Wat verwacht je precies, als je mensen haalt uit landen waar vrouwen geen betekenis hebben?quote:Seksisme op straat in Brussel
RITS-studente Sofie Peeters heeft haar eindwerk gemaakt over seksisme op straat in Brussel. In de documentaire is te zien hoe ze, telkens ze buitenkwam, werd aangesproken of toegeroepen, voornamelijk door allochtonen. Wij tonen u nu al een voorsmaakje van haar documentaire "Femme de la rue". Vanavond krijgt u in Terzake de volledige reportage te zien.
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1380360
quote:Het meisje werd verkracht door een man van Pakistaanse oorsprong.
Zij zelf is van etnisch Noorse oorsprong, zoals alle slachtoffers die werden overvallen en verkracht.
"Hij zei dat hij het recht had om te doen zoals hij wou met een vrouw"
Waarom? "Omdat dat nu eenmaal zo is in zijn religie"
"Vrouwen hebben geen rechten of meningen, hij als man is de baas."
Die vroeger voor vrouwenrechten aan het protesteren waren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef Scorpie het volgende:
In before de goedpratende linkse elitaire kliek
Het is eigelijk haar eigen schuld. Had ze maar niet zo uit moeten dagen met die veel te korte jurk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:50 schreef Scorpie het volgende:
In before de goedpratende linkse elitaire kliek
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het is eigelijk haar eigen schuld. Had ze maar niet zo uit moeten dagen met die veel te korte jurk.
Kijk eerst eens naar die reportage en reageer dan maar opnieuwquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als dat meisje gewoon een spijkerbroek, sneakers en een rugtas had aangetrokken was ze niet zo aangesproken. Daarnaast is de eerste halve minuut wel erg sexistisch tegenover mannen. Ja mannen kijken naar vrouwen, so what? Dat is de aard van het beestje.
Ik denk eerder andersom.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef computerprobleem het volgende:
Daar zal Fatima niet blij mee zijn
Agmed zal wat te verduren hebben straks![]()
Agmed slaat Fatima iddquote:
Dan vraag ik me af welke religie dat is waar een man met een vrouw mag doen wat hij wilt.quote:
"Ze vroeg erom! Ze vragen er allemaal om!"quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als dat meisje gewoon een spijkerbroek, sneakers en een rugtas had aangetrokken was ze niet zo aangesproken.
Totdat homo's gewelddadig worden richting hetero mannen op straat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Ze vroeg erom! Ze vragen er allemaal om!"
Brussel valt toch wel mee? Er liggen alleen wat beerputten omheen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Nobu het volgende:
Brussel, dan noem je ook een knakenoord zeg.
Politiek-correct gehersenspoeld dus.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die discussie daarna in Terzake ook: om de 3 zinnen hoor je een, ik wil niet generaliseren/ discrimineren maar,......
Ze is gewoon netjes gekleed. Zomerjurk tot op de knie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef EenKoudKonijn het volgende:
Als dat meisje gewoon een spijkerbroek, sneakers en een rugtas had aangetrokken was ze niet zo aangesproken. Daarnaast is de eerste halve minuut wel erg sexistisch tegenover mannen. Ja mannen kijken naar vrouwen, so what? Dat is de aard van het beestje.
Er is daar in verhouding nogal wat beerput helaas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Brussel valt toch wel mee? Er liggen alleen wat beerputten omheen.
Inderdaad, deze studente moest beter weten, Brussel staat bekend om zijn overvloed aan geimporteerd tuig uit moslimlanden, het is de fout van Brussel, niet die van zijn inwonersquote:
Het is de fout van de mensen die dit soort immigratie toestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:20 schreef misteriks het volgende:
[..]
Inderdaad, deze studente moest beter weten, Brussel staat bekend om zijn overvloed aan geimporteerd tuig uit moslimlanden, het is de fout van Brussel, niet die van zijn inwoners
Geloof je het echt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Die reacties komen voort uit frustratie om iets wat ze niet kunnen krijgen. Ze zien een mooie vrouw, het testosteron in hun lichaam gaat aan de slag, maar de mooie vrouw moet ze niet, dus raken ze gefrustreerd. Heeft verder weinig met hun afkomst te maken
Andere mannen vertonen dat gedrag niet en gaan in een hoekje zitten huilen. You can't explain that.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Die reacties komen voort uit frustratie om iets wat ze niet kunnen krijgen. Ze zien een mooie vrouw, het testosteron in hun lichaam gaat aan de slag, maar de mooie vrouw moet ze niet, dus raken ze gefrustreerd. Heeft verder weinig met hun afkomst te maken
Daar ben ik het met je eens! Mocht het van mij afhangen, dan gooide ik de beleidsmakers van politiek links van de afgelopen 30 jaar levenslang de cel in wegens landverraad. Ik weet niet waar ik de grootste hekel aan heb, het politiek actieve linkse tuig of die achterlijke import speciesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:23 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het is de fout van de mensen die dit soort immigratie toestaan.
Kijk naar Oslo, zonder asielzoekers zou het verkrachtingscijfer van de laatste paar jaar bijna 0 zijn. Nu is het bijna 90.
het heeft met een gebrek aan opvoeding te maken, en normen en waarden die we in het Westen niet kunnen accepteren. Over gebrek aan respect nog niet gesproken>quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Je gaat er even compleet aan voorbij dat een groot deel van de allochtonen zich kapotschamen voor het gedrag van hun landgenoten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef misteriks het volgende:
[..]
het heeft met een gebrek aan opvoeding te maken, en normen en waarden die we in het Westen niet kunnen accepteren. Over gebrek aan respect nog niet gesproken>
Dan vraag ik me af waarom ik zelf nog respect voor dit klotevolk moet opbrengen, ze verdienen dat simpelweg niet
Schamen is niet genoeg.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:39 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Je gaat er even compleet aan voorbij dat een groot deel van de allochtonen zich kapotschamen voor het gedrag van hun landgenoten.
Ik ga er helemaal niet aan voorbij dat dat grote deel altijd en opnieuw oorverdovend stil is en blijkbaar slechts selectief verontwaardigd is om de moeite te nemen actie te ondernemen (in hun geval is actie pejoratief woordgebruik voor rellen)quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:39 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Je gaat er even compleet aan voorbij dat een groot deel van de allochtonen zich kapotschamen voor het gedrag van hun landgenoten.
Is dat hetzelfde deel dat massaal komt opdraven voor een stille tocht als de politie weer een van hun mede geloofsgenoten heeft aangepakt en de man per ongeluk overlijd ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:39 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ga jij luidkeels de straat op bij elke autochtone misdaad ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:42 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ik ga er helemaal niet aan voorbij dat dat grote deel altijd en opnieuw oorverdovend stil is en blijkbaar slechts selectief verontwaardigd is om de moeite te nemen actie te ondernemen (in hun geval is actie pejoratief woordgebruik voor rellen)
Flikker toch op man, Scorpiequote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde deel dat massaal komt opdraven voor een stille tocht als de politie weer een van hun mede geloofsgenoten heeft aangepakt en de man per ongeluk overlijd ?
Het zijn vooral open deuren die ingetrapt worden vind ik. Ik bedoel, ze weten van te voren de uitslag van zo'n onderzoek toch al? Ze willen alleen een punt maken heb ik het idee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:44 schreef De_Guidance het volgende:
Wat is dat toch met die stroom aan racistische topics de laatste tijd
Dat doen we alleen als de politie criminelen per ongeluk over de kling jaagt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ga jij luidkeels de straat op bij elke autochtone misdaad ?
PVV-tokkie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doen we alleen als de politie criminelen per ongeluk over de kling jaagt.
Ok, vertel mij eens in welk land/cultuur verkrachting normaal is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:31 schreef misteriks het volgende:
[..]
het heeft met een gebrek aan opvoeding te maken, en normen en waarden die we in het Westen niet kunnen accepteren. Over gebrek aan respect nog niet gesproken>
Dan vraag ik me af waarom ik zelf nog respect voor dit klotevolk moet opbrengen, ze verdienen dat simpelweg niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |