Nou je wou mijn conclusie, die heb ik gegeven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, dat rechtbank verhaal gaat hier niet op en dat was trouwens een reactie op een ander lid, nog voordat ik die vraag stelde.
Mensen die gunstige economische omstandigheden hebben distancieren zich direct van dergelijke idioterie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef TitusPullo het volgende:
Het is overigens knap hoe mensen cultuur weten te onderscheiden van economische omstandigheden. Die twee zijn doorgaans verbonden.
Wat? Jij geeft antwoord voordat ik een vraag stel dat tegelijkertijd een antwoord was op Leevancleef?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:54 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nou je wou mijn conclusie, die heb ik gegeven.
Alsof je op commando boeren wel of niet kunt waarderen. En daarnaast, ook in Marokko is het niet fatsoenlijk om vrouwen hoer te noemen voor zover ik weet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel, want wij zijn multicultureel. Dat betekent dat je ook het perspectief van de Chinees of Marokkaan waardeert.
Waarom val je steeds weer terug op een punt dat tig keer ontkracht isquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee. je moet weten waar de problemen vandaan komen. En dat komt uit de cultuur.
Dan nog vind ik het bewijs dat ze in de video aandraagt erg mager. Als ze beweert dat het seksisme in het Brusselse de spuigaten uitloopt moet ze dat ook staven, niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef TitusPullo het volgende:
Enfin, de documentairemaker, die door Leevancleef op aandoenlijke wijze verketterd wordt, had bepaald niet de bedoeling om alle allochtonen hiervan te betichten.
Het is meer dat niemand de kennis dan wel de behoefte heeft om dat onderscheid te maken. U beseft hoe heerlijk makkelijk dit is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef TitusPullo het volgende:
Het is overigens knap hoe mensen cultuur weten te onderscheiden van economische omstandigheden. Die twee zijn doorgaans verbonden.
Jazeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is meer dat niemand de kennis dan wel de behoefte heeft om dat onderscheid te maken. U beseft hoe heerlijk makkelijk dit is?
Je doet me denken aan Moszkowivz, die glimlachend vertelt dat niemand bang hoeft te zijn voor Holleeder.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het bewijs dat ze in de video aandraagt erg mager. Als ze beweert dat het seksisme in het Brusselse de spuigaten uitloopt moet ze dat ook staven, niet?
Het werkt vaak ook de andere kant op, door de cultuur, de economische omstandigheden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef TitusPullo het volgende:
De vraag was inderdaad retorisch. Van u verwacht ik niets minder.quote:
Ja, dat valt vaak nauwelijks te ontwarren, daarom zei ik ook maar verbonden. Ik bedoelde dat de cultuur van de mannen die een dergelijk gedrag vertonen helemaal niet representatief hoeft te zijn voor de cultuur van hun land van herkomst, maar daarom nog niet ophoudt cultuur te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het werkt vaak ook de andere kant op, door de cultuur, de economische omstandigheden.
De mensen hebben de neiging hun land in de uitverkoop te doen. Decadentie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat is jouw ergste ervaring met de nederlandse cultuur (of ben je hier geboren)
dude, ik alleen al ken misschien wel 50 dames die gelijkaardige problemen hebben daar , nog niet overtuigd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het bewijs dat ze in de video aandraagt erg mager. Als ze beweert dat het seksisme in het Brusselse de spuigaten uitloopt moet ze dat ook staven, niet?
Oh, waar was dat topic waar die blonde vrouw lastig gevallen werd door hitsige mannen uit het oosten die zich profileerden als moslim?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Peunage het volgende:
Dit is geen topic voor nuances en 'moeilijke' begrippen als economische omstandigheden. Dit topic is bedoeld voor vooroordelen en 2-woorden analyses. Basisschool niveau.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, dat valt vaak nauwelijks te ontwarren, daarom zei ik ook maar verbonden. Ik bedoelde dat de cultuur van de mannen die een dergelijk gedrag vertonen helemaal niet representatief hoeft te zijn voor de cultuur van hun land van herkomst, maar daarom nog niet ophoudt cultuur te zijn.
Jullie wilden niets verkopen, dat kan heul nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Droomert het volgende:
[..]
De mensen hebben de neiging hun land in de uitverkoop te doen. Decadentie.
Watquote:
Leer nou eens denken menquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
WatWeet je wel wat er staat? Want de afgelopen 4 of 5 pagina'as was jij van het tegendeel overtuigd?
Hij ontkent niet dat het probleem bij de cultuur kan liggen. Iets wat sommigen niet snappen hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
WatWeet je wel wat er staat? Want de afgelopen 4 of 5 pagina'as was jij van het tegendeel overtuigd?
Ik verwacht uiteraard dat de argumentatie door de documentairemaakster wordt gegeven in de documentaire. Niet meer dan logisch, lijkt me.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef misteriks het volgende:
[..]
dude, ik alleen al ken misschien wel 50 dames die gelijkaardige problemen hebben daar , nog niet overtuigd?
Wat moet dat afschuwelijk zijn, worden nagefloten. Je hebt toch wel aanspraak gemaakt op slachtofferhulp?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Hedera het volgende:
Ja dit is idd een bekend fenomeen. Ik heb de strijd ook opgegeven om er wat van te zeggen en hoe vaak ik dan ook niet ben uitgescholden als ik dat deed. Als je langs een cafe loopt vol met mannen, dan is de kans groot dat je na wordt gefloten. Zowel door Nederlanders als Arabieren heb ik ervaren, maar de manier waarop ze het doen is wel verschillend.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is wil, geen wilt, vent. En wat moeten die mensen dan doen? Gewoon maar nooit een vrouw aanspreken en er vanuit gaan dat niemand interesse in ze heeft? Wat een bar slechte adviezen geef jij
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is duidelijk dat zo flirten een kansloze missie is. Maar het valt desalniettemin onder flirten, en niet onder seksisme.
Mag allebei heethoofdquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ja, leuke afleidingsmanoeuvre, maar het is toch waar zeker?
[..]
Open deur die je intrapt. Zorg dat je je eigen taal beheerst voordat je begint te zeuren over migranten.
Hij zegt dat het niet representatief hoeft te zijn voor de cultuur van land van afkomst. Jij zegt JUIST dat het verbonden met land van afkomst(paar pagina's terug waarin je zei dat het normaal was in moslimlanden).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Droomert het volgende:
[..]
Hij ontkent niet dat het probleem bij de cultuur kan liggen. Iets wat sommigen niet snappen hier.
Mag nietquote:
Ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zegt dat het niet representatief hoeft te zijn voor de cultuur van land van afkomst. Jij zegt JUIST dat het verbonden met land van afkomst(paar pagina's terug waarin je zei dat het normaal was in moslimlanden).
krijg tieten en ga in een kort rokje lopenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik verwacht uiteraard dat de argumentatie door de documentairemaakster wordt gegeven in de documentaire. Niet meer dan logisch, lijkt me.
[..]
Wat moet dat afschuwelijk zijn, worden nagefloten. Je hebt toch wel aanspraak gemaakt op slachtofferhulp?
Bijna.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan staan jullie toch lijnrecht tegenover elkaar
Dit gaat over meer dan fluiten, sjap. Nasissen, neukgeluiden, allerlei fantasierijke verwensingen. Onderschat niet in hoe vervelend en intimiderend dit kan zijn voor vrouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik verwacht uiteraard dat de argumentatie door de documentairemaakster wordt gegeven in de documentaire. Niet meer dan logisch, lijkt me.
[..]
Wat moet dat afschuwelijk zijn, worden nagefloten. Je hebt toch wel aanspraak gemaakt op slachtofferhulp?
Het is toch érg, dat nafluiten. Zulke misstanden, ik word er onpasselijk van. Wat moet er van dit land worden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
krijg tieten en ga in een kort rokje lopen
Dat zie ik anders niet terug in het filmpje, sjap.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Hedera het volgende:
[..]
Dit gaat over meer dan fluiten, sjap. Nasissen, neukgeluiden, allerlei fantasierijke verwensingen. Onderschat niet in hoe vervelend en intimiderend dit kan zijn voor vrouwen.
Net zo vervelend als fluitende bouwvakkers, of nog erger?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Hedera het volgende:
[..]
Dit gaat over meer dan fluiten, sjap. Nasissen, neukgeluiden, allerlei fantasierijke verwensingen. Onderschat niet in hoe vervelend en intimiderend dit kan zijn voor vrouwen.
Daarom moeten de homo mannen dit soort mannetjes eens gaan intimideren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Hedera het volgende:
[..]
ik kom niet eens uit nederlandquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:08 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Het is toch érg, dat nafluiten. Zulke misstanden, ik word er onpasselijk van. Wat moet er van dit land worden?
Jullie zijn van het niveau van dit filmpje.
[..]
Dat zie ik anders niet terug in het filmpje, sjap.
je hebt eindelijk jezelf tegengekomen? een eerste stap naar healing is selfknowledgequote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:09 schreef Peunage het volgende:
Ok, ik ben veel domme mensen tegen gekomen, maar dit is echt het toppunt. Ik ga hier geen tijd meer aan besteden.
Wat maakt het uit? Daar heb ik het niet eens over. Lees je mijn posts wel, of skip je ze gewoon omdat je er blind vanuitgaat dat ik een relschopper in AC Milan-trainingspak en Gucci-pet ben die per definitie niet serieus te nemen is?quote:
Ik denk dat het precies even erg is. Een knokpartij met je broertje is ook precies even schadelijk als een knokpartij met een kickbokser.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:09 schreef Ludd het volgende:
[..]
Net zo vervelend als fluitende bouwvakkers, of nog erger?
Harde comeback omdat je er inhoudelijk niks van baktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:11 schreef misteriks het volgende:
[..]
je hebt eindelijk jezelf tegengekomen? een eerste stap naar healing is selfknowledge
Jij was toch weg?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Harde comeback omdat je er inhoudelijk niks van bakt
En hoe ben ik dan trots op nederland?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Daar heb ik het niet eens over. Lees je mijn posts wel, of skip je ze gewoon omdat je er blind vanuitgaat dat ik een relschopper in AC Milan-trainingspak en Gucci-pet ben die per definitie niet serieus te nemen is?
ik heb al herhaaldelijk inhoudelijk gereageerd en gemotiveerd waarom moslims in het Westen niet thuishoren/ Iedereen beseft dat, behalve die moslims zelf. Genant hoor !quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Harde comeback omdat je er inhoudelijk niks van bakt
Ik zeg niet dat je trots bent op Nederland, maar dat je van hetzelfde niveau bent als dat filmpje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En hoe ben ik dan trots op nederland?
Doe voortaan beter je best
Bwhehe.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat het precies even erg is. Een knokpartij met je broertje is ook precies even schadelijk als een knokpartij met een kickbokser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |