Geen zin meer duizend keer dezelfde onzin weerleggen is vermoeiend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
VVDer actually. Nog tegengas, of zijn de argumenten op?
Het niet met respect behandelen van ongesluierde vrouwen is in een aantal landen normaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok, vertel mij eens in welk land/cultuur verkrachting normaal is?
Dus dan ga je maar op de man spelen. Classyquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen zin meer duizend keer dezelfde onzin weerleggen is vermoeiend.
Nee, maar meer energie steken in het oplossen van de overgrote meerderheid in de criminaliteit. En niet pas als ze zelf iets overkomen gaan zeuren.quote:
Jup , heb het helemaal gehad met het racistische gewauwel hier de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar op de man spelen. Classy
Sorry ik ben geen Noor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat deed jij toen Breivik een aanslag pleegde ?
En dat is aan de immigranten omdat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:49 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee, maar meer energie steken in het oplossen van de overgrote meerderheid in de criminaliteit. En niet pas als ze zelf iets overkomen gaan zeuren.
Misschien moet je dan Fok eens afsluiten en naar buiten gaan. Je krijgt nog eens een hartkwaal, opgewonden standje dat je er bent.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jup , heb het helemaal gehad met het racistische gewauwel hier de afgelopen dagen.
Welke?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:48 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het niet met respect behandelen van ongesluierde vrouwen is in een aantal landen normaal.
Een optocht organiseren tegen zinloos geweld als iemand van je groep door een misdrijf overlijdt waarna je met zes organisaties naar racistische motieven zoekt.quote:
En hier ben ik het ook mee eens. De nadruk ligt enorm bij het perspectief van de vrouw en het onrecht wat de vrouw wordt aangedaan, terwijl het leed van mannen buiten beschouwing blijft. We zouden bijvoorbeeld hele documentaires kunnen maken over hoe mannen hun emoties niet mogen uiten, of hoe jongetjes opgevoed worden om zich als meisjes te gedragen, of hoe mannen kapot worden gemaakt door valse beschuldigingen van aanrading etc.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef Leevancleef het volgende:
WAt een crap is dit, zeg. Wat in het filmpje gebeurt wordt seksisme genoemd?! Kan iemand mij uitleggen waarom de personen in het filmpje zich schuldig maken aan seksisme? Noord-Europa is echt één groot matriarchaat geworden, dit gaat echt nergens over.
Altijd al geweten dat er een steekje los zat bij jou.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, zal ik me dan bij deze maar excuseren voor alle TBS-ers omdat het ook mijn kinderen zijn?
Ja, maar dat is 'male chauvinism' en derhalve onacceptabel. Dat slachtoffergezeik van vrouwen in Westerse landen moet echt eens afgelopen zijn. Ik heb lang gedacht dat het een naar trekje was van verongelijkte oude vrouwen (veertigplus), maar deze Sofie Peeters is een twintiger en doet er net zo hard aan mee. Het is mooi geweest met de feministische golf, die wat mij betreft eerder de matriarchale golf kan worden genoemd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
En hier ben ik het ook mee eens. De nadruk ligt enorm bij het perspectief van de vrouw en het onrecht wat de vrouw wordt aangedaan, terwijl het leed van mannen buiten beschouwing laat. We zouden bijvoorbeeld hele documentaires kunnen maken over hoe mannen hun emoties niet mogen uiten, of hoe ze jongetjes opgevoed worden om zich als meisjes te gedragen, of hoe mannen kapot worden gemaakt door valse beschuldigingen van aanrading etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |