclusie, die heb ik gegeven.
Alsof je op commando boeren wel of niet kunt waarderen. En daarnaast, ook in Marokko is het niet fatsoenlijk om vrouwen hoer te noemen voor zover ik weet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Waarom val je steeds weer terug op een punt dat tig keer ontkracht isquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee. je moet weten waar de problemen vandaan komen. En dat komt uit de cultuur.
Dan nog vind ik het bewijs dat ze in de video aandraagt erg mager. Als ze beweert dat het seksisme in het Brusselse de spuigaten uitloopt moet ze dat ook staven, niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef TitusPullo het volgende:
Enfin, de documentairemaker, die door Leevancleef op aandoenlijke wijze verketterd wordt, had bepaald niet de bedoeling om alle allochtonen hiervan te betichten.
Het is meer dat niemand de kennis dan wel de behoefte heeft om dat onderscheid te maken. U beseft hoe heerlijk makkelijk dit is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef TitusPullo het volgende:
Het is overigens knap hoe mensen cultuur weten te onderscheiden van economische omstandigheden. Die twee zijn doorgaans verbonden.
Jazeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is meer dat niemand de kennis dan wel de behoefte heeft om dat onderscheid te maken. U beseft hoe heerlijk makkelijk dit is?
Je doet me denken aan Moszkowivz, die glimlachend vertelt dat niemand bang hoeft te zijn voor Holleeder.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het bewijs dat ze in de video aandraagt erg mager. Als ze beweert dat het seksisme in het Brusselse de spuigaten uitloopt moet ze dat ook staven, niet?
Het werkt vaak ook de andere kant op, door de cultuur, de economische omstandigheden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef TitusPullo het volgende:
De vraag was inderdaad retorisch. Van u verwacht ik niets minder.quote:
Ja, dat valt vaak nauwelijks te ontwarren, daarom zei ik ook maar verbonden. Ik bedoelde dat de cultuur van de mannen die een dergelijk gedrag vertonen helemaal niet representatief hoeft te zijn voor de cultuur van hun land van herkomst, maar daarom nog niet ophoudt cultuur te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het werkt vaak ook de andere kant op, door de cultuur, de economische omstandigheden.
De mensen hebben de neiging hun land in de uitverkoop te doen. Decadentie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat is jouw ergste ervaring met de nederlandse cultuur (of ben je hier geboren)
dude, ik alleen al ken misschien wel 50 dames die gelijkaardige problemen hebben daar , nog niet overtuigd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het bewijs dat ze in de video aandraagt erg mager. Als ze beweert dat het seksisme in het Brusselse de spuigaten uitloopt moet ze dat ook staven, niet?
Oh, waar was dat topic waar die blonde vrouw lastig gevallen werd door hitsige mannen uit het oosten die zich profileerden als moslim?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Peunage het volgende:
Dit is geen topic voor nuances en 'moeilijke' begrippen als economische omstandigheden. Dit topic is bedoeld voor vooroordelen en 2-woorden analyses. Basisschool niveau.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, dat valt vaak nauwelijks te ontwarren, daarom zei ik ook maar verbonden. Ik bedoelde dat de cultuur van de mannen die een dergelijk gedrag vertonen helemaal niet representatief hoeft te zijn voor de cultuur van hun land van herkomst, maar daarom nog niet ophoudt cultuur te zijn.
Jullie wilden niets verkopen, dat kan heul nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Droomert het volgende:
[..]
De mensen hebben de neiging hun land in de uitverkoop te doen. Decadentie.
Watquote:
Leer nou eens denken menquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
WatWeet je wel wat er staat? Want de afgelopen 4 of 5 pagina'as was jij van het tegendeel overtuigd?
Hij ontkent niet dat het probleem bij de cultuur kan liggen. Iets wat sommigen niet snappen hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
WatWeet je wel wat er staat? Want de afgelopen 4 of 5 pagina'as was jij van het tegendeel overtuigd?
Ik verwacht uiteraard dat de argumentatie door de documentairemaakster wordt gegeven in de documentaire. Niet meer dan logisch, lijkt me.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef misteriks het volgende:
[..]
dude, ik alleen al ken misschien wel 50 dames die gelijkaardige problemen hebben daar , nog niet overtuigd?
Wat moet dat afschuwelijk zijn, worden nagefloten. Je hebt toch wel aanspraak gemaakt op slachtofferhulp?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Hedera het volgende:
Ja dit is idd een bekend fenomeen. Ik heb de strijd ook opgegeven om er wat van te zeggen en hoe vaak ik dan ook niet ben uitgescholden als ik dat deed. Als je langs een cafe loopt vol met mannen, dan is de kans groot dat je na wordt gefloten. Zowel door Nederlanders als Arabieren heb ik ervaren, maar de manier waarop ze het doen is wel verschillend.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is wil, geen wilt, vent. En wat moeten die mensen dan doen? Gewoon maar nooit een vrouw aanspreken en er vanuit gaan dat niemand interesse in ze heeft? Wat een bar slechte adviezen geef jij
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is duidelijk dat zo flirten een kansloze missie is. Maar het valt desalniettemin onder flirten, en niet onder seksisme.
Mag allebei heethoofdquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt dat het niet representatief hoeft te zijn voor de cultuur van land van afkomst. Jij zegt JUIST dat het verbonden met land van afkomst(paar pagina's terug waarin je zei dat het normaal was in moslimlanden).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Droomert het volgende:
[..]
Hij ontkent niet dat het probleem bij de cultuur kan liggen. Iets wat sommigen niet snappen hier.
Mag nietquote:
Ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zegt dat het niet representatief hoeft te zijn voor de cultuur van land van afkomst. Jij zegt JUIST dat het verbonden met land van afkomst(paar pagina's terug waarin je zei dat het normaal was in moslimlanden).
krijg tieten en ga in een kort rokje lopenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik verwacht uiteraard dat de argumentatie door de documentairemaakster wordt gegeven in de documentaire. Niet meer dan logisch, lijkt me.
[..]
Wat moet dat afschuwelijk zijn, worden nagefloten. Je hebt toch wel aanspraak gemaakt op slachtofferhulp?
Bijna.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan staan jullie toch lijnrecht tegenover elkaar
Dit gaat over meer dan fluiten, sjap. Nasissen, neukgeluiden, allerlei fantasierijke verwensingen. Onderschat niet in hoe vervelend en intimiderend dit kan zijn voor vrouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik verwacht uiteraard dat de argumentatie door de documentairemaakster wordt gegeven in de documentaire. Niet meer dan logisch, lijkt me.
[..]
Wat moet dat afschuwelijk zijn, worden nagefloten. Je hebt toch wel aanspraak gemaakt op slachtofferhulp?
Het is toch érg, dat nafluiten. Zulke misstanden, ik word er onpasselijk van. Wat moet er van dit land worden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
krijg tieten en ga in een kort rokje lopen
Dat zie ik anders niet terug in het filmpje, sjap.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Hedera het volgende:
[..]
Dit gaat over meer dan fluiten, sjap. Nasissen, neukgeluiden, allerlei fantasierijke verwensingen. Onderschat niet in hoe vervelend en intimiderend dit kan zijn voor vrouwen.
Net zo vervelend als fluitende bouwvakkers, of nog erger?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Hedera het volgende:
[..]
Dit gaat over meer dan fluiten, sjap. Nasissen, neukgeluiden, allerlei fantasierijke verwensingen. Onderschat niet in hoe vervelend en intimiderend dit kan zijn voor vrouwen.
Daarom moeten de homo mannen dit soort mannetjes eens gaan intimideren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Hedera het volgende:
[..]
ik kom niet eens uit nederlandquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is toch érg, dat nafluiten. Zulke misstanden, ik word er onpasselijk van. Wat moet er van dit land worden?
Jullie zijn van het niveau van dit filmpje.
[..]
Dat zie ik anders niet terug in het filmpje, sjap.
je hebt eindelijk jezelf tegengekomen? een eerste stap naar healing is selfknowledgequote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:09 schreef Peunage het volgende:
Ok, ik ben veel domme mensen tegen gekomen, maar dit is echt het toppunt. Ik ga hier geen tijd meer aan besteden.
Wat maakt het uit? Daar heb ik het niet eens over. Lees je mijn posts wel, of skip je ze gewoon omdat je er blind vanuitgaat dat ik een relschopper in AC Milan-trainingspak en Gucci-pet ben die per definitie niet serieus te nemen is?quote:
Ik denk dat het precies even erg is. Een knokpartij met je broertje is ook precies even schadelijk als een knokpartij met een kickbokser.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:09 schreef Ludd het volgende:
[..]
Net zo vervelend als fluitende bouwvakkers, of nog erger?
Harde comeback omdat je er inhoudelijk niks van baktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef misteriks het volgende:
[..]
je hebt eindelijk jezelf tegengekomen? een eerste stap naar healing is selfknowledge
Jij was toch weg?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Harde comeback omdat je er inhoudelijk niks van bakt
En hoe ben ik dan trots op nederland?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Daar heb ik het niet eens over. Lees je mijn posts wel, of skip je ze gewoon omdat je er blind vanuitgaat dat ik een relschopper in AC Milan-trainingspak en Gucci-pet ben die per definitie niet serieus te nemen is?
ik heb al herhaaldelijk inhoudelijk gereageerd en gemotiveerd waarom moslims in het Westen niet thuishoren/ Iedereen beseft dat, behalve die moslims zelf. Genant hoor !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Harde comeback omdat je er inhoudelijk niks van bakt
Ik zeg niet dat je trots bent op Nederland, maar dat je van hetzelfde niveau bent als dat filmpje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En hoe ben ik dan trots op nederland?
Doe voortaan beter je best
Bwhehe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat het precies even erg is. Een knokpartij met je broertje is ook precies even schadelijk als een knokpartij met een kickbokser.
Wel zoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Mag nietEen veelgemaakte fout, denken dat het allebei mag. Het is niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |