Nou je wou mijn conclusie, die heb ik gegeven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, dat rechtbank verhaal gaat hier niet op en dat was trouwens een reactie op een ander lid, nog voordat ik die vraag stelde.
Mensen die gunstige economische omstandigheden hebben distancieren zich direct van dergelijke idioterie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef TitusPullo het volgende:
Het is overigens knap hoe mensen cultuur weten te onderscheiden van economische omstandigheden. Die twee zijn doorgaans verbonden.
Wat? Jij geeft antwoord voordat ik een vraag stel dat tegelijkertijd een antwoord was op Leevancleef?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:54 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nou je wou mijn conclusie, die heb ik gegeven.
Alsof je op commando boeren wel of niet kunt waarderen. En daarnaast, ook in Marokko is het niet fatsoenlijk om vrouwen hoer te noemen voor zover ik weet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef EenKoudKonijn het volgende:
[..]
Gedeeltelijk wel, want wij zijn multicultureel. Dat betekent dat je ook het perspectief van de Chinees of Marokkaan waardeert.
Waarom val je steeds weer terug op een punt dat tig keer ontkracht isquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nee. je moet weten waar de problemen vandaan komen. En dat komt uit de cultuur.
Dan nog vind ik het bewijs dat ze in de video aandraagt erg mager. Als ze beweert dat het seksisme in het Brusselse de spuigaten uitloopt moet ze dat ook staven, niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef TitusPullo het volgende:
Enfin, de documentairemaker, die door Leevancleef op aandoenlijke wijze verketterd wordt, had bepaald niet de bedoeling om alle allochtonen hiervan te betichten.
Het is meer dat niemand de kennis dan wel de behoefte heeft om dat onderscheid te maken. U beseft hoe heerlijk makkelijk dit is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef TitusPullo het volgende:
Het is overigens knap hoe mensen cultuur weten te onderscheiden van economische omstandigheden. Die twee zijn doorgaans verbonden.
Jazeker.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is meer dat niemand de kennis dan wel de behoefte heeft om dat onderscheid te maken. U beseft hoe heerlijk makkelijk dit is?
Je doet me denken aan Moszkowivz, die glimlachend vertelt dat niemand bang hoeft te zijn voor Holleeder.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het bewijs dat ze in de video aandraagt erg mager. Als ze beweert dat het seksisme in het Brusselse de spuigaten uitloopt moet ze dat ook staven, niet?
Het werkt vaak ook de andere kant op, door de cultuur, de economische omstandigheden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef TitusPullo het volgende:
De vraag was inderdaad retorisch. Van u verwacht ik niets minder.quote:
Ja, dat valt vaak nauwelijks te ontwarren, daarom zei ik ook maar verbonden. Ik bedoelde dat de cultuur van de mannen die een dergelijk gedrag vertonen helemaal niet representatief hoeft te zijn voor de cultuur van hun land van herkomst, maar daarom nog niet ophoudt cultuur te zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef Droomert het volgende:
[..]
Het werkt vaak ook de andere kant op, door de cultuur, de economische omstandigheden.
De mensen hebben de neiging hun land in de uitverkoop te doen. Decadentie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat is jouw ergste ervaring met de nederlandse cultuur (of ben je hier geboren)
dude, ik alleen al ken misschien wel 50 dames die gelijkaardige problemen hebben daar , nog niet overtuigd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het bewijs dat ze in de video aandraagt erg mager. Als ze beweert dat het seksisme in het Brusselse de spuigaten uitloopt moet ze dat ook staven, niet?
Oh, waar was dat topic waar die blonde vrouw lastig gevallen werd door hitsige mannen uit het oosten die zich profileerden als moslim?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Peunage het volgende:
Dit is geen topic voor nuances en 'moeilijke' begrippen als economische omstandigheden. Dit topic is bedoeld voor vooroordelen en 2-woorden analyses. Basisschool niveau.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, dat valt vaak nauwelijks te ontwarren, daarom zei ik ook maar verbonden. Ik bedoelde dat de cultuur van de mannen die een dergelijk gedrag vertonen helemaal niet representatief hoeft te zijn voor de cultuur van hun land van herkomst, maar daarom nog niet ophoudt cultuur te zijn.
Jullie wilden niets verkopen, dat kan heul nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Droomert het volgende:
[..]
De mensen hebben de neiging hun land in de uitverkoop te doen. Decadentie.
Watquote:
Leer nou eens denken menquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
WatWeet je wel wat er staat? Want de afgelopen 4 of 5 pagina'as was jij van het tegendeel overtuigd?
Hij ontkent niet dat het probleem bij de cultuur kan liggen. Iets wat sommigen niet snappen hier.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
WatWeet je wel wat er staat? Want de afgelopen 4 of 5 pagina'as was jij van het tegendeel overtuigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |